Tommi pelaa SyöPää WTF?!?! Sija 2. Hyge CC

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Tommi pelaa SyöPää WTF?!?! Sija 2. Hyge CC

ViestiKirjoittaja Energy » 24.01.2011 20:09

Tulipas taas kirjoiteltua tekstiä, no:

Perjantaina 21.1.11
Mintti aka puhdas-luonto tuli Franun kaa meille treenaamaan ja pelailimme testipeläjä. Teimme mulle DusGarin, mutta olin niin väsynyt etten jaksanut ooikein pelata sillä,vaan annoin Ökän testailla sitä Fransin Flygon-Donphania vastaan. (Itse pelailin PS3 Blazing angenls 2. lentokone-peliä, jota Ökä ja Frans jaksoi Dissata.) Kun Ökä lähti, purin lähes heti pakan koska en pitänyt siitä. NÄIN!!!

Lauantaina 22.1.11
Tein aamulla heti Pasianssin itselleni, ja lähin mummolaan. Siellä pelailin Paulia vastaan, ja luulin että pakka toimisi hyvin. Ei kuitenkaan toiminut. KLO 7.30 purin Pasianssin ja olin epätoivoinen, kunnes Ökä soitti:
"moi tääl on tommi"
"Ökä tääl moi, itä pakkaa pelaat huomen"
"En tiedä, Pasianssii"
"Ihan P#S#K# pakka"
"Ei oo muuhun varaa, oon köyhä"
"Mennään tekee sulle DIALGACHOMP Facebookissa"
"Ok"

Sitten teimme listan ja olin väsynyt enkä ollut pelannut yhtäkään testi peliä. Arvasin että huomisesta tulisi rankka päivä, ja että en ollenkaan pärjäisi vaan kuinkas kävikään...

RUAONUD 1. Tommi aka ENergy Drink VzS Joku Randomi (BatPrime, RaiSui legend, ManectricPT)
Otin vissiin alusa 3 Prizeä jonka jäkeen hänellä aktiivisena ladattu SuiRai joka tappoi Dialga G lv.x:äni mutta sain kuiteski sen ens vuorol peliin ja Damagea jollain ilveellä 110 asti. Hän healsi sen 60 Damageen asti. Turnaan Dialgan siirrettyäni sillä energyn ChompC.lv.x:älle latasin sille viellä DCE:n ja laitoin vielä Beltinkin jolloin sain sen alas ja vastustajalla ei ollut enää popeja ja voitin.
1-0

RUAOUND 2. Energy Drink VzS MahtiZeron pikkuBroidi Aaro (tyris)
Aarolla räjähtävä startti ja ottaa 3 Prizeä, mutta kun tuon Dialgan 4 Energyllä naama vääntyy. Heitän DCE:n lostille ja Sprayaan Uxien. Aaro iskee 70 uudella tyriksellä (vanha meni Warp pointilla penkile). Käytän Warp Energy Healingbreath comboa ja sniputan penkilta vmmautuneen tyriksen ja pistän aktiivisen Poisoniin Skuntank G:llä.
Aaro iskee 70 Garchompiin, jonka turnaan, ja Knockkaan sen Remorvelost Belt ja Bat turnilla. Seuraavat prizet otan helposti.
2-0

RUAOUND 3. EnergyDrink VzS PuhdasLuonto aka Mint Nature aka Ökä
Otan T1 ja T2 2x Garchompia alas. Sitten ökä ottaa Garchompini alas Dragonitella, jonka otan alas omallani. Käytän Bronzongia ja siirrän enun turnaan ja Pelaan Chomp C lv.x:äni peliin jolla otan 2 Prizeä (Retreat, Turn, eteen) Combolla. Ökä on välissä ottanut luxrayalla ja muilla 4 Prizeä joten tilanne on 1-1. Lasken Discarin jossa lähes kaikki pakan energyt. Nostan kortin. Tärisen. Nostin DCE:n. Retreat,turn eteen DragonRush Uxieen Kops!
3-0
Ökän Prizeissä oli ollut kaikki mirrorTechit + 2 Luxray GL lv.x:ää... Siksi voitin.

RUAOUND 4. EnergyDrinkqs VzS Heikki Kettunen (Luxchomp)
Heikillä startissa Bat ja mä alotan Dialgalla. Lataan penkil olevalle Chompille enun ja passaan. Heikki pelaa unown Q:n penkille ja passaa. Otan varmaan Batin alas DragonRushilla. Heikki ottaa aaronilla Batin takas peliin jotten vottaisi ja otan sen alas Dragonite FB:llä (turnasin Chompin ylös ja latasin sen Gainin ja DCE:n Dragolle)
Heikki ei vieläkään nosta mitään ja voitan.
4-0
Heikillä li Huono startti, siksi voitin.

RUAOUND 5. EnergyDrinks VzS GAME (joka käski kutsua itseään Nuubiksi)
Minulla huono startti mutta nysväilen jotain ja saan varmaan 2 Prizee. Sitten Game ottaa 3 ja minulla ei enää mitään pelissä. Katon discin 3 Turnia ja 2 Gainia ja 2 DCE:tä. Penkillä oli SPrayattu Uxie ja Bronzong. Scooppaan.
4-1

Minulla huonoimmat 4-1 prosentit koska Heikki ja ökä veti 2-3 ja aaro ja joku Randomi 1-4 FuuuuuUUUUuu....
Kuitenkin pääsin Toppeihin...

TOP 4
Peli 1. ENergyDrinkzs VzS Sami123 (flygonDonphan)
Aloin olla väsynyt, ja tein evotuksia 28 pelin aikana (ökän ja johanneksen mukaan), mutta korjasin ne TopDeckeillä.... Sami Spreadi 3 Pixietä penkiltänsä alas omalla earthquakella ja itse yhden Donphanin ja flygonin ChompC:llä. Viimeiseksi tapan aktiivisen Donphanin.
1-0

Peli 2.
Voitin tämänkin helposti, vaikka tuli laskujen mukaan 21 evotusta.
2-0

Väsyneenä evotetaan, mutta kuitenkin Finaaleihin.

_________________________________________________________

FINAALIT
EnergyDrinksz VzS Niko Kivimäki aka Suomen paras seniori.
Peli 1 ja 2
En jaksa/osaa pelata+evotan ja scoopaan molemmat pelit jonkin ajan päästä...

NÄIN!!!

+ TOinen sija
+ Menen EM-kisoihin Dialga Chompilla
+ Ökä, Frans, Joni, Johannes kala, Ernu Tatti, ALvari, Niko, Game, Heikki... Jne
+ Pakkani toimi ja osasin melkein pelata sillä huomioiden etten ollut pelannut sillä yhtäkään testipeliä ikinä!
+ "evotus laskukone" Sai hymyilemään.
+ Ökälle ja Fransille laina-korteista

- En nostanut mitään Boostereista
- Joku kössi 2 palkinto boosteriani
- väsymys
- Evotukset
- Unohdin että crobatilla on poweri...
Viimeksi muokannut Energy päivämäärä 24.01.2011 20:53, muokattu yhteensä 1 kerran
AIRSOFT <3
Avatar
Energy
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02.11.2010 15:19

Re: Tommi pelaa SyöPää WTF?!?! Sija 2. Hyge CC

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 24.01.2011 20:38

Noh, kolme asiaa, joista vain yksi sinulle:

1) Onnea sijoituksestasi, ja jatka rapsojen korjoittamista
2) Nikooooo! Odotas vaan, kostan ajallaan!!
3) Ökäää! Olisit pelannut DG:tä, et olisi feilannut.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron