Tyranni porojen keskellä.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja Hero » 26.09.2011 11:11

Terve!
Kävin Porossa hieman lätkimässä pahvia.
Ajattelin pelata Vileplumea lähes samanlaisella enginellä kuin Kingdra / Bileplume. Laitoin Kingdran tilalle Tyranitaren, ja se toimi aika smoothisti.
Olin jostain syystä saanut Riksumiehen pelaamaan minun kanssani samaa listaa - huhhuh..

Olen aika tyytyväinen listoihin mitä pelaan, tai buildaan. Hyvin usein ne eivät ole mistään kotoisin, ja pelitulokset ovat luokkaa 3-3 tai 4-2.
Pakko myöntää, tämän kertainen lista oli kyllä ihan pommi.

Orjat
4 Larvitar
3 Pupitar
4 Tyranitar
3 Oddish
2 Gloom
2 Vileplume
1 Absol
1 Cleffa
1 Shaymin

Ruoskat
4 Collector
3 Judge
4 PONT
3 Sage
1 Tropical Beach
4 Communication
3 Rare Candy
2 Cather

Ensut
4 DCE
4 Darkness-special
4 Darkness

Viime yö tuli vietettyä Suicu Azulin tupareissa, joten unen saanti oli jäänyt vähäisiksi. Suosittelen "pahaan oloon" raejuustoa ja tonnikalaa. Se pysyy alhaalla! Ruuat naamariin, ja Suicu Azulin autolla kohti turnauspaikkaa yhdessä; Roxun, Kumiksen ja Tonun kanssa. Turnauspaikalla pari tölkkiä kolaa naamariin. Datistelin turnauksen alkuun asti.


Round 1: Bye

Kierros tuli vietettyä vapaalla penkillä, ja jäin katselemaan kun Miska ja Julia pelasi vastakkain. dAcktorin kanssa tuli heitettyä huonoa läppää samalla. Miskan "olisi" pitänyt vissiin hävitä ottelu, mutta niin. Ehkä Juliasta kasvaa vielä pokémon-kouluttaja.

1-0

Turnaus taisi olla hieman myöhässä, kun Round 1:stä pelattiin vielä kello 13:05..

Round 2: Tatti - Sähködigimon / Pilvimies
Oi voi, sain Zekromin vastaan. Sain hyvän alun, Collectorilla basicit hakuun. Penkille muutama Oddish. Jouduin antamaan Zekromille eteen 3 prizea, ennen kuin sain väännettyä Bileplumen ja yhden Tyranitaren peliin. Kävin babystallaamassa Cleffalla, kunnes sain toisen Tyranitaren peliin. Loppupeli aika hyvin. Tatti 2hkosi Tyranitareni, kun minä ohkosin häneltä porukkaa Megaton Taililla alas. Hän kai evotti johonkin väliin, kun iski vain 20 Outragen Tyranitareen 120-hyökkäyksen sijasta. Ei kai huomioinut Tyranitaren sp. Darkeja Megaton Tailiin. Tiputin Zekromin nopeasti alas, ja lopulta voitin pelin.

2-0


Round 3: Isto - Typhlosion / Tulidigimon
Juuri viime iltana olin pelaillut Iston Typpistä vastaan.
Sain huonon alun, mutta sain kuitenkin väännettyä Tyranitaren ja Bileplumen peliin. Isto sai kai myös huonon alun, kun jäi Typhlosionilla eteen stallaamaan. Hän pelkäsi minun Twinsiä kädessä. Minulla sitä ei ollut missään vaiheessa, nostin sen top deckistä kun Isto otti 1. prizen. Kaadoin mukavasti Istolta pokémoneja alas. Minulta kaatui 1. Tyranitar, seuraavaa sisään. Aloin hakemaan Collectorilla Larvitarei penkille - Jaa, kaksi prizeissa. Olin nostanut kai 2-3 Prizea, ilman että olin saanut Larvitarei nostettua. 2. Tyranitareni kaatui, ja päätin scoopata.

2-1

Aamu oli mennyt ihan smoothisti tähän asti, kunnes pienehkö päänsärky yllätti Iston pelin aikana. Ottelun jälkeen käsi alkoi vibrata, joten päätin lähteä Hesburgerista hakemaan rasvaa. Kanahampurilainen napaan ja uusi cola nassuun!

Round 4: Water - Typhlosion / Tulidigimon
Yeah, uusi samanlainen. Water oli kertonut aikaisemmin turnauksessa, ettei hänellä ole Gusteja vaan Reversaleja.
Absol alkuun ja menoksi. Sain pelini hyvin pyörimään. Absol oli rankaissut ahkerasti Waterin pokémoneja. Tyranitareni kaatui, ja seuraavaa sisään. Mättäsin Waterin pokémoneja hyvin alas. Laitoin Collectorilla hakuun uudet Larvitaret penkille.. Jaa, kaksi prizeissa. Kolme prizea nostettu. No jaa. Scooppasin.
Pakkasi ei tainnut olla vedenpitävä. - SiaBBo

2-2

SiaBBo oli voittanut Argentiinan onnistuneesti, ja hän pystyi taas käymään foorumilla. Taisi muutenkin lentää rauhatonta läppää ties mistä aihealueista.

Round 5: Tonu - Magnezone / MegaYanma
Kummallakin hieman huonompi alku. Stallimme Cleffoilla jonkun kuusi vuoroa, kunnes päätimme hyökätä. Magnezone tappaa minulta yhdestä, kun tapan Tonulta yhdestä. Mäiskimme aikamme. Yhdellä Megaton Taililla meni 3. Pupitar roskiin. "No niin." Bileplumen ollessa pelissä en saanut 3. Tyranitarta peliin.

2-3

Pahoittelin kovasti Riksumiehelle, että olin pilannut hänenkin turnauksen - yhyy. Tässä vaiheessa oikeasti päätin todeta, että pakka oli ihan hirveä tekele.
Onneksi dAcktor pääsi taas viihdyttämään ihmisiä..

Round 6: Luffy McAnkka - Do the Wave -orja / Zoroark / MegaYanma
No niin. Luffy päätti Gustia Oddishit eteen, ja tappaa ne. Kaikki kolme Oddishia meni siinä. Sain ehkä hikisteltyä yhden Tyranitaren peliin, jolla koitin tappaa porukkaa. No sekin suunnitelma meni aikalailla pieleen. Luffy repi pikkulihoi penkiltä kuolemaan, kunnes oli nostanut kaikki prizet - baw.

2-4

Ottelun jälkeen huomasin, kun oli Julia VS Roxu - ahh, ihanaa! Ryntäsin katsomaan, ja varmistin että Roxun tappio olisi varmaa. Onneksi Julia oli yhden energian päässä voitostaan, hän oli kuitenkin käyttämässä PONTia Shayminin sijasta. Huhhuh, onneksi tapahtui ihme, ja Julia käytti Shayminin ja päihitti Roxun! <3

Turnauksen jälkeen ajattelin leimata pakkani joko käyttökelvottomaksi tai "ehkä"-pakaksi. Otin turpaan Roxun MegaZonelta kiitettävästi. Tämä oli viimeinen naula tämän pakan hauta-arkkuun..

Jäin vielä pyörimään hetkeksi, ja katsoin ketkä olivat Top-Cutissa. Veljeksiä vastakkain.. Päätin sitten karata matkoihin.

Pråps
+ Kiksuttelija.. Kellari.. Riksumiess.. joka rakentaa ensi turnaukseen seuraavan pakan
+ dAcktor
+ Lars VS Roxu, Lars VS Kysyjä, Lars VS Miska
+ Suicu Azulin tuparit / Iston jatkot
+ SiaBBo
+ Raejuusto ;_; <3
+ Hyvinkin viihdyttävä turnaus "kehnosta" olosta huolimatta!

Jaa-a, Battleroadit jää väliin.. Joten CC:t seuraavana!
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja Tonu » 26.09.2011 11:26

:< aina kun sanoa "riksumies"

-3 get
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja R0xu » 26.09.2011 16:04

Neuvoit juliaa kesken pelin, aika rumaa ;-O
Ylläpito muokannut viestiä sopimattoman sisällön vuoksi.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja Hero » 26.09.2011 17:28

Enpäs.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja aono » 26.09.2011 20:55

Ei se mitään veliseni! Näitä sattuu paremmallekki pelaajalle, vaikka kaikkihan tietävät että olet suurin pokemon mestari! Mutta oli kunnia kaatua rinnallasi, tyris pakalla! ;_;
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Tyranni porojen keskellä.

ViestiKirjoittaja Hero » 26.09.2011 21:05

aono kirjoitti:Ei se mitään veliseni! Näitä sattuu paremmallekki pelaajalle, vaikka kaikkihan tietävät että olet suurin pokemon mestari! Mutta oli kunnia kaatua rinnallasi, tyris pakalla! ;_;


;__; Foever brotherhood. <3
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron