Slayerin Turun BR

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Slayerin Turun BR

ViestiKirjoittaja Slayer » 16.10.2011 21:14

Edellisiltana tapahtui jotain suhteellisen musertavaa mitä ei minusta nähnyt. Päätin silti mennä turneeseen.
Pakkana käytin Reshiplosionia.

Kierros 1, ? & Magnezone
Molemmilla alkoi hitaamman puoleisesti. Settaukseni kestää hetken, mutta joudun magnezonejen ryöpyttämäksi.
Misplayaan ja huomaan että menetin juuri mahikseni...god...

0-1

Kierros 2, Kysyjä & Magnezone
Uuuuuestaaaaaaan...Olen hyvin riemuissani(huomatkaa sarkasmi). Jostain syystä vastustajani hitaamman puoleinen
settaus antaa minulle sen verran aikaa, että saan alkaa laukomaan tilannetta Yanmegaa ja 1 catheroitu pachirisu
antaa minulle sen verran voimakkaan prize edun, että loppu menee melkein rutiinilla...mitä just tapahtu...

1-1

Kierros 3,? Reshiboar
Vastustajani kertoi collectoreiden olleen pikkusen vähissä tietystä syystä, joten hän oli joutunu viime hetken
improvisointiin. Burned tower oli uusi ja ihmeellinen näky. Dual balleja lenteli collectoreiden puutteessa.
Sain Catheroitua yhden tepigin, sitten en nostanu tarpeeksi nopeasti uusia. Huomasin hautani täyttyvän ja
mahdollisuuksieni vähenevän joka hetki. Tasainen iskujen vaihto päättyi vastustajan deck outiin.
Sainpa kerran flare blizistä...aih...

2-1

Kierros 4, IP & Reshiplosion
Älä....jaksa...ei jooonaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaah!! En koskaan ollut voittanut joonaa pahemmin. Painavampi
syy oli että pitikin toista turkulaista vastaan joutua taas. Kehveli...settaan cleffalla ja Joona perässä vähän
hitaammin ilman cleffaa, jolloin saan aikaa set uppailuun. Hänen pakassaan kuulemma oli cleffa...hyvin outoa.
Pääsen johtoon ja vaihtelemme tasaisesti iskuja. Minun kuitenkin ehtineen ensimmäisenä kilpaan mukaan, olin
jollain ihmeellä kykenevä voittamaan. Miten voi ihminen tuntea itsensä huonoksi, vaikka voittaa. Ehkä siksi, että Joona
pääsi myös peliin kehiin vaikkakin vähän hitaasti ja vielä ilman cleffa-aloitusta...

3-1

Kierros 5, Water & Reshiplosion
Uusi mirror...älä viitsi...lisäksi kaveri oli 2-2 ja ilmeisesti päästäni oli suhteellinen palkkio
kiitos edellisten kierrosten. Saan aloittaa ja aloitamme täsmällee samanlailla. Pokegearia(mahtilappu<3) ja
ponttia. Mutta pääsen ensimmäisenä prizeille ja saan kahden prizen johdon jonka jälkeen vaihdamme iskuja
suhteellisen tasaisesti. Kunnes vain otan viimeiseni.

4-1


Sitten katsomaan miten kävi. 4-1. Downpairingien takia olen ainoa 4-1, joka ei pääse top4 peleihin. Prosenttini
on huima 30 ja risat....m---nyt hajottaa. Nyt hajottaa kunnolla. Tulin viidenneksi, mutta nyt hajottaa
totaalisesti...EI NÄIN!!!!!

+
4-1
5 sija
Hienoja immeisiä mukana turnauksessa. Ei mitään nipotusta mistään.

-
ei top neljä koska prosentit
joonan sijoitus
kaikki muu

Noin...tulkaa korjaamaan typoja ja täydentämään kierrosten vastustajien nick/nimiä...en aikonut tästä alunperinkään tehdä rapsaa...joten en laittanut nimiä mieleen...
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Re: Slayerin Turun BR

ViestiKirjoittaja Baron Dante » 16.10.2011 22:08

Epic 30%.

Huonoimmat rosentit koko turneessa. -.- Noh, 4-1 on parempi kuin se 1-4. ;)
Baron Dante
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22.07.2011 17:36


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron