Suomenmestaruusraportti

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja badganondorf » 04.06.2013 23:35

Vain, koska melkein omistan Googlen osakkeita.



Joten, kansalaiset eivät mene aivan odotetusti, mutta en ole liian pettynyt siitä, koska olin hyvin stressaantunut siitä pitkään. Winning Nationals 6 kertaa todellakin asettaa paineita, lol. Jo pitkään olin menossa pelaamaan hyvin samankaltainen Plasma lista, joka Tord Reklev käytetään päästä top2 vuonna Norja Nationals, mutta huomasin vetää kuollutta Plasma uudestaan ​​ja uudestaan, ei väliä kuinka paljon laitoin piirtää ja johdonmukaisuus, siellä päätin pelata Accelgor / Gothitelle.

Kuten tiedätte, olen suuri fani lukon kannet ja testattu Accelgor pitkään ennen kuin se pinnalle Norja Nationals. Anyways, tämä ei ole liian pitkä artikkelin, koska ei paljon ei oikeastaan ​​tapahdu turnauksessa. Aloitetaan minun Nationals lista.

Pokémon:

4x Gothita
3x Gothitelle (Emerging Powers)
3x Shelmet
3x Accelgor (Dark Explorers)
2x Mew EX
1x Duskull
1x Dusknoir (rajat ristissä)
2x Munna
2x Musharna
= 21


Trainer:


4x N
4x Skyla
2x Professori Juniper
2x Colress
3x Tropical Beach
1x Dowsing Machine
3x Ultra Ball
2x Pokemon Communication
3x Level Ball
3x Float Stone
4x Rare Candy
1x Super Rod
1x Town Kartta
1x Tool Scrapper
1x Pokémon Catcher
= 35



Energia:

4x Double Väritön Energia
= 4


Jotkut ajatuksia lista

Kuten näette, halusin vain sitä saada set-up mahdollisimman nopeasti. Musharnas, 3 Tropical Beach, 12 Tukijat ja 8 Pokémon Etsi kaikki oli apuna. Testissä pelejä sain yli 60% kertaa T2 Gothitelle ja useimmissa turnauksen peleissä se toimi niin hyvin. Ainoa asia, jonka halusin lisätä kannella oli toinen Pokémon Catcher, mutta minusta tuntui kuin Suomen metagame olisi, että Blastoise vähemmän, että en tarvitse sitä. RayEels oli aina hyvin suosittu kannen Suomessa ja halusin pitää Tool Scrapper siellä ja vielä pitää kannen johdonmukainen, en löytänyt tilaa 2. Catcher. Jälkikäteen, minun olisi pitänyt vain ojitettu Tool Scrapper vaikka se olisi maksoi minulle TOP8 peli. En vain sovi kaikkea halusin kannelle ja se aika paljon maksoi minulle turnauksen yhdessä keskinkertainen huono avaamista käsissä.

Uskon myös, 3-3 Accelgor linjan melko paljon antaa kannelle erittäin vahva Blastoise match-up, koska mahdolliset Mewtwo EX: ää ovat heikot Mew EX ja Keldeo EX on heikko Accelgor. En vain voinut pelata 2 Accelgor, koska viimeksi olisin soittanut 2 tärkeimmät hyökkääjät minun kannella, olen menettänyt Worlds TOP8, koska he molemmat olivat arvostettuja ...





1.. Round & 2. Pyöristä

Vaikka olen pelannut vain 4-5 turnauksissa tänä vuonna (eikä edes voittaa mitään niistä), sain tarpeeksi CP pistettä olevan toiseksi eniten CP saada toimija Suomessa, joka antoi minulle 2 byes. Erittäin mielenkiintoinen seikka. 3 pelaajaa sai 2 byes ja ne kaikki teki kaiken huipulle 4. Olin aika paljon vain pysähtyminen ympärille kaksi kierrosta, koska en saanut partiolainen muiden ihmisten kansilla.

2-0

3. Pyöreä Blastoise / Kyurem EX / Keldeo EX

Voin mennä ensin. Minulla on jumalallinen käsi, jossa on paljon perusteet ja Float Kivi Gothita T1. Tropical Beach 7 T1. T2 Gothitelle kanssa Float Stone, Musharna penkillä ja 1 Shelmet, 1 Accelgor ja 1 Mew Ex. Hän ilmeisesti koskaan saa Blastoise ylös ja olen päässyt Dusknoir T4, hän ei ole edes mahdollisuutta hyökätä koko pelin, koska olen juuri repiä läpi Keldeo EX: ää, jossa Accelgors! Kansi toimi melko täydellisesti.
3-0


4. Pyöreä Blastoise / Keldeo EX / Mewtwo EX / Musharna (turnauksen voittaja)

Tarina oli melko samanlainen kuin viimeinen peli. Menen ensin saada T2 Gothitelle. Vaikka minun avaaminen käsin ei ollut niin hyvä kuin se oli ennen, se oli silti erittäin hyvä. Yksi asia on erittäin hyvä mainita hänen lista - hän juoksi 2 Wartortles, joka toimi erittäin hyvin minua vastaan, koska normaalitilanteissa hän ei voi saada Blastoise peliin ollenkaan! Pystyin tappaa hänen Wartortle tässä pelissä, mutta ei onnistunut, että myydyimmät pelit.
4-0


5. Pyöreä Landorus EX / Mewtwo EX / Tornadus EX / Garbodor

Vaikka olin jo läpi, en halua menettää pelin. Isoveli oli yllättäen 4-0 sekä hänen Darkrai EX / Absol kannella, joten halusin mennä 6-0, joten en kohdata häntä. No, minun vastustaja menee ensin ja avaan kanssa yksinäinen Gothita. Pitkä tarina lyhyt, hän pitää DCE hänen Mewtwo EX ja donks minua.
4-1


6. Pyöreä Eelektrik / Rayquaza / Victini EX

Olin iloinen vihdoin kohdata RayEels, koska se on yksi kannet "paras ottelu-ups, vaikka he sattuvat toimimaan Keldeo EX ansiosta Trainer lukko, Tool Scrapper, Catcher jne. RayEels on valtavasti vaivaa vastaan ​​gothi, kun se asetetaan ylös. Uskon, että hän meni ensin, mutta koska hänen alku oli hieman kömpelöitä, olin päässyt gothi ulos T3 ja Rayquaza EX aktiivinen paikka. Hänellä oli vaikea Vaihtaminen Rayquazas koska hän oli lukossa ja kun hän tappoi ensimmäisen Gothitelle, pystyin saamaan Dusknoir lukko menossa ja vain Deck ja Covered siitä hetkestä alkaen.
5-1



Isoveli meni 6-0 Sveitsin. Olin hyvin yllättynyt siitä. Kuitenkin, että meitä on kaksi, joten meillä oli erittäin hyvät mahdollisuudet kokouksessa finaalissa.



TOP8 Landorus EX / Mewtwo EX / Tornadus EX / Garbodor


1.. Peli

Minä menen ensin, mutta on kamala avaaminen käsin ja palkinto oman Tool Scrapper. Kun piirrän minun kaksi ensimmäistä palkintoa, En ole pelannut Town Kartta ja eivät pysty lyödä Tool Scrapper minun palkintoja. En voinut pysyä ilman Tuote lukko, joten en menettänyt noin 20 minuutissa.
4-2 (0-1)

2. Peli


Minä menen ensin, on vielä pahempi käsi kuin viime pelissä, mutta älä palkinnon minun Tool Scrapper! Sen sijaan, piirrän oikein ennen minun Juniper T3 ja täytyy käyttää sitä Trubbish. En saa lukita, joten Garbodor nousee jälleen ja saa työkalun sitä. Annoin hänelle 3 palkintoja luomiseksi minun set-up ja toivoa täydellinen lukko kun olen Dowsing Machine minun Tool Scrapper ja saada hänet alle kouluttaja lukko. No, minun Duskull on arvostettu, minun täytyy mennä vain Deck ja Kansi ilman Dusknoir ja pystyn voittaa palkintoja 6-5. Olin leikkii 3 korttia minun kannella kuten viimeisen 7 kierrosta peli. Erittäin hyvä peli.
5-2 (1-1)

3. Peli

Minulla on kamala avaaminen käsin JÄLLEEN KERRAN, mutta hän pitää 2 DCE hänen Mewtwo EX, joten voin X-Ball hänet takaisin omalla Mew EX. No hän etenee topdecking Switch, DCE, Mewtwo EX ja OHKOS minun Mew EX takaisin. En näe mitään ulospääsyä, mutta sitten jotain epämiellyttävää tapahtuu. Oma vastustaja saa epileptisiä kuten stressi-reaktio ja heittää kaikki kortit pois pöydän ja meidän täytyy soittaa ambulanssi. Tämä ei ole ensimmäinen tämän hänelle tapahtui, mutta se oli ihan kamala tapa "voittaa" pelin ja en todellakaan ei olisi ansainnut voittaa pelin. Toivottavasti kaikki on ok nyt.
6-2 (2-1)


TOP4 Blastoise / Keldeo EX / Mewtwo EX / Musharna


1.. & 2. Peli

En todellakaan tuntuu pelissä kaikki tapahtuman jälkeen TOP8, mutta on on. Mitään todella erikoista tapahtunut nämä kaksi peliä. En voinut mennä ensin molemmat pelit, mutta en saanut kannattaja / Musharna / Tropical Beach / Gothitelle 3 kierrosta ensimmäisessä pelissä, olen tietysti menetetty. Toinen peli oli paljon kovempi, mutta hän pystyi vetämään energia-ja Keldeo EX: ää ja jopa Blastoises oikeaan aikaan jokaisen N. Hän vain teki niin paljon paremmin kuin minä, että olin steamrolled vaikka olin häntä Tuote Lukittu lähes läpi koko pelin. No, en olisi ollut TOP4 joko tavalla, niin olen todella pettynyt. Vain hieman järkyttynyt vielä.

Öjvind, joka voitti minut tässä pelissä, eteni voittaa turnauksen, jonka olen iloinen, koska hän todella ansaitsi voittaa. Hänen kannella toiminut erittäin hyvin ja Wartortles ja Musharnas oli hyvin viileä lisäyksiä ja ne kaikki todella maksettu pois metagame näin. Oma metagame puhelu ei ollut oikein (finaalissa oli 2 Blastoises, joten en todellakaan olisi tarvinnut 2. Catcher), mutta olen silti saanut kutsua niin ei väliä!
6-4 (0-2)


Lopputulokset

1.. Blastoise / Keldeo EX / Mewtwo EX / Musharna
2. Blastoise EX / musta Kyurem EX / Keldeo EX
3. Absol / Darkrai EX (Isoveli)
4. Gothitelle / Accelgor / Musharna (Me)
5. Landorus EX / Mewtwo EX / Tornadus EX
6. Rayquaza / Eelektrik
7. Landorus EX / Mewtwo EX / Tornadus EX / Garbodor
8. Quad Snorlax


Ei Plasma? Oli Plasma kannet ja he voittivat Seniorit ja juniorit, mutta he eivät riittävän hyvin Masters. Uskon Plasma on vielä liian epäjohdonmukainen minun makuuni ja joskus Mielestäni syy se on tehnyt niin hyvin, koska se on ollut niin laajalti! Anyways, tässä metagame, Plasma ei olisi ollut mitään parempaa puhelun ja uskon olisin tehnyt vähintään yhtä huono kuin tiedän ei, joten en todellakaan kadu kannella valinta.



Worlds?

Olen todella oikaistiin saamaan Nationals. Siksi en todellakaan tiedä mitä ajatella Worlds nyt. Minulla on melko tyhjä olo. Se maksaa minulle paljon ja en ole todellakaan tyytyväinen millään kannella nykyisessä muodossa en voi sovi kaikille kortit haluan osaksi Gothitelle. Lisäksi, kuten Suomen TCG on kuolemassa, oikea Pelitestaus kesällä tulee olemaan hyvin vaikeaa. Minun täytyy vielä miettiä sitä useita kertoja. Minulla on noin 800 KVA, joten se on tarpeeksi Worlds kutsua, mutta nyt minun täytyy vain päättää, on Worlds arvoltaan noin 1500 $. Mitä mieltä olet - on se sen arvoista 1500 $?



Päätelmä

Olen hyvin sekavin tuntein turnaukseen. Tällä kertaa kannella toimi aivan kuten testissä pelejä, mutta lopulta hävisin huono tasapeliä kuten aina. Todennäköisesti hälyttävä asia on, että en ole voittanut yhden turnauksen tänä vuonna. Tämä ei ole koskaan tapahtunut minulle ennen ja en tiedä, jos se on, että peli on saanut enemmän onnea, sillä en ole tullut huonompi pelaaja, muut ihmiset ovat saaneet jopa parempi tai näiden kolmen. Ei voittanut tänä vuonna on yksi tärkeimmistä syistä, minun täytyy uudelleen minun Worlds läsnäoloa. En ole ilmeisesti yläreunassa peliäni tällä hetkellä ja en ole varma, jos Worlds tulee olla erilainen ellen lucksack läpi koko turnauksen.

Anyways, koska kansalaiset ovat vihdoin takanani, on aika katsoa tulevaisuuteen. Tulee jotain hyvin mielenkiintoista tapahtuu Deck Out in lähikuukausina, mutta en vielä halua pilata mitä se on. Iso uutinen, että "varmasti.

Aion myös pitää 2 viikkoa taukoa blogin kesällä, mutta sitä ennen minä vielä yhden merkinnän noin Team Plasma kannelle, jossa olen vertailla ja analysoida minun lähes Nationals Plasma lista ja toinen Plasma lista. Se on erittäin mielenkiintoinen ja opettavainen, joten muista tarkistaa se! Haluan teidän mielipiteitä näistä luetteloista samoin, joten toivon, että te olette aktiivisia.


Kuten aina, vapaasti kommentoida tai kysyä mitä tahansa ja kaikkea.

Kiitos käsittelyssä!
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja Hero » 04.06.2013 23:37

>implikoi voittavansa jotain
>implikoi ettei ole SuperViljami VS Jaxi -finaalia
>implikoin implikoimista


Viherteksti-Esa vain vihertekstaa suomenmestaruusraporttinsa.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja R0xu » 04.06.2013 23:42

inb4 esa häviää pelin kolikon heittoon
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja Tonu » 05.06.2013 00:32

awww, Esa atteli tehä raportin Jaxin tai SP:n SM-kisojen voitosta?
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja badganondorf » 05.06.2013 20:01

Roxulta ja Tonulta kuuluisia viimeisiä sanoja.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja Revo » 05.06.2013 22:51

Sullon virhe otsikos, siin pitäs lukee Revon Suomenmestaruusraportti
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja Juusto » 06.06.2013 13:45

Jos et voita, oot mahjongturnauksen pääsymaksun velkaa (5e).
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja Hero » 06.06.2013 16:17

Ois aika kehno päätös kaikelle, jos Esa helevetin Juntunen ei voittais koko roskaa. :I
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja badganondorf » 06.06.2013 17:10

Lehtis kirjoitti:Jos et voita, oot mahjongturnauksen pääsymaksun velkaa (5e).


Komppaan.

Hero kirjoitti:Ois aika kehno päätös kaikelle, jos Esa helevetin Juntunen ei voittais koko roskaa. :I


Komppaan.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 09.06.2013 17:23

En edes tullu paikalle, jotta saat sen voittos, nobol2p.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja badganondorf » 09.06.2013 19:31

Olen Jounille vitosen velkaa : (
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja badganondorf » 09.06.2013 20:59

Rapsa kirjoitettu. Olette etuoikeutettuja kun saitte sen päivän etuajassa.

Hyvä Ökä!
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 09.06.2013 21:19

Ökän pitää pelaa MMis Mushaa nii tulee suomelle uusi MM-voitto
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Suomenmestaruusraportti

ViestiKirjoittaja R0xu » 09.06.2013 22:23

Tais round5 mennä kolikkoon.

ökä pärisi energiaa
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa

cron