Sacrifice... Not a good day to be a Mesprit

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Sacrifice... Not a good day to be a Mesprit

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 18.12.2010 22:21

Noh, Pelasin Gigasta Helsingin CC:ssä. Tarkoituksena olikin aiheuttaa ongelmia metagamelle, ja olla ensimmäinen Gigasin pelaaja tällä kaudella Senioreissa. Noh, olin rakentanut Gigaksen aikoja sitten ja harjoitellut sillä, ja tarvin noin kolmasosan pakan korteista lainaan, kaikki jotka sain Matti Kettuselta. Noh, kotona kun teen pakkalistaa huomaan että mukana on vain kaksi Mesprittiä. Auts. Noh, korjailen asioita lisäämällä vähän omituisia techejäni(Chatot G, 3x Dual Ball). Näiden tarkoituksena olikin saada alku varmemmaksi, ja yhdessä kolmen Seekkerin, neljän SSU:n ja kolmen Junk Armin kanssa pystyä vetämään pitkiä aikoja Powerlukkoa. Noh, kuitenkin, tulen turnauspaikalle isän kyydissä noin klo 10.15. Scoutin vähän pakkoja, ja menen Deck Checkkiin. SItten huomaan että Senioreissa on kaksi muuta Gigasta. Se siitä ensimmäisestä Gigasin pelaajasta senioreissa tällä kaudella. Noh, pelaan kaksi peliä Metattia, toista Gigasin pelaajaa vastaan. Kummassakin tapauksessa T1 Psychic Bind ja Let Loose ovat liikaa, ja hän scooppaa. Kuitenkin, Paringsit tulivat pian, ja lähdin pelaamaan.

Peli 1 Vs. Joku ei-foorumilla oleva W/ Crobat Prime

Täysin uusi ROgue-pakka minulle. Kuitenkin, T1 Psychic Bind ei tee mitään, kaiken lisäksi pitää aloittaa. Hän hakee tupla Poke-Drawerilla kortteja, ja pian hänellä on jo Crobat Prime Poisonaamassa pokejani. Liitän energiaa Gigakselle, laitan Beltin, ja saatoin Let Loosettaa, heittää SSU:n ja Psychic Bindata. Jätän sitten Azelfini eteen. Hän tekee jotain, taisi hankkia Basicceja penkille, ja heittää uudet poisonit. Minä liitän energiaa, enkä pysty tekemään oikeastaan muuta ennen kuin jotain minulta kuolee. Noh, Azelfini kuolee ja tuon jotain etten, ei ideakaan mitä. Hän Set Uppaa Uxiella, ja tekee jotain. Minä haen Twinssillä Regigigas X:n, ja energian. Isken kai Drag Offiin eteen, ja hän Poisonaa minun GIgakseni. Let Loosetan, ja isken Giga Blasteria. Tässä vaiheessa vahinkoa on jo aika pahasti, ja hän tappaa GIgakseni Beltti+energia Beldumillaan. Käteni on kuitenkin täysin hyödytön, ja hankin Uxie X:llä yhden prizen. Tämä taas hankkii minulle tarpeeksi aikaa saada uusi peliin. Ongelma on vain se, että kun Gigas on ladattu, vastustajallani on enää yksi prize jäljellä. Psychic Bind+Let Loose kuitenkin estää kaiken, ja hankin loput prizet nopeasti.

1-0

Peli 2 Vs. Mint Nature/ Ökä W/ Luxchomp

Noh, aika hyvin täydellinen alku, Dual Ballilla ja Collectorilla haen penkkini täyteen, lataan energiaa Gigakselleni, Psychic Bindaan ja Let Loosaan. Noh, en muista mitä Ökä tekee, mutta minä saan Psychic Bindin uudestaan, jaT2 Giga Blasterin, jolla discin kaksi Aaronia, ja tapan Garchompin. Aika hyvin siis. Noh, jatkan Psychic Bindaamista, ja Let Loosaamista, mutta minun Pitää Sacrificettaa melkein joka vuoro. Tämä taas johtaa minun olevan häviöllä. Loppupuolella peliä Ökällä on yksi Prize minun kolmeani vastaan, ja olen discinyt häneltä jo kolme Cyrusta. Giga Blasteroin, oho sinne meni neljäs Cyrus ja taistelusammakko. Hyvin menee siis. SItten: Mintti topdeckkaa luxray X:n ja hankkii vikan prizensä. Hitto. Häirintäni kuitenkin toimi ylikierroksilla, kuusi seitsemästä SSU:sta meni oikein, ja muutenkni peli meni nappiin tuota yksityiskohtaa lukuunottamatta. No jaa, kutsu Team Topdeckkiin on postissa, ökä.

1-1

Peli 3 Vs. Joku Random Senior W/ DusseGar

Noh, en muista pelistä oikeastaan muuta kuin sen, että onnistuin kiertämään DUsse X:n ja Gengar SF:n Powerit jotenkin, ja loppuratkaisun. KOska minun piti FLash Bitata DUsse, se pystyi iskemään 130 damagea Gigakseeni. Sacrifice ei siis poistanut kaikkea vahinkao, ja 50 jäi jäljelle. VAstustajni hakee Level-uppaa Gengarin, flash Bitettaa Gigasta, Level DOwnaa, ja Poltergeistaa loput vahingot, jolloin beltillinen Gigakseni katosi, ja vastustajalla jäi ladattu Genkku, hänen tarviten vai nyhden prizen voittoon. Scooppaan.

1-2

Masennuin hieman ja kävin hakemassa ruokaa. Syön jotain, ja kierros alkaa taas.

Peli 4 Joku W/ GenChamp

Jaaha, surkea alku näkyvissä. Yksi Twins ja Dual Ball. Yritän hakea Dual Ballilla jotain, ja tuplatails. Hmmm. Pelaan Junk Armin, ja haen Dual Ballin. Yksi Heads, jolla haen Giratinan, ja Let Loosetan. Nostan neljä Traineria, ja passaan. Hän kehittelee pokejansa, ja Pitch Darkkaa. Minä en vi tehdä mitään, ja hän tappaa minulta jotain Machampilla. Haen uudella Twinssilläni Abomasnowin, ja Beltin lisää, jolloin minulla on kaksi SSU:ta kädessä. Heitän kaikista Tailssin, ja nyt masennus painaa päälle pahasti. Noh, aloitan massiivisen Spreadin Abomalla, tehden nopeasti selvää Champista, joka oli saanut vähän vahinkoa Uxie X:n iskusta. Noh, hän hankkii Gengarin, ja tappaa enkiltäni MEspritin. Jatkan Spreadimista, ja hän tappaa jotain. Seuraava spreadini tappaa neljä Pokea samaan aikaan, ja nostan seuraavalla vuorolal water enun, ja voitan pelin.

2-2

Noh, katselen kaikkea mitä tapahtuu, pelaan harjoituspelejä ja trollaan. Katson kun Gigas voittaa turnauksen, annan Matille korttinsa takaisin, ja häivyn kotio.

Props:

+Gigas voitti, ja se että en failannut totaalisesti.
+Starcraft 2 jota pelattiin taustalla.
+Matti joak lainasi 19 korttia.

-2-2 tulos
-Heikki hävisi

Noh, Hyvää joulua kaikille, ja seuraava rapsani tulee josksu Tammikuussa. Myös Artikkelin Dialgasta on melkein valmis, pituutta on nyt 15 sivua, joista Techejä kolme sivua.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Sacrifice... Not a good day to be a Mesprit

ViestiKirjoittaja DaRoX » 18.12.2010 22:35

HEI! Olen random ja pelasin sinua vastaan 3. kierroksella. -.-
DaRoXin vaihtis

Spoiler:
pullaa!!
Avatar
DaRoX
 
Viestit: 172
Liittynyt: 01.11.2010 17:57
Paikkakunta: setelliuudistus!

Re: Sacrifice... Not a good day to be a Mesprit

ViestiKirjoittaja Energy » 19.12.2010 20:14

Noh, noh...
AIRSOFT <3
Avatar
Energy
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02.11.2010 15:19


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron