Poromagian LC 22.2.2018

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Poromagian LC 22.2.2018

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 23.02.2018 00:40

League Challenge 22.2.2018

Pelasin Buzzwole-Lycanrocia, mikä taitaa olla formaatin parhaita pakkoja tällä hetkellä ainakin.
Mutta mitä odottaa pokemonilta, joka näyttää ihan Schwartzerneggeriltä? Nyt hänkin pääsi pokemoniksi yhdessä Uri Gellerin ja Trumpin kanssa! :D
Onlinessa minulla on sama lista, jolla pelasin tänään, joten on tullut viikon-kahden verran harjoiteltua kyseistä pakkaa, mutta tietokoneohjelman ja käsin sekoitetun pakan nostot ovat hyvin erilaisia. Pidän enemmän fyysisestä pakasta, mutta online on hyvä tapa harjoitella pakan pelaamista. :)

Round 1 – VS.Ville J.

Ville pelaa Gardevoiria, ja niitä hitsin Max Potioneja. (*Sisäinen kiljunta*) Alkuni vähän tökkii, ja Ville saa kaksi Gardevoiria ja Galladen pöytään kolmanella vuorolla. Tästä tulee vaikea mach-up.(*Sisäinen kiljunta voimistuu*)
Alan kuitenkin itsekin saada pian prizeja nostettua, ja kohta olemmekin tilanteessa 1-3 Villen eduksi. Otan alas hänen Gardevoirinsa tällä vuorolla, mutta sitä ennen ännään hänet yhteen, ja hän promoottaa Galladen. Galladella on yksi energia, ja Buzzwolellani on damagea 120, jos hän nostaa energian ja supporterin, hän saa Buzzwoleni alas. Ville ei nosta, ja hän teki aiemmalla kierroksella misplayn, joten hän passaa, nostan topdeckistä Guzman, retreattaan float stone Regirockilla, ja pamautan jättiötökälläni. Nostan vikan prizen, ja voitan pelin! Kivaa!

Round 2 – VS. Henri

Henri ei olekaan ihan niin tuttu naama kuin muut, joten varmistan hänen nimensä, että pelaan varmasti oikeaa pelaajaa vastaan. Olisi kiusallista pelata väärää vastaan! O__o
Vastustaja aloittaa Bulbasaurilla ja hänen penkillään on toinen Bulbasaur ja Tapu Bulu. Hän liittää energian Tapu Bululle ja passaa. Saan omalla ekalla vuorollani penkkiäni hyviin asemiin, mutta pelkään hieman ottaa grass-weakness pokeja ulos Brooklet Hillillä. Pääsen iskemään Buzzwolella ja otan Bulbasaurista yhden prizen. Guzmailemme toistemme pokeja kolmen vuoron ajan, kunnes vastustajani scooppaa, koska hänen kätensä on totaalisen kuollut, ja kumpikaan ei onnistu saamaan N:ää. Selviää muutenkin, että hänellä on kaksi Venusauria prizeissa. :(
Mutta 2-0-0 tuntuu hyvältä! Saan tosin pian kuulla, että vastustajani oli downpairing, joten minun täytyy todella voittaa päästäkseni toppeihin ja saadakseni oman hienon, ensimmäisen promokorttipalkinnon.

Tässä välissä kerkeän syödä evästä ja käydä vessassa. Vessajonossa kysyn Maurilta hänen recordinsa, joka on kuulemma sama kuin minun ja huikkaan: ’’Saatetaan joutua vastakkain. Ja se olis sitten mirroria!’’
Ah, mikä loistava arvaus…

Round 3 VS. Roxu

Maurin saa aloittaa pelin, ja saa kaikenlaista kivaa pöydälleen. Minun vuorollani missaan Luck Elixirit. Pääsen hyökkäämään, mutta en hirveän hyvin saa peliä käyntiin. Mauri nostaa ja pelaa paremmin, kun itse olen vähän jumissa huonossa tilanteessa. Häviän pelin lopulta. Mirroria ei ole tullut hirveästi harjoiteltua tällä deckillä, tänä aamuna pelasin sattumalta yhden onlinessa, mutta hävisin senkin…
2-1-0. Voih.

Round 4 – VS. Ökä
Voi ei, Ökä! Hän on tosi taitava pelaaja, mutta ei kai hänkään ihan täysin päihittämätön voi olla, mietin. Voi kuinka väärässä pieni ihminen voikaan olla! :D Ei ainakaan minun pelitaidoillani.
Ökällä on Zorro-Lycanroc ja Sudowoodo. Ökällä on penkillä myös Mewtwo, joka iskee counter-energialla weakkiin jättiötökkääni. Yritän hieman taktikoida ja varoa, etteivät counter-energiat pääse aktivoitumaan. Olemme lopulta tilanteessa 1-1 prizeissa, Ökä pelaa Mallowin ja nostaa strongin ja Guzman, liittää strongin Sudowoodolle, jolla on counter-enu, guzmaa jotain eteen ja saa knock outin käyttämällä Buzzwoleni iskua. Ökän mukaan tein pari misplaytä, mutta olen silti jotakuinkin tyytyväinen peliini. Ei se nyt ihan yliajo ollut! 2-2-0 on tilanteeni.

Round 5 – VS. Markus

Olen pelannut liigassa aiemminkin Markusta vastaan, muistelin että hän on pelannut Volcaa silloin, ja hän vilauttaa minulle Volcanion EX -korttia. Kerrankin nopanheitto-onni suosii minua, ja haluan aloittaa vihdoinkin. Vastustajani on hyväntuulinen ja heittää mielellään läppää.Vastustajalla on ilmeisesti myös yksi Ho-oh, jonka hän heittää eteen. Koitan pelata mahdollisimman tehokkaan ekan vuoron, jos sieltä tuleekin Kiawe päin näköä. Käytän kaksi Luck Elixiriä, kerrankin saan kaksi kolmesta osumaan. Nauran, että Volcassa olisit jo vainaa, jos missaat ja vastustaja sanoo, ettei pelaa Elixirejä. No, kolme Kiawea on varmaan hyvä tapa ladata pokeja. ’’Ei mulla ole niitäkään!’’ ’’Miten sitten lataat?’’ Vastustaja osoittaa pikku-Volcaansa ja totean sen olevan hieman epävarma tapa, ja hän on samaa mieltä. Guzmailen Volca EX:t eteen ja käytän omia hyvin ladattuja pokemoneja ja otan prizeja hyvään tahtiin ja voitan. 3-2-0 päättyy pelini, enkä oleta edes pääseväni top neljään tällä recordilla ja yhdellä downpairingilla.
---

Olen kuitenkin tyytyväinen suoritukseeni ja peleihini, saatan tehdä edelleen huonoja päätöksiä ja misplaytä, mutta pelaamalla lisää oppii lisää ja haluan oppia ja pelata lisää ja tulla loistavaksi pelaajaksi.

Sijoituin seitsemänneksi, joten vielä on parantamisen varaa, mutta olen hieman lähempänä tavoitettani tulla loistavaksi pelaajaksi! :)
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron