Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja Blueblue » 19.12.2011 13:50

Reportaasia pitkästä aikaa! Pahoittelen huonoa muistiani tosin jo etukäteen, Espoon tapahtumat ja henkilöt voivat hieman elää muistini mukaan. Pääsin perjantaina Itä-Suomesta kotiin neljän aikoihin ja nukahdin välittömästi. Herättyäni lähdimme vielä illaksi Kimin valtakuntaan pelaamaan muutaman "testipelin" jotta suunnilleen muistaisin miten tätä peliä pelataan. Tuolla testimäärällä en kuitenkaan hirveitä modauksia uskaltautunut tekemään - varsinkin kun pelasin vain samaa deckiä (Eelektrik/Zekrom/Thundurus) vastaan, joka kaiken lisäksi näytti matchuppina hyvältä. Pakan ainoa suurempi ongelma tuntui vain olevan consistency. Siinä missä suurin osa pakoista tässä formaatissa pärjää enemmän tai vähemmän pöydällä (kiitos energy boostin, cleffojen, beachin und so weiter), coba/qyu tarvitsee kaiken kädestä. Helsinkin statet olivat floppi, mutta ehkä pakka suostuisi toimimaan citareissa?

En tietenkään saanut nukuttua illalla levytettyäni iltapäivällä nelisen tuntia, joten katsoin parhaaksi kouluttaa nyyppiä ladderissa aina puoli viiteen asti. Parin tunnin unien jälkeen muistan vain kiukutelleeni koko aamun Riikalle ja pääsimme ilman minkäänlaista aamiaista liikenteeseen. Ei ihan sitä mihin olen opistolla tottunut! Turnaus alkoi hieman myöhässä, mikä ei kummemmin häirinnyt. On we go!

R1 Katriina Mikkonen - Reshiram/Typhlosion

Katriina aloitti ja collectorasi T1 saaden hyvän pohjan setupilleen. Itse en päässyt collectoroimaan, mutta sain kuitenkin kohtalaisen startin shuffle & drawilla. Aloitin glaciateamaan kolmannella vuorollani ja vaikka typpiksiä riitti, damagea tuli kartalle typpisten näkökulmasta liian paljon liian nopeasti. Kyuremit ajelivat yli. GG.
1-0

R2 "Rainbowdash" Jouni - 6-Corners

Wou! Näin kerran Miskan pelaavan pakkaa jonka ymmärsin jonkinlaiseksi vitsiksi ja nyt se on yleistymässä suomen rutiinipelaajien käsissä? En varsinaisesti pitänyt ajatuksesta, koska en tiedä miten sitä vastaan kuuluisi pelata (enkä sen puoleen mitä siellä tarkemmin yleensä pelataan). Anyway, Jouni sai aloittaa ja kumpikin setuppasi vähintäänkin rauhallisesti hänen nostellessa lappuja vihreällä digimonilla, minä toivomalla edes hieman parempia kortteja. Lopulta jonkinlaisten setuppien löytyessä Jounilla oli muutama pumpattu vihreä digimon, minulla perussettiä ja coba tulossa. Cobaan jouni reagoi benchaamalla Reshiramin rainbowilla jonka sainkin poistettua täysin pumpattuna 30 damagea ottaneella kyuremilla PP:n avustuksella - kuulemma PP on tähän pakkaan astetta harvinaisempi lappu. Pelitempo jatkui rauhallisena ja jouni sai pidettyä digimonejaan hyvän tovin hengissä saamatta itsekään liikaa vahinkoa aikaiseksi. Pelin käännekohta oli Jounin Kyurem mitä en meinannut saada millään alas. En saanut trodeakaan räjähtämään pelin aikana ja manuaalisesti pumpattuna kaikki oli todella hidasta. Pakka ei myöskään antanut armoa - tarvitsinpa ohkoon milloin switchiä, milloin PP:tä, en missään vaiheessa saanut haluamaani hurjasta nostamisesta huolimatta. Kyurem ajaa yli, GG.
1-1

R3 Tapio Virtanen - Reshiram/Typhlosion

Lisää typpiksiä, hienoa! Matchup on kokemukseni mukaan erittäin suotuisa. Viimeksi poron stateissa pelasin vain yhtä vastaan ja sain kuolleen alkukäden - en huomannut vaaran merkkejä, vaikka istuin pelaamaan samaa deckiä vastaan, samassa pöydässä, samassa tuolissa. Tapio aloittaa (meh!) ja heittää peruscollectorit. Itse aloitin Kyuremilla liittäen muistaakseni evioliten ja energian eteen autuaan tietämättömänä siitä mitä tulisi tapahtumaan. Tapio vääntää rambot ja tulee lyömään T2 ainoalla typhlollaan kun penkillä ei ole yhtään energiaa tai edes quilavaa - pontilla trode, trodesta 1 energia ja tämä peli olisi taputeltu. "Someone had thought otherwise". Pelin kulku oli sitä, että Tapio löi typpiksellä ja minä ponttasin näkemättä trodeja. Olisin voittanut T2 trodella "varmasti". Olisinko voittanut T3, T4, T5, T6 tai T7 trodella? en tiedä. Lopulta sain trodeni lähellä vuoroa 10 (ja itse asiassa peräti 3 samalla nostolla!) ja oli selvää, ettei minkäänlaiseen comebackiin jäänyt mahdollisuuksia. GG.
1-2

Lounastauko, enkä ollut alkuunkaan tyytyväinen. En saanut aloittaa peliäkään ja pakka toimi kunnolla yhdessä pelissä kolmesta. Aloin todella olla sitä mieltä, että roguepakat saavat osaltani riittää. Onneksi lohtuun löytämäni Kebab-ravintola asemalla oli laadukas ja Isto pyöritti Blizzard Cupin finaalia läppärillään.

R4 Tony Packalen - Machamp/Landorus

Tämä decki tuli vähintäänkin puskista. En muistanut tarkalleen mitä tekee Machamp prime ja Lndorusta en ollut koskaan nähnytkään. En saanut myöskään aloittaa, meh. Pakka kuitenkin toimi tässä matchupissa ja sain setupata omaa peliäni Kyuremin kautta kohtalaisen rauhallisesti. Tony sai kohtalaisen setupin, muttei oikein energiamanipulaatiota landoruksien avulla haluamallaan tavalla. Itselläni ei energiasta ollut pulaa, joten kun machamp tuli fighting tagilla riehumaan, sain tiputettua sen ohkolla. GG.
2-2

R5 Ville Litmanen - Magnezone/Eelektrik

Mahdollisuudet jatkopaikkaan olivat jo varsin heikot, mutta championship pointteja saattaisi tulla 4-2 tuloksella. Sain jopa aloittaa! Valitettavasti decki oli tässä pelissä taas vaihteeksi vähintäänkin yhtä kiukkuinen kuin minä aamulla ja päädyin kuolleeseen käteen hyvin nopeasti. Tiesin voittavani jos pystyisin setuppaamaan 4-5 ötökkää koska Villellä ei voinut millään riittää energiaa niin monen ison digimonin ohkoon tarpeeksi nopeasti. Digimonini kuitenkin taisivat jäädä kahteen ladattuun yksilöön, joten en voinut kuin katsoa kun hän ajelee kenttäpuoleni yli. GG.
2-3

R6 Tatu Junkkari - Magnezone/stages

Täysin panokseton peli, joten toivoin tästä vain hyvää peliä. Tatu sai aloittaa, mutta hänen nostonsa oli vähintäänkin käsittämätöntä - en tiedä miten magnezonella voi teoriassakaan nostaa niin huonosti. Ajelin yli.
3-3

Kim topcuttasi kaloillaan, mutta joutui Esan kynttilää vastaan. Olimme tuota matchuppia ehtinyt kokeilla aikaisemmin sen verran, että toivotimme Kimille onnea ja valmistauduimme pakkaamaan tavaroita. Kävimme Iston kanssa myös kehityskeskustelun pakkani kiukuttelusta ja päädyimmekin mielekkään oloiseen ratkaisuun. Harmittelin vain itsekseni sitä, etten seuraavana päivänä pääsisi pelaamaan - olisin Tuusulassa kiinni aina 10:30 asti, mutta hyväksyin asian ja toivotin Kimille ja Riikalle onnea seuraavaan päivään.

Seuraavana päivänä harkkojeni jälkeen soittelin turnauspaikalle ja selvisikin, että minulla olisi teoreettiset mahdollisuudet jopa keretä paikalle. Kysyin siis nopeasti ajo-ohjeet ja lähdin kohti Otaniemeä. Olin smökin pihalla kun pairingsit tulivat huomattavasti paremmalla fiiliksellä kuin eilen ja Kim jo puhelimessa ilmoittikin, että olemme vastakkain.

R1 Kim Roos - Kalat/Keltaiset digimonit

Matchup oli tuttu kun juuri muuta emme ole pelanneet. Molemmat starttasivat suhteellisen hyvin ja kovan prizetraden jälkeen olin saanut kalat perattua, mutta kentällä oli pari suurehkoa digimonia joille en voinut mitään. Prizet 1-1, en saanut mitään alas ja tiesin häviäväni jos kimillä olisi (8 kortin kädessä) 2 energiaa, tai 1 energia ja switch tms. Energiaa sieltä ei kuitenkaan onnekseni löytynyt ainoatakaan, joten yllättyneenä otin voiton vastaan. Parhaita pelejä mitä olen tuota matchuppia pelannut, kiitokset siitä. GG.
1-0

R2 Rasmus - Kynttilät

Matchup ei ollut tuttu, mutta kokeiltu. Omalla kokemuksellamme tämän pitäisi olla Kyuremille hyvä, jos se vain lähtee käyntiin. Itseluottamukseni koki kuitenkin pienen kolauksen setupin jälkeen, kun penkillä kökötti 2 Blisseytä. Pyrin pysymään tasaprizeissa niin kauan kuin se oli järkevästi mahdollista ja aloin spreaddaamaan. Spreadissa olisi hyvät ja huonot puolensa tässä matchupissa - Blisseyt pitäisivät huolen siitä, ettei kukaan kuole spreadiin vähään aikaan, MUTTA! heali vaatii enujen discimisen, joten minun pitäisi kestää vain powerien damagea. Sekavien vaiheiden jälkeen joku tippuu spreadista lopulta ja aktivoin Twinit. Aikaa oli suhteellisen vähän jäljellä ja Rasse pelasi hieman liian nopeasti - Seeker ja N samalla vuorolla, tuomioksi prize loss ja minulla oli tässä vaiheessa vain 1 prize jäljellä. Molemmat plumet kuulemma aloittivat pelin prizeistä ja tässä vaiheessa theorycraftasimmekin tätä matchuppia hieman reilummin, joka todella auttoi myöhemmin turnauksessa. GG.
2-0

R3 Tonu - Steelix/Legendbox/Blissey

Asettuessamme pöytään luulin pelaavani typhlosionia vastaan, mutta nähtyäni Onixin minulla ei ollut aavistustakaan siitä mitä tuleman pitää. Deckini kuitenkin toimi päivän teeman mukaisesti kuin tauti ja sain Tonun puolustaavaan asemaan hyvin nopeasti, ensimmäisen lähes pumpatun Steelixin sain kopsutettua coballa heti takaisin. Olin kuitenkin nostanut hieman liikaa ja deckaantumisvaara oli todellinen. Kävi kuitenkin ilmi, etteivät edes Seeker Blisseyt riitä riittävän pitkään ja vein pelin vuoron tai kahden päässä tappiosta. GG.
3-0

R4 Hero - kalat/keltaiset digimonit

Vastassa hero, en viitsinyt edes yrittää miettiä millä hän pelaisi. Itse pelistä en valitettavasti muista juuri mitään. Suurin osa kalapeleistä on archonin lailla morphannut yhdeksi kokonaisuudeksi päässäni, pelattuani niitä päivän aikana peräti 7. GG.
4-0

R5 - Zhaituki - kalat/keltaiset digimonit/tosi hassu kala

Peli valitettavasti taas muistin ulottumattomissa. Muistaakseni Zhaitukin alku oli heikonpuoleinen ja pääsin rankaisemaan kaloja liikaa. GG i guess?
5-0

R6 - Darja - kalat/keltaiset digimonit/tosi hassu kala

Ensimmäisen kerran turnauksessa pakka antaa jotain muuta kuin hyvää settiä käteen. Pelasin monta vuoroa catcheroiden penkiltä Zekromeita kentälläni vain 2 Electrodea, joita tuo ruskea kala ahdisteli. Noppa oli puolellani kuitenkin sen verran, että pääsin peliin edes jotenkuten mukaan ja Darja teki tiukassa paikassa muutaman misplayn, jotka sitten käänsivät pelin lopulta omaksi edukseni. GG.
6-0

Puhdas swiss, milloinkohan viimeksi? Kaikki tästä eteenpäin ehdottomasti plussaa.

T8 Roxu - lisää kaloja/keltaisia digimoneja

G1 G2 G3
Meidän versiomme kaloista pelaavat eviolitejä, joten spiky helmetit olivat uudehko kokemus. Vastustajan digimonien tuhoaminen ei ole enää missään määrin vaikea tehtävä, mutta omien tuhoutuminen koituukin ongelmaksi. Kun kerran spreaddaat spiky helmettiin, olet sen jälkeen OHKO-rangella. Tiivistettynä kaikissa kolmessa pelissä kartta täyttyi damagesta ja ensimmäisessä ja kolmannessa pelissä (voitetut pelit) pystyin kiertämään helmetit hyvin ja sain riittävän määrän eviolitejä. Toisessa pelissä pakkani ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin ja vaikka sain hienon comebackin, se ei ollut lähelläkään riittävää. Hienot ja jännittävät pelit, "could've gone either way". GG.
7-0

T4 Rasse - kynttilät

Se kynttilä jota vähiten halusin vastaani, kiitos Blisseylle. No can do. Kävimme Kimin kanssa vielä ennen peliä pienen strategisen palaverin jossa mietimme pitäisikö perusstrategiaa muuttaa toisen Blisseyn takia, mutta tulimme siihen tulokseen, että paras betsi on vain heittää pallo vastustajalle ja katsoa saako hän sen kiinni.

G1
Peli meni odotetun kaavan mukaisesti - twinit eivät aktivoidu, plume ja pari blisseytä tulee nopeasti peliin ja kyurem spreadii damagea. Ounastelin hävinneeni pelin siinä vaiheessa kun spread tiputti ensimmäisen chanseyn kentältä ja aktivoi twinit, mutta neiti fortuna oli jälleen puolellani - kaikesta nostosta huolimatta kädestä ei löydy balleroa eikä twinejä. Toisen chanseyn pudottua pelistä homma oli sinetöity ja Rasse scooppasikin nopeasti.

G2
Kynttilät paloivat säästöliekillä, pakka vaan ei meinannut päästä käyntiin. Ajelin yli todella nopeasti. GG.
8-0

T2 Esa - Kynttilät

G1
Peli meni kaavan mukaan - sain todella nopean setupin ja aloin spreaddaamaan pitäen huolta siitä, että twinit aktivoituvat mahdollisimman myöhään. Esa scooppasi sanoen, että eihän siinä mitään, jos pakka pyörii aina noin hyvin.

G2
Manaukset löysivät tiensä perille, alku oli horribad - jotain luokkaa kyurem ja energiaa. Esan alku oli kuitenkin samaa luokkaa - pyysin N:ää ja tämä toteutui ja vaivihkaa molemmat alkoivat saada setupiaan kuntoon. Sanoin turnauspaikalla, että jos joutuisin selittämään tämän pelin, en pystyisi. Molempien alut olivat kamalat, jonka jälkeen näytti siltä, että tulisin viemään tuon pelin selvästi. Kaiken epätoivoisen setupin metsästämisen lopputulos oli kuitenkin se, että pakasta kului aivan liikaa tehoja - ja loppujen lopuksi Esa pyöri kolmella chandelurella catcher-uhkan alla, mutta discissä olivat kaikki pakan 3 catcheria ja 4 junkkia. Pakastani alkoi olla lopussa myös energiat ja ennen kaikkea iskevät pokemonit. Kun yksinäinen voltorbinikaan ei yrityksestä huolimatta saanut mitään aikaiseksi, pääsimme peliin 3.

G3
Jos en sekoita pelejä keskenään, 3. peli oli hyvin rush - painotteinen. Esalla alku oli hitaammanpuoleinen ja kun hän eekkasi penkillä vain kynttilä 30 hp:lla ja 50 hp:lla, olin hyvin lähellä voittoa (catcher+tuplapp). Alku oli kuitenkin sen verran turbo ainakin Esan alkuun verrattuna, että peli ei jäänyt tuosta kiinni, vaan pääsin ajelemaan yli hieman myöhemmin. GG.
9-0


+ Turnausjärjestäjät - hyvää laatua, as always
+ Istolle propsit läppäristä ja tutoroinnista
+ Esalle hyvistä peleistä (ei sillä, että muut olisivat jotenkin huonoja - kahden kauden hegemonisimmat pelit ovat vain omalta osaltani olleet tämä ja viime vuoden SM-finaali)
+ Tasaisesti myös muille kiitokset peleistä
+ Kimin topcut porossa
+ Tiimimme on oppinut tekemään edes jotain oikein! (turnauksissa ei kuole nälkään tai janoon)

+/- Hyvä, mutta rankka päätös törkeän rankalle viikolle. Joululoma tulee tarpeeseen.
Blueblue
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2011 18:16

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja aono » 19.12.2011 14:12

Vilpittömästi onnea Espoon voitosta! Finaalissakaan ei ollut yhtään sen huonompi pelaaja kuin Esa, joka kuuluu Suomen ehdottomaan parhaimmistoon, onnittelut siitä vielä erikseen. Sääli ettei itse päässyt paikalle näkemään kyseistä spektaakkelia. Hieno homma että sait listaa sen verran muokattua parempaan suuntaan että päädyit sitä toistamiseen pelata. Porossa matsimme jälkeen kun juteltiin, manasit ettet tulisi enään kyseistä pakkaa pelaamaan : D No mutta selkeästi oli oikea ratkaisu poiketa tästä päätöksestä!
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja Tonu » 19.12.2011 14:53

HB voitostas. Hyvin kyl pakka näytti sunnuntaina pyörivän. Katoin tos finaalin kolmannes matsis et ku tuli se 3-4 enua -> aha, voitit pelin joko lyhyellä tai pitkällä tähtäimellä ellei Esa onnistu taas jotenkin xiittaamaan tilanteesta mis jää peliin yks Kynttilän välimuoto. Toivottavasti sit ens kerral saadaan vähän mielenkiintoisempi peli aikaiseksi. :P
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja badganondorf » 19.12.2011 15:38

Syy miksi yritän itse välttää Electrodea turnauksissa on juuri tuo turnaustuloksissa oleva vaihtelevuus. Välillä Trodet räjähtelevät miten sattuu - tai eivät räjähtele ollenkaan. Rakastan Trode Primea yli kaiken, mutta itse en sillä viitsisi käydä räjäyttelemässä turnaustulostani. Propsit kuitenkin Troden viemisestä turnausvoittoon! Sanoin jossain kohtaa Swissia Rasselle, ettei set-uppaisi Plumea Kyuremia vastaan, mutta en sitten tiedä uskoiko hän minua toppipeleissä vai oliko nosto muuten vain umpikuraa.

Olin kuitenkin erittäin onnellinen, että pääsin finaalissa pelamaan Kyuremia vastaan, sillä se on erittäin haastava match-up kynttilälle ja ainoita, missä juuri pääsee edes pelaamaan ja ajattelemaan laatikon ulkopuolelta. En tiedä itsekään, miten 2. matsi päättyi lopulta voitokseni, mutta jotain tekemistä pelin neljällä Luring Lightilla oli todennäköisesti tämän ja resurssien loppumisesi kanssa. Vaihteeksi mahtavia peliä kaikki 3, vaikka viimeinen jäikin hieman lyhyenlaiseksi. Olisi kyllä kiinnostanut pelata pelit 1 ja 3 siten, että Chansey olisi ollut saatavilla eikä prizeissa, mutta välillä näinkin. Onnittelut voitosta ja kuten sanoinkin, mikäli Trode toimii noin hyvin, niin ansaitseekin voittaa.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.12.2011 16:26

Tuo "Tosi hassu kala" oli minulle kyllä tosi hyödytön kun tuli lähes pelkkiä Kynttilöitä, Kyuremeitä tai jäätelö vastaan... noh sentään 6. erä oli TyRam ja voitin tuon tosi hassun kalan parahaxorin ansiosta. Hieno rapsa kyllä. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja Suetic » 19.12.2011 17:25

Olinkin jo miettinyt, että tapatko minun Digimonini tai jäätkö harhailee energiapulan (tai outdekkauksen) varassa :'D

Melkein top-cuttasin kuiteskin. Kiitos hyvästä pelistä ja siitä misplayin huomautuksesta. Mulle kala kelpasi hyvin koska kaikki vastaan tulleet pakat (paitsi tämä sun CobaTrodeKyurem mikälie) olivat yllätys ja yllätys keltaisia Digimoneja ja jotain Pilvimiehiä.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Helsinki/Espoo CC - Coba/Kyurem

ViestiKirjoittaja Ra2xse » 19.12.2011 22:38

badganondorf kirjoitti:Syy miksi yritän itse välttää Electrodea turnauksissa on juuri tuo turnaustuloksissa oleva vaihtelevuus. Välillä Trodet räjähtelevät miten sattuu - tai eivät räjähtele ollenkaan. Rakastan Trode Primea yli kaiken, mutta itse en sillä viitsisi käydä räjäyttelemässä turnaustulostani. Propsit kuitenkin Troden viemisestä turnausvoittoon! Sanoin jossain kohtaa Swissia Rasselle, ettei set-uppaisi Plumea Kyuremia vastaan, mutta en sitten tiedä uskoiko hän minua toppipeleissä vai oliko nosto muuten vain umpikuraa.

Olin kuitenkin erittäin onnellinen, että pääsin finaalissa pelamaan Kyuremia vastaan, sillä se on erittäin haastava match-up kynttilälle ja ainoita, missä juuri pääsee edes pelaamaan ja ajattelemaan laatikon ulkopuolelta. En tiedä itsekään, miten 2. matsi päättyi lopulta voitokseni, mutta jotain tekemistä pelin neljällä Luring Lightilla oli todennäköisesti tämän ja resurssien loppumisesi kanssa. Vaihteeksi mahtavia peliä kaikki 3, vaikka viimeinen jäikin hieman lyhyenlaiseksi. Olisi kyllä kiinnostanut pelata pelit 1 ja 3 siten, että Chansey olisi ollut saatavilla eikä prizeissa, mutta välillä näinkin. Onnittelut voitosta ja kuten sanoinkin, mikäli Trode toimii noin hyvin, niin ansaitseekin voittaa.


Juu siis en saanut enuja kiinni riittävästi että olisin voinut ajaa päin. Yritin sitä Plumea set uppaa jotta Blisseyllä saisin healattua enemmän kuin yhden Kynttilän (Retreattaa). En uskonut että 7 enulla hirveästi rushittaisiin (T1-3 olisi pitänyt ladata).
:D
Ra2xse
 
Viestit: 31
Liittynyt: 28.11.2010 15:33


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron