Poron Regionals rapsa

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja badganondorf » 04.12.2012 01:26

Kyllähän tämän kerran vuodessa voi tehdä....Source: http://www.thedeckout.com/2012/12/hamme ... onals.html


Hei kaikille!


Eilen pelannut turnauksessa. Aivan oikein - pelit! Se oli minun ensimmäinen turnaus kuukaudessa, joten olin aika innoissani! Tämä on turnaus raportin kyseisen turnauksen. Otan erityinen hoitoon te myöhemmin tällä viikolla samoin, kuin minulla on 3 rd esillä kirjailija koskaan tehdä debyyttinsä blogissani!

Olin melko Clueless mitä pelata, koska minulla ei ole mitään kortit Boundaries Crossed (se vitsi tiedät). Joten jouduin pelaamaan jotain hyvää, mutta vanhaa. Ja mikä on hyvää ja vanhaa? (Erityisesti minulle). No, Hammertime tietenkin! En täysin myyty jos Hammertime oli hyvä pelata, mutta koska en voinut varaa "parempi" kannella (eli kalliimpaa kannen), olin juuri menossa tekemään kaiken mitä pystyin. Ja lopulta tulos oli yli tyydyttävämpää! En hemmottelee sinua yksityiskohtia, joten haluan vain aloittaa luettelon.


Pokémon:

4x Sableye
4x Darkrai EX
1x Mewtwo EX
= 9

Trainer:

3x Random vastaanotin
4x Professori Juniper
2x Bianca
4x N
4x Ultra Ball
4x Murskaus Hammer
2x Parannettu Hammer
4x Pokémon Catcher
4x Tumma Patch
3x Energia Switch
2x Eviolite
1x Gold Potion
1x Tool Scrapper
= 38


Energia:

13x Darkness Energy
= 13



Tietoja luettelo

Ok, joten halusin pelata Skyla + Computer Search täällä, mutta loppujen lopuksi en löytänyt Computer Hae lainaa, joten ojitettu idea. Myös 2. Mewtwo EX olisi ollut enemmän kuin hyötyä turnauksen aikana. Ja ehkä 1 Revive / Super Rod sijaan neljäs Sableye. Se oli aika turhauttavaa pelata tietäen, että minulla ei ole mitään tapaa saada Pokémon peräisin poistopakasta, joka pakotti minut penkki Mewtwo EX monissa peleissä tilanteissa en halua. Koska minulla ei ollut Computer Search minun kannella, minulla ei ollut mitään muuta tapaa lisätä minun johdonmukaisuuden, mutta vain pelaamalla 13 tukijat / Random vastaanottimet. Lopulta se oli täydellinen numero.

Halusin pelata Keldeo EX tällä kannella, mutta hei, ei voi olla se kaikki alkoi minun budjetti on hyvin pieni tällä hetkellä. Landorus EX oli toinen vaihtoehto kuin tech, mutta loppujen lopuksi en saanut käsiini niitä joko!

Vaikka minulla ei ole pääsyä kaikki kortit, en voi sanoa, että tämä luettelo ja kannella ei ollut kilpailukykyinen. Se juoksi hyvin koko turnauksen ja se on vankka Kaksinkamppailuvedoissa vastaan ​​melkein mitä oikein pelataan. Kiitos Energy Kytkimet, se oli myös erittäin nopea saada Darkrai EX lyömällä.

Ja viimeinen lisäys - Gold Potion oli vain kannella, koska en saanut käsiini hakuihin, mutta arvaa mitä? Se osoittautui paras kortti kannen! Kun pelaat tällä kannella, olen erittäin neuvoo kaikkia kokeilemaan Gold Potion jos vielä pelaa tietokone Search. Computer Search on hyvä johdonmukaisuus, mutta Gold Potion on vain liian hyvä. Kiitos paljon Tonu varten lainaavat Gold Potion juuri ennen aioin tehdä minun decklist!





Turnaus


1. Round (Blastoise / Keldeo EX / Mewtwo EX)

Oma vastustaja menee ensin, kun minulla on kunnon käsi T1 Tumma läiskä Darkrai EX ja Sableye aktiivisina Pokémon. Saatat ajatella, että Hammers ovat melko hyödyttömiä vastaan ​​Blastoise kaltaiset kannet että energian nopeuttaa, mutta se ei ole totuus. Syy siihen, miksi Vasarat ovat hyviä vastaan ​​Blastoise on se, että Blastoise pitää kädestä. Lopulta peli kun Pokémonit ovat KOed ja Hammers on selattava, Blastoise luultavasti vaikea saada tarvittavia resursseja saada tarvittavan Kos. Kuitenkin tämä peli koskaan päässyt pitkälle. Oma vastustaja oli valtava vaikeuksia saada energiaa jo alussa peli, joka teki asiat helpoksi minulle. Kun olen KOed Keldeo EX ja Mewtwo EX kiitos kulta Potion + Eviolite Darkrai EX (joka Combo on niin sairas). Ei todellakaan ollut mitään hän voisi tehdä, kun sain palkinnon lyijyä, koska minun Mewtwo EX vain istui ja odota penkillä saada kaksi viimeistä palkintoa hänen iso EX paljon energiaa.

1-0


2. Round (Darkrai EX / Mewtwo EX / Bouffalant)

Tiedän match-up oli melko vankka, sillä hän juoksi Double Väritön Energia (minun Enhanced Vasarat eivät turhia, wohoo!) Ja koska menin ensin sai T2 Darkrai EX, kun hän oli kamala perustamiseen, peli oli yli melko ennen kuin hän edes ollut mahdollisuus osua ensimmäistä kertaa. Yhdessä vaiheessa olin 6-1 palkinto lyijyä ja se kertoo paljon siitä, miten hyvä T2 Darkrai EX mentäessä ensimmäinen todella on. Se on kuin T1 vastustajalle. Tehostettu Hammers eroon hänen DCEs on Bouffalant, mikä tekee muuten hyvää Bouffalant erittäin huono hyökkääjiä. En ollut kovin onnekas Hammer kääntää tämän ottelun-up, mutta se ei todellakaan väliä, koska minun alku oli niin nopea. Mielestäni tämä ottelu myös esiteltiin, mitä vikaa tässä pelissä hetkellä. Kun sinulla on 2 Darkrai EX täyteen ladattu ja Sableye ja Mewtwo EX istuu penkillä ja olet määräysvaltaa, on harvoin on mitään vastustaja voi tehdä. Ei ole väliä kuinka täydellisesti hän / hän pelaa.
2-0

3. Round (Darkrai EX / Hydreigon)

Tiesin että Darkrai EX / Hydreigon on yksi pahimmista ottelu-ups Hammertime koska Hammerspam ei todellakaan toimi niitä vastaan, koska ne voivat PatchSpam ikuisesti heidän Sableye. Ja lopuksi, paikkaaminen on johdonmukaisempi kuin Hammerspam koska se ei vaadi flipping. Kuitenkin jälleen kerran menin ensimmäistä ja sai T2 Darkrai EX. Hänellä oli suuri T1 Skyla, Computer Search, Dark Patch, Sableye jne. Aika paljon kaikkea, että Hydreigon voi toivoa T1. Päätin kuitenkin ottaa tappo hänen Sableye vuonna 2. vuorostaan ​​ja N hänen Computer Search takaisin hänen kannelle. Hän ei piirrä Skyla tai tietokoneen Haku N ja koska olen tappanut hänen ainoa Sableye, hänen peli pysähtyi kokonaan. Hän piirsi 7 korttia ja kulunut. I oli 30 yksi hänen Deinos ja 0 välillä. No, minä vain Junipered, veti Catcher KOed molemmat Deinos. WTF? Kamala peli.
3-0

Pelin jälkeen me vitsailivat kuinka yksinkertaista pelejä voi todella olla. Painaa 2 kertaa pelin aikana ja voittaa pelin - kuulostaa legit.

Annddd ... Lounastauko. En tiedä kuinka monta olen sanonut sen blogissani, mutta en voi sietää lounastauko. No, peli valmistui pari kierrosta, joten se jätti minut yli 50 minuuttia istuu ja odottaa seuraavalle kierrokselle, joka päätyi ...


4. Round (Klinklang / liian paljon tavaraa)

Olen ollut hänen vieressään edellisellä kierroksella ja näki, että hän voitti. No, Hammertime vastaan ​​kannella, joka toimii 80% erityistä energiaa ja paljon teknikot. Ei ole olemassa ottelu-up, joka on enemmän autowin varten Hammertime kuin Klinklang. Menin ensin hän pyysi kättäni (joka oli täydellinen vastaan ​​Klinklang), joten hän vain päätti kauha peli ...
4-0


Joten ... Kaksi viimeistä kierrosta eivät olleet edes todellisia pelejä ja lounastauon ollut kovin viihdyttävä joko! Hyvin käytetty 2 tuntia. No, päätin mennä paikalliseen ruokakauppaan minun 4 th kierroksen vastustaja. Onneksi 5. kierros oli ohi melko pian ja 5. krs alkoi hyvin pian.

5. Round (Darkrai EX / Terrakion / Landorus EX / Sableye)

Hän aloitti pelin ja kun minulla oli hidas alku hän oli hidas alku samoin. Hän avasi Terrakion, jossa olin luonnollisesti pelkäsi paljon, koska olen vain juossut 2 Eviolites eikä todellista laskuri vastaan ​​Terrakion (ajattelin pelaa Shaymin EX, mutta ei saanut käsiini joko!). No, sain ensimmäisen hyökkäyksen Terrakion, mikä oli minulle tärkeää, mutta antoi minulle vaikeuksia lopulla peliin, koska hän alkoi hyökätä minun EX: ää. Vuonna toinen puolestaan ​​jouduin Kataja minun Tool Scrapper, ja koska en näe mitään Tools hänen puolellaan, olin vain lievästi huolissaan siitä. Kuitenkin yksi kierros hän laski kaikki hänen Eviolites kaikille hänen Pokémon ja työkalujen Scrappered ensimmäinen Eviolite pois. Että aika paljon muuta vuorovesi pelin jälkeen, vaikka minulla oli Gold Potion auttaa minua (hän ​​oli Computer Search), en voinut saada nopeasti tarpeeksi vahinkoa hänen Pokémonin takia Eviolites ja oli koko ajan yksi hyökkäys myöhään. Hammers oli täysin hyödytön peli, koska ainoa Hammer osuin päät oli ensimmäinen T2 ja minä selattava 5 niistä. Mielestäni se kertoo jotain, että kun peli päättyi hän oli 9 energiaa hänen alalla. Ja pelasin Hammertime ... Anyways, hyvä peli. Se oli helposti paras peli turnauksen aikana!
4-1


Ja?


No, meillä oli vain 5 kierrosta ja tässä kohtaa paasaus alkaa. Meidän piti olla 5 kierrosta ja top4, mutta TO unohdin laittaa ylös leikkauksia Tournament Operations Manager, meillä ei ollut toppeja. Olin ainoa 4-0 ennen 4 th kierroksella, joten olin melko varma, että minulla oli parhaat prosentit ja voitti turnauksen. Kuitenkin jotenkin olin vasta toiseksi aika iso ero ensimmäisen (pelaaja olin häntä vastaan ​​viime kierroksilla). Minun vastustajan on pelattava aika pahasti pelaamisen jälkeen minua vastaan.

Ja jos se ei ollut tarpeeksi huono, meillä oli vain 17 Masters turnauksessa. Viimeksi meillä oli, että muutamat pelaajat "iso" turnaus näin oli 7 vuotta sitten. Kyllä, SEVEN! Pokémon TCG on kuolla Suomessa kahden vuoden ajan, ja en näe mitään pysäyttää sitä. Jopa teletoiminnan on tulossa enemmän huolimaton, koska pelaajat eivät ole niin kiinnostuneita pelaa peliä. Back in turnaukseen alkukauden pelaajat selattava kolikon päättää kuka voittaa finaalissa. Näen tällaista asennetta erittäin huono peli ja unmotivating kaikille.

Olen varmasti Toivottavasti missä olet kotoisin, asiat ovat paremmin ja Pokémon TCG yhteisö on siellä elossa ja hyvin! Se saattaa hyvinkin olla, että tämä on viimeinen todella kilpailukykyinen kauden Pokémon TCG Suomessa. Se todella saa minut motivoitunut samoin, vaikka olen ollut tämän pelin ikuisesti. Määrä playtesting kumppaneiden on vähentynyt rajusti, ja koska en nauti pelaa Pokémon TCG internetissä, se saa tylsää minulle samoin. Toivon, että se paranee, mutta epäilen vahvasti, jos meidän Local Dsitributor joka ei ole antanut meille palkintoja turnauksiin 2 vuotta ei paranna hänen teko ja jos Pokemon TCG: n teho viruminen vain pitää kasvaa (puhumattakaan merkityksestä avaamalla läppä). Nämä ovat kaksi pääsyytä, että motivoituneen suomalainen pelaajia ja olen melko varma, että nämä asiat motivoivat jopa joitakin pelaajia soittimesta perusta.
/ Pää paasaus


Johtopäätös

Vaikka turnaus yleistä oli pettymys, kilpailukykyisen puoli oli positiivinen. Kansi toimi todella hyvin ja minulla oli hyvin läheisiä ottelua ja piti ajatella pelatessa. Se on aina positiivista nykyisessä muodossa. Tietenkin olen aika pettynyt, että oli muutamia pelejä, että tuntui kuin ne olivat yli ennen kuin ne edes alkoivat, mutta se miten peli tällä hetkellä on, ja jokaisella on käsitellä sitä.

Voit vapaasti jakaa mielipiteet, ajatukset jne. että tämä turnaus mietintö annettiin ehkä. Olen enemmän kuin halukas keskustelemaan mitään kannella luettelosta ja kortin valintoja miten sinä ja maanmiehensä nähdä pelin, koska se on nyt!

Kiitos käsittelyssä!



----

Ihan oikeasti, missä kaikki pelaajat O_o
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Zami » 04.12.2012 12:32

Mahdoitko käyttää Googlen Translationia tämän tekemiseen?? O.o Tekstisi näyttää nimittäin sen verran epämääräiseltä, ettet varmasti tehnyt sitä käsin. xP
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 04.12.2012 13:07

Zami kirjoitti:Mahdoitko käyttää Googlen Translationia tämän tekemiseen?? O.o Tekstisi näyttää nimittäin sen verran epämääräiseltä, ettet varmasti tehnyt sitä käsin. xP

No ei tietenkää Zami hyvä. Tuo oli pelkkä taiteellinen ratkaisu.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 04.12.2012 15:50

badganondorf kirjoitti:Ihan oikeasti, missä kaikki pelaajat O_o


IPL5.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 05.12.2012 04:31

badganondorf kirjoitti:Ihan oikeasti, missä kaikki pelaajat O_o

Itsellä oli flunssan takia sellainen olo ettei millään pystynyt pelaamaan.

Mutta veikkaisin että formaatin takia ei porukkaa hirveämmin huvita tai jotain.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 05.12.2012 08:09

Minä, Miska, Santtu ja Jouni pelailtiin Mahjongkoko yö joten ei jaksanut tulla. Roxu oli kipeänä. Siinä selitys.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Registeel » 05.12.2012 08:41

Bloodbane kirjoitti:Roxu oli kipeänä. Siinä selitys.

Roxu oli paikalla.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Poron Regionals rapsa

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 05.12.2012 09:31

Jaa. Sanoi ainakin meille että oli kipeänä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron