Iris Ruåtsinmaalla

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja Ms Punk » 08.12.2011 22:47

Ensin en edes ajatellut lähteväni risteilemään pokemonien kanssa kun olen niin uusvanhahomo, että en halunnut heti tunkeilla ja olla muka kuuluvani posseen, mutta kun ystävälliset ihmiset sitten tarjoutuivat ottamaan minut hyttiinsä, niin mielelläni olin lähdössä mukaan:)

Pakkalistaa en nyt laita koska 1) ketään ei kinosta 2) en tiedä sitä.

Perjantai:
Koulun jälkeen aloin pakkailemaan kamoja ja sain mahdutettua kaikki koululaukkuuni! Tony pisti viestiä että tulisin kaupungille tappamaan aikaa, mutta ei jaksattanut ja hän tuli meille tunniksi ennen junan lähtöä. Of course menimme väärään osastoon ja Riksussa heti paikat vaihtoon. Perillä Tampereella menimme aulaan istumaan missä ei näkynyt ketään tuttua. Soittelimme ihmisille ja Kekkonen asteli meidän laiturilta päin. Raukkaparka oli ollut meitä vastassa mutta oltiin menty ristiin. Lopulta oudon puhelun jälkeen Roxu ja Jouni saapuivat hakemaan meitä ja bussimatka kuuluisaan Hervantaan alkoi. Illan aikana kävimme kebabilla (ohmugod eka kerta!) ja pelasimme FF:ää ja muut kävi saunassa. (Ewww alastomia miehiä). Nukuin yksin käytävässä ja kuulemma puhuin unissani...
En kyllä ole vieläkään älynnyt minkä hemputin takia edes menin Roxulle, mutta mikäs tuossa kun ihan kivaa sielä oli!
Niin ja sain taas pelata Jounin kalapakkaa, kuten porossakin.

Lauantai:
Aamulla epämieluisan herätyksen jälkeen juoksimme bussiin ja sieltä jollekkin huoltsikalle missä seurueeseen littyi Ville ja Mikko. Turun dösän kuski ei uskonut että opiskelijakorttini kelpaa Suomessa ja facepalmasin sille pari minuuttia. Kuski käänsi kortin ympäri ja jee pääsin sisään. Nukuin suunnilleen koko matkan ja kuuntelin musakkia.
Turussa sitten lähdimme käppäämään turnauspaikkaa kohti ja Jouni ja Mikko rushivat kaikkien edellä as usual. Bongasin hienon mainoksen jota en sitten myöhemmin enää löytänyt ;_;
Perillä joku huusi että meillä on minuutti aikaa ilmota ja pakotin jonkun kirjoittaa pakkalistan kuitille. Kuitenkin turnaus alkoi myöhässä eikä mikään kiire olisi edes ollut.

1. peli -- Kumis
Pelasin Kumista vastaan ja voitin reilusti. Miehenpuolikkaalla ei ollut mitään mahdollisuuksia parhaimmuuttani vastaan.

*victory fanfare* 1|0

Ooke, oikeastaan peli oli tosi tasainen ja jos oisin hävinnyt olisin katunut sitä loppuelämäni. Nya, en osaa kirjoittaa peleistä mitään.

2. peli Toni Maijala
Peli oli tosi tasainen, osaksi varmaan sen takia että Tonin ainoa hularehu oli prizeissä ja sen, että pakkani pelasi rocky helmettiä. Hitaat alut molemmilla, minun oli ehkä parempi ja lol evosin silti...
Eniten ketuttaa se, että jos olisin tokalla vai oliko se nyt kolmannella vuorolla nostanut Juniperillä edes yhden energian, niin olisin aika varmasti voittanut. Mutta eipä tietenkään... En tosin valita sillä peli oli hyvä ja parempi voitti etc.

1|1

3. peli ????????
Ei mitään muistikuvaa paitsi että

*victory fanfare* 2|1

Olin siinä sitten kivasti lähdössä ostamaan ruokaa, mutta huomasin että Powerin peli on kesken enkä viitsinyt lähteä kun lupasin kerran odottaa. Istuskelin siinä mukavasti ja juttelin random ihmisten kanssa. Roxukin ehdotti että lähdettäis jo lounastamaan mutta uskollisesti jäin vielä venailemaan. Lopultakin pelit loppu ja päästiin risteilemään hienolla lautalla joen toiselle puolelle missä oli valintalato. Östin ruokaa ja Roxu heitti muffarinsa kaupan lattialle, vaati taitoa. Sain taas mennä kivalla lautalla takaisin panimolle ?

4/5. peli Zenja
Tais olla mirror idunno, mutta peli oli taas tasanen ja Steve epätoivoisesti yritti keksiä keinoa voittaa, mutta ei auttanut ja voitin kolmannen pelini.
*victory fanfare* 3|1

Nyt jos voittaisin seuraavat pelit tai ainakin seuraavan niin voisin olla ekaa kertaa topcutissa viiteen vuoteen omg. Mutta en ottanut paineita koska ehkä olisi ihan jees lopettaa jo kuuden pelin jälkeen.

4/5. peli Ökä
Eew, kaikki pelit mitä pelasin meni tosi tiukille ja tämänkin olisin voittanut ehkä jos pakassa olisi ollut reviven tilalla super rod. Paniikissa aloin miettimään liikaa ja Ökää ärsytti se jälleen kerran DD Anteeksi en todellakaan tahallaan yrittänyt pelata aikaa. Tarvitsen vain enemmän aikaa miettiä kuin muut, pyydän anteeksi... Tappio siitä sitten tuli.

3|2

6. peli mr. Panda
Öö siinä vastustajani löi jonkun kanssa vetoa että "joo jos häviin tän ni maksan sulle hekoheko" Arvokkuuteni sai tästä kunnon kolauksen ja perhana minunhan oli pakko voittaa tämä ja tytöt eivät ole huonompia kuin pojat ymsp.
Maksaisin vaikka kympin nähdäkseni vastustajani ilmeen minkä tämä sai kun pieksin tämän pikku pakan ja vien voiton kotiin Hyvinkään kaupungille!!! Ah tämä voiton tunne! No miltä nyt tuntuu hävitä tytölle?? Voitto teki eetwarttia.

EPIC WINN *victory fanfare* 4|2

Siinä sitten pohdin olinko jatkossa, päädyin tulokseen että en, ja oikeassa olin. Sijoitus oli 10, mihin olin ihan tyytyväinen.
Jossain vaiheessa toppeja meitä alkoi kyllästyttää vain stalliminen ja Kumiksen ja Powerin kanssa lähdimme katselemaan Turun kuvankauniita maisemia. Päätimme vetää kierroksen joen ympäri ja tulla lautalla takaisin. Jossain välissä Kumis heitti kaikki haarukkansa maahan ja Powerin kamera meinasin kokea karmean kohtalon. Aono soitteli minulle hädissään ja ihmetteli minne olin kadonnut. Kuulimme että Kekkonen oli pelaamassa finaalia Esan kanssa ja nappasimme Kekkonen-julisteen matkan varrelta kannustaaksemme hänet voittoon...
...ikävä kyllä se ei riittänyt, meh. Onnea tosin Esalle

Kumis alkoi sitten keräilemään porukkaa, että lähdettäisiin katsastamaan amarillo. Liityin posseen muutaman muun heebon kanssa ja kävelimme ravintolaa kohti. Matkalla joku nainen vinesi meille ja huusi lapsilleen "NOKUN EIHÄN NOI KATO ETEENSÄ" as if se olisi ollut meidän vika että kakarat juoksee keskellä katua. No kuitenkaan Amarilloon ei mahtunut ja teki mieli sanoa "no mitä minä sanoin". Taisin sanoakkin. Jäimme venailemaan loppua porukkaa hyytävään sateeseen ja ahtauduimme pienen katoksen alle. Kun muut lopulta tulivat jakaannuimme taas kahteen posseen ja ylimistö lähti kohti Rossoa ja minä muiden mukana random pitsakebulaan. Söin puoliksi SPn kanssa pizzan ja ihmettelin miten Miska ja Steve jaksoivat kahdestaan kokonaisen perhepizzan kun minulle puolikas normipitsakin teki tiukkaa.
Siitä sitten bussilla satamaan ja ihme sähläys hytin kanssa ja minä vain nauroin. Minut laitettiin sitten Annin ja Esan hyttiin nukkumaan, kiitos siitä! Odottaessa laivaanpääsyä muut pelasivat ihmeellistä Pen Is peliä. Muut matkustajat varmaan pyörtyivät viimeistään hytissä myötähäpeästä, mutta ihan sama kunhan itsellä vain oli hauskaa.

Laivassa kävin heittämässä kamat hyttiin ja lähdin Tapsan kanssa etsimään muita. Bongasimme Jyväskylän porukkaa ja lopulta muutkin pokemonit. Loppuilta meni mukavasti katsellessa muiden pokeria ja pelatessa rahapelejä. Kun kukaan ei jaksanut enää tehdä mitään, lähdimme alas ja pelasin vielä yhden matsin pokemonia Tatin kanssa, kun tämä niin innoissaan sitä halusi. Pakotin Jounin tulemaan avaamaan hytin oven minulle, että pääsisin nukkumaan ja kiipesin sitten ylös ja nukahdin melkein saman tien.


Sunnuntai:
Mhm, herääminen kävi suht helposti. Liian innokkaat Matius, Tony ja Miska tulivat jo ennen herätyskellon soittokain herättämään meitä mutta saivat tylyn kohtelun ja suljimme oven heidän edestään. Otin nopeasti suihkun ja packin tavarani. Koko muu porukka odottikin meitä hytin takana ja pian rantauduimme ihanalle Ruåtsinmaalle. Kävelin puoliunessa koko matkan ja ärsytin viereeni sattuneita ihmisiä kyselemällä olimmeko jo perillä.
Mäkkärissä ihmetyksekseni Miska tuli luokseni ja pyysi minua tilaamaan hänelle, koska olen hänen mielestään "kielinero". En voinut kuin arvailla mistä hän oli tuollaista saanut päähänsä, mutta suostuin tilaamaan hänelle outoja munahamppareita yms. Lattian tulviessa menin jonottamaan ja sain sysättyä tilaukset Keksin niskoille, win!
Join pöydässä mehua ja ihmettelin naista, joka olikin mies. Osoitin myös kykeneväisyyteni ja tein itse decklistani!!! Olkaa minusta ylpeitä.

Lopulta porukkaa alkoi kyllästyttämään mäkissä istuminen ja lähdimme jo kävelemään kohti Dragons Lairia pienemmän porukan kanssa. Matka oli aika pitkä ja sain kuulla upean legendaarisen tarinan Suomipoken isoisoisoisästä, joka rakensi kirkon katolle kultaisen pallon kultaisten kalojen suomuista, jotka hän oli itse kalastanut siitä Tukholman joesta. Pakko arvostaa, hieno mies. Enon rakentama silta meni jo vähän liian pitkälle ja sitä en purematta niellyt!
Öw jouduimme venaamaan liikkeen edessä vaikka kuin huru mycket ja Kumis ja Aono aloittivat jo nyt legendaksi muuttuneen pokemonpelinsä. Jossain vaiheessa pääsimme sisällekkin ja maksoin sisäänpääsymaksun, toisin sanoen ostin buusterin.

Ruotsalaisilla oli vakavia ongelmia nipottamisen suhteen. Vähän oli naarmuja suojissa ja jouduin vaihtamaan puolet niistä. Tässä vaiheessa tuli vähän ikävä Heroa, joka olisi voinut alkaa kapinoida systeemiä vastaan kun minusta itsestäni siihen ei ollut kuin yhden lauseen verran. Minun vastarintani kaatui kertaiskusta. Jos en kerran edes ole varma edes siitä mitä kortteja pakassani on, niin miten voisin mitenkään olla opetellut suojien kaikki pienet naarmut? Ei mene jakeluun ja kun Ruotsissa niitä pelaajiakaan ei ollut mitenkään pilvin pimein, niin mikä oikeuttaa heitä olemaan pahempia fägäreitä kuin suomalaiset?! Mutta olen nyt okei tämän asian kanssa
Ruotsin pokemonnainen huusi nimeni ja olin lähes varma että hän sanoi Ines...okei tämä. Pairingsit kerrottiin ja viimeisenä kuulin nimeni, no yay Jouni.

1 peli Jouni
Olin väsynyt ja muutenkin ketutti pokemon, oli huono olo yms. Jouni mukavasti piristi minua kertomalla että kanssani on ihan anaalista pelata. Tästä ilostuneena otin haasteen vastaan ja scooppasin kun ihmiset tulivat katsomaan peliä ja tuijottamaan. Olisin hävinnyt kuitenkin.

0|1

2 peli Miska
Hehe maailmanmestari. Päätimme Miskan kanssa dropata pelimme jälkeen ja liittyä Annin ja Julian ostosretkelle koska kumpaakaan ei kiinnostanut pelaaminen yhtään. Voitin Miskan ja tämä sepittää tavanomaisa "ei noussu mitään, iha huono käsi". Tosin tottahan tuo oli.

1|1

Menimme ilmottamaan että droppaamme ja alan itkeä menetettyä boosteriani;__; Olin silti iloinen päästessäni vähän naisellisempaan seuraan välillä
Kuljimme pari korttelia ja jäimme puoleksi tunniksi pyörimään samaan risteykseen, kun kukaan ei tajunnut että katu jatkuu sillan toisella puolella. Ensimmäisen kaupan vaatteet oli kuin suoraan -80 luvulta, tosin mistä minä sen tietäisin. Miska ilmoitti, että vakosametti on tulossa taas muotiin! xD Muissakaan liikkeissä ei ollut oikeastaan mitään mistä olisin pitänyt. Säästyipähän rahat. Kävimme jossain kahvilassa jossa söin patongin, etten kuolisi nälkään.

Back in Dragons Lair jäimme venaamaan Esan pelin päättymist, että Anni voisi lähteä kanssamme japanikauppaan<3 Sain sittenkin boosterini, mutta eipä noussut mitään. Japanikaupasta irtosi puuttuva Hana Kimi ja muut menivät syömään johonkin pihvipaikkaan. Itselläni ei ollut yhtään nälkä kun olin sen patongin syönyt. Tatti, Tapsa, SP ja minä odottelimme ravintolan pöydässä ja vaihdoimme paikkaa ainakin 3 kertaa tarjoilijan pyynnöstä.
Satamassa väki vaihteli takaisin lainakorttinsa. En saanut enää party all night-lippua. Tyhjän tilan sijaan siinä oli hyttinumero?! :O Istuskelin siinä itsekseni ja kuuntelin musakkia osan pelatessa taas pokemonpeliä, öhm.

Vein rojut hyttiin, katselin sitä pirun pokemonpeliä ja ihmettelin vapaamuurarien omaa hiljaisempaa versiota ko. pelistä. Ostin karkkia ja menin hyttiin jonne kokoontui lähes koko pokemonkommuuni. Väsytti niin saamaristi, että nukuin suunnilleen koko ajan minkä väki oli siellä. Heidän mentyä pelaamaan taas pokeria ylös jäin nukkumaan vajaaksi puoleksi tunniksi minkä jälkeen kokosin itseni ja pakotin itseni mukaan. Ylhäällä ei tosin ollut sen parempaa menoa ja laivan keinumisen ja valvomisen takia olo oli kuin ***************. Otimme Tapsan kanssa pari erää GHta ja hävisin. Jotain mahjongiakin yritin pelata, mutta väsymys vei voiton ja parin käden jälkeen lähdimme hyttiä kohti Tonyn kanssa.
Hytissä olikin Jouni ja Roxu, jotka meinasivat vielä lähteä mahjongeilemaan. Suunnitelmat jäivät sikseen kun Lefa ja Miska tuli hyttiimme ja pelasimme parisen tuntia "arvaa mikä anime/biisi" -peliä. Kuten hyvin voi kuvitella tunnistin vain narutobiisit... ja Roxun Otherworldin! Miska viskoi minua tyynyllä ja Roxu tökki jotta pysyisin hereillä.
Muiden lähdettyä piristyin kummallisesti, mutta vihaiset miehet pakottivat minut nukkumaan :'(


Maanantai:
Herääminen oli pirun vaikeaa ja sulloin tavarat laukkuun miten sattui. Jouduin venailemaan laivan lisäksi vielä satamassa, koska junaan ei ehtinyt. Nukuin suunnilleen koko matkan Turusta Pasilaan muiden pelatessa korttia. En ollut muuten ennen tajunnut että Kirkkonummi on niin kaukana Helsingistä:o
Pasilassa venasimme puoli tuntia ja junamatkan jälkeen näin junanikkunasta jo armaan Hyvinkään! Miska olisi joutunut kävelemään kotiin, joten heitettiin hänet Rajamäkeen ja haettiin samalla äippä töistä. Kotona menin heti nukkumaan raskaan matkan jälkeen.


Plussat
+Pääsin elossa kotiin
+Tutustuin ihmisiin paremmin
+Maurilla oli hieno kämppä
+Sain syödä kebabia, mikä maistu ihan okeilta

Miinukset
-Väsytti kokoajan
-Droppasin Tukholmassa
-Satoi vettä
-Päässä heiluu vieläkin myrskyn takia

Eniten minua ehkä pelotti tuossa matkassa se, että jään yksin ja ei ole juttuseuraa tai muuta, kun ei ole sitä parasta (tyttö)kaveria mukana. Murehdin kuitenkin turhaan, sillä ympärillä oli aina väkeä jonka kanssa hengata lol.
Oli kyllä aika jees matka, että lähden mielelläni uudelleen heti kun voi! Ei kaduta yhtään että aloitin pokemonin uudelleen.
Viimeksi muokannut Ms Punk päivämäärä 11.12.2011 20:06, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Ms Punk
 
Viestit: 11
Liittynyt: 30.06.2011 23:03

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja R0xu » 08.12.2011 22:50

Kiva rapsa
Kiva kun tulit
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja Tonu » 08.12.2011 23:30

Kiitti kun jaksoit väkertääveikeän rapsan tästä ebin matkasta. On kerrassaan mainiota lukee näinkin räikeää tekstiä Popémon turneesta. Kerrassaan mahtava asenne kaikkia vastuksia vastaan... :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja aono » 09.12.2011 03:04

Haha, oli kyllä hauskaa tekstiä, ajoittain ehkä turhan karuakin... Pääpiirtein asiatkin piti jopa paikkansa, mutta kyllä joissain kohissa huomasi kuinka värityskynä on heilunut : P
Oli ihan hupaisa reissu, kiva kun pääsit lähtemään.
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 09.12.2011 08:51

6.matsi: hauska peli :D. Hävisin sen tosin 100-0.
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja Hero » 09.12.2011 11:04

Kuin olisi lukenut omia turnausraportteja, asenne ainakin kohallaan.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja badganondorf » 09.12.2011 15:27

Älä nyt Hero vähättele - tämä oli vielä parempi kuin sinun raporttisi. Hymyissä suin luin koko raportin alusta loppuun. Oli erittäin kiva lukea turnauksesta raikkaasta uudesta näkökulmasta, kiitos tästä.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja Hero » 09.12.2011 15:31

Ainoastaan sen takia, että Ihana Iris on ihana.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iris Ruåtsinmaalla

ViestiKirjoittaja Tonu » 09.12.2011 15:43

Hero on vaan katkera siit et saanu turpiinsa kahdesti. ;P
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron