JKL BR: Ei saa polttaa turkistarhaeläimiä.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

JKL BR: Ei saa polttaa turkistarhaeläimiä.

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 22.10.2011 23:22

Juu, päätin jostain syystä tehdä elämäni toisen pöykemön tcg-turnausrapsan. Edellisen kerran tein tälläisen rapsan kaksi vuotta sitten Jyväskylän BR:stä, ensimmäisestä turnauksestani. Koska turnauspaikka sijaitsi noin viiden kilometrin päässä kodistani, olin paikalla vähän ovien aukaisemisen jälkeen. Paikalla oli vain muuta jykylää, mutta pian tuli Mauri, myöhemmin aono ja loput. Turneen alkua odotellessa pelasimme Tähtikettu 64 IN TRIIIIIIDIIIII, jossa minut ammuttiin alas helpommin kuin eilen. Long Story short, pelaajia oli noin 20, joten kaikki pelattiin samassa sarjassa.Tutustuin matchsleeveihin, joita käytettiin kuulemma viimeksi jotain 5 vuotta sitten. Retro-turnaus höhöhöö.

Pelasin taas kerran Stage ykköstä, jossa oli jotain karvaisia otuksia ja kärpäsiä.

1. VS Rival, JayEm (Kärpäsmagneetti)

Aloitan pelin, JM:llä yksinäinen Magnemite, mulla kärpänen ja turkistarhaeläin, kädessä iso kärpänen, pluspower junk, rescue energy ja kuraa. Rescue turkistarhaotukselle, junkilla kamaa roskiin, flip a coin, if heads, you win. Pokémon on taitopeli.
1-0

2. VS Isto (Pilvimies)

Tämä taisi olla ensimmäinen peli, jonka olen pelannut Istoa vastaan, hauskaa. Ennen peliä höpistiin jotain Pokémon TCG historian sääntömuutoksista. Peli lähtee lupaavasti käyntiin. Pilvimies tappaa kinderoravan avustuksella Zorron koiran, omalla vuorollani annan jostain syystä DCE:n uudelle koiralle ja tajuan sitten että sekin kuolee ensi vuorolla. Töh. Onneksi tämä töhö siirto ei vaikuttanut hirveästi pelin lopputulokseen. Sain kyseisellä vuorolla lisää Poksuja penkille. Peli venyi sitten ajanhuutoon asti, kun Isto ei saanut nostettua haluamiaan kortteja, kaksi Pokegear 3.0:aa ei antanut yhtään suppoa. Kaadaan Superturkistarhaotuksilla ja kärpäsillä Shaymineita, sähködigimoneja ja pilviveikkoja ja häviän lopulta kun Isto nostaa viimeisen prizen, itsellä taisi myös olla yksi jäljellä, mutta se ei ole oleellista.

1-1

3. VS Terhi (Tulidigimon)

Tämä oli päivän hassuin peli. Aloitan turkistarhaotuksella ja kärpäsellä, kädessä on junk armeja, plus p, lost remover, en saa mitään aikaa ja passaan. Terhillä on yksinäinen Tulidigimon, jolle hän lataa Rescuen. Lostaan rescuen mutta en saa muuta aikaan. Siinä sitten Terhi set-uppaa kaiken mahdollisen ja minä häiritsen välillä Catchereilla tuoden isopomo tulisiilejä eteen. Ties kuinka monta vuoroa myöhemmin nostan Dual Ballin, jolla saan yhden headsin. Jee, Cleffa, uusi käsi tänne!!! Siinä sitten saadaan COllectoreita ja Judgee. Terhi pääsee pian kahden prizen johtoasemaan, itse en ole saanut yhtään. Myös hänen pakkansa on madaltunut melkoisesti. Jatkan isopomo tulisiilien catcheroimista, eikä hän saa niitä retreattua. Lopulta hän deckouttaa. En nostanut Stage-1:llä yhtään prizea ja voitin. Tänään tällaista.

2-1

4. VS Zami The Rematch (Tulidigimon)

Muistan kahden vuoden takaisen JKL BR:n, jossa pelasin Zamin Scizzor SF:ää vastaan Speedrilliä. Kaksi Weedleä oli prizeissa, enkä ollut saanut lainaan (tai älynnyt laittaa, en jaksa muistaa) pakkaan Azelfia. Taisin saada molemmat Weedlet prizeista mutta hävisin lopulta. Hävisin Zamille naurettavan pienen turnauksen loppuottelussa. Tämä ei ollut loppu-ottelu, tämä oli vain meidän tämän päivän viimeinen matsi, rematch hahahahahahhahahahahahahaahhaha. Joo, Zamin Catcherit ei olleet tulleet vielä postissa ja hän pelasi kai yhtä catcheria ja pari reversalia, joista ensimmäinen failasi. Matsi oli aika hassu, Isopomo tulisiili hyökkäsi miltei kaikkiin Pöykemöneihini 70 ja disci pari enua. Retreattasin tai switchin ne aina, joten hän ei saanut juuri mitään alas. Pudotan tulidigimoneja ja siiliä ja matsi päättyi lopulta. Jos Zami olisi junk arm/catcher combolla tuonut eteen ainoan Zoroarkini, matsi olisi jatkunut pidempään.

3-1

3-1, olin neljäs, Karhu kolmas, jee Menimme testaamaan TRE BR-pakkoja. Ulkokuntalaiset lähti finaalin jälkeen ja Jyväskylän väki pelasi kello neljään asti toisiaan vastaan. Hyvä turnauspäivä oli, kyllä Pokémonissa parasta on, kun turnaus on 5 kilsan päässä. Tai ainakin melkein, vielä parempaa TCG:ssä on Alomomola. Ja Porygon-Z.

Props:
+ JKL BR
+ Ei paljon pelaajia, mutta ei tämä sentään mikään JKL BR 2009 ollut. Olen positiivinen ihminen.
+ Kaikki jotka tuli Jyväskylään
+ Tähtikettu 64 in triidii
+ mun t-paita

Slops:
- Missä JayEm VS Karhu ragetustaistelut?
- Miksi TCG-tekijät trollaa mua, ja tekee Porygon-Z TR:stä niin kuran? Ainut formaatissa oleva Z on Stage-2, jolla on sama HP määrä kuin pilven pössyttäjällä, hyökkään samalla energiamäärällä 80, mutta tappaa itseänsä, jos siihen ei ole liitettynä Rainbow Energy. Poweri jossa flipitään ja saadaan traineri pakan päälle. No jes. TCG-tekijät, tehkää Porygon-Z, jota edes jollain tasolla voi pelata, kuten se TM-otus. Tehkää seuraavaan settiin Porygon-ZEX. If you don´t... (kirjoita tähän jotain japaniksi).

Ensi viikko, Tampere BR.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: JKL BR: Ei saa polttaa turkistarhaeläimiä.

ViestiKirjoittaja R0xu » 22.10.2011 23:38

löl go juho
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: JKL BR: Ei saa polttaa turkistarhaeläimiä.

ViestiKirjoittaja Zami » 23.10.2011 11:05

Luffy kirjoitti:... käytettiin kuulemma viimeksi jotain 5 vuotta sitten.

Itse asiassa 6 vuotta sitten viimeksi Iston mukaan. xP Ja meidän rematch oli jo aikoja sitten viime jykylän stateissa, kun pelasit Gyaraa.

Minutkin on sitten löydettävissä ensi viikolla Tre:lta. Prepare for us Rai-chan! xD
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron