Attack, Kiai! Ja silleen...

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Attack, Kiai! Ja silleen...

ViestiKirjoittaja Jon-1 » 24.01.2011 17:57

Hyvin jännittävä viikonloppu alkoi sillä, kun lauantaina ystäväni Frans saapui n. klo 11.30. meille. Sitä seurasi ystäväni Timi joka saapui n. 11.45.
Kasasimme pakat ja vaihdoimme kuulumiset, tältä minun pakkani näytti:

VileGar

4-3-3-1 Gengar (1x Prime, 2x SF ja Lv.X)
2-2-2 Vileplume UD
4x Spiritomb AR
2x Uxie LA
1x Unown Q MD

3x Rare Candy
1x Pokemon Collector
3x Sage's Training
2x Seeker
1x Palmer's Contribution
2x Looker's Investigation
4x Bebe's Search
2x Judge
2x Professor Oak's New Theory
2x Copycat
1x Twins
2x Broken Time-Space

4x Call Energy
7x Psychic Energy

No, tuolla pakalla uskoimme pärjäävän, mutta erehdyimme...

Klo 13.00. Lopetimme CoDin peluun ja lähdimme kohti Myllykukon Hesburgeria. Söimme "ravitsevan" aterian ja katselimme Franssin kännykällä Pasila jaksoja! :P Ja takaisin kotiin päin. Seuraavat kaksi tuntia menikin pelaten CoDia... Sitten äitini tuli toistä ja rupesimme valmistelemaan iltaruokaa. Noin puoli tuntia ja tortillat tulivat pöytään. Söimme, korjailimme vielä vähän pakkoja ja silloin alkoi se, josta kaikki puhuvat... PUTOUS! Repeilimme sketseille ja odotimme innokkaina sketsi-hahmo kilpailua (P.S. Munamies voittaa). Putous loppui. Rupesimme pelaamaan harjoituspelejä. Minun ja Franssin kamppailut olivat yllättävän tasaväkisiä, mutta Gengarilla ei ollut paljoakaan voimia Donphan Primeä vastaan... :/ Timi ja O-P mättäsivät toisiaan, mutta heidän pakkansa eivät olleet mitkään... Nooh... Toimivat... Kun harjoituspelit loppuivat, alkoi taas se sama, CoDin peluu! 8) Pelasimme johonkin aamu puol kahteen!
Heräsimme, söimme aamupalan ja lähdimme kohti Hyvinkäätä. :3
Kun saavuimme, oli paikalla vasta vähän porukkaa. Pelailimme Mario Karttia DS:llä nurkassa, kunnes Esa oli vapaa ja kävimme ostamassa 2x Plume UD ja 2x BTSää... Noin, vielä kun lainasin Tommilta 2x Seekeriä niin kaikki kortit oli. Ostin paljon buustereita ja sen jälkeen ilmoittauduin turnaukseen. Hilluimme muitten kanssa tovin ja sitten alkoi itse turnaus!

Minä, VileGar Vs. Ökä LuxChomp
Alku oli minulle hyvä, mutta loppua kohti kaikki meni pieleen. Hän rupesi sniputtamaan Spiritombeja penkiltä ja veti Plumen ylös ja teloitti, en enää mahtanut mitään. Hävisin.. :(

0-1

Säädin jotain ja ostin boosterin.

Minä,VileGar Vs. Joku? Typhlosion Prime & Feraligathr Prime
Alku oli minulle suopea. Vstustaja ei saanut tehtyä mitään ja minä sain kaikki Gengarit peliin ja Plume oli jo taustalla. Voitin ihan pystyyn!

1-1

Säädin jotain, söin M&M's'sejä ja valmistauduin seuraavaan matsiin.

Minä, VileGar Vs. Elina Kettunen Mew Prime
Ajattelin, että voitan, mutta olin pahasti pielessä! Alku sujui ihan hyvin, mutta silloin hän iski! Hän heitti Rhyperion Primen Lost Zonelle ja alkoi mätätä minua sen avulla. Sain varmaan 2x Mewtä pois, mutta Rescue Energyllä ne tulivat aina takaisin. Hävisin täysin... :(

1-2

Ruokatauko tuli, joten lähdin Franssin kanssa McDonald'siin. Otin kaksi Kahdeneuron Tuplajuustoa ja pirtelön. Söimme ne samalla Timi ja O-P ilmestyivät. Annoin O-P:lle ruokarahat ja lähdin Franssin kanssa takaisin. Puoli tuntia vain pelailimme SoulSilveriä ja juttelimme muitten kanssa. Silloin Tommilla meni loistavasti ja uskoimme hänen saavan hyvän sijan, jossa osuimme oikeaan...

Minä, VileGar Vs. Se tyyppi jonka nimeä en muista, enkä muista pakkaakaan...
Alku meni täydellisesti, trainerit lukossa ja hänellä ei paljoa mitään pöydässä. Ehkä mukavin ottelu, koska enemmänkin juttelimme Putouksesta ja kaikesta muusta älykkäästä! Noh, minä voitin!

2-2

Mukavan ottelun jälkeen uskoin, että kaikki menisi hyvin ja voittaisin seuraavan ottelun...
MUTTA!

Minä, VileGar Vs. Samppa123, VileGar ft. Dusknoir
Aevan ehanaa... Alku käynnistyy mirrorina, kumpikaan ei saa tehtyä paljon mitään. Minun kannaltani ei näytä hyvältä, hän voimivtuu ja minulla on viimeiset Haunterit palkkareina, samoin Gengarit... HITTO! Kaikki meni päin seinää, hävisin...

No, sitten vain biletimme, vaihtelimme kortteja ja odotimme kyytiä kotiin.

^^ MAHTAVA VIIKONLOPPU! ^^
"Jos jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereo-musiikkia, hän olisi antanut meille kaksi korvaa"
Avatar
Jon-1
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01.11.2010 18:01
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Attack, Kiai! Ja silleen...

ViestiKirjoittaja Energy » 24.01.2011 19:04

Oli kyllä eilen hauskaa. Voisin muuten haluta Seekerit takasin.
AIRSOFT <3
Avatar
Energy
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02.11.2010 15:19

Re: Attack, Kiai! Ja silleen...

ViestiKirjoittaja Jon-1 » 25.01.2011 14:15

Ai nii joo... *awesome*

Annan ne vaik Franssille seuraavan kerran ku nähään, nii se voi toimittaa ne sulle! ;)
"Jos jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereo-musiikkia, hän olisi antanut meille kaksi korvaa"
Avatar
Jon-1
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01.11.2010 18:01
Paikkakunta: Nurmijärvi


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron