Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Hero » 01.12.2010 00:26

Kolmen päivän yhteisöllisyyttä. <3
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja bËst^ » 01.12.2010 00:50

Paju kirjoitti:Jos best on tuonnne menossa niin saattaisi itseänikin kiinnostaa vaikka en osaa pokemonia pelatakkaan oikein kunnolla >_>. Ps. Best jos olet kerran töissä tuolla päiväkodissa, niin olisiko mitenkään mahdollista, että saisit vuokrattua samoja tiloja meleeturnausta varten?


En oo edes perehtynyt asiaan, ja pidän tiloja muutenkin erittäin epäsoveliaina smash-ympäristölle.
bËst^
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.11.2010 23:59

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja The Miikku » 01.12.2010 17:11

Ehheh, sanon minä. Roudaan tähänkin turnaukseen TV+Wii paketin, ja jos meidän Best suostuisi roudaa Meleen mukanaan, ja pari controlleria, niin miksei? Kuitenkin olisi kiva matsata todella pitkän tauon jälkeen(mod varmaan ikuisuus viimme pelistä) ja ite raahaan Brawlin ja muut wii pelit.

Mutta jos Best oot tulossa tonne, niin mielelläni olis kiva pelata SSB tuona viikonloppuna. En olisi varmaa ainut joka haluais pelata, koska kuitenkaa koko viikonloppua mene ihan pelkkään TCG.
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Pokemon Peruna » 01.12.2010 19:25

kivimakij kirjoitti:junalla tulijat,laittakaa tänne millä junalla tuutte niin kyyti odottaa tapahtumapaikalle viemistä..

Juu mä tuun tolla mikä on perillä 19:25 ja yhen kaverinki pitäs tulla mukaan. Arskasta ja PP:stä en tiiä että meneekö suoraan sinne vai onko tulossa Tuuriin ensin. Että jeps jos kyyti ilmestyy nii mikäs siinä :)
Joskus on jännää joskus ei.
Avatar
Pokemon Peruna
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01.11.2010 15:14
Paikkakunta: Tuuri

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja JayEm » 01.12.2010 22:47

The Miikku kirjoitti:Ehheh, sanon minä. Roudaan tähänkin turnaukseen TV+Wii paketin, ja jos meidän Best suostuisi roudaa Meleen mukanaan, ja pari controlleria, niin miksei? Kuitenkin olisi kiva matsata todella pitkän tauon jälkeen(mod varmaan ikuisuus viimme pelistä) ja ite raahaan Brawlin ja muut wii pelit.

Mutta jos Best oot tulossa tonne, niin mielelläni olis kiva pelata SSB tuona viikonloppuna. En olisi varmaa ainut joka haluais pelata, koska kuitenkaa koko viikonloppua mene ihan pelkkään TCG.

Olisiko Brawlin lisäksi tulossa Mario Strikers Charged? Sitä olisi tietty myös kiva pelata. Ja kyllä minä ainakin tuota SSBtä tahdon kanssa pelata, ettet ole ainoa :D
E: Olisin näillä näkymin tulossa lauantaina klo 19.25 junalla Seinäjoelle, oliko sieltä mahdollista saada noutoa?
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Roseanni » 01.12.2010 23:01

MARIO KART! Tosin siihen pitäs olla sit läpivedetty save ja Mario Kartin savea ei saa muistikortilla mukaan kun siinä on wi-fi mahdollisuus (noitten wi-fiä tukevien pelien savejahan ei pysty kopsaamaan syystä X). Onko Miikulla Mario Kartin savea? :3 Voihan olla, että voisin tuoda oman Wiini mukaan (ilman johtoja, helppo sit vaan vaihtaa kiinni se kummalla pelaa) niin pääsee huitoo muitakin kivoja pelejä, kuten Taikoa ja Happy Dance Collectionia. :B
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Zami » 01.12.2010 23:23

JayEm kirjoitti:E: Olisin näillä näkymin tulossa lauantaina klo 19.25 junalla Seinäjoelle, oliko sieltä mahdollista saada noutoa?

Itsekin olisin tulossa sinne La klo 19.25 junalla, joten minuakin kiinnostaisi tietää noudosta.
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja The Miikku » 01.12.2010 23:36

Kyllä Mario Strikers Charged ja Mario Kart löytyy. MSC on yhtä charoa vaille kaikki ukot, joten sekään ei pitäis olla ongelma. Ja MK:oossa puuttuu vaan pari ukkoa/autoa, mutta pääosin on lähes kaikki. Kuten kaikki kentätkin ja jne. Siis jos vaikka Roselinan tai Dry Bowserin puuttuminen haittaa niin kyllä. Otan ne kuitenkin mukaan.
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Roseanni » 01.12.2010 23:57

Rosalina puuttuu... ;o Nöyh! Ajan aina sillä. xD Tosin sen saa helposti unlockattua, pistää wiille Galaxyn saven ja pitäs unlockaantuu. Voi olla kyllä että raahaan oman Wiini silti mukaan... Iteltä ei taida puuttua kuin toinen Mii ja KAI joku auto/mopo, en oo ihan varma.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja The Miikku » 02.12.2010 00:15

No se on kuitenkin ihan hyvä jos tuot wiin. Koska todennäköisesti roudaan oman TV:eeni, ja sitten siellä olisi 2 TV:eetä kahdelle wiille. Pääsis aina halukkaat pelaa tiettyä peliänsä.
Original ~~
Avatar
The Miikku
 
Viestit: 39
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Nurmo/Seinäjoki

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja bËst^ » 02.12.2010 02:28

Bussi 13. menee aseman vierestä ja vie melkein turnauspaikan viereen. Joskin ite paikan löytäminen voi olla kiven alla ku ei oo ihan siinä näkyvillä.

Niin ja en siis varmaan oo tulossa. Innostais käydä korkeintaan ihmettelemässä mimmoosta TCG on tänä päivänä. Meleessä ja Lawlissa voisin toki opettaa jotai jaloja taitoja, mutta enpä tiijä lähenkö sen takia mestoolle. Pitäis autoa vähän pakkasvarustaa vkl aikana.

BTW: kuka ikinä turnaukseen lähteekään TCG:n parissa niin pieni haaste: Oma mestaripakkani ajoiltani sisälsi tällaisen kokonaisuuden:

4x basic pokemon
4x Baby Pokemon (=Basic)
4x Energy
48x Trainer

Ja kokonaisuudessaan jokaisella vuorolla on mahdollisuus saavuttaa vaikka 800+ iskuvoima, joskin koskaan ei tarvittu 150 enempää, mutta kerran hifistelin ku tiesin aloitusvuoron saadessani olevani voittaja niin paukautin kaverin scytheriä 1160 lämällä >_>

Notta miettikääpä siitä miten entisaikaan pelattiin pokemonia.
bËst^
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.11.2010 23:59

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Hero » 02.12.2010 09:58

Onneksi jätkä ei ole kuin muutaman vuoden myöhässä, kun Babyt ei ole enää edes formaatissa. Ihan hienoahan on kertoa pakkansa tyyliin noin ilman että kertoo yhtään mitään. Tietenkin "entisaikaan" pelattiin näin Pokémonia, niin kumpi aloittaa niin voittaa? Voi voi sua bËst^.. Haasteellisempaa on voittaa Sheddystallilla jotain kuin jungle Scytherilla.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja bËst^ » 02.12.2010 10:15

Turha tässä on pakkaansa enempää valaista. Kerroin vain modaalisen rakenteen. Ja en oo missää vaiheessa puhunutkaan notta ottaisin osaa tän päivän metagameen ku oon tosiaan ollu sarjasta eläkkeellä sen 6v ainakin. varmaan enemmänkin. Kunhan nostalgisoin *_*. Lähinnä kuvastamaan sitä että en oo ikinä mikään ihan surkea ollu popekorttipeleissä >_>

Heron tosin sanoen luki viestin ymmärtämättä siitä mitään. Good Job.
bËst^
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.11.2010 23:59

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja hevi arska » 02.12.2010 10:23

Marttikalaaa! Voin tuoda kaks cube controllerii mukanah. Otan Nessinkin jos joku haluu pelata sitä. Peleinä Contra, Mariobros 1 ja 3, Techmo world wrestling, duck tales (1?), journey to silius, gargoules quest 2, Castlevania 3, Top Gun, ja pari muuta kovaa peliä. en viitti tuoda täält ikaalisist asti TV:tä joten kai kelpaa jos lainaan välil tota Marttikala telkkarii :3

Btw, Japias tuo nyt Snes ja KI niin oot kova poika! Voitais ottaa vähän CHARIZARD ATTAAACKIN lisäks ULTRAA ULTRAA!
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Roseanni » 02.12.2010 13:15

Okei, pyrin ottamaan mukaan:
-Wii + johdot (jos kerta kaks telkkaria, eka ajattelin jättää johdot pois mut tuodaan nyt sit)
-2 motea + 1 nunchuk + 1 classic
-Pari langatonta GC:tä, pitää nyt kattoo, noi on vähän kuraohjaimia, joten voi olla että vonkaan noita muualta. Yht. neljä GC:tä olis jees että onnistuu hyvin MKWii/SMBB/SMBM/tjv???
-jotain hassuja pelejä
-voittopakka + pari noppaa
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja JayEm » 02.12.2010 14:26

Ranni, multa pitäs löytyä pari langallista kunnon alkuperäistä Cuben ohjainta, paitsi että tulen vasta lauantaina, jolloin ne vähän jää... Itse kyllä pelaan Wiimote+Nunchukilla esim. Brawlia (olen outo). Itse voisin ottaa erään korttipelin nimeltä BANG! mukaan, ostin Tukholmasta siihen lisäosan ja pitäisi ajaa se sisään... Pelaajia siihen mahtuisi lisäosineen kolmesta kahdeksaan, joten sitäkin voi pelata isolla porukalla.
Ja Miikku, mökötän kun en saa ajaa Dry Bowserilla... Täytynee tyytyä Dry Bonesiin :3
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Roseanni » 02.12.2010 14:54

Juu ei mitään hätiä, minäkin tuun vasta lauantaina kun päästäis perjantaina lähtemään vasta joskus kuuden jälkeen kun Esa tulee intistä niin ei sen takia vielä pe tulla..

Ja vielä JayEmille, mun Mario Kart savella on Dry Bowser. :p Tietääkseni vain toinen Mii ukkeli puuttuu ja kevyimmästä painoluokasta yksi auto ja yksi mopo ja painavimmasta myös yksi mopo.

P.S. Turhaan raahaatte NES:iä tai SNES:iä mukana, noita pelejä voi pelata mun Wiillä niin kauan kun on 2 classicia (mulla on 1). Tai no yhdellä voi tietty pelata yksinpelejä mut kaksinpeleihin tarvii 2. xP Pelitoiveita saa esittää.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja JayEm » 02.12.2010 15:07

Roseanni kirjoitti:Juu ei mitään hätiä, minäkin tuun vasta lauantaina kun päästäis perjantaina lähtemään vasta joskus kuuden jälkeen kun Esa tulee intistä niin ei sen takia vielä pe tulla..

Ja vielä JayEmille, mun Mario Kart savella on Dry Bowser. :p Tietääkseni vain toinen Mii ukkeli puuttuu ja kevyimmästä painoluokasta yksi auto ja yksi mopo ja painavimmasta myös yksi mopo.

P.S. Turhaan raahaatte NES:iä tai SNES:iä mukana, noita pelejä voi pelata mun Wiillä niin kauan kun on 2 classicia (mulla on 1). Tai no yhdellä voi tietty pelata yksinpelejä mut kaksinpeleihin tarvii 2. xP Pelitoiveita saa esittää.

Eli tuonko ne meikäläiseltä löytyvät pari Cube-ohjainta? Se kyllä onnistuu ihan hyvin.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja bËst^ » 02.12.2010 15:12

Miikku tuossa puhui tehokkaasti ympäri niin saatanpa iteki tulla paikan päällä käymään. todennäköisesti kaverini kanssa jos autoremppani ei veny aivan yömyöhälle.

Smashissa, Lawlissa, MKWiissä ja oikeastaan missä tahansa pelissä otetaan haasteita vastaan jos ehdin pelailemaan *_*
bËst^
 
Viestit: 10
Liittynyt: 30.11.2010 23:59

Re: Seinäjoki viikonloppu 3-5.12. (Prelikka ja CC turnaus)

ViestiKirjoittaja Pokemon Peruna » 02.12.2010 15:18

Roseanni kirjoitti:Juu ei mitään hätiä, minäkin tuun vasta lauantaina kun päästäis perjantaina lähtemään vasta joskus kuuden jälkeen kun Esa tulee intistä niin ei sen takia vielä pe tulla..

Ja vielä JayEmille, mun Mario Kart savella on Dry Bowser. :p Tietääkseni vain toinen Mii ukkeli puuttuu ja kevyimmästä painoluokasta yksi auto ja yksi mopo ja painavimmasta myös yksi mopo.

P.S. Turhaan raahaatte NES:iä tai SNES:iä mukana, noita pelejä voi pelata mun Wiillä niin kauan kun on 2 classicia (mulla on 1). Tai no yhdellä voi tietty pelata yksinpelejä mut kaksinpeleihin tarvii 2. xP Pelitoiveita saa esittää.


Ei raahattais turhaan. Se ei oo niin nostalgista pelata Wiillä, mutta toi SNES ny ei kuitenkaan mahu mun laukkuun nii lataappas sinne se KILLER INSTINCT nii voidaan pelata vähä Spinal ULTRAA ULtraa ultraaa!! Tetris Attacki olis kans tosi kiva jos sen jaksat sinne laittaa. Mä otan kyllä tän kannettavan ja 2-3 peliohjainta mukaan että tälläki voi pelata noita vanhoja pelejä. Mutta mulle ei oo vieläkään vastattu että onko siellä se langaton netti minkä saa yhdistettyä ilman mitään ihmeempää säätöö vai eikö oo?
Joskus on jännää joskus ei.
Avatar
Pokemon Peruna
 
Viestit: 43
Liittynyt: 01.11.2010 15:14
Paikkakunta: Tuuri

EdellinenSeuraava

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron