Lanttu on porojen ruokaa?

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Steve » 26.09.2011 20:01

Mitä tämä on, kirjoitan raportin? Alunperin ei käynyt edes mielessä et tekisin tällästä, mutta kun Jounikin teki omansa, nini jostain syystä halusin yhtäkkiä kirjoittaa itsekin. Luultavasti tulee joskus näitä lisää. Ehkä.

Päätin joskus viime viikolla ylppäreiden jälkeen et voisin lähteä Poroon pelailee. En ole ennen edes siellä käynyt, piti nyt sit tulla. Kuulin et JM voisi kyytsätä, mikäs siinä sitten! Olin EP:n julkaisemisen jälkeen halunnut pelata Tornados/Zekromia, joten yritin väsää siitä jotain hienoa ja vähemmän donkkaavaa, että olisi reilumpaa kaikille (no enpäs sitten päässytkään donkkaamaan ketään, cool). Mietin lähinnä sellasta, mikä nostaisi tulimatchuppia ja solumatchuppia + vakuutusta norsua vastaan. No päädyin sitten kalaan eli Lanturniin. Lanttu kykeni ohkoamaan Typot penkiltä gowin avustuksella ja pystyisi hyvällä tuurilla ohkoamaan Gootitkin mikäli saat tarpeeksi energiaa peliin + se ei vaatinut dekkiin juuri dramaattisia muutoksia. Väsäsin listan, jota sitten kokeilin Jykylän treeniturneessa. Toimi ihan ok, laitoin kuitenkin vielä black beltin viime hetkellä sisään ja jonkun yhden nostosupporterin.

3 Tornados
3-3 Lanturn
2 Zekrom
2-2 Pachirisu-Shaymin
1 Cleffa

4 Collector
4 Cheren
4 Oak
2 Juniper
2 Sage
1 Black Belt
4 Catcher
3 Communcation
2 Junk Arm
2 Switch

12 Light
4 DCE

Sunnuntaina heräsin hyvissä ajoin ja lähdin Jyväskylän matkakeskukselle, mistä kuskimme otti minut kyytiin. Automatka kesti jotain 3 tuntia + kahvistoppi jari-pekassa. Piti opiskella autossa, mutta enpä sitten jaksanut sellasta ollenkaan, vaikka en mitään järkevääkään tehnyt. Karhu ja Luffy taas pelasivat Street Fightia. Tultiin perille (liian) aikasin ja perus lagailua kunnes ihmisiä alkoi tulla enemmän. Bongasin hienoja miehiä ja naisia pitkästä aikaa, jee! Tekstailin siinä samalla Keksin kanssa, joka ei tällä kertaa lähtenyt mukaan. Joskus päälle 30 min myöhässä pääsi pelaamaan. Järjetöntä oli kun tiloissa vallitsivat niin erilaiset lämpötilat. Jessen sanojen mukaan tilojen toinen puoli vastasi pohjoisnapaa ja toinen Kanariansaaria, jouduin siinä sitten vaihtamaan takki- ja ilman takkia-modee kierrosten välissä. Ensimmäinen kierros oli pohjoisnavalla, tarkemmin sanottuna lähes heti edessä auki olevan ulko-oven. Hytisin siinä sitten koko matsin ajan.

R1 - Patrik - Mew/Stageja
Kaveri pelasi ensimmäistä turneeta mastereissa ja pelkäsi minun donkkaavan yksinäisen mewinsä. Pystyin kyllä lyömään T1 50, mutta eipä se olisi riittänyt. Jätin siis pachit sikseet ja lähdin lataamaan Tornadoa ja muita. Tornado otti pari prizea alkuun, koska Patrikilta puuttui plussa sen kopsuttamiseen. Goweilla sain kaikki hurjat norsut yms. alas ennenkuin ne kehittyivät ja voitin lopulta prize leadin avustuksella. Turneen päätteeksi Patrik pelasi 4-2, häviten vain Zekromeille.

1-0

Kävin heittää takin päälle ja menin poron ulko-oven eteen, jonne monet hienot ihmiset kokoontuivat joka rundin jälkeen. Jouni tarjosi minulle ystävälliselti viinirypäleitä, mutta kieltäydyin. Niille riitti kyllä kysyntää.

R2 - Tuomo - Stageja
Tällä kertaa pääsin pelaamaan vähän kauempana ovesta. Menetin heti alussa sekä chinchoun, että sille liitetyn DCE:n, mikä ei ollut lainkaan kivaa jatkon kannalta. Pääsin kuitenkin nopeasti tuulemaan Tornadolla ja olin johdossa koko alkupelin. Tuomolla oli koko pelin ajan pelissä Zorro, jolla oli aina juuri tarpeeksi HPta selvityä kopsumisesta, enkä saanut sitä koskaan alas. Se taas kopsutti yli puolet minun popeista. Vaikka olinkin johdossa alkupelin, pari judgea hajottivat lähes täydellisen käteni ja minulla oli suuria vaikeuksia saada kunnolla energiaa peliin loppupelin aikana. Jossain 2-2 tilanteessa olisin tarvinnut välittömästi DCE:n Tornadolle pontilla, enpä nostanut ja vuorot valuivat hukkaan kun pystyin vain lyömään minimilämät outragella. Zekromit eivät koskaan saaneet yhtään vahinkoa päälleen, vaan kopsuivat aina ohkoista plussa-foul playsta.

1-1

Kun pelimme loppui pöydämme viimeisenä, se oli jo täynnä pizzan syöjiä, vaikka ei ollut vielä edes ruokabreikki, huhhuh.

R3 - Antero - Zekrom/Thunderos/Tornados
Siinä naurettii ennen peliä et voisi tulla donkki, että pääsisi syömään nopeasti. Aloitin Tornadolla, Antero Thunduruksella ja sanoi, että kyllä hän donkkaakin jos saa aloittaa. No minä sain kuitenkin aloittaa ja pontilla nostin zekromin penkille donkkia estämään. Toisin kävi Jounin ja Tapsan pelissä, missä Tyrogue donkkas Tyroguen, je! Meidän pelissä Antero alkoi välittömästi popsimaan Thunderuksella Tornadusta ja minikaloja, sillä aikaa kun itse yritin saada jotakin ladatuksi. Käytin kaksi vuoroa chereniä ja muuta nostoo, että saisin yhden sähköenun -> Zekromin/Kalan iskemään, mutta ei. Antero sai 3 prizen leadin ja ei minulla ollut enää mahdollisuutta saada häntä kiinni, kun järkevät iskijätkin pakastani loppuivat. Yritin lopussa vielä stallata cleffalla, koska Anterolla oli kolmen kortin dekki, tosin turhaan. Antero ragesi minulle tästä, mutta ei sitten edes heti mennyt hakemaan ruokaa, kun peli viimein loppui :S

1-2

Menin taas ulos, missä Jouni mussutti pizzaa ihan innoissaan. Vararikossa ollut Iris katseli vain vierestä kinuen ruokaa, muttei sit suostunut syömään Jounin pizzaa, koska Lehtis oli syönyt sitä... Kaiken lisäksi Iris oli vielä kävellyt jossain vaiheessa puomia päin, smooth moves! Söin itekki kans leivän, wuhuu! Pizzat olivat yliarvostettuja, liian mainstream.

R4 - Kumis - Sotapossu/Legendat
Kumis pelasi yllättävän rauhallisesti :O! Varmaan johtui oloista. Aloitin äkäsesti ja ajelin kalalla possujen yli niin, ettei main boss possua koskaan tullut. Kumis oli ladannut manuaalisesti Reiskalegendiä ja kun kopsutin sen Tornado + Gowilla hän scooppasi.

2-2

Peli päättyi nopeeta ja seurailin siinä kun Hero ragesi pakalleen pelatessaan Wateria vastaan. Aonokin siellä väisti Annin flippidonkkiyrityksen, well played. SiaBBon kommentit munasolun kehittymisestä ja pakan vedenpitävyydestä saivat nauramaan : D

R5 - Jaxi - Lostzone
Jaxi aloitti Mewillä ja pelaili kaiken maailman Plumeja ja Gengareita. Onnekseni sain nopeesti paljon popeja pelattua peliin, niin ettei kädestäni olisi voinut hurlata mitään. Sain T2 Kalan ottamaan prizejä ja lostiin joutuivat lopulta vain prizeistä noussut Tornadus ja pari jyrsijää. Onneksi nostin hyvin energiaa ja sain ohitettua sludge dragin retreattaamalla, ja silti ohkottua Gengareita Kalan iskulla.

3-2

En muista mitä tässä välissä tapahtui.

R6 - Ville - Stageja
Sain aloittaa ja T1 Hurricanen. Tämän jälkeen nostin käytännössä kaiken mitä tarvitsin, judgeista huolimatta ja otin joka vuoro prizejä, kunnes Ville toi Tyroguen muuriks. Sain sen alas, kun toisella iskunjälkeisellä flipillä tuli heads ja voitin. En ole koskaan aikaisemmin tällä pakalla saanut yhtä tehokkaasti iskettyä joka vuoro.

4-2

Mietin siinä hetken, että pääsisinköhän millään tuurilla jatkoon. Kauashan se siitä jäi, mutta ei voi mtn. Jounia harmitti taatusti enemmän (ei ehkä kuitenkaan niin paljon kuin SMeissä... nyrkki seinään), kun oli 9. Iris pelasi kanssa 4-2 ja oli minua paremmalla sijalla, coooool!! Kuuntelin vähän aikaa hänen soitintaan ulkona, hienoa musiikkia kieltämättä. Sitten siirryin takaisin sisätiloihin ja seurasin Anteron ja Tapsan Top8 matsia hetken. Antero oli missannut donkkimahdollisuuden :< Ihmiset olin aikeissaan pelata mahjongia Kanariansaari-tilassa ja päätin liittyä mukaan. En tosin ollut pelannut ennen ja seurasin lähinnä kun tutorini Tri pelasi puolestani :> Ihan jännältä vaikutti, vaikka en kovin paljon saanutkaan pelistä irti, kun jouduin lähtemään. Miska tuli sitten tilalleni pelaamaan. Ennen lähtöä Jani-Matti oli nostanut TM-pussista Yanmegan ja Jarkko ragesi hänelle oikein kunnolla, koska itse meinasi ostaa kyseisen boosterin. Rageemiset jatkuivatkin ajomatkan aikana kun Jani-Matti ajoi ohi oikean käännöksen ja cruisailimme hiukan Stadin kaduilla. Lopulta löydettiin kyllä oikea moottoritie ja lähdettiin takaisin Jkl. Pysähdyttiin syömään jonnekkin random paikkaan. Jani-Matti meinasi kaataa roskiksen parkkeerauksen yhteydessä, baww. Ruoka oli ihan jees jos verrataan Tähtihovin (T)rollssiin ja jutut olivat tässä vaiheessa aika väsyneitä jo. Joskus sitten jatkettiin matkaa ja saavuttiin Jyväskylään n. puoli 10, hiphei (Junalla olen yleensä tyyliin kahdeltatoista perillä)!

+ Ihmiset
+ Kyyti
+ Lainalappujen lainaajat
+ Porot ja Tia
+ Iris
+ Ok pelit kaiken kaikkiaan
+ Ei donkkeja
+ Mahjong
+ "pakkasi ei ollut vedenpitävä"
+ Esan hattu oli cool

- Missä Kekkonen
- Missä Tas
- Missä Reshiramit
- Olen taatusti unohtanut jotain hienoa
Nojoo~~~
Steve
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Ms Punk » 26.09.2011 20:24

Steve kirjoitti:Kaiken lisäksi Iris oli vielä kävellyt jossain vaiheessa puomia päin, smooth moves!

Sinäkin! .__.

Eikös Guntherillä olekkin upea ääni! :3
color
Avatar
Ms Punk
 
Viestit: 11
Liittynyt: 30.06.2011 23:03

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 26.09.2011 20:45

Ms Punk kirjoitti:
Steve kirjoitti:Kaiken lisäksi Iris oli vielä kävellyt jossain vaiheessa puomia päin, smooth moves!

Sinäkin! .__.

Eikös Guntherillä olekkin upea ääni!

Aaaaa, painoin linkkiä, aaaaaa!

Lanturn on hieno kortti. Hyvä valinta.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Steve » 26.09.2011 20:54

Ms_punk: Kuunneltiinko me Güntheria muka? Muistan vaan CatCat

SiaBBo: Sinun valintasi oli sitäkin loisteliaampi.
Nojoo~~~
Steve
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 27.09.2011 00:02

SON YOU MAKE ME SO PROUD
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja JayEm » 27.09.2011 09:00

Iki-ihana laginen navigaattori ohjasi meille mukavasti kierroksen stadilla :3
Ja se roskis tais olla jollain ihme jousella ettei sitä saanut nurin, vaikka aika paljon sitä työnsin autolla hiljalleen *awesome*
Pelasit sitten Jkylästä tulleista parhaiten, nostit porukan voittoprosentin keskiarvon 50% -> 54%.
Kuva
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Tonu » 27.09.2011 10:09

Moi, saanks sit jonkun turnauksen yhteydes ne kaks Chinchouta takas (1 rev)? :>


Edit: Todennäkösesti menossa seuraavan kerran turnauksiin vasta CC:ssä. Et voit rauhassa pitää niitä sinne asti. En usko et tartten muuta kun tuon reversen takas. :P
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Hai » 27.09.2011 15:17

Hienosti pelsit Lanturnilla, props.
Ainakin automatkalla näytti olevan hauskaa.. >:b
Avatar
Hai
 
Viestit: 70
Liittynyt: 01.11.2010 19:22

Re: Lanttu on porojen ruokaa?

ViestiKirjoittaja Steve » 27.09.2011 15:23

Keksik: ihanaa < 3

JM: Koneet hallitsevat maailmaa, pitää vain hyväksyä se =O Kiits!

Tonu: Jepjep, Tre/Jkl BR mahdollisia :> saatan kyl ehkä pummia noita jompaankumpaan turnaukseen viel >xP

Hai: Sinäkin pelasit hienosti veljeni :> ! Joo se oli varsin mielekästä... >:p
Nojoo~~~
Steve
 
Viestit: 16
Liittynyt: 01.11.2010 17:06


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa