SM kisaraportti ja... näkemisiin.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja SwamperMan » 16.06.2014 13:45

Perjantaina 13.6 noin viiden aikaan menin siskon luo yöksi Helsinkiin. Ja Lauantaina aamuna tarpeeksi ajoissa pelipaikalle niin kuin muutkin. (kaupan omistajaa odotellessa) päästiin sisään ja ilmoitauduin tällä pakalla:

Pokemons

4-2-4 Greninja FF
4 Miltank FF

Trainers
3 Juniper
4 N
3 Collress
2 Skyla
1 Shauna
2 Tropical Beach
1 Computer Search
4 Energy Retrieval
3 Level Ball
3 Ultra Ball
4 Rare Candy
2 Professor Letter
3 Silver Bangle
1 Starling Megaphone
1 Muscle Band
1 Super Rod

Energys
8 Water

COW POWER! And let's go! :D

erä 1. Miska Saari Kangaskhan ex/Landorus ex
Lengendaarista Miskaa vastaan. Tappio tuli kun Muscle Band + Landorus on paha yhdistelmä mun Miltankeille ja se vielä etten nostanut mitään hyödyllistä.
lose 0-0-1

erä 2. Zhaituki Toxicroak ex/Garbodor
Mielenkiintoinen pakka pakko sanoa. Myrkky on suhteelisen voimakas nykyään. Alkuun ei mennyt hyvin mut sitten yks Juniper pelastaa tilanteen ja käntää pelin voitoksi.
Win 1-0-1

erä 3. Aapo Antikainen Plasma
Perus Plasma deck, Thurundus lataa energioita, Deoxys duustaa ja Kyurem hyökkää hululla damagella. Tiukaksi meni meiltä kummaltakin ja lopulta aika loppu kesken joten se on:
tie 1-1-1

erä 4. Akseli Genesect ex/Raichu
Vanha tuttu pitkästä aikaa. :) En valitettasti muista kunnolla peliä muuta kuin vastustajan suunitelmat meni sekaisin ja Ninjalehmä korjaa potin
Win 2-1-1

erä 5. Konsta Yveltal
Ei muuta sanomista kuin että hävisin. Vihaan Yveltalia. Ei millään pahalla.
lose 2-1-2

erä 6. Ödvib(?) Blastoise
Ooh parhaat pelit koko päivänä. Kumpikin pelasi täysillä nostimme prizeja vuorotellen ja ehdittiin pelata kolmasmaskin peli ennen ajan lopumista. Täydellistä I love it
Win 3-1-2

19 sija ja tyytyväinen mieli jäi päivästä :)

8 vuotta. Herranjestas niin paljon pelasin pokemonia ja nähnyt Tampereen liigan historian. 2006 löysin Foorumin ja toota kai innostuin siitä heti, liityin Tampereen alkavaan liigaan ja pelipaikamme on Rai-chanin johdolla vaihdellut Fantasia peleistä Metson kirjastoon. Vakituiset paikat olivat Vuoltsu, TYKK ja nyt nykyinen paikka on Puolenkuunpelit. Näinä vuosina olen oppinut no, totta kai pelamaan mut myös tapaamaan uusia hienoja ihmisä ja saanut kokemusta ylä- ja alamäkiin joita tämä elämä tarjoaa.
Nyt... äh hieman ikävää asiaa tulossa. Tiedän että formaatti jatkuu mut mä en pysty, en oikeasti pysty jatkamaan tätä. Syytä en oikein osaa sanoa mut ykkösenä sanon ainakin että inspiraation puute tuli vastaan tätä peliä kohtaan. Valitan :(
Mutta kiitän oikein sydämmeni pohjasta teitä kaikkia näistä mahtavista vuosista mitä olen saanut teidän kanssa kokea. :') Niin kiitollinen olen. Toivottavasti tapaame taas joskus poke merkeissä tai ilman. Meikäläinen on SwamperMan (ja Eero) ja nähtäilään taas. Lupaan palata. Morjesta moi.
http://suopert.deviantart.com/ = DeavianArt tilini
Avatar
SwamperMan
 
Viestit: 69
Liittynyt: 01.11.2010 13:28

Re: SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 16.06.2014 14:15

Tulethan kuitenkin taas ensi vuoden SM:iin, niinkuin suurin osa porukasta, joka ei muuten Pökemöniä pelaa?
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja SwamperMan » 16.06.2014 14:36

Luffy McAnkka kirjoitti:Tulethan kuitenkin taas ensi vuoden SM:iin, niinkuin suurin osa porukasta, joka ei muuten Pökemöniä pelaa?

Toki, sitä en jätä :)
http://suopert.deviantart.com/ = DeavianArt tilini
Avatar
SwamperMan
 
Viestit: 69
Liittynyt: 01.11.2010 13:28

Re: SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.06.2014 04:09

Melko lähelle oikeaa meni vikaa kirjainta lukuunottamatta. :D

Toki pakkani olisi ollut vahvempi jos nosto ei olisi ollut kökkönä suurinta osaa turnausta. xP
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja Zami » 17.06.2014 10:24

Eero älä jätä minua!! ;_;
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: SM kisaraportti ja... näkemisiin.

ViestiKirjoittaja SwamperMan » 17.06.2014 16:07

Zhaituki kirjoitti:Melko lähelle oikeaa meni vikaa kirjainta lukuunottamatta. :D

Toki pakkani olisi ollut vahvempi jos nosto ei olisi ollut kökkönä suurinta osaa turnausta. xP


Kiitos korjasin nimen kohdan. Ja kyllä mä uskon että sun pakkasi on voimakas tapaus :)

Zami kirjoitti:Eero älä jätä minua!! ;_;


uuh, valitan :/ lupaan kyllä palata viel joskus
http://suopert.deviantart.com/ = DeavianArt tilini
Avatar
SwamperMan
 
Viestit: 69
Liittynyt: 01.11.2010 13:28


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron