Ökä Nysväilee! Senior 2. Sija

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Ökä Nysväilee! Senior 2. Sija

ViestiKirjoittaja Mint Nature » 15.01.2011 22:45

No koko alku selitys lähtee siitä kun en jaksanu pelaa Poromagian jälkeen LuxChomppia kun oli liian Vemps ja Tylsä, joten kokeilin toinen toistaan Randomimipia LuxChomp Counter-Dekkejä ja niistä yksi toimi jos nosti hyvän alun, mutta hävisi kaikelle muulle (Tonulta voi kysyä lisää kyseisestä Dekistä)...

Koko ajan kaikki koulu ja sen mukan tuomat huvitukset aina lykkäsi ja lykkäsi pakan valintaa ja sitten perjantaina Tommi (Aka Energy [Drink]) tuli meille yöks kun oli huomenna aikainen lähtö ja sitten palattiin epäinhimillisen paljon pokemoni 15-22 välisenä aikana ja siitä saa mukavalla matikalla sitten sen 7 Tuntia-Ruokailut ja Kone Mehustelut eli ~5 Tuntia...

Dekeiksimme päätimme pelaa Härö Radaria (Poke Radaria), molempien Dekeissä ja sitten kasasimme Tommille Flygon/Donphanin johon Fiksasimme 3 Poke Radaria ja Kolmannen collectorin (Tommi oli siis finaaleissa kahdella Collectorilla...) ja Minulle LuxChompin jossa oli Premier Ballien vajaukseni takia 2 Pokeradar joita en pelannut kuitenkaan Turnauksessa, siitä sitten myöhemmin.

Menimme Tommin kanssa nukkumaan 22:22 eli pitkät yö unet edessä... Olimme kyllä Puhki jo 6 Tunnin Koulu-päivän ja 5 Tunnin pahvin läiskinnän jälkeen (en vieläkään ymmärä miten jaksoimme pelaa noin paljon...)

Heräsimme siin' 6:50 paikkeilla, koska meillä oli vielä 2+ Tunnin matka Tampereelle... Söimme, otin lääkkeenni, kävin suihkussa ja sitten pakkasin eväät, joten olimme siinä vaiheessa valmiita Turnaukseen!
Matka kului ihan mukavasti siihen asti kunnes päätimme nukkua noin 20 minuutin unet jotka Failasivat minulta aikatotaaliseste ja Tommi Kuorsaa vieressä...

Tommi Heräsi heti Tampereelle tultuamme ja menimme turnaus paikalle. Turnaus paikalla juttelin ja leijuin mun "viiden" radarin LuxChompilla, mutta näin turnauksessa 2 Mewtwoa ja 1 VilePlumen joten poistin ne ja laitoin 1-1 Dialgan.

Menin Deck Chekkiin ja listani näytti tältä

2-2 Luxray
2-2 Garchomp
1-1 dialga g (ettei sekotu normiin...)
2-1 Uxie
1 Bat G
1 Dragonite
1 Roserade GL
1 Promocroak
1 Lucario GL
1 Brongzong G
1 Azelf
1 Unown Q

4 Cyrys C.
3 Collector
2 Sage
2 Aaron
1 Bebe

4 Turn
4 Gain
1 Belt
3 Spray
3 Sp Radar

4 DCE
3 Light
2 Warp
2 Psy
1 Metal

Olin taas niitä ekoja ilmoittautujia kun Qahwi anoi, että Tasarahalla vain pääsee ja minulla oli joten pääsin sen ison jonon ohi =)
Deck Chekin jälkeen turisin kaikkien kanssa kaikenlaista repeiltiin Pasianseille ja Tonun Gyaralle! Mukavaa seuraa ovat Tonu ja Revo =)

No Kierrokset alkaa ja saan vastaani...

Round 1 Ökä vs Tampereen keila Junior (seniori oli mutta ei ole vanhempi kuin Tampereen ykkös Keila Pandem) (LuxChomp Vs BlazeChomp)
No tähän alkuun voin sanoa, että pelissä ei ollut näiiden tekijöiden takia mitään haastavaa kaverini selkeästi pelkäsi minun mahtailevaa Turnaus Egoa ja mitallian ja toinen tekijä oli, että tämä oli hänen eka turnaus... No itse peliin

Nostin aluni Dialga Up, Uxie Up, Aaron, Spray, Gain, Luxray, Luxray.... Olin vähän Fuu-uu....
Mutta kaveri aloitta ja pääsin Nysväilemään Luxrayn Bite Hyökkyksellä Prizen ja sain Prizeistä Collectorin ja Olin silleen taas mun tuuria, mutta nostin Top Deckistäkin Collectorin ja monimutkaisten laskutoimituksien kautta nostaisin Uxiella yhden joten päätin hakea ekalla Collectorilla kaikki Basic Syövät Garchom,Dragonit, Bronzong. Ja ensi Collectroilla hakea vasta Uxien ja niistä oli yksi Dekissä...
Kaverin Alku ei näyttänyt yhtään lupaavammalta ja hänkin nysväili ekat kierrokset Blazikenillä. Jossain vaiheessa tulin Uxiella Nysväileen 20 kyseiseen Blazikeniin ja toin Azelfin Eteen. Kaveri Jet Shoottaa sen. Tuun sitten Promosammakolla kostamaan.
Tämän jälkeen sain yliotteen Chomppi pelilläni ja se Azelfista otettu Prize jäi kaverin ainoaksi Priseksi....
1-0

No peliin meni Nysväilyjemme takia paljon aikaa joten pääsin nopeasti pelaamaan seuraavaa vastustajaani vastaan joka oli...

Ökä Vz ErnuTatti (LuxChomp Vs Gigas)
Alkuni oli taas vaihteeks täyttä kuraa, mutta sain valitettavsti tässä pelissä Prizejeni ja Vastustajan Jdgejen kautta Set upin näin alku selostukseksi mutta itse peliin

No kuten sanoin alkuni oli kuraa, mutta sain järkättyä Prizeni Azelfilla ja lähdin Roseradella Nysväilemään Kaverin Jirachia, joka sitten kuolikin minun Roseraden Poisoniin minun vuoron alussa. Tässä vaiheessa kaveri oli saanut jotain Gigasin tynkää penkille ja minä yhden enun lucarion...
Nostin Prizeistä DCE ja ajettilin minun "aivan loistavaa Tuuriani", mutta nostin Top Dekistä saman moisen joten olin valmis ottamaan muutaman Prizen Dragon Rusheilla. Dragon Rushasin Uxieta, Koska minulla oli Spray kädessä niin ajattelin että ei saa mitään 6-7 kortin Set Uppia. No kaveri yrittää sitä, eikä men läp passaa ja saan Turnilla uuden Dragon Rushin ja Nostan Prizeistä Cyryksen, Mutta se ei auttanut minua koska kaveri Tuli God Hand Mode on Giga Blasterilla Discimään Sen ja Collectroini Jättäen vain Uxien ja Enun käteeni. Kaveri ei kuitenkaan saanu pidettyä lukkoa päällä, koska hänellä oli kolmas Mesprit prizeisä...
No saan Uxie Upin peliin ja sen kautta Collector Tai Collector no päätin otta Collectorin jolla Uxien. Laskin, että Lucariolla saisin sen Gigasin 10 päähän, mutta en lähhtenyt tuohon, koska minulla oli Spray vajutta. No laskin, että Poison Bindin jälekeen saisin sen alas. No Poison Bindaan. Kaveri tekee jotain ihan muutakuin Blasteroisi Ruusuni, hän raahaa Azelffini eteen. Totean, että enun latauksen jälkeen saan Lucariolla alas, mutta totean, että en saisi joten Lock Uppaan eteen. Ja Kaveri lähtee Draggailemaan kaikke Roskaa eteen ja sitten Lock Uppaan koko ajan Giagasia, siihen asti kun hänellä on Gigas kymmenellä Hp;lla ja hän Top Dekkaa SSUn ja totean, kenellä nyt on hyvä Top Deck, niin kenellä ja minut leimataan tuuri pelaajiin... Ja hän heittää Headsin, kenellä in nyt hyvä tuuri... ja tuli mieleen minun ja Miikun hieno peli jossa tein samoin, mutta kyseessä oli Belt Erl. No hän Nysväilee sen Gigasin sinne penkille ja Laittaa sinne DCE:n ja Passa tulen Cyryksen kautta haetulla LuxRay X:llä hakemaan eteen ja isken. Kavei koittaa säkätä, mutta Spräyaan. Ja sitten oltiin silleen, että oli siinä. Ja ens vuorolla tulen Lucariolla ottamaan alas. ja tämän jälkeen Dragon Rushaan jostain vikan Prizen.
2-0

Ja olin menossa peliin vähän sillen katotaan mitä tästä nyt tulee... Tämä peli meni aikaan joten vaan seuraavaa Peringziä kehiin ja saan mirrorin...

Ökä Vz Pate (Mirror)
No molemmat nostaa kura alun ja lukotamme toisiemme Roseradeja Roseradeilla ja sitten tuunkin Diefen Lukottamaan no sain Poison+Dialgalla sen Prize etumatkan, joka kylläkin kostautui siinä vaiheessa kun sain vain luxraytä peliin ja kaveri kaiken mailman Mirror Techit. No nysvöilen Prizejä kaiken mailma Roskila
Dialgalla-Giant Taililla-Uxie X:llä-Sammakolla-Belt Uxiella ja Lucariolla jo oltiin 1-2 Prizeissä ja tarvin pakastani jossa oli 7 korttia ja sieltä yhden Spräyn kaytän Sagen ja katson viisi ja olen Fuu-uu ne kaks jä sinne no otan jotain jolla saan Mirror Dragoniten alas ja sitten siltä tulle se Brongzong Jonka minun pitäisi Spraytä...
2-1'

Ja minutko leimataan Tuuri pelaajaksi en pullattanut kyseisissä peleissä kun sen säälittävän Giant Tail Nysväily Headsin ja kaverit pullatta top Deck FLippi kortti headseja ja 7 Kortin pakasta Sagesta ei nouse niitä kahta jäljelllä olevaa Spräytä (Kyllä sain vain yhden Spryyn äskeisessä pelissä) No tääkiin aikaan joten menin suömään jotaIn (Ruokataukp) ja Peringseille ja sain vastaani...

Ökä Vz Aino Kettunen (LuxChomp Vz Kindra)
Oijoijoi Upper Paring Junior! No saan tässäkin ihan kura alun...
Joten Nysväilen Roseradella jotain smeargleja ja kahden nysväiltyn Smearglen jäleem saan Collectorilla pelini käyntiin...
Ja lukotan Deafenillä kai kierroksen ja ain on Fuu-uuu ilmeellä.
No tuun Luxrayllä ottaan ainon Kindran alas ja sitten Aino Yrittä Set Uppia 6 ja sitten SSU Heads ja uutta kehiin Spräyaaan molemmat ja saan Ainon Seadran alas ja aino saa jotain ekhiin ja sitten lähdin Ownaamaan Luxrayllä ja Chompilla ja voitin peli 6-0
3-1

Peli oli lyhyt joten päätin mennä syömäään ja juoamaan ja vessaan ja kaikke muuta tein, että sain oloni mukavaksi seuraavaa peliin

Ökä Vz Timsku (LuxCHomp Vz Gyara)
Saan Tupla Chommpi alun ja lähden T2 Chompilla Nysväilemään jotain alas ja saan turnauksen ekn kunnon pullan Cyryksen Prizeistä ja sain tota kautta peliin ne himpskutin Luxrayt Ja Timsku ei Mahtanut mitään Tupla LuxRayelleni ja voitin pelin 6-2
4-1

Topeissa olisi Pate vastassa ja nysväilen jotain kivaa ennen toppeja

Peli 1
Ökä Vz Pate (Mirror)
No nostan kuran alun Lv Uppeja ja Roserade Spräy ja saan Top Dekistä Chompin ja se oli ainoa jonka LV Uppia minulla ei ole. No Lataan Chomppiani ja Nysväilen Roseradella edestä Prizeä saan ja saan prizeistä Turnin ja Top Dekiistä Garchompin, jote lähden Rushaamaan kaverin Chompin ja saan Prizeistä taas uuden Upin ja Joni tuli llollaan mun kättä (0-2 Luxray,0-1 Uxie,0-1 Dialga,0-1 Garchomp. Nostan Top Dekistä jonkun ei LV Upattavan syövän ja pelaan sen Spräyni takia ja saan silla lisä kierroksen aikaa nysväilen Chompilla tokan Prizen ja siieltä Spray ja Spräyaan toisenkin uxien ja sitten sain Sagella Collectorin ja Cyryyksen ja olin ihan pilvissä kun olin helpottubun. saan noilla noden LV uppien muodot käteen ja oli kätevää kun ei tarttenu äyttää mitään niiden hakemiseen.
Peli jatkuu ei nyt niin Perus mirror Nysväilynä (Molemmat ottaaa Prizejä niinkuin ei pitäisi), mutta aiva loistavan kykyni nähdä Gaint Tail vaihto ehtona niin sain merkittävän Prize matkan ja kaveri ihmetteli Moveani kun oli varta vasten tuonut uxien, eteen että en saisi sitä alas. Nysväilen Tupl Luxrayn ja Flashailen porukka, mutta mitään Prizeä en saa kilpailemme/nysväilemme molemmat itsemme 1-1 Prizeihin jossa ainoa vaihto ehoni oli Deafen+Second Strike ja katoin älyaiskö kaveri sitä. Hän jättääsuunnitelmansa Turnin varaan ja huomautan Deafen lukosta ja pääsin pelistä kuin koira veräjästä...

Peli 2
En nosta suppoo ja Skuuppaan

Peli 3
Donkkaan Unown Q:nn omallani ja vielä mehustelen Dcellä

Finaalit alkoi pienen keskustelun ja happi hyppelyn heikin kanssa joka on kyllä aiavan ihana seniori kun tykkään pelat häntä vastaan

Aka Finaalit Nysväily Vz Standarti Mirror (Ökä Vz heikki)
Molemmat nostaa kura alun, mutta joudun taas nysväilemään jollakin Roseradella ja Dialgalla ja Sammakon kyvyllä ja saan pelin ihan mukavaan 3-3 tilanteesen ja ajattelen että tarviin enään Metal enun, Chompin ja Gainin ja ne olivat 3 vikaa prizeäni

Peli 2
Heikki Donkkaa Apinalla ja Batillä PP/GG

Props Und SlÅps
+ Toka sija
+ Ei lisää Byetä
+ SenioreiDen Prevent Bye Lukko By: Ökä, Heikki, JOhannes, Räty, Niko
+^Kyseiset henkilöt
+ Niko ei ollut Ego ego
+ Heikkin finaalit vaikka peliä ei syntynyt
+ Nysväily
+ Roserade
+ Nysväily^2
+ Dialga ja sen moni puolusuus
+ LuxChonp on ihan liian Nysvily Dekc
+ LuxChompit
+ Pate vastaan pelatut pelit GG kaveri annoit sitten parhaita pelejä Worldsejen jälkeen
+ tommi
+ 5 Tuntia Pokemoni vapaa ajalla WTF?!
+ Heikki ja Happi Hyppely
+ Tonu ja Revo =) kivaa puhe seuraa päästiin repeilemään Tonun ja Mun Nysväilyille
+ Bloodeplae aka Aarnos

+/- Nysväily

- LuxChompit
- LuxChomp on nysväily Dekki
- Finaaleista ei tullut edes kunnon pelajä
-liian vähän miinuksia
Viimeksi muokannut Mint Nature päivämäärä 16.01.2011 13:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Valloitamme Mailman Kahvi kupilla.xp
Spoiler:
ökääh
Avatar
Mint Nature
Järvenpään Liiga-Leader
 
Viestit: 219
Liittynyt: 01.11.2010 16:23

Re: Ökä Nysväilee! Senior 2. Sija

ViestiKirjoittaja Revo » 15.01.2011 23:10

Unohit plussista Uxie donkin topcuttauksen! : D
Avatar
Revo
 
Viestit: 55
Liittynyt: 01.11.2010 13:38

Re: Ökä Nysväilee! Senior 2. Sija

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 16.01.2011 09:10

Unohdit plussista minut!
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron