Tää ei oo mun pakka

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Tää ei oo mun pakka

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 18.12.2010 22:45

Koska muu Team Turku ei varmaankaan rapsaa kirjoita, on minun se kirjoitettava.
Viime viikolla liigassa pohdin ankarasti mitä pelaan, vaihtoehdot olivat ChompChamp, SpeedKingdra, ja Gliscor.
Kysyn Turun viisaimmalta hemmolta (itseni jälkeen) eli GaMelta, mitä minun tulisi pelata. GaMe toteaa että ChompChamp on sun pakka, pelaa sitä. Mietiin että joo, voishan sille toisen mahiksen antaa. Lopulta kuitenkin päädyimme Frezen kanssa viimeisenä iltana siihen, että pelaankin VileGaria kun hän oli päättänyt pelata Gyaraa ja näin ollen oli koko pakka lainattavana.
La aamuna sitten herään ja lähdenkin suoraan Frezelle josta lähdemme matkaan, ideana olisi että pelaisimme hirveästi automatkalla jotta oppisin kaikki VileGarin salat, mutta autossa pelaaminen olikin oletettua vaikeampaa, ja päädyimme pelaamaan vain puolikkaan matsin. Loppumatka sitten funtsaillaan mitä mun pitäisi tehdä mitäkin pakkaa vastaan ja sitten kirjotetaankin listat. Pienen hakuilun jälkeen löydetään perille, ollaan puoli tuntia etuajassa ja kirjoitetaan listat loppuun. Jonkin ajan päästä saapuu loppu Team Turku eli Regi, Pate ja GaMe. Jotain jutellaan siinä, Regi vieläkin mietti mitä pelaisi ja lainasin GaMelta pari korttia, jotka sainkin sitten itselleni, kiitos GaMelle.

Jonkin ajan päästä alkaakin pelit. Pelit on mahdollisesti väärässä järjestyksessä koska en turnee paikalla jaksanut mitään muistiinpanoja laittaa.

Peli ehkä 1 Kysyjä VS. Kekkonen (Mew Rhype)
Vastustaja aloittaa Mew Primellä ja hankkii heti Rhype lv.X:n lostiin, tämän jälkeen tuon Tombin eteen kehittämään Gastlyjä, mutta epähuomiossa vastustaja pelaakin sitten trainerin, no siitä tuleekin sitten melkomoinen säätö, lopulta saan sitten nostaa prizen virheestä ja vastustajalta lähtee randomilla kortti pakkaan.
No lisä prize ei auta voittoon, hakkaan yhden Mewin Polterilla ja toisen Uxieilla, turpaan tuli.
0-1

Peli ehkä 2 Kysyjä VS. ??? (Empo MD, Gallade 4 + JIRACHI)
Saan alkuun Tombin ja lähden kehittelemään, mutta vastustaja pääsee kuitenkin hyökkäämään nopeasti ja alkaa lätkiä korttia alas Empon Dual Splashilla. Saan jotain alas mutta eipä se paljoa auttanut. Vastustaja lopettaa hienosti nostamalla Vileplumen ylös Jirachilla, ja kun Plumella oli tullut jo damaa about 80, Oddish kuoli ja vastustaja sai viimeisen prizen, GG.
0-2

Peli ehkä 3 Kysyjä VS. Kivikirves (NidoKing/Queen)
Peli on tasaista ja vastustaja kiertää kokoajan Faintingit Hornin poisonilla. Lopulta kaadan kuitenkin pari Kingiä Polterilla, ja viimeisen Queenin hakkaan Honchkrowilla :p
1-2

Tässä ruokatauko, mennään Frezen kanssa kauppaan josta saan Tutti Frutti Choco pussin, ainakin joku asia oli hyvin tälle päivää.

Peli ehkä 4 Kysyjä VS. ??? (Fera prime, Floatzel GL)
Vastustaja setuppaa tooodella hitaasti ja ihmettelen oikein sitä, hakkaan Fera Primen penkiltä pelkällä Roomilla, ja ennen sitä laitan vastustajan Floatzel GL lv.X:n takaisin pakkaan, joka hidasti hänen peliään entisestään. Hänellä kuitenkin taisi olla Palmer kädessä tai topdeckissä, ja sai sillä sitten kaiken takaisin. Lopulta eteen tuleekin Kyogre&Groudon Legend joka hakkaa viimeisen tai kaksi viimeistä prizeä, en muista.
1-3

Peli ehkä 5 Kysyjä VS. ??? Nainen :p (Magnezone)
T1->Trainerlock, yeah. Vastustaja ei saa yhtään mitään peliin, hakkaan Roomilla ja Polterilla prizejä pikku hiljaa alas, yllättäen eteen tuleekin Zone Prime, katson penkkiä, vain 1 Gastly + Lukko ja Tombeja, eli jos Fainting menisi väärin, saattaisin hävitä koska Twinsseistäkään ei tässä vaiheessa olisi mitään hyötyä.
Heitän onnekseni Fainting heads, ja Azelfin ansiosta sain sitten oikean prizen hankittua, jonka jälkeen ajoinkin vastustajan pikku hiljaa yli, jossain vaiheessa edessä kävi myös SähköZone ilman enua, kaadan senkin Polterilla ja Roomilla.
Pelin jälkeen vastustaja toteaa ettei ollut odottanut mitään trainerlukkoa, ja sanoi että nyt pitää vähän tuunailla :p
2-3

Peli varmasti 6 Kysyjä VS. Justware (Tyris)
Alan sekoittaa, löydän yhtäkkiä Celebi suojan, olen ihan lolwut, mutta älyän palauttaa sen Naiselle^ joka oli ainoa joka pelasi Celebi suojia. Sitten aloitetaan:
Unown Q alku mutta nousen Collen ansiosta joka tulee topdekistä T2 tai 3.
Tasaista päiskintää puolintoisin kunnon setupin jälkeen, hänelläkin Vileplume joten päätän ofc olla pelaamatta omaani.
Lopulta joudutaan Suddeniin kun vastustaja Grindaa ja Fainting Spell heads.
Tässä vaiheessa vähän skoutitaan toistemme pakkoja, ja selviää että kumpikaan ei pelaa yhtään traikkua, kummallakin on 3 BTS ja kummallakin 4 Tomb jne. Eli setupit olisivat ihan samanlaiset :p
Sudden:
Kummatkin saa hyvät setupit kun Tombi alussa ja sama toistuu :p Grind, Fainting Heads, sudden2.
Sudden2:
TAAS sama, mutta, Fainting tails ;<
2-4

Turnee loppuu, jäädään istuskelemaan Frezen kanssa ja ootetaan kyydin saapumista. Olin kyllästynyt VileGariin koska en osannut pelaa sitä, ja vaihdoin dekkini takaisin ikiomaksi CC:kseni (ChompChamp) ;< meen pelaa Eeron kanssa joka pelasi mun pakkaa, ChompChampia :o jo toinen heppu joka pelaa mun pakkaa itseni lisäksi. Anyways, jään huonon alun takia prizeissä häviölle, mutta koska listani on itse tekemäni ja näin ollen parempi kuin halvat kopiot, hakkaan vastustajan Gabiten Sand Tombilla, eikä hän päässyt ragettamaan Champilla, ihmettelin itsekin, että tällä pakallahan voi taktikoida?

Nyt menen seikkailemaan, löydän Freze VS. _ArSkA_ taiston jossa kummatkin fägäröi minkä ehtii, Freze siksi koska vastassa on LuxChomp, vaikkei se kuulemma Arskan pakka ollutkaan. Ja Arska fägää takasin koska Freze fägäs Arskaa, siinähän ne sitten kiroaa jne. Lopulta minä sanon että pennut hiljaa, jompikumpi heistä voittaa ja tulen pelaamaan Arskaa vastaan CC:llä ja vien pelin jotenkin sekoitetulla topdeck tuurilla ja rajattomalla taidolla.

Tämän jälkeen aika käy tylsäksi ja seuraan Eeron peliä UxieDonkkia vastaan, Eero failaa minkä osaa ja vastustaja flippaa minkä ehtii :p T2 about +10 flippiä?

Jee:
+Sain kortit
+Pakka oli ok vaikken osannu
+Nyt älyän pelaa omaa dekkiä
+Seura

FFFUUU:
-Pelit meni penkin alle
-Freze VS. Arska taisto hupimatsissa >__> jtn rajaa hei.
Viimeksi muokannut Kysyjä päivämäärä 19.12.2010 11:09, muokattu yhteensä 4 kertaa
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Tää ei oo mun pakka

ViestiKirjoittaja Registeel » 18.12.2010 22:49

Kysyjä kirjoitti:-Freze VS. Arska taisto hupimatsissa >__> jtn rajaa hei.

Hei se oli LuxChomp en ees halunnu pelaa mutta se pyys ja ei sitä voi vaan sanoo vastaan. Ja se pelas LuxChompii... Sitä vastaan pitää fägäröitä.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Tää ei oo mun pakka

ViestiKirjoittaja Kivikirves » 19.12.2010 03:57

Olen peli 3. Nidotank.
Avatar
Kivikirves
 
Viestit: 6
Liittynyt: 08.11.2010 20:38

Re: Tää ei oo mun pakka

ViestiKirjoittaja JayEm » 19.12.2010 17:37

Hieno rapsa, jaksoin lukea.
Vau, pelasit 2 Sudden Deathia JKLn suojelukohdetta vastaan o_o
Harmi ettei VileGar toiminut tällä kertaa...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron