Tre BR 5. Sija.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Tre BR 5. Sija.

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.11.2011 15:17

Suoraan asiian. Heräsin aamulla ja parin min heräämissestä tulee Kysyjältä viesti. Hermanni unohti, että kelloja siirrettiin yöllä ja meni tunnin etuajas pyöräilee. xpppppppp

Pelasin Reshiphlosioniä ilman techejä ja tavallista enemmän nostolla niin, että saan mahdollisimman usein hyvän startin.

R1 vs Aki Kammonen (Megazone w/ ZPS tech)

Kummatkin set uppaa hitaasti. TOSI hitaasti. 20 min peliä mennyt ja otin pelin ekan prizen. Aika huudettiin ja olin 1 johdolla. Kykenin saamaan joka vuoro prizen joten voitin. Vastustaja ei tiennyt 30min +3 vuoroa systeemiä, koska ei ole pelannut kahteen vuoteen.

Lyhyt selostus, koska peli ei ollut kauhean kiinnostava.

1-0

R2 vs Tuomas Kekkonen (ZTPS)

Saan ihan ok/hitaan startin ja vastustaja saa hitaan startin. Set uppailen rauhassa ja hän saa ekan prizen. Saan kunnollisen set uppin ja Kekkoselta loppuu puhti kesken kaiken.

Lyhyt, koska formaatti.

2-0

Puhuttiin Kysyjän kanssa, että teen Turut. Vedän 2-0 sitten 2-X. No en sentään vetänyt.

R3 vs Jouni Lehtinen (Reshiphlosion)

Jaa Turussa oli sama matsi melkeenpä. Kummatkin 2-0 ja kummatkin pelaa samaa pakkaa. Tosin silloin pelattiin ZTPS:ää. No jaa Jouni aloittaa, mutta hänellä on huono käsi. En edes muista saiko edes Eeeeeekiä T1. No jaa minulla hieman parempi käsi saan 2 Cyndaquilia, 1 Reshiramin, 1 Cleffan peliin ja Fire Energian diskiin T1. Eeeeeekaan roskaa. Jouni pääsi Eeeeeekaa tällä vuorolla tai sitten Eeeeeekasi uudelleen. Saan en mitään joten Eeeeeekaan uudestaan. Sama jatkuu kunnes Jouni judgettaa ja nostan 2 Candyä, Typpiksen ja Juniperin jolla saan 2. Typpiksen. Tämän jälkeen Jouni scooppaa muutama vuoroa myöhemmin, koska näytin energian kädestä. Jouni sai sentään yhen typpiksen peliin mutta ei riittänyt. Viereisellä pöydällä Isto sanoo, että sen vastustaja osaa sekottaa (luottaa vastustajaan) ja samalla Jouni sekoittaa mun pakan. xD. Ei tietenkään millään pahalla vaan kiva momentti.

Eka edes semi-kiinnostava peli tosin tämäkin oli aika one sided.

3-0

R4 vs Henrik Laihanen (ZTPS)

Saan 4 Cyndaa, Reshiramin ja Cleffaan Eeeeeekaa T1. Eeeeeek roskaa ja herään ja Game tappaa sen T1 Pilvimiehellä. En saa mitään ja Game ajaa yli, vaikka oli god start. Jee.

3-1

Tässä välin mietin, että hyvät prossat on jee toppaan.

R5 vs (Reshiphlosion)

Tylsempi version Jounin matsista.

4-1

R6 vs Öjvind Svinhufvud (Reshiphlosion w/ Drifblim tech)

Ökä saa hitaamman set uppin ja itse saan nopeamman. Kannattaa pelaa ilman techejä Ökä. :/. No jaa olen niskan päällä koko pelin ja Ökä kiroaa prizensä, koska siellä on hänen kaipaama Revive, jolla olisi saanut Drifloonin takaisin Sagen kanssa diskiin menneenä ja koska siellä on 3 Typpistä xpppppppppp (Selittänee hitaan alun). En oikeen usko, että revive olisi auttanut, mutta who knows. Typpikset oli iso homma. Olihan minulla jo pari typpistä ja Quilava pelissä niin ei se Take Away oikeen auta. Emboaria jos olisin pelannut olisi ollut parempi. Voitan, koska Ökä ei pysy mukana riittävän hyvin. Tämä matsi oli ns. turha, koska kummatkin oltiin jo 100% topeissa.

5-1

Top 8 vs Tuomas Kekkonen (ZTPS)

Peli 1

Pelataan hyvin kummatkin saa nopean startin. Prize trade, koska formaatti (tosin formaatti ei ole niin paha kuin ihmiset sanoo sen olevan imho). Joo vikal vuorol topdeck ei catcher. Pakassa oli 12 korttia ennen topdeckiä. Pelaan Junk Arm PP (jotta saan 2 enuisen Zekromin ohkolla) Pelaan Juniper. Ei catcher. Pöydän toiselta puolelta Tuomas sanoo, että on aika eeppistä jos whiffaan catcherin. Whiffasin sen 8/12. I mad. No jaa se oli siinä. Hävinä pelin, koska en saa sitä catcheriä ja Tuomas pääsee ottaa vikan prizen, mitä ei olisi muuten saanut.

0-1

Peli 2

Ajan yli.

1-1

Peli 3

Tuomas saa T1 Zekromin ite en saa mitään. Joudun 3 prizeä häviölle ennen kuin saan iskijän ja yhden typpiksen. Peli menee 1-1 tilanteeseen ja Tuomaksella on pakassa 1 kortti ja prizeissä 1. 1 näistä kahdesta on PP. Jos hän saa PPn hän voittaa (Junk Arm Catcheröi 60 HP jäljellä olevan Typpiksen eteen ja toivos PP:tä niin tappais Pachilla sen. Hänellä oli Tornadus DCE:llä. Hän sai PP ja voitti. Hän Revealas mitä tuli siitä PONTista ja se oli se PP. Aluks katoin, että se whiffas niin huusin ''Jes''. Olo oli hieman derp, sad ja fuuu samaan aikaan. Missplayasin minun vikalla vuorolla olisi pitänyt yrittää stallaa sen Shayminiä edessä (tai Flare Destroyaa sen DCE roskiin tjv.) mutta en tiedä olisiko auttanut.

1-2

5. sija jee. Top 8 pelien takia tein rapsan tbh.

+/-

+ En fägänny
+ Jees turnaus
+ Toppasin
+ 5. Sija.
+ Porukka oli jees
+ Kaikki oli jees
+ Jees
+ Tein rapsan
+ Sain 70 TCGO koodia kympillä, joista 1 oli käytetty. Sain koko Reshiphlosionin TCGO:hon.
+ Turnauksen voittaja hävisi kerran. Hän hävisi minulle.
+ Anterolla oli hieno paikka Top 8 pelien seuraajana.
+ Kaikki, jotka seurasivat Top 8 pelejä, koska osasivat olla riittävän hiljaa. Sori kun ragesin vähän ennen pelejä. xD.

- Lyhyt rapsa, koska koulu työ
- Hävisin Top 8 matsin tuuriin. Peli on pokemon, joten se on ymmärrettävää
- Heräsin JOKAISEN Eeeeeekin jälkeen heti
Viimeksi muokannut Registeel päivämäärä 01.11.2011 21:26, muokattu yhteensä 8 kertaa
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Tre BR 5. Sija.

ViestiKirjoittaja Kekkonen » 01.11.2011 15:45

Kiitos mielenkiintoisista peleistä! Korjaan sen verran että pakassa oli kaks korttia ennen vikaa pontia. Tosin jos en olis evonnu vaan ampunu Reshiä edellisellä vuorolla niin en olis edes tarvinnut PP:tä. Tällä kertaa tuuri vaan antoi mulle vähän enemmän ku sulle. : P PP ja toivottavasti saadaan jännempiä pelejä ens formaatissa : )

E: joo no muistan vaa paljastaneeni kaks vikaa korttia pakasta, oli miten oli : D
Viimeksi muokannut Kekkonen päivämäärä 01.11.2011 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran
pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)

Täydellisen keskinkertaisuuden tavoittelua Herran vuodesta 1993.
Kekkonen
 
Viestit: 133
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Tre BR 5. Sija.

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 01.11.2011 15:51

korjaan sen verran että kirosin sitä että siellä oli pelin alussa 3 typpistä ja revive en sitä pelkkää reviveveä olisin saanut t3 3 typpistä peliin mutta katoin TAIVAS VARJELE kaikki prizeissä+ 1 pelissä ja tuosta sait sen prize etumatkan ja olin silleen fuu peliohi ja sit olisin tarttenut sen reviven tehdäkseni comebackin sillon kun sulla oli 1 typpis pelissä ja katon kommarilla pakan hakeakseni sieltä reshin ja huomaan että sekin on prizeissä.... Et ei se hidas set uppi johtunu techeistä vaan 3 typpiksestä priseissä...
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Tre BR 5. Sija.

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.11.2011 16:00

Kekkonen kirjoitti:Kiitos mielenkiintoisista peleistä! Korjaan sen verran että pakassa oli kaks korttia ennen vikaa pontia. Tosin jos en olis evonnu vaan ampunu Reshiä edellisellä vuorolla niin en olis edes tarvinnut PP:tä. Tällä kertaa tuuri vaan antoi mulle vähän enemmän ku sulle. : P PP ja toivottavasti saadaan jännempiä pelejä ens formaatissa : )

Juu kyl toi missplay oli siinä. Kumis tais mainita se pelin jälkeen? Enemmän harmittelin ekaa matsia (catcher whiff). Olen aika varma et pakassasi oli 1 kortti (vuoron alussa oli 2 mutta topdeck vei yhen obv), mutta sillä paljoa väliä ole, kun se idea on sama.

Mut joo noi pelit oli kivoja. Top 8 pelien takia tein tän rapsan suurimmaks osaks.

Mint Nature kirjoitti:korjaan sen verran että kirosin sitä että siellä oli pelin alussa 3 typpistä ja revive en sitä pelkkää reviveveä olisin saanut t3 3 typpistä peliin mutta katoin TAIVAS VARJELE kaikki prizeissä+ 1 pelissä ja tuosta sait sen prize etumatkan ja olin silleen fuu peliohi ja sit olisin tarttenut sen reviven tehdäkseni comebackin sillon kun sulla oli 1 typpis pelissä ja katon kommarilla pakan hakeakseni sieltä reshin ja huomaan että sekin on prizeissä.... Et ei se hidas set uppi johtunu techeistä vaan 3 typpiksestä priseissä...


Jaa, että silleen. Olisit sanonut pelin aikana/jälkeen. Ainoa mitä mun kuullen kirosit oli Reviveä. Mutta kyllä tajuat, että techit vievät aina varmuutta, joten mitä itse sanoin oli hyvä arvaus kun en tiennyt, että prizeissäsi oli 3 typpistä. Tolla pelillä ollut kummiskaan MITÄÄN väliä. Kummatkin oltiin jo topeissa siinä vaiheessa. Tosin ei se olisi ollut välttämättä sun peli, vaikka olisit saanut ne, koska itsekin sain hyvän startin.

Muokkaan ton rapsaan.

Joo sori, että on virheitä. kirjotin tänää kymmenessä minuutissa xxppppp.

EDIT:

Kekkonen kirjoitti:
E: joo no muistan vaa paljastaneeni kaks vikaa korttia pakasta, oli miten oli : D


Joo paljastit 2 korttii pakasta ja sen takia en nähnyt PP:tä (huom. Jes huutoni). Sekoitit yhen kortin pakkaan PONTilla . En jaksanu leikkaa kahen kortin pakkaa xD.
Viimeksi muokannut Registeel päivämäärä 01.11.2011 16:56, muokattu yhteensä 3 kertaa
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Tre BR 5. Sija.

ViestiKirjoittaja R0xu » 01.11.2011 16:48

Oli ihan siistii kattoo top8 pelei vierestä.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron