Arvaa kuka hävisi Nikolle! Rapsa Senioreista.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Arvaa kuka hävisi Nikolle! Rapsa Senioreista.

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 05.12.2010 22:26

Katos kummaa, rapsaa taas, ja näyttäisi että on ensimmäinen seinäjoelta, ainakin nyt kun alan kirjoittamaan. Noh, aloitetaampa aivan alusta. En aikonut tulla tänne, koska ei ollut kyytiä, mutta viime perjantaina Matti sanoikin että Peksu ei aikonut tulla, joten tulin hänen tilalleen. Koska tiesin että turnaus olisi pieni, ja tiesin suuri npiirtein osanottajat, etuunkäteen: Heikki, Miikku ja Niko, kohtalaisen vanha Nemesikseni. Päättelin ettei kukaan heistä pelaisi Machamppia, ja heitin Toxitankin kuuseen, ja lisäisin Call energyjä ja pari muuta korttia. Noh, menin turnauspaikalle Kettuskyydillä. Sitten paikan päällä järjestelin pakkani, katselin ympärilleni ja rekisteröidyin. Turnauksen ensimmäinen kierros alkoikin, ja huomasin että osuin heti Heikkiä vastaan. Hienoa...

Round 1 Vs. Heikki Kettunen W/ Luxchomp

Noh, saan luvan aloittaa ja aloitan Call enulla, Dialgalla ja kahdella sprayllä. Callaan popeja penkille, ja päätän vuoroni. Heikki tekee kaikenlaista, pelaa melkein koko kätensä pois, muttei pelaa supportteria. Jossain vaiheessa kai seuraavalla vuorolla hän yrittää Bright Lookata, mutten anna. Sitten hän liittää beltin Luxraylleen, ja tappaa jotain, en muista mitä. Minä taas Dragon Rushin häneltä Luxraynsä pois, ja nostan kaksi prizeä. Tämän jälkeen ajelen oikeastaan koko pakan läpi Dialgalla.

1-0

Noh, en tee mitään ihmeempä tässä välissä, muuta kun ipelaan hupipelin Heikkiä vastaan, jonka häviän nopeasti nostoni surkeuteen.

Round 2 Vs. Johannes Marttikala W/ GengChamp

Tämä peli menee hyvin, paitsi että joudun aloittamaan. Callin jotain penkille. Hän hakee Cyruksella Collectorin, ja liittää energiaa Uxiellensa, jolla hän aloitti. Noh, minä taas Lookkeraan hänen kätensä pois, ja hän ei nostanut yhtään mitään. Tapan kaiken tieltäni Dialgalla, ja peli looppu nopeasti.

2-0

Noh, tässä välissä aloin jo haaveilemaan revanssista Niko kivimäkeä vastaan. Hän tosiaan voitti mionut kolmesti SM:issä

Round 3 VS. Niko Kivimäki W/ Luxchomp

Pelin saa aloittaa Niko, joka aloittaa Lucariolla. Hän liittää sille energian, ja passaa. Minä liitän Call energyn Garchompilleni, ja haen Bebellä Uxien, ja nostan kortteja. Ei Cyrusta, ei Collectoria. Huuuaaah. Niko tekee kaikenlaista, retreattaa Lucarionsa, ja iskee jotain Garchomppiini. Minä topdeckkaan Cyruksen. Jotain hyötyä siitäkin että perustaa tiimin joka nojaa pelkkään tuuriin. Noh, liitän DCE:n Garchompilleni, haen Garchomp X:n, ja sniputan jotain. TÄstä lähtien olen unohtnaut aika hyvin kaiken, kun en jaksanut kirjoittaa mitään ylös, koska oli niin pieni turnaus.

2-1

Noh, saan 10 Boosteria, ja lähden hakemaan ruokaa. Eksyn hieman, ja kulutan reissuun puolisen tuntia. Noh, tämän jälkeen lähinnä tapan aikaa, ja lähden Kettuskyydillä kotio.

Props:

+Antero, joka lainasi Uxie X:n
+Voitin Heikin
+Sain 10 boosteria.

-En voittanut
-Todella pieni turnaus Senioreilla(Olli Orava ja Kalevi Kuikka esimerkkinä)
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Arvaa kuka hävisi Nikolle! Rapsa Senioreista.

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 07.12.2010 16:27

Mäkin haluun Team Topdeckin jäseneksi kts mun MM-Topdeckit <3
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Arvaa kuka hävisi Nikolle! Rapsa Senioreista.

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 07.12.2010 18:32

"kangasalan liigassa(+ Pälkäneen liiga=Team topdeck, ainakin minulle)" Eli et kai ole Pälkäneen liigassa, joten et ehkä pääse(kunniajäsen?), ellei koko muu tiimi ja matti Sano että kyllä. Team kun on minun keksintöni, mutta liigat ovat Matin päätösvaltaa. Eli, jos jotkut pälkäneen ja/tai kangasalan liigan jäsenet sanoisivat mielipiteensä asiasta? Katsotaan sitten.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Arvaa kuka hävisi Nikolle! Rapsa Senioreista.

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 07.12.2010 21:13

Mut kun mulla on suomen paras TopDeck!
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron