Turku CC 2. sija (taas)

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Turku CC 2. sija (taas)

ViestiKirjoittaja Registeel » 05.01.2013 19:20

Joo Turku CC. Menin pelaamaan jälleen Darkrai varianttia, mutta päätin, että Hammertime BDIF (joka se on tai yhtä hyvä, kuin BDIF, joka olisi Blastoise/Keldeo jos Hammertime ei ole).

Listaa en laita, koska imba.

Round 1 vs. samppa123 (6 corners lol)

Hammertime vs Six Corners... mitenköhän menee. Saan t2 Darkrai Dark Clawilla ja isken Terrakioniin ja hammeröin enuja pois. Hän menee Tornadus EX:ään iskee 60 ja eviolite Terrakionille. Diskaan DCE:n ja isken Tornadukseen 110 ja Terrakioniin 10. No samppa123 scuuppaa, koska ei voi mitään.

1-0

Round 2 vs. joku (Eelektrik)

No saan taas t3 Darkrain, mutta jätkä stallii Thunder Wavella 4 vuoroa ja vielä kaksi vuoroa myöhemmin yhden vuoron Thunder Fangilla. No minä saan tuhottua hänen set uppin kummiskin, koska t1 Confuse Ray ja t2 Dark Claw confuse ray Tynamoon kops. Hän ei mahda mitään sen jälkeen, kun minulla on 2 Darkraita ladattuna pelissä.

2-0

Kävin kaupassa Aapon kanssa ja ostin 3 suklaa patukkaa.

Round 3 vs Tommi Norjasta (Blastoise/Keldeo)

Hän aloittaa (aloitin r1 ja r2) ja antaa enun ja pass. Pelaan random receiverin ja sitten ennen, kuin käännän kortteja sanon, että pelaan N:n kummiskan ja Tommi tietää minun pakan, koska pelattiin ennen turnausta hänen kanssa vs Landorus/Garbodor (jonka voitin, koska imba). No hän huomauttaa, että minulla ei ole... prizeja. Hienoa. Matti päättää, että game loss, joka on ihan oikein, että ei ole valittamisen varaa.

2-1

Pelattiin tämän jälkeen hupipelin, jonka voitin ihan suoraan... pitäis olla 3-0, mutta ei väliä :PP.

Round 4 vs Markus Mannelin (Quad Sigilyph)

No aika autowin matchuppi minulle, koska pelaan 4 Sable, Dark Claw ja hammereitä. No ei pystynyt tulla hyvää alkua. Aloitan Mewtwo ja aloitan matsin. Passaan suoraan, koska hän aloitti myös Mewtwolla niin en laita energiaa kiinni. No hän iskee DCE 80. Enhaced/Crushing hammer enu pois ja pass. Hän ei saa DCE:tä joten hän liittää psychicin Sigilyphille ja pass. No saan Biancan, josta saan Sablen iskeen ja Crushingin hammerillä enu pois. No tästä sitten alan Junk Hunttaa aina kaikkea kivaa (Hammer, Dark Claw, Catcher, Computer Search). Saan joku 75-25 hammer headsei eli hän ei saa enuja peliin ja tapan 2 Mewtwo EX ja 1 Sigilyph. No isken sitten joskus Dark Claw confuse raytä ja jossain vaiheessa Markus scuuppaa, koska ei voi mitään.

3-1

4 rundii top 4... No kelpaa.

Top 4 vs. Yuri K. (Darkrai/Hydreigon)

Game 1

Aloitan saan t2 Darkrai ja poistan kaiken pelistä paitsi Sigilyph. No hän ei pelaa mitään peliin ja alan hammereillä poistamaan Darkeja ja Blendejä Sigilyphiltä, kunnes enää 1 Blend jäljel, joka on prizeissa ja minulla on Catcher kädessä (Junk Hunt niin Yuri tiesi tämän) niin hän scuuppaa.

(1-0)

Game 2

Lue peli 1. Aivan sama tilanne paitsi, että hän aloitta. Peli menee samalla tavalla ja saan Blendit roskiin. Hän yrittää Sigilyphin jälkeen tulla Darkrailla, mutta minulla on niitä enemmän niin voitan.

(2-0)

4-1

Top 2 vs Tommi Norjasta (Blastoise/Keldeo)

Game 1

Aloitan ja t2 Darkrai ja saan Catchereillä Squirtlen pois ja Dark Clawin takia pystyn saamaan Keldeon nopeasti alas, joten voitan.

(1-0)

Game 2

Hän saa t2 Keldeon ja minä saan t4 Dakrain. Hän voittaa, koska ajaa yli.

(1-1)

Game 3

Aloitan tietysti, koska hävisin. Saan t2 Darkrain Dark Clawilla, mutta hän saa taikoomalla Blastoisen peliin, koska whiffasin catcherin kerran. No hän saa pelin käyntiin ja 2hkoaa minun Darkrain Mewtwolla ja tulen omalla Mewtwolla counteraan sen, mutta ennen tätä latemid game N (hänellä 4 prizeä jäljellä minulla 3) saan hänen Mewtwon alas. Hän saa tarpeelliset asiat (osa ja sitten loput Juniperilla), että saa Mewtwon alas N:stä niin sitten hänellä 2 minulla 1. Tarviin N:n ja Catcherin, että voitan pelin, koska Dark Claw Darkrai catcher Blastoise 110 ja hän ei saisi OHKOlla alas ilman jäätävää haxia. No whiffaan siitä yhdestä kortista Catcherin niin isken 6 enuseen Mewtwohon 110 ja 30 Darkraille. Voita jos hän whiffaa sen energian kolmesta kortista. Hän level palloaa, joten oletin whiffia. No hän pelaa Skylan ja Energy Retrieval. gg. Viimisille meni ja hän selvisi kahdesta late game N:stä. Hyvä oli.

(1-2)

4-2

No saan 40CP:tä, joka kelpaa ja oli ihan jees meininki. Lainasin Tommilta Computer Searchin ja unohdin palauttaa, koska lainasin heti pakkani Matille Tukholmaan niin en voinu palauttaa sitä enää, koska unohdin, ellei Matti antanut sitä Tommille. Lainasin Matilta 4 Crushing Hammer, jotka hän tietty sai takas, koska otti minun pakan Tukholmaan.

Ei ole oikein fifti fiftimpää matchuppia, kuin Blastoise Keldeo niin ei se finaali häviö ole liian paha, kun hän selviää kahdesta N:stä.

Pelannut kauden aikana 5 turnausta. Olen ollut kolmesti finaalissa. 3/5. Hyvin tehty imo. Yhden olen noista voittanut, että sekin kelpaa.

+/-

+ 40CP
+ Jees meininki kaikkien kanssa
+ Turku finaali (Tommi on myös alun perin Turusta)
+ Suklaata
+ Hammertime BDIF ainakin tasoissa Blastoise/Keldeon kanssa
+ Jäätävä huuto Sampan ja Tommin kanssa, että onko Lugia hyvä (imo ei ja heidän joo) ja onko hammertime hyvä (Samppa ei minä joo, Tommia ei tässä kauheesti ollut. Hän vain sanoi Blastoise/Keldeo > Hammertime)
+ Sain aloittaa aika paljon tänää. Toisin kuin normaalisti...

- Hävisin finaalin
- Unohdin palauttaa Computer Searchin, vaikka lainatessa sanoin Tommille, että muistan. Sori. Saat takaisin, kun näet Matin (jos näet ennen Pasilan CC:tä) tai minut seuraavaks tjv.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron