Teidän ansiosta saavutin mahdollisuuden <3

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Teidän ansiosta saavutin mahdollisuuden <3

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 02.03.2018 20:47

Morjesta :D
haluan sanoa kiitokset koko Suomelle <3 teidän jokasen tuen ansiosta pääsen edustamaan Suomea pokemon world champion 2018 Nashvillessa <3
olin kerran lopettanut pokemon tcg mutta siinä meni 2 vuorokautta että palasin Suomalaisten pokemon tcg pelejen arkeen T_T
lopetin siksi koska en uskonut koskaan voittavani yhtäkään turnausta jossa jokainen osalistuja tavoittaa voittoa. Monet vanhat ja uudet pelaajat ottivat tosissaan minun sanat että lopettaisin ja alkoivat olemaan huolissaan tilanteestani ;< minulle kerrotiin tosi vanhoista pelaajista ja kertojat itsestäänsä joiden tarkoitus olivat herättää minut tajuamaan että tcg pelaaminen ei ole voittamista vaan tapa jolla voi nauttia pelistä ja vietää pelistä saamien uusien ystävien kanssa positiivisia hetkejä <3 tajusin myös että olen tässä vaiheessa pokemon tcg harrastuksessani että en olisi tässä ilman yhdenkää ihmisen antamaa tukea! Yhteistyö Suomessa jossa on vielä puutetta verratuna muiden maiden pelaajiin pystyy vielä vahvistumaan ratkasevan vahvaksi että Suomesta voi vielä löytää se persoonna joka voi voitaa world champion tcg <3 Monien näiden asioiden ymmärrettyä tajusin että tuhoaisin Suomen mahdollisuuksia löytää pelaaja joka voisi vielä menestyä maailmassa ja menettäisin monia ystäviä jotka masentuisivat perässäni! Päätin etten anna voiton hallita minun ajatuksiani vaan olen valmis ottamaan itseni takaisin tcg peleihin ja päätämään etten jätä tätä Suomea jossa elää vielä ihmisiä jotka haluavat saavuttaa unelmia pokemon tcg joita kykenisin tukemaan <3 Sanoin myös että olen valmis miellummin häviämään kuin lopettamaan pelaamista jota minä rakastan <3 alotettua uudesta polusta ensimmäisenä osalistuin league cup ja valitsin pelaavani volcanion tulista saunaa jonka kanssa olen vahingossa alottanut pelaamaan kauan sitten ja pelaan sitä nykypäivänäkin vaikka olen lopettanut pelaamasta volcaa ja myynyt kortit monta kertaa ja tilannut monta kertaa takaisin koska pidin volcaa huonona... mutta tajusin että volcanion on minulle kuin kumppani jonka kanssa olen kisannut lukemattomia turnauksissa kohta 3 vuotta! löysin uuden voiman pelaa volcaa ystäviltä ja liigan perustamasta Oh My Games nimeltä ho-oh/Kiawe josta syntyi uusi liekkivä voimani <3 käytin sitä voimaa Suomen seuraavassa League cup joka oli suomessa isompia league cup mitä on koskaan ennen ollut!
Se päivä kun onnistuin ottamaan turnauksessa ensimmäistä kertaa finaalissa viimeisetkin puutuvat prize kortit josta olin unelmoinut 5 vuotta T_T <3 Saavutin champion tittelin T_T <3 tämä todistaa minulle että pärjään vain silloin kun kannan rinnallani toisten antamaa voimaa jolla saan annettua viestin perille ottelussa että minä päihitin sinut muiden antamien voiman ansiosta! minä kutsun toisilta saammien voimaa auraksi koska sen olon tuntee vasta ottelussa jossa pyrit tosissasi saavuttamaan sen mitä olet todella tahtonut riitävän tarpeeksi!
Tahdoin tosissaan kertoa mitä olen saavuttanut teidän tukenne ansiosta ja kiitos <3

Tässä turnaukset missä olen nyt ollut tultua takaisin peliin! 2018 vuosi

6.1 League cup <3
Volcanion 1 PLACE <3

Round 1 Lycanroc/Zoroark Won 1-0
Round 2 Golisopod/Zoroark Won 2-0
Round 3 Gradevoir/Sylveon Won 3-0
Round 4 Buzzwole/Lycanroc Tie 3-0-1
Round 5 Gardevoir/Sylveon Tie 3-0-2
Round 6 Buzzwole/Lycanroc ID 3-0-3

Top 8 Gardevoir/Sylveon Won
Top 4 Buzzwole/Lycanroc Won
Finaali Buzzwole/Lycanroc WON <3

CHAMPION VOLCANION HO-OH/KIAWE

18.1 League challenge
Night march/Zoroark 2 place

Round 1 Zoroark/Lycanroc Won 1-0
Round 2 Golisopod/Zoroark Won 2-0
Round 3 Buzzwole/Lycanroc Won 3-0
Round 4 Night march/Zoroark Lose 3-1

27.1 Pokemon Regional Leipzig
Ho-oh/Kiawe top 16

Day 1

Round 1 Drampa/Espeon/Garbodor Won 1-0
Round 2 Golisopod/Lurantis/Tapu koko Won 2-0
Round 3 Golisopod/Zoroark Won 3-0
Round 4 Buzzwole/Lycanroc Won 4-0
Round 5 Lycanroc/Zoroark Lose 4-1
Round 6 Buzzwole/Lycanroc Won 5-1
Round 7 Buzzwole/Garbodor Won 6-1
Round 8 Volcanion/Letter Won 7-1
Round 9 Broken/Gardevoir Won 8-1

1 place 353 master

Day 2

Round 1 Lycanroc/Zoroark Lose 8-2
Round 2 Broken/Gradevoir Lose 8-3
Round 3 Greninja Lose 8-4
Round 4 Sylveon/Hoopa Mill Won 9-4
Round 5 Buzzwole/Lycanroc Lose 9-5

Palattua Suomeen osalistuin samana päivänä prelikaan ja pelasin itseni Empoleon/Electrivire/Xurkitree GX 6-0

8.2 League challenge
Ho-oh/Wobbufet

Round 1 Decidueye/Zoroark Lose 0-1
Round 2 Buzzwole/Garbodor Won 1-1
Round 3 Gardevoir/sylveon Lose 1-2
Round 4 Bye
Round 5 Ho-oh/Wobbufet

Tämä oli ensimmäinen turnaus 2017-2018 suomen kisoista jossa en sijoitunut mihinkään CP palkintojen tasoseen sijoitukseen joka oli minulle yllätys...


Malmo Regional oli tulossa ja olin hädissään mitä pelaan! se oli oltava turnaus jossa on pakko sijoittua cp palkintojen tasolle koska saavutan unelmia mitä pääsen toteutamaan jos saan inviten Ruotsin reisusta! en tyytynyt mihinkää pakkoihin joten valitsin Volcan edelleen vaikka väitin olevani varma etten pärjää sillä enää challengen jälkeen T_T
opin juuri ennen Ruotsia että ainoa mitä tässä mailmassa on varmaa on se että MIKÄÄN EI OLE VARMAA <3
Päätin pelata Volcaniota ja kaatua pelatessa volcalla iha sama että en saa invitee kuha pelaan volcaa olen ylpeä siitä <3
Menin ruotsiin ja eläessään valossa saavutin valolla unelmien valon!

17.2 Pokemon Regional Champion Malmo
Ho-oh/Kiawe Top 32

Day 1

Round 1 Ho-oh/Salazzle/Mew Won 1-0
Round 2 Lycanroc/Zoroark Won 2-0
Round 3 Dusk Mane/solgaleo prism 3-0
Round 4 Zoroark/Garbodor/Bursting balloon Tie 3-0-1 Streemattu Livenä <3
Round 5 Dusk Mane/Magnezone Won 4-0-1
Round 6 Buzzwole/Lycanroc Won 5-0-1
Round 7 Garstomp/Lucario Won 6-0-1
Round 8 Golisopod/Zoroark Lose 6-1-1
Round 9 Gardevoir/Zoroark ID 6-1-2

3 Place 276 master Samalla Saavutan inviten world jos pelaan pelit loppuun!

Day 2

Round 10 Buzzwole/Lycanroc/Alolan Muk Lose 6-2-2
Round 11 Golisopod/Garbodor Won 7-2-2
Round 12 Zoroark/Weawile Lose 7-3-2
Round 13 Decidueye/Zoroark Lose 7-4-2
Round 14 Gardevoir/Zoroark Surrender 7-5-2. Pää ei kestänyt enää joten lopetin kesken pelin jotta saan inviten worlds koska sääntöjen mukaan palkinnot saa vasta kun on pelannut regionaalin kaikki erät ja saan inviten iha sama kuinka huonosti pelaan joten menin lemääpään ystävien rinnalle itkemään ilosta siitä että sain inviten worlds mutta odotus oli surullinen... minulle oltiin aluksi liian ankaria että luovutin viimeisen erän koska olin ainoa joka ruotsissa olisi voinut saavuttaa kunniaa Suomelle joten voimakkaat draamat ja itkut tuli tehtyä mutta se päättyi siihen että minulle annetiin anteeksi ja minulle annetiin lohdutusta joista olin haaveillut siitä asti kun minua ei ymmärretty että olen ihmisiä rakastava persoona joka on yrittänyt parhaansa tukea jokaista rajuista syrjimisestä huolimatta T_T <3
Sain anteeksi ja korvaan sen osalistumalla Pokemon World Champion Nashvilleen edustamassa meidän Kylmäistä Suomen maatamme <3

Pakat jolla saavutin world Cp ovat

Volcanion ja ystävät 202 CP
Tapu bulu ja Vikavolt 40 CP
Golisopod Zoroark ja ystävät 12 cp

254/250 Champion points <3

Mitä teen ennen world?
autan teitä Suomalaisia Pokemon tcg pelaajia pakoissa ja kaikkissa muissa missä tarvitsette tukea <3 kiitokseksi teidän antamasta ajastanne minuun <3
Seuraavat league cup ja Suomen mestaruus kisat pyritään streemaamaan koska olen siirtymässä selostaja rooliin 3 ja 4 guarterin ajaksi!
Aion treenata kunnolla ennen world lupaan sen! <3

kiitokset että jaksoitte lukea arvostan sitä <3

jos luitte koko jutun ja haluaisitte kertoa sanokaa vaan kiitos! se riitää minulle riitävän hyvin :)

Toivotan teille onnea seuraaviin kisoihin tulen pitämään teille peukun pystyssä ;)!

Hyvää viikonloppuja teille kaikille <3 ^_^ <3
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Teidän ansiosta saavutin mahdollisuuden <3

ViestiKirjoittaja Innokas pelaaja » 03.03.2018 02:09

Mukavan paatoksellinen teksti, kiitos siitä!

Victoryteam kirjoitti:tcg pelaaminen ei ole voittamista vaan tapa jolla voi nauttia pelistä ja vietää pelistä saamien uusien ystävien kanssa positiivisia hetkejä

Victoryteam kirjoitti:Suomesta voi vielä löytää se persoonna joka voi voitaa world champion tcg


Pelaaminen ei ole voittamista vaan pelistä nauttimista... mutta silti olisi tarkoitus voittaa MM-kisat? Ilmeisesti voittaminen on sittenkin nauttimista tärkeämpää?

Victoryteam kirjoitti:tajusin että volcanion on minulle kuin kumppani jonka kanssa olen kisannut lukemattomia turnauksissa kohta 3 vuotta!


Volcanion on ollut länsimaissa sallittu nyt tasan 1 vuoden ja 7 kuukautta.

Hyvää viikonloppua sinullekin!
Innokas pelaaja
 
Viestit: 126
Liittynyt: 01.11.2010 17:02

Re: Teidän ansiosta saavutin mahdollisuuden <3

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 03.03.2018 09:44

world mennään voitamaan tottakai ^_^ ois hauskaa jos meistä joku Suomalainen voitais :) laskin volcan ajan väärin pahoitelut! kiitoksia <3
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron