Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 03.12.2011 22:47

Terve ja heipä hei! Kävin tässä pitkästä aikaa pelaamassa Pokemonia Turussa. Vielä muutama päivä sitten minulle ei ollut mitään varmuutta siitä lähdenkö pelaamaan vai en- Serkkuni Eppu kyseli, että haluaisinko lähteä pelaamaan. Olin kyllä halukas lähtemään, mutta tiesin, että pakka tulee olemaan ongelma. Kas kun en ole ostanut ollenkaan kahta uusinta sarjaa kun koulu on tehnyt minut köyhäksi nuu. Olin halukas pelaamaan jotain Reshiram väköstystä ja mulla oli aikoinaan kasassa joku ReshiBoar jota en koskaan saanut toimimaan kunnolla, joten luovutin sen suhteen. Päätin sitten kokeilla Reshiram / Typpistä, mutta Typpikset sun muuta jännää puuttui. D Vaikka näin siitä jonkun hyvän listan niin menin itse muokaamaan sitä ja tajusin turnauksen aikana että muokkasin aivan päin honkia. Nooh ei se mitään.. Kyselin Epulta olisiko hänellä lappuja lainaan. Hänellä olisi ollut vain osa tarvitsemistani korteista. Sitten myöhemmin Aono alkoi spämmiä minua mesessä pitkästä aikaa :3 Kyseli tuunko Turkuun ja kerroin, että on korttien kanssa ongelmaa. Noh, häneltä löytyi kaikki mitä minulta puuttui ja hän lupasi lainata ne, jeeee :D

Aamulla herätyskelloni soi kahdeksalta, mutta tuttuun tyyliin siirsin sitä puolella tunnilla eteenpäin kun sänky on niin kivan lämmin.. Hehueuh. Puoli yhdeksältä nuosin oikeasti ylös ja puin, söin nopeasti yhden leivän ja raahasin kassin eteiseen. Sitten tulikin Epulta viesti vähän ennen yhdeksää että he lähtevät hakemaan minua. Puin takkia päälle ja juuri kun sain kengät jalkaan niin kyytini saapui pihaan. Oltiin taas sovittu niin, että enoni heittäisi meidät Turkuun ja tultaisiin sitten takaisin Saloon junalla. Istahdin autoon ja eno lykkäsi käteeni jonkun Nokian puhelimen ja sanoi: "Onks sulla puhelmiesta puutetta? Siin on sul joku meijän vanha puhelin mitä ei oo käytetty vähään aikaan." Olin vähän wtf. No kyllä se mulle kelpas, kivan näkönen puhelin ja on se kiva saada "uus" puhelin kun mulla on on ollut sama puhelin jostain vuodesta 2005 tai 2006... Siinä sitten aloin trollata "uuden" puhelimeni kanssa ja modasin sen oman tyyliseksi. Muaha. Sitten pysähdyttiin ABC Piihovilla tankkaamassa ja spotattiin tädin Volvo siellä parkissa - 9 aikaan aamulla. Aamuvirkut pelaamassa pelikoneilla huoltoasemalla jo heti aamusta jep jep... Sitten lähdettiin ajamaan moottoritietä kohti Turkua. Eppu kysyi onko mulla DS mukana, no tottahan toki. Päätettiin ruveta pelaamaan ja sitten tajusin, että DS:ssäni oli Pokemon Blackin sijasta New Super Mario Bros. Fuu, no ei se mitään, aloimme hakkaamaan Mario vs Luigi - peliä ja lopetimme jossain Skanssin kohdalla. Saavuimme Panimolle 9:58 ja näimme porukkaa kulmilla odottamassa. Tulimme ulos autosta ja ovet avattiin samantien, meillä oli hyvä ajoitus. Varasimme Epun kanssa pöydän ja sain Larsilta lainaan Catcherit ja Collectorin jotka Aono oli puhunut minulle häneltä lainaan xD Sitten siinä istuskeltiin ja odoteltiin, ja Aonolta tuli viesti että heidän bussinsa oli 10 minuuttia myöhässä ja he saattaisivat myöhästyä turnauksesta. Siinä vaiheessa tuli sellainen fuuuuuu hetki. Sain kuitenkin hiukan helpotusta (lol o.O) kun sain Epulta lainaan Reshi Full Artin ja Jiteltä BW Reshin. 1 x Zoroark, 4x Typpis Prime ja 2x Rescua Enua puuttui edelleen. Trollattiin Epun kanssa ja hyräiltiin jotain Mario tunnaria, Jite kysyi onko teillä aina kotona tollasta. KHYL! Mitäs odotat serkuksilta huh? Porukka valui ilmoittautumaan ja olin enemmän ja enemmän fuu. Kunnes loppujen lopuksi silloin kun turnauksen olisi pitänyt alkaa, sankarimme saapuivat ja sain Aonolta tarvitsemani lappuset. Menimme samantien ilmoittautumaan, ja ilmoittautumassa mulla oli kaksi tyhjää suojaa.. Trololo unohdin pyytää Rescuet. Menin vielä pyytämään ne ja kaikki oli kunnossa. Turnaus pääsi vihdoin ja viimein alkamaan hieman myöhässä.

Pakkalista:

Raiskasin listan niin pahasti etten kehtaa jakaa sitä julkisuuteen.

Round 1 - Jouni Lehtinen (Lehtis) - Kuyrem / Electrode
Ainoat Prizet jota nostin pelin aikana tulivat Electrodeista.. En oikein saanut kuinnolla mitään peliin ja Jounin Kyuremit murhasivat tuliötököitäni. Aika toivotonta touhua loppujen lopuksi. Käteen ei noussut mitään mitä olisi sillä hetkellä tarvinnut tai mitään millä olisin voinut saada haluamani. En saanut edes Cleffaa kaatumaan, fuu. Jouni on kuitenkin mukava mies.

0-1

Pelin jälkeen jäin katsomaan miten Epulla meni. Eppu pelasi Regiä vastaan. Regi pelasi jotain aivan troll pakkaa - Durantia! Regi voitti pelin sillä hän oli discinyt Epun koko pakan. Tiennyt edes koko korttia ennen tätä turnausta, oli aika kova.

Epun pelin päätytyyä menimme takaisin pöytämme ääreen. Jotain siinä touhuttiin kunnes kuului RYSKIS. Jouni rymähti lattialle tuolinsa kanssa. Sanoi nauraneensa niin paljon, että kaatui...

Pian tulivat toisen kierroksen pairingsit ja Aono trollasi mut kun olin menossa katsomaan kuka olisi vastustajani. "Hei, anteeks, juniorien parit meni jo.." Joo ty...

Round 2 - Joku Antti - ReshiBoar

Tämä oli turnauksen ehdottomasti paras peli. Sain hyvään tahtiin Reshiramin ladattua ja penkillä istuskelikin jo Typhlosion Prime. Vastustajan setuppi vaikutti olevan vaikeampaa, energioista oli pulaa. Kaiken huipuksi hän pelasi Burned Towerin ja heitti aina tailsin. Peli oli aika tiukkaa, aluksi olin johdolla mutta vastustaja pääsi kirimään omilla Reshiramaillaan. Tässä pelissä tajusin kuinka typerän virheen olin tehnyt. Jätin Plus Powerit pois pakasta! Oikeesti se oli niin tyhmää - olisin voinut voittaa tämän pelin jos minulla olisi ollut Plussat. Jonkun Reshin kaataminen jäi kympistä kiinni jne. Raahasin Catcherillä vastustajalta eteen 150 hittaavan boarin ja tuhosin sen, sille kun ei oltu liitetty enua ja retreat on se jäätävä 4. Burned Towerista oli minulle hyötyä pari kertaa ja sain ladattua Reshiramin uudelleen yhdessä vuorossa. Lopulta kävi niin, että vastustajalla oli edessä ability Boar, jolle hän sai ladattua 4 enua. Minulla oli edessä Reshiram. Vastustaja iski. Seuraavalla vuorolla minulla ei ollut tarpeeksi energiaa joten oli pakko käyttää Outragea, joka teki 130 damagea, joka oli 20 damagea liian vähän. Seuraavalla vuorolla vastustaja voitti Heat Crashillä. Minulle jäi loppujen lopuksi 2 prizeä, mutta nautin pelistä koska se oli loppujen lopuksi tosi tasainen.

0-2

Round 3 - Juho Hautala (Luffy McAnkka) - Jäätelö

Weaknessit fuu, en nostanut enua enkä mitään järkevää + missplayasin. Got it all wrong!

0-3

Tässä vaiheessa oli ruokatauko ja raahauduimme Epun kanssa Valintataloon ruokaostoksille. Spottasimme -30% alenuksessa olleet kolmioleivät. Lisäksi ostin Red Bullin ja sipsipussin, huhueh. Palasimme takaisin tukikohtaan ja aloimme omnomnom. Siinä aika sujuikin sujuvasti ja neljännen kierroksen parit olivat tiedossa.

Round 4 - BYE

WIN!!!

1-3

Kun minulla ei kerran ollut peliä neljännellä kierroksella, niin palasin takaisin pöydän ääreen. Päätimme Epun kanssa taas pelata vähän Super Mariota. Junioreiden ja senioreiden pelit olivat jo loppuneet joten Regi ja joku random senioiri istuivat minun ja Epun seuraan. Regi kertoi voittaneensa seniorit trolli-Durantilla 3-0! Oli aika nätti. Sitten Regi kysyi mitä me pelattiin Epun kanssa, ja hän ehdotti, että pelattaisiin kaikki yhdessä niitä minipelejä. Oli tosi hauskaa pelata nelistään, en ollut koskaan ennen kokeillut nelinpeliä DS:llä. Pidettiin kai sen verran meteliä että porukka tuli kyyläämään mitä me oikein tehtiin. Yoshin Loves me - Loves me not peli on muuten aika trolli. Jouduin jättämään pelin kesken loppumetreillä ja hylkäsin DS:ni Epun huostaan kun jouduin itse takaisin pelaamaan.

Round 5 - Jani-Matti Mäkelä (JayEm) - Yanmega / Magnezone

I see moar Jyväskylä ppl! Ja jälleen yksi peli mistä ei jäänyt paljoa kerrottavaa. Alussa minulla oli hyvä käsi, oli Reshiä, Cyndaquilia, Typhlosion Prime, Candy, Juniper, Collector... Loistava alku siis! Mutta vastustaja sai aloittaa ja käytti ensimmäisenä Judgen - bye bye hyvä aloitus! Judgen jälkeen minulle ei yksinkertaisesti noussut käteen yhtään mitään järkevää ja tyyliin passasin vuoro vuoron jälkeen. Vastustaja kopsautteli kaikki alas Yanmegoilla ja Magnezoineilla ja se oli pitkälti siinä.

1-4

Palasin takaisin pöydän luo ja huomasin, että DS:ni oli ryöstetty. Käsittääkseni Samppa123 oli liittynyt DS-laneihin ja jatkoi minun kesken jäänyttä peliäni, katselin siinä sitten vieressä kun nämä hakkasivat edelleen Yoshin epic kukkapeliä. Tämän jälkeen hakattiin hieman Mario vs Luigia ja oli taas aikani rientää nöyryytettäväksi.

Round 6 - Joonatan Tuomisto (Jite) - Zekrom + Pilviäijä + Sähkömatofpladsäfdklp

Ei yllättänyt että olin Joonatania vastaan. Olen pelannut varmaan tasan yhden turnauksen jossa en ole ollut häntä vastassa. Ja joka kerta pelimme on mennyt niin etten ole nostanut mitään järkevää ja Joonatan voittaa. Niin kävi taas: alku aivan syvältä, en nostanut mitään, Joonatan röllää helposti voiton.

1-5

Tämän jälkeen palautin lainaamani kortit ja juttelimme Regin, Joonatanin ja Epun kanssa. Eppu kysyi jos voisi tulla meilla sunnuntaina, mutta sanoin meneväni iskän luo katsomaan mäkihyppyä (nekin siirretty Maxille niin ei kotona nää). Sitten Joonatan oli silleen että jaahas, F1 kausi ohi niin katot mäkihyppyä. No joo, pakko jotain kattoo tai tylsistyy, mut ei mäkihyppy oo mitään verrattuna Formulaan. Sitten Joonatan sanoi että Formulat rupee häntäkin taas kiinnostamaan kun Kimi tulee takas et Kimi ainakin voi pärjätä toisin kuin Heikki. Sitten joku jätkä, en tiedä nimeä, sanoi ettei Heikki nyt mitenkään voi pärjätä huonolla autolla ja olin samaa mieltä, tästä synty lyhyt Formula-keskustelu mutta kun siihen aiheeseen päästään, niin: *-*
Sitten vaihdettiin Joonatanin kanssa parit lappuset, annoin hänelle Absoleja keräilyyn ja sain häneltä random lohiksia Noble Victoriesistä. Pari niistä tulee sekrit deckiin mikä mulla on mielessä. Ei mikään paras eikä luotettavin mahdollinen mut on siinä ideaa. Joku kuitenkin spoilaa mun "hienon" idean niin ei mun varmaan tarvii kertoa siit sen enempää :D

Päätettiin Epun kanssa lähteä viiden junalla takaisin kotiin ja pakattiin laukut, kun Tonu rölläsi itsensä paikalle ja kyseli korttien perään. Olin juuri pakannut kortit, mutta annoin kansion hänelle tutkittavaksi. Hän sanoi että keksii sieltä jotain jos tarvitsen häneltä jotain, mut Tonulla on niin paljon lappusia etten jaksanut enkä oikeastaan olisi ehtinyytkään selata niitä kauheasti. Pakattiin kamat uudestaan ja tehtiin lähtöä, Joonatan lähti mukaamme. Astuimme ulos ja ulkona satoi vettä, fuu. Siellä vaelsimme rautatieasemaa kohti vesisateessa ;___; Menimme meidän random ajoreittiämme pitkin rautatieasemalle ja Joonatan paikkakuntalaisena ei edes ollut varma missä oltiin, pwned.

Oltiin perillä 20 minuuttia ennen junan lähtöä ja mentiin ostamaan matkaliput. Päätin etten tällä kertaa huijaisi itseäni junioriksi.. Menin tiskille ja sanoin että yksi aikuisten lippu ja yksi junorilippu, mutta VR:n täti sanoi antavansa meille perhelipun jolla "lapsi" eli Eppu pääsisi ilmaiseksi. Periaattessa sama asia kuin ostaisi kaksi juniori lippua joten kävihän se näinkin. Sitten mentiin Ärrälle ja ostin ison kupin kahvia. Eppu kaivoi jostain hyllyn uumenista 3 boosteria Noble Victorsia ja osti ne. Sitten trollasimme itsemme junaan johonkin random vaunuun paikoille 11 ja 12 niinkuin lipuissamme luki. Sitten joku nainen tuli sanomaan, että istumme hänen paikallaan. Nainen tutki lippuamme ja sanoi, että olimme vaunussa 4 mutta lipussamme oli vaunu 1. Lähdimme liikkumaan eteenpäin ja kun menimme kakkosvaunun läpi, sen jälkeen oli henkilökunnan osasto yms ja oltiin ihan hämillään että wtf, täällä mitään ykkösvaunua ole. Mentiin takaisin kakkosvaunuun ja istuttiin paikoille 11 ja 12 xD Saatiin takapuolet penkkiinh niin sitten Kupittaalta tuli joku mies jonka paikalla me istuttiin. Fuu. Taas takapuoli ylös penkistä ja lähdettiin etsimään ykkös vaunua. Olin silleen et pakko sen oli olla niitten henkilökunnan tilojen jälkeen sen ykkösvaunun ja vaan rushittiin sieltä läpi - ja vihdoin päästiin ykkösvaunuun omille paikoille. Eppu avasi NV boosterit ja nosti mm. reverse N:n ja revcerse Eelektrikin. Sitten vaunussamme oli kaksi jotain about 13 vuotiasta jätkää jotka näkivät Epun Pokemon-kortit ja kansion. He pysähtyivät kohdallemme ja sanoivat "Pokemon". He lähetivät juoksemaan pois nauraen ja hokivat Pokemon Pokemon.. sitten ne tulivat takaisin ja sanoivat taas nauraen Pokemon kohdallamme ja muutenkin trollasivat joitain typerää siellä. Pian oltiinkin takaisin Salossa ja eno oli rautatieasemalla vastassa.

Plussat ja miinukset:

+ Oli mukavat fiilikset olla pitkästä aikaa turnauksessa vaikkei menestystä tullut
+ New Mario Bros.
+ Regin Durant
+ Tokan kierroksen peli

+ Aono ja Lars pelastivat päiväni lainaamalla kortteja <3
- Huono tuuri
- Raiskasin pakkalistan omaa tyhmyyttäni
Viimeksi muokannut Dark Ho-oH päivämäärä 20.06.2013 17:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Jite » 03.12.2011 23:14

Nii, juu... Itse asiassa niit turneita oli kaksi, jois emme ole olleet vastakkain. Oisko ollu random br, ja se keväinen, jossa olinkin judgettamassa? Mut kumminkin, oli kivaa, et olit pitkästä aikaa paikalla, ja hei, kyl varmaan jossain vaiheessa tulee se loistava tuloskin xP Ainii, ja tos tais unohtuu trollausplume (lol)
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 03.12.2011 23:25

Jite kirjoitti:Nii, juu... Itse asiassa niit turneita oli kaksi, jois emme ole olleet vastakkain. Oisko ollu random br, ja se keväinen, jossa olinkin judgettamassa? Mut kumminkin, oli kivaa, et olit pitkästä aikaa paikalla, ja hei, kyl varmaan jossain vaiheessa tulee se loistava tuloskin xP Ainii, ja tos tais unohtuu trollausplume (lol)

Ai juu se Plume :P Ja joo aivan onhan niit turneit 2 mis ei olla pelattu vastakkain mut kuitenkin :3 Seuraavaks vaa flippailen :P
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Jite » 03.12.2011 23:52

Juu, en tahdo taas vastakkain xP Flip vs flip, nej tack ^^
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Regimeta » 04.12.2011 01:39

Kiva kun kävit, ens kerralla sitten paremmin. :) Oli tosi hauskaa pelata sun ja muiden kans minipelejä neljästään, ens kerralla otetaan sit uudestaan, eiks jeh? :p
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 04.12.2011 01:40

Regimeta kirjoitti:Kiva kun kävit, ens kerralla sitten paremmin. Oli tosi hauskaa pelata sun ja muiden kans minipelejä neljästään, ens kerralla otetaan sit uudestaan, eiks jeh? :p

No ehdottomasti otetaan uusiks! :D Vois joskus tulla ihan vaan teijän liigaan trollamaan ni ois enemmän aikaa :3

P.S. Tee rapsa :P
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Zororakz » 04.12.2011 20:00

Eppu's versioss

Trollattiin Epun kanssa ja hyräiltiin jotain Mario tunnaria, Jite kysyi onko teillä aina kotona tollasta. KHYL! Mitäs odotat serkuksilta huh?



Pelin jälkeen jäin katsomaan miten Epulla meni. Eppu pelasi Regiä vastaan. Regi pelasi jotain aivan troll pakkaa - Durantia! (tapan ne Victory Roadilla) Regi voitti pelin sillä hän oli discinyt Epun koko pakan. Ilmeni: O__o. Tiennyt edes koko korttia ennen tätä turnausta, oli aika kova trolli.

Jotain siinä touhuttiin kunnes kuului RYSKIS. Jouni rymähti lattialle tuolinsa kanssa (HIHHAHAA!!), epic! Sanoi nauraneensa niin paljon, että kaatui...







Päätimme Epun kanssa taas pelata vähän Super Mariota. Junioreiden ja senioreiden pelit olivat jo loppuneet joten Regi ja joku random senioiri istuivat minun ja Epun seuraan. Regi kertoi voittaneensa seniorit trolli-Durantilla 3-0! (DURR DURR SANOI DURANT!!") Sitten Regi kysyi mitä me pelattiin Epun kanssa, ja hän ehdotti, että pelattaisiin kaikki yhdessä niitä minipelejä. Oli tosi hauskaa pelata nelistään, en ollut koskaan ennen kokeillut nelinpeliä DS:llä. Pidettiin kai sen verran meteliä että porukka tuli kyyläämään mitä me oikein tehtiin. Yoshin Loves me - Loves me not peli on muuten aika trolli (niin just sini oli kiva heittää se troll-face muiden päälle... . Jouduin jättämään pelin kesken loppumetreillä ja hylkäsin DS:ni Epun huostaan kun jouduin itse takaisin pelaamaan.(Pelattiin silloin sitä outoa pommi-alue-vallotusta MULTI-HAX pelasin kahdella DSllä)





Palasin takaisin pöydän luo ja huomasin, että DS:ni oli ryöstetty. Käsittääkseni Samppa123 oli liittynyt DS-laneihin ja jatkoi minun kesken jäänyttä peliäni, katselin siinä sitten vieressä kun nämä hakkasivat edelleen YTFFG (Yoshis troll-faced flower game) Tämän jälkeen hakattiin hieman Mario vs Luigia ja oli taas aikani rientää nöyryytettäväksi.







Eppu avasi NV boosterit ja nosti mm. reverse N:n ja revcerse Eelektrosin ((OLIT KIRJOITTANUT VÄÄRIN!!)) Sitten vaunussamme oli kaksi jotain about 13 vuotiasta jätkää jotka näkivät Epun Pokemon-kortit ja kansion. He pysähtyivät kohdallemme ja sanoivat "Pokemon". Katsoin jätkiä wtf-ilmeellä ja ne lähetivät juoksemaan pois nauraen ja hokivat Pokemon Pokemon.. sitten ne tulivat takaisin ja sanoivat taas nauraen Pokemon kohdallamme ja muutenkin trollasivat joitain typerää siellä (VOI KUN ON KOVIA POIKIA) Pian oltiinkin takaisin Salossa ja eno oli rautatieasemalla vastassa.
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Avatar
Zororakz
 
Viestit: 233
Liittynyt: 19.11.2010 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Zororakz » 04.12.2011 20:03

Voidaan kysyy joskus meijän iskältä että päästäiskö stalkkaamaan turun liigaa XD
Vaihtikseni >>> viewtopic.php?f=26&t=557 Sieltä löydät:Lost World,Lost Remower,LV.Xiä,Primejä,Legendejä.

(Lanit >> http://youtu.be/lcb8uafr0cw << Lanit)
Avatar
Zororakz
 
Viestit: 233
Liittynyt: 19.11.2010 18:36
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 04.12.2011 21:22

Zororakz kirjoitti:Voidaan kysyy joskus meijän iskältä että päästäiskö stalkkaamaan turun liigaa XD

Niih vois kyl joskus täs.. Oli kovii poikii juu, ja sori et kirjotin väärin mut en jaksanu tarkistaa et miten se kirjotetaa ku laiskuus iski :P
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Baron Dante » 05.12.2011 11:40

Jees, R2 oli hauska. Siihen se voittoputki tältä viikonlopulta loppuskin D:

Flippaaminen ei toiminut ollenkaan. :/ Hyvä rapsa tuli. :)
Baron Dante
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22.07.2011 17:36

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Zami » 05.12.2011 12:50

Voitko kuvitella, että jopa mun ikäisetkin äijät tekevät tuota samaa Pokemonpokemon... hokemista minut nähdessään? >_> Siihen on vain totuttava I think...
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 05.12.2011 17:05

Baron Dante kirjoitti:Jees, R2 oli hauska. Siihen se voittoputki tältä viikonlopulta loppuskin

Flippaaminen ei toiminut ollenkaan. :/ Hyvä rapsa tuli.

Jaa se olit sinä ketä vastaan olin, täytyykin muokata tuonne ^^ D'oh, harmi että voittoputki tyssäsi :3

Zami kirjoitti:Voitko kuvitella, että jopa mun ikäisetkin äijät tekevät tuota samaa Pokemonpokemon... hokemista minut nähdessään? >_> Siihen on vain totuttava I think...

No siis joo on se aika rasittavaa, siks en pidä mitään suurempaa huutoa Pokemonista täällä päin.. Tulisivat tyypit turnaukseen katsomaan ja näkisivät kaikenikäistä porukkaan niin jos sit olisivat hiljaa :3
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja JayEm » 05.12.2011 17:40

Ilmeeni kun yksi ainoa Judge muuttaa koko pelin. Oma aloituskäteni oli niin kuraa että oli pakko iskeä se Judge pöytään.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Baron Dante » 05.12.2011 21:33

Joo-ooh. Tosta 2-0 tilanteesta päädyttiin 2-4 Turussa ja siitä Ruotsiin hakemaan vielä 0-5.

Noh, viikonloppu oli hiano.
Baron Dante
 
Viestit: 23
Liittynyt: 22.07.2011 17:36

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja aono » 07.12.2011 02:32

Oivoi zini kun menit modaamaan sitä pakkaa, vaikka annoin sulle listankin... xD No mutta aina ei voi voittaa, ehkäpä sitten ensi kerralla. Oli kuitenkin kiva nähdä pitkästä aikaan, vaikkei nyt hirveesti ehdittykkään juttelemaan : | Pääasia, että oli hauskaa turnauksessa ^^
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 07.12.2011 16:12

JayEm: Jep jep, näin kävi ^^

aono: No joo ku ajattelin tyylin: "En mä tota osaa pelaa >_< " ja sit meni aika kuraks.. Noob Zini is noob.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Jite » 07.12.2011 18:18

Sini ei ole noob! Sinin kuuluisi pelata liigassa, jotta oppisi rakentamaan pakkansa kunnolla.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Käytiin taas vähä Turkkuses pelaamas - Turun CC

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 07.12.2011 18:31

Jite kirjoitti:Sini ei ole noob! Sinin kuuluisi pelata liigassa, jotta oppisi rakentamaan pakkansa kunnolla.

No joo onhan tuo totta... Periaatteessa vois ruveta käymään Turun liigassa Epun kanssa mut jonkun pitäis aina kuskaa jompaan kumpaan suuntaan ^^ Tai sit joku "Salon liiga"? Lolz
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron