poron liiga challenge 31.7.2014

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

poron liiga challenge 31.7.2014

ViestiKirjoittaja mega magikarp » 04.08.2014 10:36

Poron liigaa olin jo odotellu pari viikkoa. Yhen kaverin ois pitäny tulla ja tää ois ollu sen eka turnaus mutta eihän sitä sitten näkyny ._. .

täähän oli sitten mun vika turnaus ennen mm-kisoi. Lainasin alvarille pyroarin ja heti sen jälkeen joku ois vaihtanu pyroarin garbodoriin :D. Vaihettiinsitten turnauksen jälkeen

(Round1/iisakki/mega charizard Y/sigilyph/)

ajattelin että ois joku pyroar pakka kun näin alotuksessa charizardin. Iisakki sai parissa vuorossa hyökättyä charizardin (huonolla) hyökkäyksellä sitten poistin hammerilla siltä DCE. Matsi meni vähän silleen että tapoin niitä lohikäärmeitä ja mitä lie otuksia kunnes sain kaikki 6 prizea. Iisakki sai kyllä pamautettua 2 mega charizardin hyökkäystä ja nosti niillä 4 prizea.(win)

(Round2/???/yveltal/garbodor)

En muista tästä paljon mitään muuta kun että lysandresta oli paljon hyötyä.(win)

(Round3/???/daniel ojala/seismitoad/meloetta/miltank)

jaa että *finaalissa* pääsin sitten omaa pikkuveljeä vastaan daniel sai vaan pari kertaa seismitoadilla lyötyä 9 kymppiä. Voitin sen aika nopeesti ja helposti.(win)

No jonkinlainen eka sija tuli ja palkinnot saan myöhemmin. :)

propsit tai mitkä lie
+voitin
+mahtava peli iisakin kanssa
+sain vaihdettua ittelleni yhen garbodorin

Slopsit tau mitkä lie
-vähän pelaajia
-kaikki seniorit siirtyy mastereihin ._.
-pikkuveli ärsytti koko ajan
Viimeksi muokannut mega magikarp päivämäärä 05.08.2014 09:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
mega magikarp
 
Viestit: 166
Liittynyt: 18.11.2013 21:08
Paikkakunta: helsinki
(: !

Re: poron liiga challenge 31.7.2014

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 04.08.2014 11:58

Ihan tiedoksi vaan että et käyttänyt Lysandrea (2. Roundilla), vaan ihan itse miss-playasin sen Darkrain eteen. :P
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron