League Challenge 31.7. ~ 2. Sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

League Challenge 31.7. ~ 2. Sija

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 04.08.2014 13:28

No niin... Ilmeisesti turnauksen alussa piti olla senioreita eniten, mutta ekan pelin jälkeen (?) selvisikin että Alvar ja Toni ovat siirtyneet mastereihin. :D Kaikki kuitenkin pelasivat samassa sarjassa.







Pakkani:

Spoiler:
3x Yveltal EX
2x Darkrai EX
1x Yveltal XY
2x Garbodor (Garbotoxin)
2x Trubbish LTR
1x Bouffalant (Revenge)

3x Energy Switch
4x N
2x Colress
4x Juniper
2x Float Stone
3x Dark Patch
1x Skyla
4x Hypnotoxic Laser
4x Ultra Ball
3x Muscle Band
1x Dowsing Machine
1x Center Lady
1x Lysandre
1x Silver Bangle
1x Roller Skates
1x Random Receiver
1x Bicycle
1x Virbank City Gym
1x Silver Mirror

7x Darkness Energy
4x DCE




Råund åne:

Vs. Daniel Ojala [meloetta/seismitoad/miltank]

Spoiler:
Peli alkoi vähän heikosti omasta puolestani. Pelaaminen oli hankalaa, koska vastustaja ei seurannut peliä yhtään. ._. No siinähän sitten myrkytin Tympolet (kaksi ehti kehittyä Seismitoadiksi) ja ne kopsuivat Virbankin lisä damageen.Lopulta ei ollut jäljrllä kuin kaksi Meloettaa ilman energiaa. Sainhan sitten pari enu switchiä ja Muscle Bandin; Juniperilla ja Yvelatl EXän peliin hakkaamaan Meloetat alas.

Win 1/0/0



Råund twå:

Vs. Samuel Ojala [yveltal/absol]

Spoiler:
Taas... *zzz* No molemmat saivat Yvelatlit (ei EXät) aluksi peliin, mutta sain Virbank/HTL yhdistelmän ensimmäisen vuoron Juniperillani. No Samuel ei siitä sitten nostanut onneksi HTLiä joten sain pidettyä hänen Pokensa poisonissa ja/tai asleepissa. Tässä pelissä oli uskomattoman hyvä flippi tuuri, sillä kaikki laaserini sain myös nukuttamaan. No kun prize tilanne oli Samuel: 1. minä: 2. Ajattelin että Darkrailla saan yhden prizen penkki Sableyestä, mutta kuten tavallista unohdin damaget ja Darkraihan sitten kopsui siihen Yveltal EXän 160 damageen. No oli hyvä peli; parempi kuin viime LCssä.

Lose 1/1/0



Råund three:

Vs. Tri Quach [virigen/plasma]

Spoiler:
Päivän ylivoimaisesti paras peli!!! (Eikä olisi tätä raporttiakaan tullut ilman tätä peliä, eli kiitos Tri ;) ) Peli alkoi sillä että tajusin häviäväni... Trin Thundurus hakkasi Yveltal EXääni paljon damagea, mutta sain sen poisoniin ja Revengen omalle penkilleni valmiiksi iskemään. No se Yveltalhan siitä siitä sitten pian kaatui, mutta pilvi oli ottanut jo tarpeeksi damagea että sain sen Revengellä alas. Tri mietti kauan mitkä prizet ottaisi joten jouduin odottamaan kauan ennen kuin voin pelata N:n.Tri pelasi muistaakseni Genesectin eteen ja pääsi hyökkämään sillä 100 Bouffalanttiin ja 20 Yveltaliin (ei EX). No Yveltal pääsi eteen ja Genesect nukahti laaseriin. Yveltal EX tuli penkilleni ja latasin sitä Oblivion wingillä. Genesect nukkui pari vuoroa ja siinä vaiheessa minun vuoroni päättyessä sillä oli 130 damagea + poison 30. Eih! >:( No G-Boosterin hyökkästähän hän käytti ja molemmat kaatuivat. Prizet tasan: 2-2. Ai niin ja Garbdorin sain myrkyttämään abilityt heti pelin alussa eli Verdant Windistä ei ollut hyötyä. No itse pelasin Garbodorin eteen jotten tekisi virheitä (sillähän oli Float Stone *electrode* ). No eipä sieltä mitään noussut joten pelasin Yveltal EXän eteen. No aloin hyökkäämään 80 damagea. Laaseria säästin kädessä. No Virbankkini discattiin ja Skyarrow Bridge tuli peliin. Tri perääntyi joka vuoro ja yritti epä toivoisesti ladata jotain penkille. Lopulta Kaikilla paitsi 2 enuisella Genesectillä ja Druddigonilla oli 80 tai 100 damagea (sain siis jotenkin Yveltalille yhden enun lisää. Tri miss-playasi Genesectin eteen ja pelasi Skylan - etsi Shadow Triadin. Jaxi tuli Trin selän taakse seuraamaan peliä ja sanoi pikaisesti Trin yrittäessä pelata sitä heti: hei se on supo.
-Mitä hel*****a!? Tri sanoi, ja antoi vuoron minulle.
No siinä vaiheessa tuli paras top deckini ikinä! 8) Double Colorless Energy!!! Liitin sen Yveltalille ja se riitti. Nostin vikat prizeni. Jaxi sanoi heti pelin päätyttyä Trille: Miks et sä pelannu tota Druddigonii eteen vaan Genesectin?
- Koska sehän ois kuollut vielä helpommin.
- Joo, mut vastustaja ei olis saanut kuin yhen prizen.
Tri vilkaisi pöytää.
- Ai se ei ollukkaan EXä...
Rai taisi sanoa tässä välissä: Hyvä Tri sä et joutunu scooppaamaan tätä peliä. Ja kaikki nauroivat!

Win 2/1/0





**********************************************************************************************************************************************************************************************************



+ vika peli
+ kaksi tiniä = kaksi hyödyllistä full arttia
+ kaikki pelasivat yhdessä sarjassa
+ ruoka

- Missä Petu? *?*
- Taas Samuelia vastaan...



~ Kiitos kaikille vastustajilleni! ;) ~
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: League Challenge 31.7. ~ 2. Sija

ViestiKirjoittaja mega magikarp » 04.08.2014 15:36

Onko alvar siirtyny mastereihin??? Oliksä siellä turnauksessa??? Pelasinko mä sua vastaan???

Mä en kylnyt ymmärrä yhtään mitään *?* *?* *?* jos pelasit mua vastaan sori että voitin sut

edit: mun pakassa on vaan 1 absol
Avatar
mega magikarp
 
Viestit: 166
Liittynyt: 18.11.2013 21:08
Paikkakunta: helsinki
(: !

Re: League Challenge 31.7. ~ 2. Sija

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 04.08.2014 17:37

mega magikarp kirjoitti:Onko alvar siirtyny mastereihin??? Oliksä siellä turnauksessa??? Pelasinko mä sua vastaan???

Mä en kylnyt ymmärrä yhtään mitään *?* *?* *?* jos pelasit mua vastaan sori että voitin sut

Joo. Joo. Ja joo

Ei kai siitä anteeks tartte pyydellä jos voittaa... ^^
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: League Challenge 31.7. ~ 2. Sija

ViestiKirjoittaja alvardurr » 04.08.2014 20:04

Oho, en ees ite huomannu et siirryin masteriin :D Perttu ei päässy ja hänki muutenyt masterissa.
Avatar
alvardurr
 
Viestit: 23
Liittynyt: 09.05.2014 20:20
Paikkakunta: Helsinki
(: viewtopic.php?f=26&t=2986


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron