Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

ViestiKirjoittaja Hero » 17.01.2011 23:41

Moi!
Yleensä postaisin pakkalistani, mutta nyt on rehellisesti pakko myöntää.. Minulla ei ole enää sitä listaa koneella, eikä minulla ole myöskään kaikkia kortteja enää pakassa.. En kyllä tiedä kuinka moni niitä netdeckailee edes.

I DON’T WANNA BE A SUPERHERO
Viikonlopun aikana eräät ihmiset olivatkin kyseenalaistaneet minua, joten kyseinen kappale varmasti kertoo loput. Itsehän en miellä itseäni ”korttiguruna,” kun en ikinä topcuttaa. Sitten itse raporttiin.

En tiennyt mitä pelaisin. Minun piti pelata ”Dialgachompia” jo Poro-magiassa, mutta ajattelin että konseptin voisi kaivaa esiin. Dennis Hawk antoi pohjan Kekkoselle ja minulle. Siitä Kekkonen muokkasi jotain pois, ja muuta tilalle. Tämän jälkeen pakka päättyi minun olohuoneen lattialle perjantaiyönä Kumiksen toimesta. Kumis muutti pakkaa toiseen suuntaan, ja löimme sen kasaan. Päätimme pelata yhdessä samaa pakkaa turnauksessa. Pelasimme siis syöpäpotilasta Dialgachomp.


Perjantaiyönä olimme Ritari Rohkea Kumiksen kanssa kilistelleet laseja yhteen neliskuutioisen karvakuution ympärillä. Valjastimme syöpäpotilaat suureen taistoon! Kumiksen kanssa kaappasimme Jokeribussin kohti ”Koti”linnaketta. Linnakkeella odottivat Tonu ja Hovinarri JaxiHaxi. ”Kotikyydillä” lähdimme kohti Tampereen aluetta, jossa vaanisivat kaikenlaiset vaarat (mm. lumi, pakkaset, kylmyys, ja Tampereen leader Rai-chan.)

Parin tunnin matkan jälkeen Team ”Koti” päätyi Tampereelle, ja lähdimme uhmaamaan Tampereen linnan turnausta! Turnauspaikalla löin pakkaa vielä kasaan, ja kirjoitin pakkalistan valmiiksi. Rekisteröin itseni turnaukseen, jossa olisi palkintoina valtaa ja mainetta. Turnaussäätöjen jälkeen pääsimme pelaamaan, ja parit näytettiin.

Huomasimme Sir Kekkosen kanssa että pelaisimme vastakkain, etsimme pöytää ja huomasimme, ettei meillä ole pöytää – hienoa. Aloimme setuppaa peliä lattialle, kunnes Kettunen toi meille lasten askartelupöydän mikä on yhden pelimaton kokoinen – kiitos, mutta lattialla olisi ollut kyllä enemmän tilaa.


Peli I – Kekkonen – Gyarados
Tämä antiikin aikainen mutakala jota kukaan ei ole arvostanut näillä ajoilla! Harvat ja valitut Pokémon-kouluttajat ottivat heikot mutakalat koulutukseen ja valjastivat heidät taisteluvalmiuteen! Kekkosen Gyarados nousi nopeasti kehiin, ja kosti kuolleiden mutakalojen puolesta. Itse yritin vaivoin saada omia syöpäläisiä pyörimään ympyrää. Valitettavasti kitukasvuinen Gible Champion ei Dragon Rushannut oikein mitään alas.

Hitaasti käynnistynyt ottelu päättyi siihen vaiheeseen, että kumpikin ottaisi joka vuoro prizen. Valitettavasti Kekkonen oli minua jo edellä, niin hävisin tiukan ottelun mutakaloille.

0-1


Peli II – Rohan – Gyarados
Croagunk tervehtii mutakarppeja! Sammakko ei edes loikannut mihinkään, ja Rohan ei saa mitään aikaiseksi. Yritän taas saada hitaasta ja typerästä alusta väännettyä ottelua aikaiseksi. Ei sen puoleen Rohan ei saa mitään pelissä aikaiseksi, ja Gible juoksee kaikesta läpi. Lopuksi Rohan scooppaa pelin.

1-1


Ystäväni Kumis oli todennut pakan toimivaksi ja jopa hyväksi kokoonpanoksi, muutamasta bugista huolimatta. Hienoa! Olimme ehkä luoneet hyvän pakan, mutta itse olin 1-1 ja Kumis 2-0. Itseä vaivasi hieman huonommat startit ja palkinnoissa olivat pyörineet 2-1 Uxie Lv.X –linja yhdessä pelissä, ja molemmissa Peltiämpäri G.


Peli III – Oinonen – Donphan prime / Yanmega prime
Yeah, Oinonen saa aikavääristymän takia vuorolla yksi Norsun eteen ilman energiaa. Valitettavasti Norsu ei ole niitä helpoimpia voitettavia, mutta yritetään! Deckin ainoa Dialga G on alussa, ja metallia kiinni. Seuraavalla vuorolla levelin kohotus, ja Body-lock päälle. Giblet breikkaavat penkillä ympyrää, ja Norsu järistää maata edessä.

Peli jatkuu, ja ystävä Juusto Jr. tulee häiritsemään peliä. Jossain vaiheessa hän kysyy ”miksei noilla norsuilla ole damagea?” ”Aivan!” Body-lock oli ollut jo vuorosta kaksi päällä, joten lisävahinkoa Norsuihin, joita ei ollut koskaan laitettu. Matsi oli tämän jälkeen helppoa, kun Dialga G viskoi Gibleillä Norsut alas penkiltä.

2-1


”Tiukan” ottelun jälkeen löin kamat kasaani. Lähdimme Kumiksen ja muiden kanssa Lidliin hakemaan jotain syötävää. Ostan muutamia energiajuomia, koska tiedän että myisin niitä eteenpäin. Kolmioleipää naamaan, ja seuraavaa turpaan.


Peli IV – Powerkreeper – Gengar SF / Dusknoir SF / Vileplume UD
Powerkeeper kutsuu tuonpuoleisia henkiä pelottelemaan syöpäpotilaitani. Duskullista tulee muutamassa vuorossa Dusknoir. Dusknoir tulee eteen pelottelemaan sniputusiskulla, ja itse tuon Roselian lukottamaan myrkytyksillä Dusknoirin. Powerkreeperin matsi jämähtää nopeasti pystyyn, kun nosto on jumissa, ja myrkyt painaa päälle. Giblet nousevat penkille pyörimään, ja viskomaan toisiaan Dragon Rushilla porukkaa alas. Dusknoirin tiputtua, otan helposti loput prizeni.

3-1


Peli V – Kysyjä – Gengar SF / Machamp SF
Vuorolla kaksi Machampit katkovat niskat syöviltäni.

3-2


Kaksi tappiota, voisi hyvin sanoa heipä hei top-cutille.


Peli VI – Luxuss – Gyarados
Vielä yhdet kalat piti teurastaa. Lauri ei saa kirjaimellisesti mitään pelissä, ja Giblet tanssivat @@@@@ kalojen haudoilla. Lauri toteaa pelin aikana ”Onko kivaa pelata yksin?”

4-2


Turnauksen jälkeen kävin eri ihmisten kanssa kai kolme kertaa Lidlissä. Kaupat olivat menneet kiinni, Tampereen linnakkeen kuningattaren suuri mies Qahwin kanssa metsästämään ruokaa jostain. Löysimme Siwan ja sieltä tuli ostettua patonki – whee! Takaisin turnauspaikalle.

Turnauspaikalla kaivoimme Matiuksen kajarit, ja iskimme iPodini kiinni. Soitimme Skrillexin EP:t läpi, ja muuta pörinämusiikkia, en muista missä vaiheessa vaihdoimme Dragonforceen ja meloörinään. Ainakin pienimmät lapset katsoivat silmät suurina kun meloörinä soi pitkin käytäviä. <3

Turnaus päättyy, enkä tiedä kuka voitti.
Team ”Koti”
Kumis – Garchomp C – 4-2
Minä – Garchomp C – 4-2
Tonu – Gyarados – Top-4
Jaxi – Kingdra / Metagross – 2-4

Löimme kamat kasaan, ja Team ”Koti” lyöttäytyi Kettusen pienee Fiat Puntoon. Ei se mitään, lähdimme matkaan Pälkäneen Kettusten (oikeasti) linnan kokoista taloa! Siinä matkalla lurautimme duettoa Kumiksen kanssa ”Rakkautta & Piikkilankaa” auton takapenkillä, ja ragesimme Jaxille kuinka huonosti Digimon movie 4 oli tehty.

Määränpäässä väsäsimme, tai Miska teki ruokaa safkoista mitä ostimme Kumiksen kanssa. Loppuilta ja –yö meni hyvin hyvässä seurassa! (Puusauna, ah parhautta.. <3)


Aamulla herään siihen kun rakas Miska herättelee hassuilla sanoilla, ja kello on yhdeksän aamulla – mitä? Olen oikeasti nukkunut yli yhdeksän tuntia yön aikana, ei se minua haittaa, en ole vain nukkunut aikoihin niin paljon. Aamutoimet ja lähdimme vaihteeksi Fiatilla matkaan! – whee.

Turnauspaikalla saimme kantaa pöytiä ja yritimme virittää musiikkia, mutta piuhat puuttuivat. Porukkaa valuu hiljakseen sisään, ja teemme pienet muutokset pakkoihimme Kumiksen kanssa (Ditto LA kiittää.) Turnaus alkaa ja pääsemme pelailemaan. Huomaan että salissa on oikeasti tosi kylmä – hrr.


Peli I – Kimpsu Roos – Gengar SF / Vileplume UD
Syövät eivät pelkää mitään – ei edes haamuja! Dialga G pysäyttää nopeasti haamujen estottomat estot. Pyöräyttelen Giblet pyörimään niin kauan kun ei ole trainerlukkoa. Giblejen tehojen laskettua, haetaan Ditto pelottelemaan Gengar Lv.X takaisin penkille. Gengar oli vienyt Dialga Lv.X:n ja trainerit lukossa. Gengar lähtee penkille karkuun, ja Metsästäjä vie sen käteen. Azelf tulee eteen lukottamaan, no heh! Teen samat. Level upit haetaan valmiiksi käteen. Noh, valitettavasti Dragon Rushaamiset olivat vieneet pakan tehot, eikä se oikein enää jaksanut nousta. Lopulta häviän matsin 2-0.

0-1


Matsin jälkeen Kumis tulee hypettämään lisää pakkaa, kuinka se toimii! Valitettavasti itse olin hävinnyt ensimmäisen ottelun.


Peli II – Jaxi – Sableye SF / Sharpedo TM
Jaxi aloittaa Sableyellä ja saa Cyruksella tupla heads: Uxie ja Collector pakkaan. Aloitan Starly Facebookilla, ja level up kädessä. Joudun passaamaan vuoron, ja seuraavaksi tulee jotain Sableyllä. Level uppaan Starlya, ja saan viimein vuorolla kolme Collectorin ja syövät penkille. Saan kunnon käden, jonka jälkeen Sharpedo haukkaa sen roskiin – just.

Peli jatkuu, saan kolmessa vuorossa itseni peliin, kun Jaxi vuorostaan.. Ei tee mitään. Giblet sinkoilevat edes takaisin ja nostavat kaikki prizet.

1-1


Jep, Jaxi, joka ei tule vetämään positiivista tulosta ikinä. Tässä vaiheessa olisi ihan sama paljonko vetäisin, kun en pääse mitenkään toppeihin 3-2 –tuloksella, pitäisi munkittaa 4-1 joka ei tule ikinä tapahtumaan.


Peli III – Kivimakij male – Luxray GL / Garchomp C
No niin! Viimein pääsin Luxchompia vastaan, ja menoksi! Tosin, muutaman Judgen jälkeen kummankin peli vain jämähtää Smearglejen varaan. 20 minuutin ”Sun, sun, sun” dialogin jälkeen, kummatkin ovat nostaneet yhden prizen. Syövät vastaan toiset syövät, en saa mitään, mutta Kivimakij saa Bright Lookilla tavaraa eteen, ja syöviltä napsuu elämän lanka käsiini. Käteni ovat Pokémonieni veren peitossa – ystäväni!

1-2


Jep, pelin jälkeen.. Noh, aika lysti mitä tulee tapahtumaan. Katosin että pelaisin taas Machomiehiä vastaan – hurraa. Onneksi rakas Juusto Jr. istui viereeni trollaamaan ja viihdyttämään minua. <3


Peli IV – Essillore – Machamp SF / Kingdra prime
Nuo! Minun syöpäiset ystäväni jotka ovat viety manalan porteille. Manalan porteille, johon kenelläkään ei olisi asiaa. Parhaimmatkaan pokémon-kouluttajat eivät ole selviytyneet sieltä! Machomiehet tulevat järisyttämään manalan portteja, Spiritombit kutsuvat nämä lihaksikkaat miehen puolikkaat peliin. Onnekseni minun ruoskani Roselia tulee ja napsii neljä prizea Azelfeista ja Uxieista. Juusto junior hurraa ja itkee samaan aikaan vieressäni! Tämä surullinen esitys voisi muuttuakin hyväksi! Pelillähän ei ollut enää mitään väliä missään, kun kaksi tappiota jo alla.

Hyvästi Roselia, ja mene Aipom! Aipom viskoo apukädellään taisteluenergiat pois tieltä, ja Essillore joutuu Hurricane Punchailemaan vesienergioilla. Aipom uhraa itsensä ja on aika kutsua takaisin peliin syöpäiset.. Maahait.. Giblet. Matkaan oi suuret lohikäärmeeni. Giblet viskovat itseään edes takaisin ja juoksevat sinne tänne. Olisin voittanut pelin kuulemma Uxiella ja Dragon Rushilla, noh tekevälle sattuu. Dragon Rushaan porukkaa kekoon, ja olen onnellinen. Pokémon-ystäväni olisivat takaisin täällä! Lopulta tulee iso lihaskimppu joka tarraa katuhaista kiinni, ja katkaisee niskat. No, ensi kerralla sitten paremmin.

1-3


Peli V – JanMan – Rampardos PT
Aloitan pelin Aipomilla, joka napsaisee fossiilin halki DCE:llä. Seuraavaksi tulee karkki Rampardos, joka moshauttaa Aipomin taivaan tuuliin. Se siitä syöpäisistä sankareistani.

1-4


No se siitä turnauksesta! Kumis oli vetänyt 3-2, Jaxi.. 0-5, onneksi Tonu oli topeissa. Lähdimme Kumiksen kanssa metsästää ruokaa, ja muuta perussettiä. Pelasin Iston kanssa yhden pelin, joka oli hyvin mielenkiintoinen ja vähän tylsäkin.. Baw.

Turnauspaikalla ei ollut kovin kummoista viihdykettä, ja siirryin katsomaan Esan ja Laurin finaalia. Ensimmäisenä Unown-q –donkkaus, jonka jälkeen oli hauskaa katsoa kun Laurin pakan sekoittelunopeus tippui kriittisesti. Muistaakseni Esa taisi tästä mainita ensimmäisenä, mutta taisin itse kommentoida asiasta, niin tuli ainakin finaaliin pientä nopeutta. ”Yllätykseksi” Esa voitti turnauksen..

Tonun, Jaxin ja Kumiksen kanssa S-marketille, josta ”Koti”kyyti lähtisi takaisin ”Kotiin!” Parin tunnin matka muuttui ihmisten nukkumiseksi, ja hetkessä olimmekin kehä kolmosen sisäpuolella. Pudotimme Kumiksen kotiin, ja matkasimme ”Kotiin.” Sieltä minä lähdin bussipysäkille, josta viimein kotiin nukkumaan. <3

Pråps
+ Pakka
+ Rakkautta & piikkilankaa
+ Kumis / Tonu / Jaxi
+ Riksumiäääss
+ ”Koti”kyyditykset
+ Kettuset
+ Puusauna! / La-su iltayö
+ Pörinää ja meloörinää <3
+ Kekkonen & Tonu karpeilla top-4
+ Juusto Jr. / Xeanrot

Slåps
- Pälkäneen sali kylmä
- 1-4
- Ei yhtään ”hyvää” peliä
- Gyarat ovat suurempi ongelma kuin Machamp..
Viimeksi muokannut Hero päivämäärä 18.01.2011 10:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

ViestiKirjoittaja Tonu » 18.01.2011 01:16

Tais päristä liikaa joka johti häviöihin... hyvin viihdyttävällä tavalla kerrotut otteluselostukset.

Hero, toppaa sitten Hygessä! :s
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

ViestiKirjoittaja Poweri » 18.01.2011 16:51

Powerkreeper < 3

Hieno rapsa ja jaksoin lukea loppuun,koska rapsassas oli tarpeeks huumoria. = D
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

ViestiKirjoittaja xeanrot » 18.01.2011 17:15

Pokemon on PP, ei voi muuta sanoa. :P nauroin varmaan eniten koko elämässä ton sunnuntain aikana, Uxiedonk FTW. Vois kai alkaa taas Fägätä regeissä, muuten menee uskottavuus. GL HF vaan Hygeen, etköhän sä jo topcuttaa :D. Unohdit muuten pistää miinuksiin SiaBBon käyttäytymisen, kun ei jaksa pelata muuta kun jotain hikistä WoWia :(
Hero kirjoitti:Pokémonissa ei ole muita 'kovia pelaajia' kuin peppukipeät turkulaiset, serious business Juntuset, peppukipeät Kivimäet joiden vanhemmat ahdistelevat SiaBBoa PM:illä.

Pahvikausi 2011 - 2012
12-6, 66.67%
Avatar
xeanrot
 
Viestit: 74
Liittynyt: 01.11.2010 16:46
Paikkakunta: Kangasalalalala

Re: Pakkasta, lunta, ja kaukana kehä kolmosesta.

ViestiKirjoittaja Hero » 19.01.2011 00:19

Täytyy myöntää että tuli Essilloren pelin aikana jostain syystä naurettua kumman paljon. :3
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron