KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 28.11.2011 14:02

Lauantaiyö oli mennyt pitkäksi, kiitos uskomattoman Mahjong-session. Taisinpas sitten kolmen aikaa mennä nukkumaan itkien ajatusta, että Poromagia. Aamulla heräsin mukavasti kelloon ja tunne on hieno, kun päässä herää samantien ajatus: ”MINKÄ TAKIA KELLO ON HERÄTTÄMÄSSÄ, MITÄ SAAKELIA?!” Noh, muistin sitten, että kiiiivasti oli Poromagiassa turnaus. Kokeilin onneani, kun sammutin kellon ja menin takaisin vain nukkumaan. Heräsinpä sitten onnekseni 10 minuutin päästä, jotta saisin kokea hienoimman päivän ikinä Pokémonin historiassa!

Paukuttelin ruokaa naamaan ja lähdin pyörän selkään. Kivasti huomaan matkalla, miten toinen nappikuulokkeistani on rikki. Tietenkin olisi liian mukavaa, jos siitä ei kuuluisi mitään, mutta kosketusvian takia joka kerta kun polkaisin, niin ääni katoaa toisesta kuulokkeesta. Heitin pyörän paikalleen ja kävelin asemalle, sinnehän en enää pyörää jätä. Asemalla vastassa onkin sitten Iris ja Oooothen. Potean lagia. Juna tulee. Pakkis on heti vaunujen ovilla hymyilemässä ja toivottamassa kaikki tervetulleiksi. Pakkis jotain ihmettelee junamatkan aikana ja itse lagailen ja itken väsymystä.

BÖÖÖLESSÄ menemme kauppaan ostamaan pärinää ja aamupalaa. Ostin roiskeläpän ja Miska osti uskomattoman ES-tölkkinsä, jonka hehkutus sai lagisen pääni rageemaan. Johdatin alottelijat turnauspaikalle. Hain Esalta pakan, jonka hän kiiiivasti oli minulle tehnyt, katsoin pakan, tein listan ja totesin, että missä on 4. Catcher? ”Ei tarvitse.” ”Jaa.” Turnaus alkaa mukavasti sen parikymmentä minuuttia myöhässä, ihme että oli ruokataukoon aikaa, ja peeringsit vaihtuvat miten sattuu. Istun pöydässä

Game 1 VS Jarkko Karhu (Bearforce1/Kingdra)

ja pääni hajoaa, kun turnaus evottaa. Päästään sitten pelaamaan ja lollaan, että kädessäni on T1 donkki. Enpä sitten saa alottaa ja vastustaja pelaa T1 Collectorin ja pistää Cleffan nukkumaan. Onko minulla Catcheria kädessä? … :DDDD Kuka luuli? Noh, lagailen sitten ja odotan, että Catcheri nousee jonkun 10 pahvin päästä ja saan jopa ensimmäisen prizen. Bearforce tulee näyttämään taitojaan ja retreattaan vaan joka kerta, kun se tulee iskemään. Eipä ollut kovin vaikea matsi.

1-0

Game 2 VS Scrupture;___; (Eeeelektriiiik/Zekru(niin kuin Scrupture tykkäsi sanoa))

Noh, vastustaja ahdistaa minua. Oikeasti. Scrupture, jos luet tätä niin. Oikeasti. Aivan. Oikeasti. Jokatapauksessa käteni mahdollistaa T1 Tornaduksen ja pistän sellaisen pystyyn, mutta en viitsi iskeä Zekromiin, koska sitten lähtisin kuitenkin RAGEEsta. Hymähdän kun näen Tynamon. Annan Scrupturereren setuppaa kaikki Ankeriaansa ja keskityn vain tappamaan Zekromeja. Jossain vaiheessa peli rupesi näyttämään pahalta, mutta uskomattomilla lyhyen matikan taidoilla laskeskelin aina niin, että saan Zekromin alas. Steve tulee pelin jälkeen kysymään, että miten muka voitit vielä.

2-0

Game 3 VS Iris (Mirror)

Jaa....... REVENGE! Pelattiin vielä samassa paikassa kuin viimeksi. En saa alottaa, silloin kun donkki on mahdollinen, wuhuu. Noh, Iris alottaa ja tuo Collectorilla roskaa muistaakseni penkille. Itse tulen T1 Zekromilla ja imasen 5 prizeä sillä ja painostan Iristä scooppaamaan ennen kuin nostan viimeisen prizen. Onnistuin.

JEEJEJEEJE KOLMENOLLA! Olipas Pokémon vielä hienoa tähän vaiheeseen. Yhtään peliä en aloittanut, mutta voitin ne kaikki, oooo. Nyt vasta rapsaa kirjoittaessa tajusin, etten aloittanut yhtäkään peliä? ;__; Painostin myös Pakkiksen scooppaamaan OOOOTHENIA vastaan, jotta päästäisiin Maurinkoiseen. Ostin Otholle ja minulle Rullaskeban, koska Otto oli perinteisesti taskut tyhjinä. Pistelin rullan poskeen ennen kuin pääsin takas edes turnauspaikalle, oli nälkä, vedin sen pariin minuuttiin kävellessä turnauspaikalle. Sitten päästään näihin tärkeisiin matseihin, jotka toisivat minulle luultavasti toppipaikan, jos voittasin edes seuraavan tai sitä seuraavan.

Game 4 VS Tapsa (TyppisGayRam)

Noh, itken vastustajan pakkaa, mutta tiesin, että mahdollisuuteni voittaa ovat hyvät, jos saan Cyndat alas. Noh, katson kättäni, että T1 Tornadus, vastustaja aloittaa Cleffalle, ja niin, aloittaa pelin. Pelaa Collectorin ja Cleffa jää nukkumaan, JAAAARRRGGHGHHHRHFGHGH! Noh, onko minulla Catcher.... luulitko? :DDDDD Pelaan saishea ja pelaan Juniperin, jos vaikka nousisi Catcher, ei tullut. Pelaan ensi vuorolla saishea ja jos vaikka tulisi Catcher.... luulitko? :DDDD Ei tullut. Tapsa pelaa 2 Typpistä peliin, tekee jotain, nostan topdeckin, Catcher, scooppaan.

3-1

Ragesin sitä, että olisin voittanut, jos oisin edes nostanut Catcherin järkevään aikaan, ei sitten, tai sitten olisin voittanut nopan.

Game 5 VS Game 5 (TyppisGayGayRam)

Joo, saan T1, vihulla 2 Cyndaa prizeissa. Sain T1, en aloittanut peliä. Game saa vedettyä ne kaksi Typpistä peliin ilman kunnollista nostoa, kun itse en taaskaan nosta Catcheria. Scooppaan sitten siinä vaiheessa, kun ne kaksi Typpistä on siellä aikansa leikkinyt.

3-2

On se kiva peli.

Game 6 VS Water (TyppisGayGayHardGay)

Joo, saan T1, vihu aloittaa, pelaa basiceja ja muistaakseni oli se Cleffakin siinä nukkumassa. Catcher? Ehei. Vihu saa 3 Typpistä peliin, scooppaan.

3-3

OLI KIVA PELATA! :)))) Eli, mitäs, en aloittanut yhtäkään peliä, joka kerta T1 kädessä. Matchupit ovat kuin kivi-paperi-sakset, jossa noppa antaa tasoitusta. Voisin ruveta pelaamaan Pokemonin sijasta vaikka peliä, joka toimii kuin kivi-paperi-sakset, mutta jos toinen pelaa sakset ja toinen paperin, niin lopuksi noppa ratkaisee, että kumpi voittaa. Ensi kerralla pitää oikeasti jo harkita, että lähteekö mihinkään turnaukseen, kun sillä miten pelaat ei ole oikeastaan minkään näköistä merkitystä, ei ainakaan tässä formaatissa. Voisinpa vaikka jatkaa StarCraftia ja pelata enemmän Mahjongia ja Gota. Ihan niin kuin Miskakin jo kerran sanoi: ”En pelaa Gota, koska jos siinä häviää voi syyttää vain itseään.” Eiköhän tämä tiivistä Pokemonin maailmanmestarin suusta koko itse pelin.

Pienen murjotuksen jälkeen lähdin sitten kotiin. Junamatka oli saishea, tulin Hyvinkäälle vettä satoi. Poljin kotiin ja asd.

+Rullakebab taisi olla ainut reissun hyvä asia.
-Pokemon
-Pokemon
-Pokemon
-Noppa
-TyppisGayRam
-Catcher
-jaaaaa, vaikka Pokemon?
-Ja Protoss imba.

Taidanpa lähteä pelaamaan vaikka Gota. Nähdäänkö minua ensi kerralla Poromagissa? Se jää nähtäväksi, jos edes siksi. Ei ole enää kiva pelata, kun Skedepasi ei käy enää Porossa.

Kiva ragerapsa. :> Tosin ihan aiheesta, en voi sietää pelejä, jossa se omaan peliin vaikuttaminen ei ole olemassa.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja Tonu » 28.11.2011 14:46

HB 3-0:sta, PP sitä seuranneista peleistä. Protip: Shufflaa paremmin. ;s
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja Hero » 28.11.2011 15:27

Tiedän tunteen.. Minullakaan ei ollut 4. Gustia, koska en omista. :<
Oikeasti pakka tarvitsee 4 Gustia, ja Esa vain koijasi sinua.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja Roseanni » 28.11.2011 16:13

Owwww Seppo. : ( Pokemon on PP. Gräts siitä 3-0:sta kuitenkin.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja Jite » 28.11.2011 16:40

Jos mahdolliset vastustajat ei satu miellyttämään, on vain yksi neuvo. Lopeta pelaaminen.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja aono » 28.11.2011 18:33

Koska on seuraava striimi päivä?
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 28.11.2011 21:04

Jite kirjoitti:Jos mahdolliset vastustajat ei satu miellyttämään, on vain yksi neuvo. Lopeta pelaaminen.

Jos vastustaja ei miellytä, ei se tarkoita, että pitää lopettaa pelaaminen, peli lopetetaan vain mahdollisimman nopeasti.

aono kirjoitti:Koska on seuraava striimi päivä?


Jaa, ehkä huomenna!
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja Lars » 29.11.2011 00:41

SiaBBo kirjoitti:Nähdäänkö minua ensi kerralla Poromagissa?


Kyllä nähdään!

Ja joo PP noi kolme vikaa peliä, toivottavasti formaatti muuttuu pian parempaan suuntaan. Mulla olis tosiaan ollu noita Catchereita neljäkin kappaletta lainaan, mutta ei multa kukaan älyä kysyä. : D
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: KIVA PELI TÄMÄ POKEMON

ViestiKirjoittaja aono » 29.11.2011 00:55

Lars kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti:Nähdäänkö minua ensi kerralla Poromagissa?


Kyllä nähdään!

Ja joo PP noi kolme vikaa peliä, toivottavasti formaatti muuttuu pian parempaan suuntaan. Mulla olis tosiaan ollu noita Catchereita neljäkin kappaletta lainaan, mutta ei multa kukaan älyä kysyä. : D


Ja vaikkei kukaan tajua kysyä Larssilta lappuja lainaan, niin olin hieman hämmästynyt kun minultakaan ei tultu kyselemään. Tietysti moni kävi kyselemässä kaikkea muuta, mm. herra itse kyseli shayminiä varuiks jos Lars ei muista tuoda : D Tosiaan, oli ne omatkin catcherit jossain laukussa homehtumassa kun ei ite tullut pelaanneeksi yhtään. No mutta ehkäpä ensi kerralla Siabbo!
Eks tänään oo vai striimii? baww...
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron