Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 01.11.2010 19:19

Siirrimpäs Rapsani tänne, trollolol.

Elikkäs pelaisin samalla melkein samalla pakkalistalla kuin Tampereella, +/- Yksi Kortti. Harjoittelin kotona ja kangasalab liigassa(+ Pälkäneen liiga=Team topdeck, ainakin minulle) tuli Roxua vastaan pari harjoituspeliä Gyaradosta vastaan, mistä oli paljon hyötyä. Anyways, aloitetaampa tapahtumien kerronta.

Aamulla heräilen 6:45, syön, järjestän pakkani ja menen tietokoneelle tekemään erinäisiä hommia. Lähdemme perheen kanssa Turkuun autolla n. 8:45. Turnauspaikan löytämisessä oli vähän vaikeuksia kun tallista puuttuivat numerot. Siellä katselin ketä oli paikalla, ja yllättävän vähän väkeä siellä olikin. Turku kun on niin masentava paikka. Pyöriskelen ympäri ja katselen ketä kaikkea paikalla on. Oli siellä Teamista Matti, Heikki ja Ville itseni lisäksi. Muita ihmisiä jotka tunsin edes nickiltä täällä olivat Kumis, + Pari muuta. Sitten Pairingsit tulevat.

Peli 1 Vs. Riku Ruuskanen W/ Donphan+Manetric

Aloitan Honchcrow G:llä, ja Garchomp C:llä. Hän "voittaa" flipin ja saa aloittaa. Hän liittää energian Phanpyllensä. Minä Collectoroin Dialgan, Uxien ja jonkin muun, liitän energiaa Dialgalle, ja Set Uppaan, josta nousi kai kaksi Cyrusta, SP Radari ja Galactic HQ. Haen Honkulla kaksi Spraytä. Hän kehittää Phanpyn Donphaniksi, liittä energian, ja iskee 40. Minä haen Dialga LV.X:än, liitän metallienergian, haen Cyruksella jotain, ja Second Striketan Donphania. Hän vain iskee 60 Damagea ja penkittää Ditton, ja minä Warp Pointtaan ja Healing Breathaan vahingon pois. Sitten tapan Donphanin. Hän taas topdeckkaa Collectorin ja Hakee Phanpyjä ja Electriken. Hän ei kuitenkaan saa energiaa. Sniputan Electriken Garchomp C:llä, ja hän passaa. Minä taas isken Remove Lostia, ja tapan Diton. Hän kai kehitti Donphaniksi, ja iski 60. Minä sain äskeisestä prizestäni beltin, liitän sen, ja Remove Lostaan Donphanin pois. Tässä vaiheessa hän halusi scoopata, mutta en antanut ihan heti. Seuraavalla vuorollani Isken Remove Lostilla toiseksi viimeisen Prizeni itslleni, ja hän scooppaa.

1-0

En tehnyt mitään ihmeempää.

Peli 2 Vs. Sami Saarikoski? W/ Magnezone

Juu. Nolla testimatsia takana ja mietin miten tämä matchup hoidetaan. Minä saan aloittaa ja liitän Dialgalleni DCE:n, ja hän saa T1 Spiritombin ja Magnezonen ja sille vielä DCE:n. Liitän metallienun Dialgalleni, haen Cyruksella collectorin ja tapan Spiritombin. Hän hakee uuden Spiritombin, hankkii kai toisen Magnezonen ja liittää sähköenun ja iskee Gyro Ballia ja tuo eteen Spiritombin. Minä haen Collectorilla Crobatin, Garchompin, ja jonkin muun poken. Flash Bitetan Spiritombia, ja tapan sen. Hän tappaa Gyro Ballilla Dialgani. Minä taas topdeckkaan DCE:n, liitän sen ja Gainin Garchompilleni, ja haen Cyruksellani SP Radin jolla haen Garchomp C LV.X:än jolla Dragon Rushaan jotain. Tämän jälkeen en muista paljoa pelistä, muuta kun että heittelen koko ajan poisonia SKuntank G:lläni, että tapan hänen kolmannen Spiritombinsa, ja että kun minulla on yksi Prize jäljellä, hän Super Scoop Uppii Kaikki muut penkkipopensa paitsi yhden Magnezonen. Isken Dragon Rushin toiseen, hän Super Scoop Uppii sen ja iskee toisella. Teen jotain ja aika huudetaan. Yritän Stallia mutta se ei onnistu, ja peli on 1-1 Prizeissä. Toisella Magnezonella on 70 Damagea ja Poison. Hän olisi voinut iskeä Gyro Ballia beltillisellä Magnezone LV.X:ällä, jolloin olisin hävinnyt pelin, koska en olisi saanut kymmentä damagea lisää mitenkään. Hän kuitenkin misplayaa, ja jää eteen. Minä Dragon Rushaan Magnen ja voitan pelin.

2-0

Katselen pelejä.

Peli 3 Vs. Patrik Aalto W/Luxchomp

Katson aloituskättäni ja näen nolla supportteria, kaksi Dialgaa, Sprayn, ja energiaa. Hän saa aloittaa Drifloon UD:llä, jolle hän liittää energiaa. Topdeckkaan kai Garchomp C:n, ja liitän Dialgaani. Hän tekee jotain, käyttää Cyruksen, ja hakee Luxray GL:än Penkille. Liitän energian ja Beltin Dialgalle, ja isken Deafenia. Hän kai haki Luxray LV.X:än jotenkin, jonka Sprayasin, ja hän teki vähän Damagea Flash Impactilla. Minä Healaan Vahingon pois Warp Energyn ja Garchomp C LV.X:än avustuksella, ja isken Second Strikella vahinkoa. En muista että hän teki mitään muuta kuni ehkä haki Pari Popea Penkille, ja iski uudestaan Flash Impactia, ja laittoi 30 Damagea taas saman popen(Lucario GL) päälle. Nyt onni kuitenkin potki. Topdeck: SP Radar. Haen Crobatin ja Flash Bitetän Lucariota kahdesti Poke Turnin avustuksella, nostan prizen, eikä sieltä tulltu kuni kai energia. Liitän sen ja Tapan Luxrayn Remove Lostilla. Nyt nousi Collector. Hän Tappaa minun Dialgani, ja saa siitä kaksi prizeä. Minä kostan Garchomp C:llä Claw Swipellä, kun Luxrayllä oli 80 Damagea päällä jostain syystä jota en nyt muista. Hän tappaa Garchomppini omalla Garchompillansa, ja minä taas kostan sen viimeisellä Garchompillani. Hän kuitenkin teki jotain siistiä. Hän Take Awayasi Garchomppini. Tämän jälkeen en tosin muista mitä tapahtui muuta kuin että voitin.

3-0

Ruokatauko, menen Roxun kanssa lautalla valintataloon ja ostan Croisantin ja Limsaa.

Peli 4 Vs. Heikki Kettunen W/ Gyarados.

Mint Nature lainasi Machamp-Figuurinsa minulle onnenmaskotiksi. Minä ja Heikki aloitamme mukavan vahvasti, mutta saan kai Heikin Sablen alas T2, jonka jälkeen hän yrittää Regi Movettaa Magikarppinsa disciin. Power Sprayaan sen 4 vuoroa putkeen. Tällä välin olin Set-upannut vahvasti, ja minulla oli etua prizeissa kolme kappaletta. Dragon Rushailen ja Remove Lostailen lkaksi prizeä, ja sitten Heikki Teki Hienon tempun. Hän Poke Turnii Luxraynsä ja Crobattinsa pois, ja heittää kaksi SSu Headsia ja tyhjentää penkkinsä täysin, jättäen vain Gyaran jäljelle. Tapan sen vähän myöhemmin.

4-0

Finaalit/Top 2

Peli 1 Vs. Heikki Kettunen W/ Gyarados

Peli oli aika hyvin toisinto edellisestä pelistä, Sprayaan Regi Movet ja Tapan Sablet nopeasti. Jännittävä kohta kuitenkin tuli kun Heikin Beltillinen Gyarados tulee riehumaan. Hän hankkii sillä+Regi Movella ensin yhden Prizen. Sitten minä kutittelen sitä vähän Remove Lostilla, jonka jälkeen hän Flash Bitettaa sitä kerran, ja yrittää SSU:ta. Tails. No, hän tappaa Dialgan Muuten vaan Tail Revengellä, jonka kostan Dragon Rushilla. Tämän jälkeen en muista muuta kuin että voitin.

1-0

Peli 2.

Toisinto kahdesta edellisestä pelistä, paitsi että nyt Heikin Luxray GL LV.X tuli aiheuttamaan ongelmia, ja hän sai KAKSI beltillistä Gyaradosta riehumaan. Voitan pelin kuten kaksi edellistäkin.

2-0 eli yhteensä 5-0

Eli voitin BR:än, katselin kun Matti voitti oman Finaalinsa, availin Palkintobuusterit ja lähdin kotio, jossa kirjoitin Rapsan.

Plussat:

+Voitin
+Kiinnostavat Matchupit
+Dialgalla Riehuminen
+Mint, ja hänen Figuurinsa, joka suojeli minua Kolmessa viimeisessä pelissä.

Miinukset:

-Suuri osa liigasta/Teamista ei ollut paikalla.

Jotain Siitä väliltä:

+/- Heikki Pelasi Gyaradosta. Hän olisi varmaankin voittanut jos olisi pelannut jotain muuta, mutta pelasi silti sillä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja samppa123 » 02.11.2010 17:27

Gratz sijotuksesta.
Et sit tunne mua edes nikiltä?
Numerosarja.
Avatar
samppa123
 
Viestit: 173
Liittynyt: 01.11.2010 16:11

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 02.11.2010 18:29

Siis, mitä tuo tarkoittaa? Ja, en ole hyvä nimien kanssa, koska tein rapsan vasta kun voitin. Voittajan pitää tehdä rapsa ja tällain.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja samppa123 » 02.11.2010 20:54

''Muita ihmisiä jotka tunsin edes nikiltä olivat Kumis + pari muuta.'' Yhyhyy, en päässyt rapsaan.

Kolmen pisteen vihje: Seurasin sinun ja Saarikosken peliä ja pädin kuinka hän evotti.

Kahden pisteen vihje: Minulla on lasit.

Yhden pisteen vihje: Olen pelannut Steelixiä koko kauden.
Numerosarja.
Avatar
samppa123
 
Viestit: 173
Liittynyt: 01.11.2010 16:11

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 03.11.2010 08:17

Hauskaa kyllä, muistan minkä näköinen olit, mutta nimeäsi en muista tai se oli jotain Samu Saarikoski.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja Wazzup » 07.11.2010 18:20

LOL! Eikö näe Samppa niin ruma että sen erottaa muista.
viewtopic.php?f=26&t=298Vaihtola
Oon appelsiinien fani. Katso kuinka appelsiin keskustelee muiden kanssa.

Avatar
Wazzup
 
Viestit: 29
Liittynyt: 05.11.2010 21:39
Paikkakunta: Tuusulasta päivää

Re: Minä, Dialga ja Team Topdeck. Turun BR Seniorien 1. sija

ViestiKirjoittaja Gerkku98 » 29.03.2011 12:10

Bloodbane onko kyseessä mahdollisesti heikki kettunen
Gerkku98
 
Viestit: 89
Liittynyt: 03.03.2011 15:45


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron