Hygen statet

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Hygen statet

ViestiKirjoittaja Registeel » 09.12.2012 22:18

No päätin, että menen hygen stateihin sen viikon torstaina, koska pelasin ihan huonosti porossa. Ajattelin, että voisin parantaa tulosta. Tietenkin pokemon on hauskaa ja formaatti ei ole huono, joten se olisi myös hauskaa.

Pelailin porossa Darkkis/Mewtwo/Bouffalantia ja se ei oikein toiminut niin vaihdoin pakkaa Darkrai/Terrakion/Landorukseen. Pakka näytti tälläiseltä:

3 Darkrai EX
2 Sableye
2 Terrakion
1 Landorus EX
1 Mewtwo EX

4 Dark Patch
4 Pokemon Catcher
4 Energy Switch
4 Ultra Ball
3 Random Receiver
2 Eviolite
2 Tool Scrapper
1 Switch
1 Energy Search
1 Enhanced Hammer

4 Juniper
4 N
2 Bianca
1 Skyla

9 Darkness Energy
5 FIghting Energy

Listasta sen verran, että laitan pari ''pro tippiä''. 4 Ultra Ball, 0 Computer Search ja 0 Ace Spec. Pro strats. Toinen protip. Ökä pelas Klinklangia ja tiesin tämän ja techasin Enhanced Hammerin pakkaa, koska en saanu Ace Speciä, koska pelkäsin ökää. No hammer oli täysin turha, koko turnauksen.

Oikeesti kunnollisia mietteitä pakasta. Se ei vaadi paljoa muuta, kuin Enhanced hammer pois ja Comppi tai Gold Potion sisään riippuen mitä haluu. Imo Gold Potion saattais olla parempi, mutta en nyt tiedä ja minulla ei ole kauhean paljon sanomista, mikä on hyvä ja mikä ei, sillä olen ollut niin usein väärässä (lue sanoin Lugiaa imbaksi ja Dark Patchiä huonoksi ennen kuin ilmestyi)

Round 1 vs. Laura (Darkrai/Mewtwo)

KAIKKI Darkrai matsit ovat minulle suotuisat paitsi mirror, joka on mirror, joten olin hyvin valmist tähän matsiin. No nostin kuraa, mutta Laura pelasi N:n. Sain hyvän käden ja sitten Darkrai ja Terrakion vaan ajaa yli tämän matsin. Ei mitään erikoista.

1-0

Pelin jälkeen pelattiin toinen peli, jonka ajoin yli.

Round 2 vs. Samppa (Darkrai/Tornadus)

Jälleen Darkrai. Jälleen autowin. Kiva. No samppa aloittaa, pelaa tropical beach ja on Tornadus EX aktiivisena. No sanoin, että hän ei pelaa plussa ja ei oo plussaa ja DCE:tä saatavilla. No hän pelaa random receiverin. Ensimmäinen kortti plussa. Lol. Toinen kortti DCE. Tuli revettyä. :PP. No hän melkein sai donkin, mutta whiffasin energy switchin. gg. Sain set uppini ja tämän takia olin dominoivassa asemassa. 20min peliin sisään ja 6-6, mutta minulla dominoiva tilanne. Oliko aono vai joku muu, joka istui vieressä ja sanoi, että peli meinas loppua donkkii ja sitten 20min sisään tilanne 6-6. No samalla vuorolla tapoin EX:n. Ajoin pelin sitten yli.

Pelin aikana pässäsin, kun kädessä oli 3 korttia ja sitten 5 sek myöhemmin huomasin, että unohdin käyttää beachiä. No 2 vuoroa myöhemmin 4 korttia kädessä ja päss. Unohdin jälleen. 2 tai 3 vuoroa myöhemin 6 kortti kädessä ja tällöin muistin beachin. Pro strats.

2-0

Tosi hauska peli, mutta ei, koska peli oli hyvä. Peli oli hyvä, koska samppa.

Round 3 vs. Sami (Reiska/Eelektrik)

Jeejee. Hyvä matchuppi. No ei kauheesti, että minulla nopea alku (lue t1 Landorus) ja hänellä ei oikein. Hänellä oli perus reiska alussa tosin, joten ei oikein peli loppunu yhes vuoros. No hän ei saanu Eelektrikejä peliin niin ei saanu mitään.

3-0

Round 4 vs Jaxi (Reiska/Eelektrik)

No minulla tällä kertaa huonoa, mutta hänelläkin. Minulla oli enua kädessä ja hänellä oli roskaa. Saan Landon iskeen ja hän saa Reiskan iskeen. Hän missplayaa pari kertaa (lue iskee Sableen eikä Landoon, koska vain 2 enua). No hän saa 3 Eel, mutta ei oikeen muuta. Minulla on Landorus iskemässä ja hänellä kuoleva reiska EX, joten hän joutuu N:ään. No minä saan jotain aikaan ja saan tapettua 2 Reiska EX. Tämän jälkeen hänellä on loppunut resurssit (kaikki 3 switchiä diskissä) joten hän ei voi peräännyttää Eelektrikiä. No saan Darkrailla tupla tapot ja voitin pelin ajan jälkeen vuorolla 3, mutta nostin 6 prizeä.

4-0

Round 5 vs. Ökä (Klinklang)

No minä saan ihan jees alun ja samaten Ökä. Hän ei tosin jaksa pelata, niin hän pelaa tyhmästi ja voitan.

5-0

Puhtaat swissit. Viimeksi tein tämän edellisissä hygen stateissa. Oisko kolmas peräkkäin mitään?

Top 4 vs. Juho (Darkrai/Hydreigon)

Peli 1:

Hän aloittaa ja saa set uppin. Minulla on ihan jees alku. No minulla autowin matchuppi. Hän tekee parhaansa, mutta ei voi mitään, koska tapan vaan 3 Darkraita ja voitan pelin.

Peli 2:

Hän saa hieman huonomman alun kuin pelissä 1 ja minulla on taas jees alku. Tapan vaan kaiken Landolla ja Terrakioneilla. Voitan.

6-0 (7-0)

Ei Darkrai/Hydreigon vaan voi mitään vaikka kuinka pelaisi Tornadus EX. Saan nopean Landon/Darkrain ja hänen täytyy pelaa Hydreigon peliin, muuten hän ei voi max pottaa. Jos hän pelaa Hydreigonin niin hänen on pakko pelaa Darkrai, muuta catcheröin Hydreigonin ja hän ei pääse pois ilman free retreatia. Eli pystyn pakottamaan hänet pelaamaan Darkrain. Tämän takia voitan.

Top 2 vs Tonu (Blastois/Keldeo)

Vaikea matchuppi. Minun täytyy outspeediä ja tappaa squirtlet.

Peli 1:

Hän outspeedii ja ajaa yli.

Peli 2:

Outspeedin, mutta en saa catchereitä niin hän saa Blassarin ja ajaa yli. En saa Mewtwo N toimiin ja häviän.

6-1 (7-1)

No 2. sija on hyvä ja oli hauskaa peleissä ja ihmisten kanssa. DREX boostereista nousi semisti/roskaa (revu sigilyph, bouffalant ja 2 scrapper ja sain 8 boosteria). Ihan ok kai.

+/-

+ Matin kanssa oli hauskaa
+ Ökän kanssa oli hauskaa
+ Sampan kanssa oli hauskaa
+ Mikon kanssa oli hauskaa
+ Käytännössä kaikkien kanssa oli hauskaa, mutta yllämainitut erityisen hauskaa
+ Ökän isältä (?) kyyti asemalle
+ Oli hauskaa
+ 2. sija
+ Darkrai/Terrakion/Lando on imba
+ Käytänös aina t2 Darkrai tai t1 Lando tai t2 Terrakion (Land Crush)

- Ei Ace Speciä
- Hammer oli turha
- En osaa pelaa vs. Blassari
- En voittanut
- En saanu catchereitä vs Blassari tokassa pelissä, tosin en tiedä olisinko voittanut jos olisin saanut.

Oli hauskaa! Sori typot.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Hygen statet

ViestiKirjoittaja Hero » 10.12.2012 16:15

Freze kirjoitti:+ Matin kanssa oli hauskaa
+ Ökän kanssa oli hauskaa
+ Sampan kanssa oli hauskaa
+ Mikon kanssa oli hauskaa
+ Käytännössä kaikkien kanssa oli hauskaa, mutta yllämainitut erityisen hauskaa


Onks jäbä saanut vihdoin, vai oletko rakastunut? Vai mistä tällaisen positiivisuuden puuska oikein poukkoaa?
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hygen statet

ViestiKirjoittaja Registeel » 10.12.2012 16:20

Hero kirjoitti:
Freze kirjoitti:+ Matin kanssa oli hauskaa
+ Ökän kanssa oli hauskaa
+ Sampan kanssa oli hauskaa
+ Mikon kanssa oli hauskaa
+ Käytännössä kaikkien kanssa oli hauskaa, mutta yllämainitut erityisen hauskaa


Onks jäbä saanut vihdoin, vai oletko rakastunut? Vai mistä tällaisen positiivisuuden puuska oikein poukkoaa?

Emt. :PP En oo saanu taikka rakastunu. Vihaan yhä käytänös kaikkee, mutta jostai syystä oli hauskaa, joten niin sanoin.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Hygen statet

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 10.12.2012 23:27

Pelleily on parast ja klinklang!

Edit 1: Joo oli faija ja sen super suzuki
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron