Turnauskalenteri 2018

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja R0xu » 26.07.2017 22:15

Pokemon piste com julkaisi jo nyt ensi kauden turnaus systeemin.

CP raja 2018 MM-kisoihin on jokaisessa TCG ikäryhmässä on 250
VG:ssä Junior 200, senior 250, master 300

Suomella tulee olemaan League Challengeja ja Cuppeja, niiden varmistumisesta myöhemmin.
Nämä turnaukset on jaettu Vartteihin kuukausien mukaan. Saat pisteet kahdesta parhaasta sijoituksistasi Vartin aikakaudella.

League Challenget ja Cupit
1. Heinäkuu-Lokakuu (mennyt)
Spoiler:
21.9. Kesanto LC (expanded)
5.10 Pokemon TCG League Challange, Poromagia Challenget 5.10. ja 19.10.
7.10 Pokemon TCG League Cup, Poromagia
19.10 Pokemon TCG League Challange, Poromagia
21.10 Pokémon TCG League Cup,Turku

2. Marraskuu-Tammikuu (mennyt)
Spoiler:
9.11. Pokemon TCG League Challange, Poromagia
16.11. Pokemon TCG League Challange, Poromagia
6.1. Pokemon TCG League Cup, Poromagia

3. Helmikuu-Huhtikuu (Menossa)
8.2 Pokemon TCG League Challange, Poromagia
22.2 Pokemon TCG League Challange, Poromagia
28.4. Pokemon TCG League Cup, Poromagia
4. Toukokuu-Kauden loppuun

Piste taulukko Challengeista
Spoiler:
Kuva

Ja Cup taulukko
Spoiler:
Kuva


Suurempia turnauksia, Regionals, Special ja International tullaan järjestämään muualla euroopan maissa.

Regit:
29-30.07.2017 Exhibition Centre Liverpool Hall A, Liverpool, UK Standard
16-17.09.2017 Musical-Theater, Bremen, Germany Standard
13-14.01.2018 Dreamhack, Leipziger Messe, Leipzig, Germany Standard
17-18.02.2018 Amiralen, Malmö, Sweden Standard
14-15.04.2018 Messe Sindelfingen, Sindelfingen, Germany Expanded
16-17.06.2018 Ponds Forge International Sports Centre, Sheffield, UK Standard

European International Championships United Kingdom 17–19.11.2017
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja deedee » 26.07.2017 23:14

Jaahas, näyttäis siis pitkälti samanlaiselta kuin 2017 kausi.

Saa nähä kiinnostaako VGC-puoli ens kaudella noissa samoissa kohteissa.
deedee
 
Viestit: 70
Liittynyt: 13.01.2016 00:24

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja OweVGC » 27.07.2017 14:44

tämä vuosi näyttää kyllä hyvältä. maksettua matkaa hakemaan koska tällä vuodella sitä ei tullut.
^^9th place worlds 2017^^
OweVGC
 
Viestit: 25
Liittynyt: 26.12.2016 23:08

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 27.08.2017 17:05

Ajattelin, että alkavalla kaudella voisin mahdollisesti käydä pelaamassa Pokémonia Japanin lisäksi vähän muuallakin.

Esimerkiksi Internationals-kisoihin osallistuakseni minulla kuitenkin tulisi virallisten sivujen mukaan olla Trainer's Club -tili. Sellainen minulla toki on, mutta tilin lisätiedoissa (Play! Pokémon Settings) kysytään "Player ID" -numeroa. Syöttäessäni siihen numeron, jonka olen saanut vuonna 2005, ilmestyy herjaus, että "The Player ID number you entered is already in use". On mahdollista, että olen liittänyt sen jo johonkin muinoin luomaani tiliin, josta minulla ei tosin ole mitään muistikuvaa, enkä pysty moista jäljittämään.

Onko ainoa keino ottaa yhteys asiakaspalveluun (josta tuskin vastataan säädyllisessä ajassa), vai onkohan pulmaan olemassa mitään muuta ratkaisua? Olenko ikuisesti estynyt osallistumaan P!P:n Suomen ulkopuolisiin kisoihin? x_x
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja tammis » 27.08.2017 18:31

Innokas pelaaja kirjoitti:Ajattelin, että alkavalla kaudella voisin mahdollisesti käydä pelaamassa Pokémonia Japanin lisäksi vähän muuallakin.

Esimerkiksi Internationals-kisoihin osallistuakseni minulla kuitenkin tulisi virallisten sivujen mukaan olla Trainer's Club -tili. Sellainen minulla toki on, mutta tilin lisätiedoissa (Play! Pokémon Settings) kysytään "Player ID" -numeroa. Syöttäessäni siihen numeron, jonka olen saanut vuonna 2005, ilmestyy herjaus, että "The Player ID number you entered is already in use". On mahdollista, että olen liittänyt sen jo johonkin muinoin luomaani tiliin, josta minulla ei tosin ole mitään muistikuvaa, enkä pysty moista jäljittämään.

Onko ainoa keino ottaa yhteys asiakaspalveluun (josta tuskin vastataan säädyllisessä ajassa), vai onkohan pulmaan olemassa mitään muuta ratkaisua? Olenko ikuisesti estynyt osallistumaan P!P:n Suomen ulkopuolisiin kisoihin? x_x


Jos tiedät, mille sähköpostille muinainen tili on rekisteröity, voit yrittää Unohditko käyttäjätunnuksesi -toimintoa: https://club.pokemon.com/us/pokemon-tra ... t-username.
Avatar
tammis
 
Viestit: 48
Liittynyt: 29.11.2015 20:43
Paikkakunta: Helsinki / Nummela, Vihti

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 27.08.2017 19:55

Tammis: Kokeiltu on, mutta valitettavasti mikään sähköpostiosoitteeni ei tuota hedelmällistä tulosta.

Muita kommentteja?
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.08.2017 07:46

Innokas pelaaja kirjoitti:Tammis: Kokeiltu on, mutta valitettavasti mikään sähköpostiosoitteeni ei tuota hedelmällistä tulosta.

Muita kommentteja?

Näkyykö ihan Play!Pokemon Settings sivullakin vasemmalla ylhäällä käyttäjänimi ja sen alla Player ID: xxxxx. Tuon pitäisi olla sinun ID:si. Itselläni ei missään kyseisellä sivulla kysytä erikseen ID:tä vaan se lukee heti ylhäällä.
Screen Name: Mewstor
Player ID: 123726

Jos mitään ID:numeroa ei ole, on tili tosiaan niin uusi ettet ole käyttänyt siihen alkuperäistä ID-numeroa sitä luodessa, tai et ole generoinut uutta.

Edit: ID toimi ainakin liigaraporttia tehdessä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 28.08.2017 09:33

Mewstor kirjoitti:Näkyykö ihan Play!Pokemon Settings sivullakin vasemmalla ylhäällä käyttäjänimi ja sen alla Player ID: xxxxx. Tuon pitäisi olla sinun ID:si. Itselläni ei missään kyseisellä sivulla kysytä erikseen ID:tä vaan se lukee heti ylhäällä.

Jos mitään ID:numeroa ei ole, on tili tosiaan niin uusi ettet ole käyttänyt siihen alkuperäistä ID-numeroa sitä luodessa, tai et ole generoinut uutta.


Minulla siellä vasemmalla ylhäällä näkyy pelkkä nimi, jonka alla ei ole mitään numeroa. Ei vain ole ollut tähän mennessä varsinaista syytä kirjata ID-numeroa Trainer's Club -tiliin.

Ilmeisesti uuden generoiminenkaan ei ole käypä konsti, koska silloin minun nimiselläni pelaajalla olisi kaksi eri ID:tä (vanhaan tiliin liitetty ja uudesti generoitu)...
Nykyinen ID:ni on kyllä ihan toimiva ja käy normaalisti Suomen kisoissa, mutta ero on se, ettei niissä vaadita Trainer's Club -tiliä.
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Mewstor » 28.08.2017 11:09

Innokas pelaaja kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Näkyykö ihan Play!Pokemon Settings sivullakin vasemmalla ylhäällä käyttäjänimi ja sen alla Player ID: xxxxx. Tuon pitäisi olla sinun ID:si. Itselläni ei missään kyseisellä sivulla kysytä erikseen ID:tä vaan se lukee heti ylhäällä.

Jos mitään ID:numeroa ei ole, on tili tosiaan niin uusi ettet ole käyttänyt siihen alkuperäistä ID-numeroa sitä luodessa, tai et ole generoinut uutta.


Minulla siellä vasemmalla ylhäällä näkyy pelkkä nimi, jonka alla ei ole mitään numeroa. Ei vain ole ollut tähän mennessä varsinaista syytä kirjata ID-numeroa Trainer's Club -tiliin.

Ilmeisesti uuden generoiminenkaan ei ole käypä konsti, koska silloin minun nimiselläni pelaajalla olisi kaksi eri ID:tä (vanhaan tiliin liitetty ja uudesti generoitu)...
Nykyinen ID:ni on kyllä ihan toimiva ja käy normaalisti Suomen kisoissa, mutta ero on se, ettei niissä vaadita Trainer's Club -tiliä.

Tätä on nyt vähän hankala hahmottaa näin ihan tekstin välityksellä. Itselläni on (tietenkin) Trainer Club tili jonka alla ovat kaikki muut Pokemonin osa-alueet kuten Play!Pokemon. En edes muista olenko joskus lisännyt ID:n ihan erikseen koska olen sen antanut muistaakseni rekisteröityessä. Ja ihmettelen, että jos pääset Play!Pokemon tilillesi katsomaan esim. tuloksia, ettei ID muka ole jo Trainer Clubillasi valmiina, sillä Play!Pokemoniin pääsee minullakin vain Trainer Club-tilin kautta. Koska tuo ilmoittaa sinulle, että ID on jo käytössä, tämä kertoo minulle ettet ole oikealla tilillä? Sinun pitäisi kirjautua sisään sille tilille johon on liitetty Play!Pokemon.

Oletko koskaan käynyt katsomassa esimerkiksi Suomen tuloksiasi Play!Pokemonistasi? Mikä ID sinulla on siellä näkyvissä?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 28.08.2017 21:51

Mewstor kirjoitti:Oletko koskaan käynyt katsomassa esimerkiksi Suomen tuloksiasi Play!Pokemonistasi? Mikä ID sinulla on siellä näkyvissä?


En löydä nimeäni ollenkaan Suomen listoilta. :o

(Lähetin tilanteesta ruudunkaappauksen FB-viestin kautta, toivottavasti se selventäisi tilannetta)
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja tammis » 25.10.2017 19:48

R0xu kirjoitti:1. Heinäkuu-Lokakuu (mennyt)
2. Marraskuu-Tammikuu (Menossa)


HeyFontessa sanottiin, että Q2 alkaisi vasta 17.11., jolloin marraskuun LC:t menisivät monilta aika lailla hukkaan (sikäli kun challengejen pisteillä ylipäätään on suurta merkitystä inviten kannalta). Pystyykö kukaan vahvistamaan tätä tietoa? Itse en ainakaan virallisilta sivuilta löytänyt mitään.

EDIT: Olin ilmeisesti käsittänyt väärin. Q2 alkaa 1.11., mutta ennen 17.11. ei saa järjestää cuppeja.
EDIT2: En olekaan varma, tietääkö kukaan?
Avatar
tammis
 
Viestit: 48
Liittynyt: 29.11.2015 20:43
Paikkakunta: Helsinki / Nummela, Vihti

Re: Turnauskalenteri 2018

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 25.10.2017 20:15

tammis kirjoitti:
R0xu kirjoitti:1. Heinäkuu-Lokakuu (mennyt)
2. Marraskuu-Tammikuu (Menossa)


HeyFontessa sanottiin, että Q2 alkaisi vasta 17.11., jolloin marraskuun LC:t menisivät monilta aika lailla hukkaan (sikäli kun challengejen pisteillä ylipäätään on suurta merkitystä inviten kannalta). Pystyykö kukaan vahvistamaan tätä tietoa? Itse en ainakaan virallisilta sivuilta löytänyt mitään.

EDIT: Olin ilmeisesti käsittänyt väärin. Q2 alkaa 1.11., mutta ennen 17.11. ei saa järjestää cuppeja.
EDIT2: En olekaan varma, tietääkö kukaan?

Ainakin VGC:n osalta Q2 alkaa 1.11., kts. tämä.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron