Naisen ECC-rapsa cup a soupin kera

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Naisen ECC-rapsa cup a soupin kera

ViestiKirjoittaja Roseanni » 23.02.2011 01:00

European Challenge Cup 19.-20.02.2011 - naisen rapsa

Olin pelannut koko CC-kauden pumpulia, välillä hyvin ja välillä hyvin huonosti. Joskus lokakuussa taisi olla ekan kerran puhetta ECC:hen (kulki tuolloin vielä nimellä Beneluxcup) lähtemisestä. Joulukuussa lähdöstä päätettiin ja halpalentoyhtiön liput varattiin. Alkoi dekin miettiminen.

Jumpluffiin olin alkanut tuntea vahvaa tylsistymisen tunnetta. Kuitenkaan juuri mikään muu dekki ei herättänyt minussa kiinnostusta, paitsi Luxchomp. Asiasta keskusteltiin Esan kanssa. Lopputulos oli, että totesin, etten osaisi pelata Luxchompia vielä tarpeeksi hyvin. Esa kannatti Jumpluffia siltäkin kannalta, että sen kanssa voi päästä etulyöntiasemaan, koska kaikki eivät välttämättä osaisi pelata sitä vastaan. Päädyin siis Jumpluffiin.

Halusin kuitenkin muokata Jumpluffia paremmaksi, sillä se oli osoittanut epävarmuuden merkkejä ja aivan liian usein iskiessä vastustajan pokemon jäi 10dmg päähän. Olin Hyvinkäällä pelannut pakassa Shayminiä, joka toimi ja toisaalta ei toiminut. Päätimme Esan kanssa poistaa sen ja pistää tilalle jotain järkevämpää. Lopulta päädyin pelaamaan tällaista listaa

4-3-4 Jumpluff
3-1 Uxie /lvx
1 Azelf
3 Crobat G
2 Unown Q
1 Regice
3 Smeargle

=25

4 Collector
2 Bebe
1 Cynthia’s Feelings
1 Cyrus’s Conspiracy
1 Palmer
4 Communication
1 Luxury Ball
3 karkki
4 BTS
2 Expert Belt
1 Poke Turn
3 Warp Point

= 27

8 Grass enu

= 8

25+27+8=60


Keskiviikko 16.02.2011

Olin koko alkuviikon saanut hoitaa 4,5 viikkoisia koiranpentujamme yksinäni, kun äitini päätyi Järvenpäähän hoitamaan tuttujen koiria näiden hiihtolomareissun ajaksi. Samalla kun stressasin koirien hyvinvointia ja väsäsin ruotsin tiivistelmää, jouduin alkamaan vielä myöhään illalla pakkaamaan laukkua reissua varten.


Torstai 17.02.2011

Aamulla kello soi piristävästi klo 05:00 viiden tunnin yöunien jälkeen. Painoin torkkua, kunnes 05:25 oli pakko nousta, jotta ehtisin bussiin. Aamutoimien ja vauvojen pissapapereiden sulotuoksujen siivouksen jälkeen lähdin klo 06:25 rushimaan puolen kilsan päähän bussipysäkille kirpeässä -22 asteen pakkasessa, selässä reppu ja perässä Disney Worldin vetolaukku. Reilu 5min odottelun jälkeen bussi saapui pysäkille. Maksoin kohtuuttomat 2,50e reilu kilsan matkasta asemalle. Asemalla odottelemaan asemarakennukseen junaa, joka tuli kerrankin ajoissa ja selvisi jopa ehjänä Helsinkiin asti, tyylikkäästi 10 min myöhässä.
Menin metrolla Kamppiin, aamupalaa K-kaupasta ja sitten 103 bussin kyytiin ja kohti Otaniemeä. Päädyin TKK:n eteen klo 08:25 tasan kahden tunnin koulumatkan jälkeen…

Koomailtuani matikan luennolla, tylsistyttyäni ruotsin tunnilla ja kirottuani VBA-ohjelmoinnin alimpaan helvettiin tietotekniikan työkurssilla oli päiväni vihdoin pulkassa klo 14. Lähdin kävelemään kohti Teekkarikylää. Esa tulikin sopivasti vastaan päätepysäkin kohdalle, josta lähdimme yhdessä kävelemään kohti Iston ja Millan kämppää.

Illalla Niko ja Joni saapuivat Seinäjoelta ja Isto haki heidät Helsingin päärautatieasemalta. Ilta kului pääasiassa Pokemonia ja Super Mario Galaxy 2:sta pelaten. Nyt kirjoitushetkellä kello on 23:56, eli vielä n. 2,5h lähtöön. Edessä on siis rankka yö. Ja vielä rankempi aamu…


Perjantai 18.02.2011


Yöllä kukin pelaili mitäkin n. klo 2 asti. Söimme hieman leipää jottei nälkä heti yllättäisi. Isto oli jo etukäteen soittanut tilataksin, joka olikin paikalla sovittuun aikaan eli puoli 3. Taksimatka kentälle sujui ripeästi Iston höpöttäessä kuskin kanssa mm. autoista ja Turun moottoritien huonosta kunnosta.

Kentällä jouduimme lagaamaan n. tunnin verran ennen kuin check-in aukesi. Liput saatuamme menimme turvatarkastuksen läpi. Iso laukkuni ilmeisesti herätti pientä kiinnostusta ja minulta pyydettiin lupaa kurkata sisään. Annoin luvan ja lyhyen vilkaisun jälkeen tarkastaja otti dekkiboksini käteen ja kysyi, mitä siinä on. Vastasin: ”kortteja”. ”Kaikilla teillä on kortteja”, tarkastaja sanoi ja virnisti huvittuneena (Esan repulle oltiin tehty sama tarkastus).

Ennen koneeseen pääsyä join kaakon ja katselin muiden pelailua. Portille menimme melko viime tinkaan ja pääsimmekin taas ulos pakkaseen, sillä koneen luokse mentiin bussilla.

Katselin epäluuloisena konetta, joka näytti antiikkiselta. Pikkuruinen potkurikone ei minua kamalasti vakuuttanut. Iston selitettyä pitkästi, miksi potkurikone on turvallisempi kuin turbiinikone, soin itselleni rauhan.

Lento sujui hyvin (joskin oli melko kylmä ja nousussa alkoi jomottaa päätä). Riikassa jouduimme odottamaan vaihtolentoa 5 tuntia, joten päädyin monen muun tavoin penkeille nukkumaan epämukavassa asennossa. Parin tunnin uskomattoman virkistävän torkun jälkeen lagasin kuunnellen musiikkia ja pelaten Pasianssia iPod Touchilla (Angry Birds ei toiminut jostain syystä : ( ).

Lento Amsterdamiin sujui sekin hyvin ja sain jopa nukuttua, mikä on yleensä minulle hankalaa lentokoneessa. Laskeutuessamme lähemmäs ihmettelimme Hollannin litteää maaperää ja lumettomuutta.

Kentällä söimme Burger Kingissä. Isto ja Ville ostivat viereisestä kaupasta (tätädädää) Royco Cup a Soupia… Haimme autovuokraamosta varaamamme auton – pienen Honda Jazzin. Koska Matin autossa (matkustajat: Heikki, Jouni, Ville ja Roxu) oli valmiina navigaattori, ajelimme (minä, Esa, Isto-kuski, Niko ja Joni) Matin perässä kohti Arnhemiä. Juutuimme perjantairuuhkaan ja kaikenlisäksi perillä meillä meni varmaan yli tunti löytää hostellillemme, sillä GPS evotti ja tiekyltitkin näyttivät ihan mitä sattuu. Edestakaisin ajelun jälkeen kuskit kysyivät neuvoa jostain ruokapaikasta. Matti ehti ajaa ohi kun bongasin hostelli-kyltin tolpan takaa ja Isto kääntyi osoittamaani suuntaan – jouduimme erillemme. No ei se mitään, lopulta pääsimme kaikki yhdessä perille.

Hostellimme oli varsin vaatimaton, mutta silti ihan mukava. Diipadaapailun jälkeen ruokaa pitseriasta, pesulle ja melko pian kaikki alkoivat käydä nukkumaan. Kirjoitushetkellä klo 21:25 paikallista aikaa (Suomi 22:25) huoneessani muut jo vetävät sikeitä. Taidan tehdä itse saman, sillä herätys on jo klo 06:40…



Lauantai 19.02.2011


Herään viluisani ja melko väsyneenä. Aamulagailun ja –pesun jälkeen aamupalalle. Lähdimme 8 aikoihin turnauspaikalle päin. GPS:n sekoilun ja parin U-käännöksen jälkeen pääsimme lopulta perille Sporthal Elderveldille. Nimensä mukaisesti turnaus pelattiin siis urheiluhallissa, mikä oli omasta mielestäni varsin toimiva ratkaisu. Väenpaljoudesta huolimatta tilaa oli tarpeeksi, sisälämpötila oli sopiva eikä happikaan loppunut kesken.

Rekisteröinnin jälkeen menin deckcheck-jonoon ja kenes muunkaan deckcheckiin jouduinkaan kuin Ruotsin tuomarin Heidi Houstenin… Moni Ruotsin reissuilla käynyt muistaa varmasti Heidin fägäilyn etenkin suojien suhteen ja minunkin käskettiin vaihtaa muutama suoja. Kokeilin toisesta dekistä vaihtaa suojia, mutta ei nekään kelvanneet… Matti tarjosi minulle uusia ruskeita Dragon Shieldejä lainaan, jotka menivät läpi. Testisufflausten jälkeen niihin oli kyllä ehtinyt ilmaantua paljon pahemmat merkkaukset kuin mitä virheissä oli. xD

Panikoin ja jännitin kunnes pairingsit tulivat. Jouni ja Matti joutuivat heti vastakkain, itse taas sain vastaani


1. kierros: Milena ?? – Sable/Blaziken FB/Rhyperior LvX/Mew Prime

Vastustajani sai ensin mulliganin ja säikähdin kädessä näkyviä kolmea Judgea hieman. Noh, vastustajani aloitti Sablella, itsellä Uxie + shaibaa. Saan kuitenkin Jumpluffin T2, otan 4 prizeä putkeen, kunnes vastustajani pääsee vikalla Mewillään lyömään juuri sopivat 100dmg Lost Zonessa olevan Rhyperiorin avulla. Ko. Mew oli myös vastustajan vika Pokemon, joten löin vaan Uxielle enun ja beltin kiinni ja kops. En muista pelistä tarkemmin muuta kuin että nostin huonosti ja vastustajani Judgetti 2 kertaa. Kyseinen vanhempi nainen kertoi myös pelanneensa vasta 3 viikkoa. xD No, joskushan se pitää aloittaa!

1-0


2. kierros: Bodo ?? – Gyarados

2 Smearglea alussa, vastustajalla Sable, jolla tämä hakee Collectorin ja sillä 2 karppia ja Regicen. Fuu, Gyara… :x T1 Jumpluff ja kops. Kun prizet 4-6 minulle, 50 leaf guardilla Gyaraan. Saan kaksi Gyaraa alas, jolloin prizet on 2-3. Vastustaja saa beltti Jumpluffini alas  prizet 2-1. Minulla on liian iso käsi eikä juuri mitään. Trade Offin avulla saan kyllä Jumpluffin peliin, mutta en saa energiaa. Smeargle ei minua auta, joten en saa mitään tehtyä ja ens vuorolla tuleekin sitten 110dmg tail revengellä turpaan. Hävisin, Gyara + Belt liian kova. : (

1-1

Tässä välissä oli tunnin ruokatauko. En syönyt mitään, koska kukaan ei lähtenyt kauppaan ja hallin oma kiska/baari oli aivan täynnä asiakkaita.


3. Kierros: Lia ?? – Tangrowth/Lvx/Blissey/Mesprit
Vastustaja aloittaa yksinäisellä Mespritillä ja topdeckkaa toisen Mespritin… xD Fuu! Olisin todnäk donkannut ilman kyseistä topdekiä, sen verran hyvältä näytti alkukäsi. No evmt. Powerlukon takia saan Jumpluffin ”vasta” T2. Nostelen varmaan 3 prizeä samalla kun Tango lataa penkillä. Tango tulee jossain kohti lyömään pumpulia turpaan. Vastustaja nostaa Mespritin Seekerillä ylös, mutta jättää pelaamatta sen vähentääkseen damageja (hokasi kyllä mokansa heti vuoron jälkeen). Ei siis powerlukkoa, saan pyöritettyä uuden Jumpluffin, beltillinen Tango lähtee alas, jolloin prizet 1-5 minulle. Vastustaja yrittää pyörittää vielä ja ostaa aikaa, mutta lopulta saan vikan Tangon alas kahkolla.

2-1


4. kierros: Thomas P. – Vilegar

Vastustaja aloitti Spiritombilla ja Oddishilla, minulla Smeargle. Saan Jumpluffin kai T2, otan pari ilmaista prizeä. Ensimmäinen Fainting Spell tails, toka heads. Aika huudetaan kun prizet on 2-2 ja vuoro minulla. Fainting Spellistä taas tails (1-2). Uusi Genkku tulee eteen riehumaan, ei saa kuitenkaan mitään alas, koska vastustaja saa sille kiinni vain warp enun. Lyön 90 dmg naamaan vikalla vuorolla, vastustaja käyttää Lookerin itseens, ei P-enua, käsi tyhjäksi ja Uxiella nousee 6 korttia, ei vieläkään enua, joten vastustaja toteaa, että voitin.

3-1


5. Kierros: Jasper ?? – Vilegar/prime

Sain seminopean alun, mutta kirosin silti uutta Vilegaria. Vastustaja sai peliin kaksi SF Genkkua, tappoi minulta 2 Jumpluffia, minäkin knokkasin 2 Genkkua (aiemmin olin jo Spritombin saanut alas). 1 Fainting Spell oli heads ja 1 tails, en muista kummassa järjestyksessä. Prizet 3-3. Vastustaja tulee heilumaan primen kanssa, ammun sen alas, prizet 1-3. Vastustaja saa Hurl in the darknessilla 2 popeani Lost Zoneen (Skiploom ja Crobat G). Vastustaja yrittää ampua Genkullaan myös Uxieta Lost Zoneen, vemppaa eteen Vileplumea ja Genkku primea vuorotellen ja yrittää sinnitellä pelissä. Aika loppuu vastustajan vuorolla sen jälkeen kun tämä oli retreatannut Genkun penkille ja tuonut Vileplumen eteen. Toteaa ettei saa millään enää 2 prizeä, joten voitan!

4-1

Huhhuh. Kaksi Vilegaria jo takana, jotka normaalisti tuottavat kamalasti hankaluuksia kieltämättä aiheuttivat sitä nytkin. Stn trainerlukko. xD Koskaan en ole Suomessa Vilegaria voittanut. :p
6. kierroksen pairingsit tulivat ja kenenkäs muunkaan nimi sielä lukikaan kuin Esan… Menimme pöytään, teimme setupit ja sitten tuli ilmoitus, että pairingsit menevät uusiksi. Toisaalta olisi ollut kiva pelata Esaa vastaan ja toisaalta ei, koska alkukäteni oli niin shaisse. Noh, parit vaihtui ja uusi vastustajani oli



6. kierros: Martin ?? – Luxchomp


Vasta tässä matsissa jouduin ensimmäisen kerran aloittamaan. Alussa oli Smeargle, Q ja Hoppip. Vastustajalla Luxray ja Garchomp. Portraittaan, mutta kädessä ei ole supoa, joten annan vuoron. Vastustaja top dekkaa Collectorin… -.- Ei saa muuten juuri mitään, mutta rämpii silti prizejä pikkuhiljaa. Itellä edessä Jumpluff beltillä ja sammakon aiheuttama poison naamassa. Prizet on 2-4 minulle, knokkaan jotain --> 1-4. Kädessä uusi Jumpluff ja warp point ---> saisin mistä tahansa prizen seuraavalla vuorolla. Sitten tuleekin shaissea niskaan kun vastustaja pelaa JUDGEN.. En muista mitä nostin mutta en tarpeeksi joka tapauksessa. Saan kyllä seuraavan Jumpluffin, mutta koska joudun uuden Judgen pelossa pelaamaan Jumpulin penkille ennen portraittia, saan huomata tämän ratkaisun huonoksi, koska en nosta lainkaan energiaa (jotenkin niin perus…). Vastustaja ampuu Jumpulin alas, seuraavaa en saa peliin ja chomp napsii vapaasti kaksi vikaa prizeä.

4-2


7. kierros: Joku-jonka-nimeä-en-muista – Luxchomp

En muista muuta kuin että vastustajani leuhki alussa etten ainakaan pääse donkkaamaan tätä, koska sai alkuun kaksi basiciä (tiesi minun pelaavan Jumpluffia, koska olimme juuri edellisellä kierroksella istuneet vierekkäisissä pöydissä). Tästä matsista jäi kaikin puolin todella ikävä maku suuhun, koska nostin huonosti ja vastustajalla tuntui olevan aina Sprayt kädessä vaikkei juuri mitään muuta olisi ollutkaan. Ylipäänsä vastustajan pelitaidot eivät minua pahemmin vakuuttaneet. Tämän lisäksi vastustajani sekoitti pakkani ennen peliä ja kesken pelin aina kun mahdollista niin, että peekkasi samalla dekkiini. En jaksanut asiasta alkaa vineemään ja tyydyin siksi cuttaamaan omaa dekkiäni ja sekoittamaan myös vastustajan pakan, koska tämä ei omaansa kunnolla sekoittanut. Jatkossa aion kyllä tällaisista kavereista huomauttaa. Vastustajani myös puhui ihan liikaa minun vuoroillani, tuntui että yritti tahalleen häiritä ajatustenkulkuani kyselemällä ihan ihme juttuja.
Joka tapauksessa aika loppui 2-2 tilanteessa ja vastustaja sai viimeisen prizen, joten hävisin.

4-3

Tässä kohden alkoi usko itseen ja pakkaan kärsiä tosi pahasti. Ärtymys oli valtaisa kahden edellisen matsin ja syömättömyyden takia. En ollut ehtinyt hakea ruokaa, koska ruokkiksen jälkeen kaikki matsit menivät aikaan tai päättyivät vähän ennen ajan loppumista.


8. kierros: Steffen E. / Luxchomp

Jee taas Luxchomp… Vastustaja aloittaa chompilla ja sähkökisulla, itse muistaakseni Smearglella. Pääsen yrittämään 7 kortin nostoa Uxiella, no hups oli taas spray. Wtf mistä ne oikein ne repii. Nostin seuraavalla vuorolla karkin, seuraavalla vuorolla collector. Vastustaja sai vasta nyt minulta prizen Crobatista. Pääsin myös itse peliin mukaan. Mitään muistikuvia ei ole, mutta peli päätyi lopulta 1-1 tilanteeseen. Tiesin voittavani, jos vastustaja ei saa prizeä. Noh, tämähän topdekkaa turnin, Crobat + Flash Impact Uxieen… Fuu… :x Meni tosi tiukalle.

4-4

Vastustajalle kuitenkin kiitosta siitä, että oli hirveän mukava tyyppi!

4-1 --> 4-4. Wat the fak. Voin sanoa, että pettymys oli valtaisa. Olin lähtenyt hakemaan 5-3 tulosta ja olisin ollut siihen tyytyväinen, mutta 4-1 tilanteesta tippuminen tuntui jo tosi shaisselta, koska mahikset olisi ollut parempaan. Mutta ei, onnistuin saamaan kolme surkeaa matsia peräkkäin Luxchompeja vastaan, jotka olivat huomattavasti huonompia kuin ne, joihin olen Suomessa tottunut ja joita olen voittanut. Jumpluffin normaalilla toimimisella olisin juossut jokaisen matsin läpi. Ärsyttää.

Kaikki suomalaiset pelasivat vähintään 4-4 (cool!) ja 6-2 tuloksen saaneet Esa, Roxu ja Joni pääsivät mastereiden top 32:een. Senioreissa vain Ökä pääsi hienolla 6-0 tuloksellaan top 8:aan.

Angstailin tulostani vielä jonkin aikaa. Koska en ollut syönyt aamun jälkeen mitään, alkoi nälkäkin olla jo valtava. Lähdimme etsimään ruokapaikkaa ja päädyimme pieneen kebabmestaan. Väsymyksen takia meno alkoi olla aika levotonta ja hauskaa oli.



Sunnuntai 20.02.2011


Heräsimme ajoissa ja matkaan lähtivät heti aamusta vain top-pelaajat + minä + Isto, joka oli kuski. GPS osoitti taas toimimattomuuttaan ja ohjasi meidät 5km mönkään. Noh, osoite uusiksi ja lopulta pääsimme perile. Tulimmekin juuri sopivasti sen jälkeen kun ovet olivat ylipäänsä auenneet.

Lähes tunnin saimme odotella matsien alkamista. Esa sai vastaansa 7. kierroksen vastustajani. Tuuletin jo Esalle voittoa mielessäni, koska tiesin Esan olevan paljon parempi pelaaja ja että tällä oli paljon parempi dekki. Muistaakseni myös Joni ja Roxu saivat mirrorin vastaansa, Ökällä oli vastassa Vilegar(+Machamp?).

Esa voitti 2-0 n. 40 minuutissa ja kertoi, että vastustaja sai kahden matsin aikana yhteensä vain neljä prizeä. Ökä ja Joni valitettavasti hävisivät, mutta Roxu voitti.

Top 16 alkoi ja Esa pelasi Vilegaria vastaan, Roxu taas Luxchompia (6. kierroksen vastustajani). Esan eka matsi äätyi alle kymmenessä minuutissa. Koska pelejä ei päässyt tarpeeksi lhelle katomaan, jouduimme vain päätellä tuloksen, joka myöhemmin osoittautui oikeaksi, eli Esalle 1-0. Helpotuin, koska Esalla oli mennyt niin hyvin huonoa matchupia vastaan. Roxun eka matsi taisi kestää aika piktään emmekä nähneet lopputulosta. Jossain kohden Esan matsissa alettiin sekoittamaan uudestaan ja ottamaan uutta setuppia --> tarkoitti 1-1 tilannetta. Myöhemmin sama tapahtui uudestaan, joten kyseessä oli pakko olla sudden death. Peli päättyi kuitenkin nopeasti Esan scooppaukseen ---> tappio 2-1. : (
Esa selitti, että oli voittanut nopeasti ekan matsin, tokassa 1-1 prizetilanteessa tuli Fainting Spell heads ja suddenissa ei noussut supoa, enua tai muutakaan millä voitto olisi herunut (kts. Esan rapsa) ja kolmannessa matsissa sama juttu. PP. Roxu hävisi myös ( : < ), joten kaikkien suomalaisten osalta turnaus oli sitten siinä.

Istuimme porukalla katsomossa eikä fiilis ollut kenelläkään erityisen hilpeä. Päätimme lähteä pois ja etsiä Arnhemin keskustasta jotain syötävää. Koska hollantilaiset tekevät tunneissa todella vähän töitä, emme löytäneet mäkkärin lisäksi muuta tuohon aikaan avointa olevaa paikkaa. Päätimme kuitenkin tulla illalla Pinoccio-nimiseen ravintolaan, jonka menu näytti hyvältä ja jota hotelli oli suositellut.

Takaisin hostellilla osa pelasi toisessa huoneessa ja me loput vietimme monta tuntia vain jutellen ja lagaillen. En muista muuta kuin että nauroin pitkästä aikaa enemmän kuin aikoihin. Minulla oli niin hauskaa, että nauraminen sattui vatsaan. xD Jossain välissä yritimme käydä kaupassa, mutta koska sekään ei ollut auki, poikkesimme huoltoasemalla hakemassa vesipulloja ja pientä naposteltavaa.

Illalla lähdimme Pinoccioon, jossa satuimme törmäämään Ökän ja Tommin perheisiin. Suurin osa otti pizzaa, mutta halusin itse pastaa. Ruoka oli todella hyvää eikä hinnalla pilattu. Seurakin oli ihan mahtavaa!


Maanantai 21.02.2011


Aamulla ei ollut kiire herätä ja hoidimme aamutoimet kiirehtimättä turhaan. Aamupalan ja viimeisten pakkailuiden jälkeen lähdimme autoilla takaisin kohti Amsterdamia. Lentokentällä oli reilusti aikaa, joten päätin viihdyttää itseäni kiertelemällä kauppoja ja mukaan tarttuikin kaksi paitaa. Huoh, naiset!
Ketään ei juurikaan Burger King napannut, mutta koska muitakaan vaihtoehtoja ei kamalasti ollut, päädyimme taas sinne syömään. Ainakin lähti nälkä. Check-inin ikävä täti ei suostunut vaihtamaan Roxun lippua, koska ”se vie liikaa aikaa”. Muuten turvatarkastus jne. sujui ongelmitta. Jäin vielä tax free alueella muiden jälkeen etsimään erästä hajuvettä. Totesin sen olevan kalliimpi kuin mitä netistä saa, joten lähdin kävelemään kohti porttia. Kesken matkan pikkulaukkuni olkahihna vain päätti yhtäkkiä hajota ja koko laukku tipahti lattialle. Kirosin, mutta jatkoin matkaani ja perille päästyäni olin aivan janoinen. Lento sujui yllättävän nopeasti Riikaan, jossa tiemme Roxusta erosi. Vaihto oli nopea ja sukkela ja pian olimmekin jo Helsingin kamalissa pakkasissa.

Päästä varpaisiin jäätyneinä jouduimme Esan kanssa vielä raahautumaan Espooseen Istolle hakemaan sinne jättämämme tavarat ja pääsimme Hyvinkäälle vasta klo 23. Pakkanen oli rly uskomattoman arsesta. -.-
Illalla emme Esan kanssa jaksaneet enää muuta tehdä kuin katsoa Pasilan (joskin sekin meni silmät puoliristissä) ja mennä sen jälkeen nukkumaan.


Plussat:


+ seura
+ Paras Pokemon-reissuni tähän mennessä (vaikkei se välttämättä rapsasta välitykään xp)
+ Matin juttuja oli hauskaa kuunnella
+ Cup a Soup –mainos
+ Hollannissa lämpötila oli nollassa tai vähän plussalla <3
+ Ruoka oli halpaa ja hyvää
+ vuokra-autoilla kulkeminen oli tosi jepa, kiitokset myös Istolle ja Matille kuskina olemisesta.
+ Sain kokonaiset 1p lisää rankingiä!
+ Vastustajat oli tosi mukavia (mod. se yks jannu)
+ Oli kivaa pelata uusia naamoja vastaan, kun ei osannut yhtään tietää, mitä tulee vastaan tai miten hyvin vastustaja osaa pelata
+ oli törkeen hauskaa
+ Kaikki suomalaiset vähintään 4-4
+ Voitin kaksi Vilegaria omg
+ Pelkästään turnaukseen osallistumisesta sai yhden CL boosterin --> nostin Smearglen ja PONT:n. :D
+ Esalle dekkini modaamisesta
+ Ihmisille jotka jaksoivat kannustaa
+ turnauspaikka
+ Karrelle palanut enkeli

Miinukset:

- 7. kierroksen vastustaja
- kierrosten välissä joutui odottamaan tosi kauan
- GPS:n pelleilyt
- Jumpuli ei tahtonut toimia kunnolla : (
- Pelasin ”vaan” 4-4 kun tavoite oli 5-3
- En saanut oikeestaan lisää ratingiä : (
- 5h vaihtoaika Riikassa menomatkalla
- reissu loppui niin nopeasti 8(
- Suomen pakkaset

Kaikinpuolin oli mahtava reissu, ens vuonna uusiks! :>

Kommentoikaa ja korjailkaa virheitä, typoistakin saa huomauttaa, koska en jaksanut kovin tarkkaan oikolukea.
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Naisen ECC-rapsa cup a soupin kera

ViestiKirjoittaja Tonu » 23.02.2011 17:31

LuxChomp on tier digimon. PP ja 1 ratinkipiste GET!
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron