Random Senior teki SEN taas....

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Random Senior teki SEN taas....

ViestiKirjoittaja Poweri » 05.03.2011 21:59

Jyväskylan Statet

Lähdetiin aamulla puoli kasin aikaan Kettuskyydilla Pälkäneeltä kohti Jyväskylää.
Eksyttiin jollekin eri reitille,mutta sekavalla navigaattorilla löydettiin takaisin oikealle reitille.
Matkalla pysähdyttiin kahville huoltoasemalle.
Olimme perillä turnauspaikalla noin kello kymmenen maissa. Saavuimme turnauspaikalle samaan aikaan toisen Pälkäne/Tampere suunnalta tulevan auton kanssa.
Saavuimme pieneen turnaustilaan,jossa heitin kamat johonkin nurkkaan. Deckchekkasin ja lagasin ja yritin kerätä voimia.

Ja nyt itse kierroksiin.

Kierros 1. Ville Välimäki VS Jani-Matti Mäkela [Luxchomp VS Vilegar]

En laittanut sitten sitä Dialga G:tä (Joka oli oikeastaan ihan hyvä etten laittanut,kun sitä lähtee ajatteleen) ja saan sitten heti Vilegarin vastaan .
Peli meni pääpiirteittäin näin.

Pääsen alussa pieneen etumatkaan napsimalla helppoja prizejä ja hommaan Weawile G:n samalla penkille.
Jani-Matti heiluu Gengar SF:llä ja saa Poltergeistilla muutaman prizen.
Isken Weawilella kuolemaa päin ja toivon,että Fainting Spell menee Tailsiksi.Jani-Matti heittaa Fainting Spellin tailsiksi ,pieni hymynvirnistys käväisee naamallani.
Jani-Matti nukuttaa mun Luxray GL Lv.X eteen Hauntter TM:llä ja pelini seisahtuu kolmeksi vuoroksi.
J-M pelaa Copycatin ja nostaa uuden Gengarin pöytään,mikä onkin tällä kertaa Prime Gengar.
Jani-Matti yrittää lostittaa pokemoneita ja onnistuukin saamaan Crobatin ja Uxien Lost Zoneen. Isken 120 J-M:n LostiGengariin. J-M Vie Lostigengarin penkille ja pelaa Seekkerin. Nostan itse Uxien penkiltä,että saan iskettyä ensivuorolla 130 ja pystyn saamaan Gengarin alas.
Lostgengar on vika prize ensi vuorolla.

1-0

Ensimmäisen kierroksen voitto piristää aina. Hotkaisen Alpen -patukan naamaan ja siirryn kohti seuraavaa koitosta.

Kierros 2. Ville Välimäki VS Terhi Kettunen [Luxchomp VS Vilegar]

Eli oman kylän pelaajia ja taas kerran Vilegaria vastaan lätkimään.
Aloitan kohtuuhyvällä startilla ja alan napsia pokemoneja,sieltä mistä halvimmalla saa.
Terhi saa nopeasti Vileplumen ja alkaa Ohkottamaan Poltergeistilla.Hommaan Weawile G:n penkille ja alan liittämään sille energiaa.
Terhi ei ole kiinnostunut Weawilesta vaan ottaa prizeja sieltä mistä saa helpoiten.
Siirrän Ambipommilla Rescue Enuun Gengar SF:ltä Vileplumelle.
Gengar kopsuttaa Ambipommin.
Tulen kopsuttamaan Weawilella Gengar SF:n,jonka Fainting Spell menee Tailsiksi.
Terhin peli alkaa tökkimään,mutta hän saa silti yhden Gengar Primen peliin.
Gengari imasee Hurlilla pokemonin tai kaks Lost Zoneen,mutta olin jo siinä vaiheessa saanut johtoaseman ja peli päättyy rivakasti.

2-0

Ruokatauko. Kiirehdin keskustan heseen ja takaisin alle puolessa tunnissa. Ehdin syöda puolet mun ruoasta.

Kierros 3. Ville Välimäki VS Zenja I. [Luxchomp VS Tangrowht]

Eli siis tankki -pakka vastassa. Eli ideana olis napsia kuus halpaa prizee penkiltä.
Peli lähtee shaibasti alkuun vähän kummallakin. Zenja nappaa aikas nopeasti Tangrowhtin peliin ja grindaa tasaprizeihin.
Dragon Rushaan tTanko uppia ja sprayaan healin ens vuorolla.
Zenja yrittää nostaa Poke Healerit,mutta ei onnistu,joten saan hänen Tangrowthin alas.
Zenjan peli alkaa lagia,mutta hän saa vitkulteltua uuden Tankon penkille.
Enuja ei meinaa mitenkaan hänella nousta. Joten kopsuttelen viimeiset prizet sieltä sun täältä.

3-0

Kayn sitten hotkimassa kylmän hesemattoni toisessa huoneessa ja palaan takaisin uusien kierrosten pariin.

Kierros 4.Ville Välimäki VS Miska "Maailmanmestari" Saari [Luxchomp VS Luxchomp]

Downer pairinnngg. En haluaisi hävita,koska prosenttini putoaisi alas.
Aloittelen ilman supporteria. Saan kumminkin Weawile G:n jolla saan penkilleni lisää pokemoneja.
Lätkitaan Miskan kanssa prizeja vuorotellen ja peli on loppujen lopuksi tilanteessa,jossa kummallakin on Uxie Lv.X edessä ja 1 Prize.
On minun vuoroni ja jos en saa prizea häviän. Tarvitsen Uxielle DCE:n,joita on n.25 kortin pakassa yksi ja minulla on kädessa PONT.
Pelaan Pontin ja annan pakan miskalle leikattavaksi.
Miska ei leikkaa vaan antaa pakan olla. DCE oli ensimmäinen kortti kuudesta kortista .

4-0

Kierros 5. Ville Välimäki VS Suomipoke,SP,Wiljami Ziebbonen [Luxchomp VS Jumpluff]

Donkkasin Hoppipin Uxiella ja Crobatilla.

5-0

Hohoo puhtaat Swissit ekaa kertaa.
Katselen sijoituksia ja huomaan,ettäjoudun/pääsen Esaa vastaan .

Top-4 Random Senior VS Esa Juntunen [Luxchomp VS Tyrannitar,Ampharos]

Peli 1.

Esa nostaa alussa huonosti ja saan pientä etumatkaa. Tyrannitar tulee jossain välissa tRollimaan ja alkaa Spreadia omaa ja minun penkkia.
Nostelen prizeja tasaisesti ja voitan ekan.

5-0(1-0)

Peli 2.

Sisäilma on huonoa,porukkaa alkaa kerääntya ympärille ja otteeni pelista herpaantuu liikaa
ja aivot menevät lukkoon. Evoilen pelissa useita kertoja samoista asioista,eikä pelaamisesta tule yhtään mitään.
Ajatukset seikkailevat hävion rajamailla. Turpaan tulee ja pahasti.

5-0(1-1)

Peli 3.

Lagaan yhä,mutta yritän kasata palasiani ja yrittää parastani.
Peli menee lähes saman kaavan kanssa,mutta en evoile niin paljoa.
Lopussa prizet ovat,etta minulla on 2 ja Esalla 3. Ensivuorolla Esa saa spreadittua kaikki prizet itselleen,joten olen siinä tilanteessa,etta ihmevoitto tai turpaan.
Katson,että Esan penkilla on kaksi 60damagee päällä olevaa keijukaista. Käytan yhden Flash Biten Uxieen ja nostan itselleni yhden kahesta prizestani. Nostan prizen ja huomaaan,etta oho se oli poketurni. Pelaan turnin ja kopsaan Azelfin penkilta.
Kasasin hetken itseäni,kunnes tajusin,että voitin tämän ihmesuperpullalla x)))

6-0(2-1)

R0xu selviytyi vieressä SP:ta(ei pakka) vastaan finaaliin kanssani. Olen iloinen mirrorista,koska olen harjoitellut kyseistä matsia eniten.

Finaali

Kaikista randomein Senior VS R0xu "Mauri" Viikki [Luxchomp VS Luxchomp]


Ennen pelia arvottiin R0xun kanssa KPS:lla pelaaja,joka arvuuttelee Headsin vai Tailssin x)
Hävisin KPS:n,R0xu kysyi,sanoin heads,numero viisi pyöri pöytään.

Peli 1.

Saan kivan alun ja lätkitaan vuorotellen tasaisesti . Pääsen ylivoimaan ja hakkaan R0xun pokemonit yksitellen.

6-0(1-0)

Peli 2.

Aikas shaibaa lakua mulla,mutta saan SP-radareilla naputeltua jotain poksua peliin.
Pelin puolivälissa R0xu pelaa yyber Techi Judgensa. Kummatkin nostavat huonosti,mutta topdeckkaan ekan Cyryksen.
Saan sitten kivan ylivoimabuustin ja napsin palkintoja sieltä sun täältä.
Lopussa minulla oli n.4 tapaa päättää peli.

7-0(2-0)

Jee! Toinen turnausvoitto Pokemon urallani.

Props
+Voitin Turnauksen
+Matti,jolta järjestyi kyyti ja lainakortit. Kiitos paljon!!
+R0xu oli toinen
+Puhtaat Swissit
+n.25 korttia pakasssa yks DCE --> PONT --> DCE päälimmäisena
+Heikki oli toinen Senioreissa
+Kebab House

Slops
-En saanut vielä palkintoja
-Ahtaat tilat
-Aivot lukkoon Top-4:ssa
-Veli ei päässyt tulemaan
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Random Senior teki SEN taas....

ViestiKirjoittaja Tonu » 05.03.2011 22:27

HB. Luin kaiken oleellisen. :P
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron