Google ja kynttilät valtaavat maailman

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja badganondorf » 20.12.2011 06:30

Turnausraportteja on tullut kirjoitettua ajansaatossa sen verran, että mielessäni on ollut blogin alusta saakkaa tehdä hieman erilainen raportti Pokémon foorumille. Nyt vihdoin tiukan aikataulun takia pääsen sellaisen tekemään ja kuten näette tästä postausajastakin, olen myöhään vääntänyt blogiraporttianikin, koska piti käydä ostamassa joululahjoja. Miten kuitenkin saan melkein heti postattua näinkin pitkän ja kattavan raportin suomeksi? Siinäpä vasta kysymys. Mutta itse raporttiin.

Olen juuri palannut upea viikonloppu 2 Kaupungit ja täällä olen selvitys niistä. Jos olet lukenut minun uusin raportti tiedät että olin häntä loukkaavaa version, joka oli yllättävää monille pelaajille ympäri maailman. Mielestäni se on parempi kuin paranemista versio satunnainen Kaksinkamppailuvedoissa, jotka pelottavin niistä ja siksi pelaan sitä. Rakastan myös kuinka hyvin kouluttaja lukko ja erityisiä edellytyksiä comboes yhdessä.

Olin häntä jälleen Chandelure kuten viimeinen Kaupungit viikonloppuna, mutta tällä kertaa hieman muutetun luettelon. En tuntenut kuin vaihtamalla kannen koska tein niin hyvin viime Cities. Minulla on tapana vaihtaa vain kannella, jos saan liian kyllästynyt siihen tai jos en tee tarpeeksi hyvin sen kanssa.

Olen pelannut tätä luetteloa sekä niistä kaupungeista tänä viikonloppuna ja ei muuttanut sitä välillä turnauksiin, kuten 2 viikkoa sitten. Tässä on luettelo tällä kertaa.

Pokemon:

4x Litwick (teleporteilla Burst - Joo ei vielä mitään Kampanjat lol)
4x Lampent
4x Chandelure
2x Doduo
2x Dodrio
3x Oddish
2x Vileplume
1x Chansey
1x Blissey Prime
1x Jirachi
2x Pichu
1x Cleffa

= 27

Trainer:

4x Pokémon Collector
4x Twins
4x Sage n koulutus
2x N
3x Pokémon Viestintä
2x Tropical Beach
3x Rare Candy

= 22

Energia:

3x Rescue Energia
8x psyykkinen energia

= 11

Kuten huomaatte - jos olet lukenut minun edellinen kertomus - Pudotin Switch / PONT ja 1 Rescue energia 1-1 Blissey Prime linja. Tämä päätös ei välttämättä, koska tarvitsin Blissey ennen mutta koska halusin testata miten Blissey toimii tällä kannella. Jos minä aion kirjoittaa artikkelin Chandelure minun täytyy täysin ymmärtää molemmat versiot kannella. Joten, ollakseni rehellinen olen juuri muuttanut luetteloa muutosta. Vähän muutosta ei voi satuttaa paljon - mielestäni.

Anyways, Mennään alaspäin ensimmäiseen turnaukseen lauantaina.

1. Pyöreä Vanilluxe / Victini / Vileplume - Reea Vehkapuro

Joten hyökkää versio Chandelure tai ei hyökkää versio Chandelure - Vanilluxe on autowin. Älä perustamiseen Plume - saada nopea Chandelure ja kun olet kohdistanut alas heidän Victinis kanssa Kirottu Shadow, he alkavat flipping kaksinkertainen hännät aika ajoin. Tässä ottelussa, toinen Victini oli arvostettu niin se ei todellakaan vastaa ollenkaan. Blissey tekee match-up eniten autowinnable ottelun koko muodossa.

1-0

2. Landorus / Machamp Prime / Vileplume - aono

Rakensin tämän kannen hänen kanssaan päivää ennen turnausta. Meillä molemmilla oli erittäin hidasta set-ups ja joka todella satuttaa häntä. Machamp olisi erittäin hyvä vastaan ​​tavallinen leviämisen versio Chandelure mutta se todellakaan kestä hyökkää versiota koska Chandelure OHKOs Machamp. Nuff "sanoi minulle pelin ansiosta Eerie Glow.

2-0

Kierrokset 3-5 - Kurppa ja?

Olen täysin unohtanut. Epäilen niitä Zekrom / Reshiram Kaksinkamppailuvedoissa koska en muista paljoakaan niistä. Kaikki pelit ovat niin samankaltaisia, että ne yleensä menevät sekaisin yhdessä. En todellakaan pitäisi aloitat toteaa turnauksessa, jotta voin tehdä parempia raportteja. Anyways, Lisään näitä otteluita heti tulen vapauttamaan mietinnöstäni Suomen-Suomen Pokémon foorumit ja kysyä, kuka olin häntä vastaan.

Joku voisi sanoa, jos pelasin häntä vastaan, niin päivitän.

5-0

6. Pyöreä peili - Izto700

Tämä oli hyvin suoraviivainen peli ja se oli vastaan ​​isoveljelleni joka yllätti minut hieman. En muista, milloin viimeksi olimme ainoa voittamaton pelaajaa jäljellä viimeinen Sveitsin kierroksella. Hän oli huono alku verrattuna minun ok aloittaa ja minä vain ajaa hänen kauttaan.

6-0

Top8 Zekrom / Eelektrik / Tornadus - Kim Ross

1. Peli


Tässä match-up se kaikki tulee alas kuinka monta palkintoa annoit heille ennen pystyt perustamiseen. Kun olet antanut 3 palkintoa, voit silti voittaa. Kanssa 4 sinun täytyy pelata täydellisesti ja 5 palkintoja, se on lähes mahdotonta tulla takaisin. Kuitenkin tässä pelissä Pichu nukkuivat edessä pitkään niin sain perustamiseen ehkä liian pitkä. Luulen Annoin 2 palkintoa ennen kuin tulin hyökkää. Tynamos 40 HP on liian helppoa Chandelure tappaa ansiosta Jirachi.

1-0 (7-0)

Game 2

Katso pelin numero yksi. Sen sijaan 2 palkintoja, annoin 3 palkintoa ja se tuli alas 1-1 palkintoa, mutta minulla oli vielä peli koko ajan.

2-0 (8-0)


Top4 Kuusi Corners / Spinarak - Ökä

1. Peli

Minä vain vihaan tätä match-up. Tiedän myös, että pelaajat Techin Spinarak vain antaa Chandelure valtavia kysymyksiä. Kiitos Spinarak En todellakaan voi käyttää Babies lainkaan, koska otin siirtyminen listallani. Minun täytyy perustamiseen ilman vauvat mikä tekee asioista vaikeita. Onneksi minulla oli hyvä alku, mutta teki valtavan misplay puolestaan ​​3, joka maksoi minulle peli. Käytin Sage ja oli mahdollisuus ottaa Chandelure (3 energiaa Lampent penkillä), mutta jostain syystä ajattelin, että olen jo Viestintä käteeni. Olen siis hävittää Chandelure, katsoi kättäni ja facepalmed. Parin kääntyy Kyurem tappoi minut kuolemaan.

0-1 (8-1)

2. Peli

Ok, sillä hävisin ensimmäisen pelin Vauva vaihtoehto oli täysin poissa. Onneksi minulla oli erittäin hyvä alku ja sai hyvin varhain Chandelure leviää vahinkoja ympäri. Hänen aloittaa oli melko hidas ja pystyin ladata energiaa minun aktiivinen Chandelure. Kun kouluttaja lukko on asetettu-upped ja voin alkaa tehdä tuhojaan sekaannusta iso Pokémons, minä saada etu. Kuusi Corners ei ole energiaa kiihtyvyys niin hämmentää on valtava vastaan, paitsi jos ne kääntää kaikki sekoittavat kääntää päät. Peli oli aika nopeasti minun.

1-1 (9-1)

3. Peli

Meillä oli noin 20 minuuttia niin vauvat olivat jälleen ulos vaihtoehto. Minulla oli kunnon alku, mutta niin hän teki. Peli meni melko paljon edestakaisin, kunnes hän teki hyvin ratkaiseva virhe-peliä Terrakion penkillä ennen Juniper. Hänellä oli koko penkki joten päätin käyttää tätä tilannetta minun etu. Käytin Lampents houkutella Light Terrakion ja vei sen aktiivisesti kantaa. Ilman Shaymin, hän ei koskaan voi vetäytyä tai liittää tarpeeksi energiaa hyökätä 90 kanssa niin, että pelin loppuun Terrakion vain seisoivat eturivissä, kun minä hitaasti tappoi penkki Kirottu Shadow.

2-1 (10-1)

Finaalit Typhlosion / Magnezone - Heikin lempikarkit


1. Peli


En ole testannut tätä match-up lainkaan, koska en todellakaan uskonut Typhlosion / Magnezone ei ollut toteuttamiskelpoinen vaihtoehto, mutta kai se todella on muotoa täynnä Zekrom / Eelektrik. Olen jälleen kerran otti varhain ohjaus Lampents houkutella Kevyt ja kun hän kamppaili saada mitään energiaa pystyin levitä ympäri joitakin vakavia vaurioita. Trainer lukko on aivan liikaa stage2 kannella, jota ei ole suunniteltu asetti vuonna kouluttaja lukko. Kansi todella käynnistyä ollenkaan kun tapoin sen vain Magnezone Prime.

1-0 (11-1)

2. Peli

En saanut niin nopeasti kouluttajana lukko alussa peli joten hän pystyi perustamiseen 2 Typhlosions. Olen pian huomasi, että se ei ole niin väliä koska Reshiram ei ollut lanka, koska se ei voi OHKO Chandelures ja jos he pitävät hyökkää Magnezones ne loppuvat resurssit liian nopeasti. Kiitos kouluttaja lukita ne pääse edes energiaa hävittämään kasaan kanssa Junk Arm, joka tekee asioita heidän entistäkin vaikeampaa. Typhlosion myös aiheutetaan vahinkoa heille, mikä tekee tappamisesta asioita Chandelure ja Jirachi vieläkin helpompaa. Viimeinen sinetti on sekaannus Magnezone, jotka ovat avuttomia hämmennystä ja polttaa, koska he eivät voi perääntyä koska kouluttaja lukon eikä voi käyttää valtuuksiaan ansiosta erityisehtoja. Chandelure on liian hyvä.

2-0 (12-1)

Voitin turnauksen! Olin hyvin iloinen siitä, koska se oli minun kolmas voitto peräkkäin. Omat CC voitot ovat nyt yhteensä 19, mikä on ihan kivoja mielestäni. Olen myös vihdoin saanut joitakin nvi (lainattu lähes koko kannen turnauksissa vuodesta ystävä) itselleni ja avattiin 4-3-1 Chandelure linja.

Olin tyytyväinen vahvistimet, mutta oikeastaan ​​ei ollut, että tyytyväinen kannella. Kyllä, se toimi hyvin, mutta en tosiaankaan tarvitse Blissey että paljon mitään näistä peleistä. Ei todellakaan ollut, että suuren haasteen, koska tutuin Kaksinkamppailuvedoissa mennä koko ajan samalla tavalla ympärillä. Anna muutama palkintoja heille ja voittaa pelin Twins.

Olen todella tuntui minun täytyy vaihtaa kannen mutta ei ollut energiaa rakentaa toinen hyvä kannella seuraavaan turnaukseen. Menin seuraavaan turnaukseen yhdellä lupaus mielessäni. Ei ole väliä mitä tulos on, tämä tulee olemaan viimeinen turnaus kanssa Chandelure.

1. Pyöreä Kyurem / Elektrodi - Oothen

Tein yhden yksinkertaisen virhe tässä pelissä - Unohdin pelisuunnitelma vastaan ​​kannella näin. En todellakaan pitäisi asettaa-upping Vileplume vastaan ​​tämän kannen mutta jotenkin olin häntä Oddish minun penkki. Oma vastustaja otti helpon palkinto siitä ja kun olen N'd hänet 1 kortti, hän piirsi Juniper siitä. Nuff "sanoin ollut mitään tekemistä sen jälkeen.

0-1

2. Pyöreä Zekrom / Eelektrik / Thundurus - Hakuryü

Joten tässä on paljon. Kuten sanoin edellisessä turnauksessa, tämä ottelu-up on aika paljon autowin jos pane vahinko laskurit oikein. He eivät voi OHKO teille, mikä on melko naurettavaa ja ne voivat todella olla liian mitään muuta joko jos et anna heille. Olen pelannut tätä match-up liian monta kertaa tänä viikonloppuna, ja ne kaikki menivät samalla tavalla - aktivoida Twins, set-up kouluttaja lukko, voittaa pelin. Näin kävisi monta kertaa tässä turnauksessa.

1-1

3. Pyöreä Kuusi Corners - Maailmanmestari

Tämä oli vastaan ​​Miska. Meillä on aika paljon ollut match-up ja analysoidaan sitä, ja jos hänellä ei ole mitään teches vastaan ​​Chandelure, mikään 6-kulmat voi tehdä. Hän poistaa kaikki hänen Chandelure teches alkaen lauantaina turnauksen joten kun hän avasi Shaymin, näytin käteni ja hän voitti. Voisimme pelannut 15 minuuttia, mutta tulos match-up ei olisi juurikaan muuttunut siitä.

2-1

4. Pyöreä Zekrom / Eelektrik / Tornadus - Terhi

Katso Round 2.

3-1

5. Pyöreä Zekrom / Eelektrik / Tornadus- Zhaituki

Katso Round 4.

4-1

6. Pyöreä Zekrom / Eelektrik / Tornadus - The bännitty

Katso 5. kierros. Kyllä, metagame oli melko täynnä näitä kannet.

5-1

Top8 Reuniclus / Vileplume / Steelix / SuiTei / Kyurem - Tonuus

1. Peli

Nautin paljon tätä match-up, koska se oli täysin uutta minulle. Steelix on theorymon ratkaisua vastaan ​​Chandelure mutta se todella ei ratkaise todellista ongelmaa - Lampent. Hän yritti perustamiseen Reuniclus kautta Duosion pelissä 3 Solosis penkillä samaan aikaan alussa. Hän pystyi perustamiseen Reuniclus mutta en vain vetää sen aktiivinen asema Lampent. Reuniclus on 2x heikko psyykkinen, niin kai tajunnut jo ulos mitä tapahtuu on aktiivinen Reuniclus jos sen puolustaa Pokémon vuorostani. Nuff "sanoi, olen pian huomasin, että vastoin kaikkea todennäköisyyttä, tämä on lähellä autowin samoin.

1-0 (6-1)

2. Peli

Hän yritti voittaa pelin Steelix koska hän tajusi Reuniclus olisi dead-weight mutta koska Onix on vain 90 HP, Jirachi otti Steelix melko helposti alas kiitos muutaman Kirottu Shadows.

2-0 (7-1)

Olin melko pettynyt, koska minusta tuntui Chandelure oli niin surun hetkellä, että se oli melko repiminen läpi koko formaatti. Kai se on tehnyt sama turnauksissa ympäri maailmaa nyt kun se on julkinen kaikille.


Top4 Mirror - Somepony

1. Peli

Testasin vain 1 peili ottelu ennen turnauksen ja huomasin että se oli aika aivoton match-up. Pelaaja, joka asettaa yritysten on ensin valtava etu, koska hän voi melko paljon hallita peliä. Olin onnekas ja set-up hyvin varhain ja aloittaa pelin niin minulla oli peli kädessä. Huomasin, että hänellä oli vain Litwicks hänen penkillä ja olin jo Chandelure Play joten otin riskin ja Sokerikyllöstetyt Vileplume peliin. Levitin hieman vaurioita ja pian hän voitti sillä ansiosta kouluttaja lukita hän ei voinut saada mitään Chandelures pelata, koska en antanut hänelle Twins.

1-0 (8-1)

2. Peli

Ilmeisesti hän haluaa mennä ensin. Jostain syystä minulla oli mahdollisuus perustamiseen T3 Chandelure jälleen. Hän oli puolestaan ​​myöhässä minulta mutta koska hän meni ensin, se oli erittäin kova peli. Tämä oli yksi parhaista Chandelure peilit, että voi koskaan tapahtua, koska kukaan ei ollut liian suuri etu. Olen luultavasti voittanut pelin yhdelle ole niin suuri virhe. Hän pelasi Chansey hänen penkki. En heti tarkistanut hänen hävittämään kasaan ja huomasi, että hän oli käyttänyt lähes kaikilla voimillaan (hän ​​pelasi hyökkäsi version tukemisen). Hänen penkki oli täynnä, ja hän ei ollut Dodrio (tapoin sen) päälle siten, käytin rikki Lampent jälleen vetää Chansey eteen. Hän oli hänen viimeinen energiaa arvostettuja niin pystyin vahinkoja Blissey Prime 120 vahinkoja Will O 'Wisp ja sitten tappoi Jirachi, Blissey ja Cleffa samassa kääntymiseen Chandelure. Lampent on niin aliarvostettu.

2-0 (9-1)

Finaalit Kyurem / Cobalion / Elektrodi - Maailmanmestari^2

1. Peli

Tämä oli vastaan ​​2007 maailmanmestari Tom Roos. Meillä on aina erittäin kovia ja outoja pelejä Tom ja tämä ottelu ollut poikkeus. Tom sanoi kun näitä pelejä, että hänen testaukset match-up on ollut melko paljon autowin on Kyurem / Cobalion / elektrodi. Tiesin, että tämä ei ole helppoa ja nautin haaste. Suurin osa peleistä Chandelure on vain toistaa samaa kaavaa uudestaan ​​ja uudestaan. Syy Nautin Pokémon on riitautettu se tarjoaa ajoittain ja tämä ottelu-up on todellakin yksi haasteita se tarjoaa.

Minulla ei ollut, että paljon hyvää avaus tässä pelissä (ei kerääjän aloituspuheenvuorossani kädessä), mutta oli tiedonannon. En todellakaan ollut mitään muuta vaihtoehtoa kuin käyttää Pichu, jonka piirsin siitä Sage. Tämä antoi hänelle liikaa Trodes ja tiesi olin pulassa, koska minun Chansey oli arvostettu ja aloituspuheenvuorossani oli heikko. Hän räjäytti 3 Trodes käännökseltä 4 enkä piirtää Chansey päässä 3 palkinnot sain. Tiesin peli oli ohi, koska hän ei saa mitään alle 3 energiaa Energymite, mikä on uskomatonta ilman tutkimusta Records. Olen nappasi pian riitä. Kerroin Tom pelin jälkeen, että minulla ei ole mahdollisuutta, jos kansi toimii kuin että jokaisessa pelissä.

0-1 (9-2)


2. Peli

Me molemmat mulliganed kerran ja oli kamala alkaa. Me molemmat set-upped pian riitä, vaan hän asettaa-upped hieman nopeammin. Jälleen kerran olin pulassa ansiosta minun kamala piirtää ja alku, mutta minulla oli Blissey tällä kertaa ostamaan minulle jonkin aikaa. Käytin Lampent vetää pois energyless iso Pokémons eteen muutaman kerran, mutta hän jotenkin sai koko ajan mitä hän tarvitaan perääntyy. En tosiaankaan saa päästä kuinka paljon pakassa on resursseja vaikka Energymites. Kuitenkin jotain hyvin hauskaa tapahtui tässä pelissä. Harkitsin pitkään, minun jokaista liikettäni ja jälkeen monet ja paljon muuta kierrosta olin kunnon perustamiseen ja hän oli loppumassa resursseja. Olemme molemmat puhuneet peli myöhemmin turnauksen ja kukaan ei oikein ymmärtänyt mitä tapahtui. Ymmärsin, että olin itse asiassa voinut voittaa pelin jälkeen muutama erittäin tärkeä liikkuu koska huomasin, että kaikki ihmiset turnauksessa kerättiin noin meidän peli ja kirjaimellisesti pitävät Hengitä. Olisin halunnut saada tämä peli tallennetaan. En voi selittää Englanti tai suomeksi mitä tapahtui, mutta olen melko varma, että olin häntä niin täydellisesti kuin se on mahdollista ja teki oikean päätöksen jokaisessa vaiheessa peli. Tämä oli luultavasti yksi parhaista peleistä mitä olen koskaan pelannut elämäni. Ja se on aika paljon sanottavaa pelaajalta, joka on voittanut Yuta Komatsuda vuonna Palkia G peili ottelu.

1-1 (10-2)

3. Peli

Sain taas hyvin hidas ja huono alku ja oli Chansey arvostettu jälleen. Olin melko turhautunut siitä ne 2 asiaa, koska olen aika paljon tuntui toinen peli meni turhaan, koska näistä 2 asioita. Pian hän räjäyttää 2 Trodes - Olen jälleen kerran ei vetänyt Chansey päässä palkinnot ja menetti pelin.

1-2 (10-3)

Johtopäätös

Joten sijoitettu toinen minun neljäs Kaupungit tänä vuonna. Oma sijoitus 4 CC on nyt ensimmäinen, 1., 1. ja 2. sija. Paras viimeistely raja on aivan nurkan takana! Minulla on jo 23 MM-pistettä, josta olen erittäin tyytyväinen, koska en voinut osallistua kaikki valtiot / Alueellisten. Olin erittäin tyytyväinen tuloksiin ulos turnauksesta, vaikka minulla oli jonkin verran huonoa onnea finaalissa. No, se olisi epäinhimillistä voittaa joka kerta ja huonoa tuuria tapahtuu joten en että hullu siitä. Olin myös hyvin iloinen pelata muutamia erittäin hyviä ja mielenkiintoisia pelejä turnauksen aikana. Sain myös joitakin hyvin tärkeä kokemus pelaamisesta Chandelure jotta voin tehdä erittäin hyvä artikkeli siitä.

Nyt on muutoksen aika. Pelattuaan vastaan ​​4 Zekroms Sveitsin tiesin, että halusin vain päästä yli turnaus alkaa tehdä uutta pakkaa. Playing Chandelure on hauskaa, kun Kaksinkamppailuvedoissa ovat vaikeita ja monipuolinen, mutta pelissä lähes autowin ja aivoton Kaksinkamppailuvedoissa ei ole hauskaa ollenkaan. Minulla on myös tarpeeksi CP pistettä CC s aloittaa pelaamisen mielenkiintoisempaa kansilla kuten Six Corners tulevaisuudessa. Toivon, että voin keksiä hyviä uusia lähestymistapoja kansia aivan kuten ennen.


Loppuun plussat ja miinukset kuten pitää.

Plussat:

+ Voitin ja olin toinen
+ Ei tullut yhtään aivan karmeata alkua
+ Pääsin jopa pelaamaan hyviä otteluja
+ Anni pelasi sunnuntaina
+ Sain ensimmäiset NV-boosterit
+ Sain raportin foorumille nopeasti valmiiksi
+ Joku muu voitti kuin minä
+ Lamput sammuivat urakalla sunnuntaina
+ Olen jo Miskan ohi CP pojoissa, kuten lupasin
+ Miska torstaina: "Et sä mikää imba nyt kuitenkaan oo", Miska sunnuntaina: "Aika ihmemies sä kyl oot"
+ Suomen viimeinen Dominion: Hovin Juonet pääsi Pokémon pelaaja omistukseen
+ Helsinki ja Espoo lähellä turnauspaikkaa
+ Kynttilät valtaavat maailmaa
+ Olen kiinni kahdessa byessa
+ Sain aitoja NV boostereita
+ Hyvät ja oudot pelit Tompan kanssa kuten aina
+ Yllätin itsenikin pelitaidoillani
+ Pääsen lampusta vihdoin eroon
+ Sain vihdoin ostettua joululahjat
+ Google

Miinukset:

- En voittanut molempia (pitää voittaa vielä 2 CC:ta)
- Ei ollut aikaa paneutua raportin kirjoitus ja kielioppivirheisiin - anteeksi niistä
- Ihmeelliset unohdukset vastastujissa kuten viime turnauksissa


Kiitos lukemisesta ja kirjoitusvirheistä saa huomauttaa.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.12.2011 07:55

Kiva google translattu rapsa. :D

Olisiko Stunfiskistäni tullut mainintaa jos olisin pyrkinyt käyttämään sitä? :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.12.2011 09:46

Chandelure on imo atm samaa tasoa kuin joku Gengar SF tai Luxchomp.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 20.12.2011 10:25

Pokenikke kirjoitti:Chandelure on imo atm samaa tasoa kuin joku Gengar SF tai Luxchomp.

No en kyllä vertaisi millään tavalla Gengariin. Gengari oli aivan järkyttävän huono kortti, kun vastustaja osasi edes vähän pelata sitä vastaan.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Tonu » 20.12.2011 11:00

Luin pari riviä ensiksi ja sit tuskastelin kaiken maailman lauseoppivirheitä. Aivan mahtavaa GoogleTräns luettavaa. Pråpsit tästä! xP
Onnea viel hyvin alkaneesta kaudesta.

badganondorf kirjoitti:Kiitos lukemisesta ja kirjoitusvirheistä saa huomauttaa.

LOL. Ei voi muuta sanoa kuin LOL. xDD

badganondorf kirjoitti:4x Litwick (teleporteilla Burst - Joo ei vielä mitään Kampanjat lol)

Eka kohta mis repesin. :>
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Roseanni » 20.12.2011 12:41

Esa kirjoitti:Olin tyytyväinen vahvistimet, mutta oikeastaan ​​ei ollut, että tyytyväinen kannella.


Random.

Enivei, ihan hyvä ettet alkanut uudestaan suomeksi kirjoittaa koko raporttia, et olis päässyt koskaan nukkumaan... : D
"Hyvä" rapsa ja näin. xP JEE olin plussissa!
Joululahjaa odotellessa...
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja hevi arska » 20.12.2011 13:53

Se oli kauniisti tuskallista lukea tämä artikkeli.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.12.2011 13:56

LOL! Yksi hauskimmista rapsoista, joita olen lukenut. Googlen kääntäjän huono suomi on aina hauskaa luettavaa, joten on vain hyvä ettet alkanut oikolukemaan rapsaa, olisi jäänyt hyvät naurut väliin.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 20.12.2011 17:19

Hyvä rapsa, jaksoin lukea kokonaan
Hieman kirtoisusvirheitä oli mutta eipä se haittaa sen kummemmin

Minä olin sinua vastaan kierroksella 5 (Poron turnauksessa) pakalla Zekrom/Eelektrik/Thundurus kun olet kerta unohtanut
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.12.2011 18:22

Pokegamer kirjoitti:Hyvä rapsa, jaksoin lukea kokonaan
Hieman kirtoisusvirheitä oli mutta eipä se haittaa sen kummemmin

Minä olin sinua vastaan kierroksella 5 (Poron turnauksessa) pakalla Zekrom/Eelektrik/Thundurus kun olet kerta unohtanut


Google translatella tehty.... kirjoitusvirheet cause that?
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 20.12.2011 18:36

Pokenikke kirjoitti:
Pokegamer kirjoitti:Hyvä rapsa, jaksoin lukea kokonaan
Hieman kirtoisusvirheitä oli mutta eipä se haittaa sen kummemmin

Minä olin sinua vastaan kierroksella 5 (Poron turnauksessa) pakalla Zekrom/Eelektrik/Thundurus kun olet kerta unohtanut


Google translatella tehty.... kirjoitusvirheet cause that?


Tiedän sen
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Suetic » 21.12.2011 01:10

Onni mikä onni. En saanut Kynttilääsi vastaani (kuvittelen jo lukiessani kuinka piinaavaa on tapella Kynttilää vastaan), koska evotin Tomia vastaan enkä päässyt topcutteihin :D

Hieno rapsa, män!
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 21.12.2011 16:45

"Listan" korvautuminen "luettelolla" nauratti jonkin verran. Itse asiassa luettelon voisi ottaa vakiokäyttöön listoista puhuttaessa!

Olet edelleen Pokémonin Roger Federer.
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja badganondorf » 21.12.2011 22:09

Hienoa kuulla, että raporttia oli hauska lukea. Tämä raportti oli siitä harvinainen, että luin sen itsekin heti julkaisun jälkeen - yleensä en niin omille raporteilleni tee, lol. Erittäin kiinnostava raportti kaikinpuolin. Pokegamer, joo sen muistin, eikös sukunimesi ollutkin Kurppa?

Google translate on kyllä hyödyllinen ja hauska keksintö. Kiitoksia kaikille, jotka kannustivat minua turnauksessa ja jotka pitivät raportistani!
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 22.12.2011 01:19

badganondorf kirjoitti:Hienoa kuulla, että raporttia oli hauska lukea. Tämä raportti oli siitä harvinainen, että luin sen itsekin heti julkaisun jälkeen - yleensä en niin omille raporteilleni tee, lol. Erittäin kiinnostava raportti kaikinpuolin. Pokegamer, joo sen muistin, eikös sukunimesi ollutkin Kurppa?

Google translate on kyllä hyödyllinen ja hauska keksintö. Kiitoksia kaikille, jotka kannustivat minua turnauksessa ja jotka pitivät raportistani!


Joo, Kurppa on sukunimeni
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Google ja kynttilät valtaavat maailman

ViestiKirjoittaja Water » 22.12.2011 08:17

"Otin riskin ja Sokerikyllöstetyt Vileplume peliin."
Ei muuta. Makee rapsa, nauroin kyllä pariin otteeseen.

(En käytä tuota sanaa toiste.)
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron