Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

ViestiKirjoittaja Hero » 11.04.2014 23:47

Aihe kiinnostaa minua.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 12.04.2014 00:48

Kaverit... Ei kun enhän mä olekaan ollut kahtena viime kautena yhdessäkään virallisessa turnauksessa pelaamassa. Kaksi kertaa kai kävin viime kaudella paikalla, koska miitti myöhemmin muualla.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

ViestiKirjoittaja Zami » 13.04.2014 09:28

Koska Pokémon.
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 13.04.2014 12:18

Näkee kavereita ja koska sitä oli hauska pelata... joku pari formaattia sitten. Viiden vuoden aikana olen ostanut aika tasaisesti uuden setin kortteja, nyt vähemmän, koska tämän kauden ainoat turnaukset joissa olen ollut, on ollut kaksi Tampereen turnausta (mitään Jyväskylän LC:tä ei lasketa). Liigassa käyn kuitenkin tasaisesti, kun siellä voi pelata muutakin, kuten 7 Wondersia tai jotain vastaavaa... ja koska sen jälkeen on lautapeli-ilta.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Miksi käyt Pokémon-turnauksissa?

ViestiKirjoittaja Zami » 14.04.2014 17:24

Luffy McAnkka kirjoitti:Näkee kavereita ja koska sitä oli hauska pelata... joku pari formaattia sitten. Viiden vuoden aikana olen ostanut aika tasaisesti uuden setin kortteja, nyt vähemmän, koska tämän kauden ainoat turnaukset joissa olen ollut, on ollut kaksi Tampereen turnausta (mitään Jyväskylän LC:tä ei lasketa). Liigassa käyn kuitenkin tasaisesti, kun siellä voi pelata muutakin, kuten 7 Wondersia tai jotain vastaavaa... ja koska sen jälkeen on lautapeli-ilta.

Älä unohda sun ekoja pronssipelejä! ;D
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron