Gnaw eat too much.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Gnaw eat too much.

ViestiKirjoittaja JayEm » 24.02.2013 16:29

Moikka taas ihmiset.
Pelasin sit Jyväskylän CCssä.

Pakkani oli oman ja SamTheOnionin päänsäryn tulos, jonka ristin MillKlangiksi.

4x Durant NVI
2x Klink DEX
1x Klink EPO
3x Klinklang PLS

2x Skyla
2x Random Receiver
4x N
3x Professor Juniper
3x Level Ball
3x Ultra Ball
2x Heavy Ball
3x Revive
3x Crushing Hammer
3x Rare Candy
1x Super Rod
3x Escape Rope
2x Switch
3x Catcher
2x Hugh
2x Rescue Scarf
2x Colress
1x Tool Scrapper

5x Metalli Enu

Pelasin kahden Skylan tilalla 2x Random Receiver koska en omista Skylaa kauheammin (vain yhden) eikä ihmisillä ollut lainata kuin 1.
Turnausaamuna herään tyttöystävän vierestä ja katson kauhuissani kelloa: vartin yli kahdeksan, ja ysiltä täytyy olla availemassa ovia. No ei kun kahvit naamariin, kamat kasaan ja menoksi. Saavuttuani turnauspaikalle Nuortentalo Katutasolle ovi olikin jo auki ja Zami kärsimättömänä venaamassa. Alamme laittamaan pöytiä ja tuoleja saliin ja keskustelemaan nuorisotilan työntekijän kanssa mitä täytyy tehdä kun lopetellaan ja muutenkin Pöykimönistä Suomessa.
Porukkaa alkoi lappaa paikalle, ja turnausta alettiin sitten klo 11 lyödä tulille. Ilmenee että edellispäivän Poron turnaukseen verratessa Jyväskylän CChen otti osaa enemmän pelaajia. Pardi Taim?
Noh, sitten vain Geim oon.

Round 1 VS Keldeo/Blastoise/Victini
FIGHT!

Molemmat setuppailemme mörköjämme peliin, ja pian Durant alkaa jäystämään vastustajan pakkaa, samalla kun draggailen enuttomia Keldeoita eteen ja heitellen Crushing Hammerilla pari energiaa pois. Jossain välissä kyllä tuli Victini läiskäisemään pari kertaa minun muurahaisiani, mutta parilla vasaran heilautuksella ja pikakaappauksella saan näverrettyä pakan tyhjäksi, vastustaja antaa vuoron kun ei voi tehdä mitään, passaan nostoni jälkeen ja voitan.
Ainiin, unohdin mainita että koko peli meni kahden Durantin ollessa prizeissa?
I eated you, you...
1-0


Round 2 VS Garbodor/Landorus/Mewtwo
FIGHT!

Vastustaja avaa Trubbishilla, minä Durantilla. Kaikki Durantit olivat paikalla suht piakkoin, samalla kun vastustajani yrittää epätoivoisesti saada peliin Trubbishin lisäksi edes Landoruksen. Lopulta Landorus jossain välissä ilmestyy kiusaamaan muurahaisiani, mutta pian Klinklang sanoo moiselle tuhmurille suorat sanat. Garbodorin saapuessa pöytään olin ollut jo pitkään valmis: Tool Scrapper Engaged. Vastustajani menettää toivonsa, kun hänen toolinsa roskaantuvat tuon mahtijakarin ja näverryksen mukana. Loppupuolella peliä Garbodor saa Toolin, ja Landorus kiusaa vielä minun Durantejani.
Sitten iski paniikki. Voittaisin pelin, jos saisin Durantille energian ja nävertäisin loput vastustajani pakasta. Topdeck Heavy Ball. Pikainen vilkaisu 4 kortin pakkaani: Klink kolmella retreatilla ja kolme metallienergiaa. Pelaan rohkeasti Juniperin, nostan energiat ja näverrän tieni voittoon.
Omnomnomnomnom!
2-0


Oho, Durant onkin taas vauhdissa. Tulisiko pian Killing Spree?

Round 3 VS Darkrai/Hydreigon/Victini
FIGHT!

Näinhän se on, kun turnauksessa on Klinklang, kaikki pelaa Victiniä. Vastustajani sai pelottavan nopeasti Victinin pöytään ja penkkinsä täyteen, mutta Darkrai vei muutaman kerran muurahaisiani, koska Klinklang loisti poissaolollaan. Crushing Hammeritkaan eivät tuoneet toivottua vaikutusta, vaan vastustajani ajeli tasaisesti ylitseni. Mutta taisto oli tiukka, vielä yksi kolmen Durantin näverrys niin voitto olisi ollut selkeä... ELLEI ENERGIAA OLISI PUUTTUNUT!
Gnaw no like you!
2-1


Ihan rauhassa, vielä voi Top2-paikka irrota jos voitan seuraavan. Pelaan Pandan kanssa rundin bilistä odotellessa. Kuinka ollakkaan, seuraavalla kierroksella vastaan saapuu eräs Jyväskylä/Hyvinkää-hybridimies.

Round 4 VS Darkrai/Hydreigon/Victini
FIGHT!

Vastustajani julisti juhlallisesti tappavansa kaikki Klinkini ennen niiden kehittymistä. Kuinka ollakkaan, hän melkein onnistui, sain silti yhden Klinklangin peliin. Mutta sitten tulikin Victini ja nollasi minun rattaiden kiertosuunnan. Näversin nävertämästä päästyäni koko matkan kolmen kortin päähän.
I spit on you!
2-2


Noh, turnee päättyi osaltani mukavaan 50-50-tilanteeseen, en ollut harmistunut koska en ollut pelannut koko kautena ja pakka oli aika paljolti Beta-asteella vielä ennen turnausta. Ehkä pyörittelen MillKlangia käsissäni jonkin aikaa että saan jonkun hauskemman version SMiin tai vastaavaan...

Joo turneen jälkeen laitoin tilat kondikseen ja painuin kämpälleni lämmittämään kanakastiketta ja keittämään pastaa, sitten tiskasin ja lopulta istahdin kirjoittamaan turneerapsaa, jonka olin luvannut McSorsalle.
Jos en muistanut jtn (olen huonomuistinen turneematsien suhteen) niin saa korjata.

Jos luit tähän asti skippailematta mitään, kiva kun luit.
Muussa tapauksessa mene nurkkaan häpeämään.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Gnaw eat too much.

ViestiKirjoittaja TheAllu » 24.02.2013 17:59

Jee, Durant is back!
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron