Rapsa, Esa29v

Alueella tiedotetaan tulevista turnauksista ja keskustellaan jo käydyistä turnauksista mm. turnausraporttien muodossa.

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja badganondorf » 07.03.2011 14:31

ECC:t tuli pelattua Luxchompilla, joka oli paras pelaamani Luxchomp pitkään aikaan ja antoi luottoa tuleviin turnauksiin Luxchompin kannalta. Isot turnaukset ovat samalla myös yleensä inspiroivia. Näinpä rakensin ”monta” ”uutta” pakkaa perjantailiigaan, jotta voisin testata niitä vielä ennen turnausta. Rakensin Tyranitar/Ampharosin, Magnezone/Regirockin sekä Absol G LV.X/Palkia G LV.X/Gengar Primen. Pelasin Miskan Luxchompia vastaan näillä ja ainut pakka, joka onnistui voittamaan Luxchompin oli Magnezone. Pelin lopussa kädessäni oli 2 korttia, pakassa ei yhtään,prizeissa ei yhtään ja lost zonessa 13 energiaa… Pelasin loput ajasta Miskan toivomukesta Iston LostVilegaria, ja pelit menivät loppua kohti aika tasaisiksi. En tiennyt laisinkaan mitä pelata tulevana viikonloppuna.

Lähdemme liigasta Hesen kautta Kettusille yöpymään perjantaiksi, jotta ajomatka Jyväskylään ei olisi niin pitkä. Kävimme Kettusilla tuttuun tapaan saunassa ja menimme nukkumaan jossain puol 12 aikoihin.

Lauantai 5.3.2011


Heräsimme Kettusilta, Matti ja popula oli ehtinyt jo lähteä kun Anni tuli repimään peiton pois päältäni ja zombeilin aamiaispöydän ääreen. Jotain muistaakseni sain kurkusta alas ja pääsimme vihdoin matkaan.

Matkalla Jyväskylään koukkasimme Jounin Hervannasta ja jatkoimme matkaa Jyväskylään. Olin polttanut kaksi CD levyä matkaa varten. Tietenkään auton CD-soitin ei välittänyt näistä levyistä ja heitti erroria aina suunnilleen 4 biisin jälkeen, jonka jälkeen piti vempata levyjä edestakaisin, että saisin levyt takaisin soimaan. Jälleen piti kuunnella samat levyn neljä ensimmäistä biisiä ja toivoa, että soitin soittaisi pitemmälle. Näin ei kuitenkaan käynyt ja pääsimme kuulemaan Daft Punkin Derezzedin ainakin 8 kertaa ja suunnilleen yhtä monta kertaa Black Eyed Peasin Just Can’t Get Enoughin.

Jöö, no selvisimme matkasta kuitenkin elossa yksipuolisesta musiikkitarjonnasta riippumatta ja näimmekin Jyväskylään päästyämme tutun näköisen auton edessämme. Mattihan se siinä huristelee. He olivat lähteneet ainakin 30 minuuttia aikaisemmin, joten jonkinmoinen kiertoajelu oli tultu tehtyä jos he olivat nyt samassa kohtaa kuin me. Parkkeerasimme auton maksuttomalle parkkipaikalle ja menimme turnauspaikalle.

Turnauspaikalla näytti olevan Jyväskylän liiga ja vähän random populaa. Sitten piti päättää vielä pakka. Pyörin koko ajan Genkun ja Tyranitarin välillä, mutta päätin sitten pelata Genkkua. Menin deck-checkiin, näin Jounin edessäni pelaavan Genkkua ja totesin, että en tullut Jyväskylään asti pelaamaan Genkkumirroreita, hetken mielijohdosta vaihdan Tyranitariin, jolla olin pelannyt yhden testipelin(ja hävinnyt sen). Anni kritisoi valintaani, mutta samapa tuo. Sain Roxulta vielä viimeisen Tyris Primen lainaan. Annikin lopulta jänistää Luxchompin pelaamisesta ja vaihtaa viimehetkellä Jumpluffiin.

Juuri ennen turnausta Keskisuomalaisen toimittaja tulee kyselemään minulta ja Annilta kysymyksiä ja hän onnistuu kuulemaan iäkseni 29. Näen kun hän kirjoittaa sen paperiin, mutta koska Matti aloittaa turnausta, en viitsi korjata asiaa, jos hän sen kerran ostaa, että olen ilman partaa 29-vuotias…Täytyypi käydä kokeilemassa kaupassa. Lehtijutun skanni löytyy ainakin Villeltä. Voisin haluta sen, kun en Facebookia omista.

Turnaus alkaa lopulta ja luvassa on 5 kierrosta ja top4. Ei muuta kuin pelaamaan.

1. Kierros Sami Johansson(Machamp/Donphan)


Oletin, että Sami pelaa Jumpluffia, joten alkukäden nähdessäni ei kauheasti hymyilyttänyt. Mareep, Collector ja jotain muuta. Saan tietenkin aloittaa, ei siinä muuten mitään, mutta ranking pisteet todenäköisesti vähän kärsivät siitä, että häviän Samille(Suomen ranking viimeinen). Noh, en nosta toista Baisicia ja annan vain vuoron. Samilla onkin 2 Machopia alussa. Sami pelaa Uxien- nostaa 2. Pelaa energian ja pelaa uuden Uxien. Nostaa jälleen 2. Pelaa Luxury Ballon ja Candyn ja Mareepini kuolee. DOODIIIN!
0-1

Ensimmäisenä ärsytti rankingin menetys. Seuraavana ärsytti donki. 3. ärsytti pakan vaihto viimehetkellä(Genkkua ei juuri donkata Luxury ballolla ja Candylla). Noh ei muuta kuin selkä kyyryssä kohti uusia pettymyksiä!

2. kierros Juho Hautala(Gyarados)

Saan semialun ja ihmettelen kuin Juho alkaa iskeä vain 30 Gyarallaan. Selviää, että hänen prizeissaan on 2 Karpia ja Azelf. Hän tappaa myös yhden Tyranitarin poisoniin omalla BTS:llani, jonka huomaan vasta joskus 5 vuoroa myöhemmin, mutta samapa tuo kun vahinko oli sattunut jo. Saan Yhden tyranitar ladattua ja lahtaan kaikki mitä eteeni tulee. PP
1-1

Olin hävinnyt donkiin ja voittanut siihen, että kaverilla kävi ihan liian huono säkä. Normaalisti olisin hävinnyt Gyaralle 100-0, koska pakassani ei ole Devoluteria tai muutakaan järkevää sitä vastaan. Noh, voitinpa ainakin pelin. Olin tässä vaiheessa kyllä sitä mieltä, että turnauksesta tullee samanlainen fiasko kuin Uxiedonkilla. Niin..

3. kierros Joni Kivimäki(Arvaa)

Yksi hyvä asia tässä oli, en voinut menettää kauhesti rankingia, olihan Joni samoissa kanssani. Joni saa schaiba alun, eikä saa edes Dialgaa peliin(olisin hävinnyt automaattisesti). Lähden spreadimaan ja jollain irveellä Joni ei nosta missään kohtaa mitään ja voitan pelin Spreadiin, wtf.
2-1

Taidan olla jo nollissa rankingin kanssa, hienoa. Joni kuitenkin oli 1-2, joka sinänsä oli kummallista viimeiset turnaukset huomioon ottaen. Ongelmana saattoi olla PONT:n j Sagejen sekakäyttö, joka on yhtä järkevää kuin lääkkeiden ja alkoholin…

4. kierros Jouni Lehtinen(LostVileGar)

Downer-pairing, hubaa. Nostan ok alkukäden ja niin näyttää nostavan Jounikin. Kumpikaan ei vaan onnistu nostamaan energiaa, koska kummankaan Twinsit ei toimi. Kädessäni pyöri koko ajan n. 10 pokemonia, joten odotin kauhulla sitä kun Jouni tulee Hurlailemaan, mutta hän ei koskaan tullut. Pääsen vihdoin tombin kuoltua spreadeilamaan ja olen vähällä tappaa itseni, kun Ampharoslinjani lentää Lost zoneen. Genkut aktivoituvat, mutta muistaakseni johdin jo niin paljon prizeissa ja minulla oli toinen Tyranitar ladattuna, että Genkun ja tyriksen kuoltua, jatkan vain Tyriksella lahtaamista
3-1

Ei tullut fiaskoa, kiva.

5. kierros Toni Maijala(Gigas)

Tonin kanssa tulee aina ihan randomeja otteluita. Niissä harvemmin on mitään tekemistä taidon kanssa(lue tripla-raportti). Tällä kertaa kuitekin Toni pelaa Gigasia ja minä jotain muuta. Toni pyörittelee päätään ja itsellänikin on schaissea kädessä. Toni aloittaa Gigasilla ja antaa vuoron. Itse liitän energian Larvitarille, kehitän sen Pupitariksi ja annan vuoron. Toni, nostaa kortin ja antaa vuoron. Lähden heittämään Rock Smashia Beltin kanssa, tails 80. Toni nostaa vuorokortin, laittaa muistaakseni Gigas LV.X:n ja antaa vuoron. Kehitän tyranitarin, liitän spessudarkin ja isken 90, jee…
4-1

Okei, olen jatkossa ja ainut peli, jonka jouduin pelaamaan, oli Jounia vastaan. Normaalilla alulla sekin olisi ollut autowin… Noh, välillä saa munkittaa. Olen top4:ssa, 4. ja saan vastaani Villen joka on 5-0 Luxchompillaan(olisin halunnut SP:n Jumpluffin :’( )

Top4 Ville Välimäki(Luxchomp)

1. ottelu

Annan 3 prizea eteen ja totean, ettei pelistä tule mitään kun edes Twinseilla en nosta mitään. En oikeastaan saa pelissä mitään aikaiseksi.
0-1(4-2)

2. ottelu
Annan jälleen 2 prizea eteen ja saan vihdoin Tyranitarin ja Ampharosin penkille. Lähden spreadaamaan ja Ville evottaa pariinkin kertaan(kehittää yrittää Level Uppaa garchompin edessä heti sen pelattua/käyttää Bright Lookia 70 menettäneellä Luxraylla etc.) Voitan näihin kauheisiin evotuksiin ja techi reversaliin, jolla rahtaan Bronzongin eteen spreadetssani kun kaikki Villen turnit on mennyt ja mennään 3. peliin.
1-1(5-2)

3. ottelu

Ville välttää evoamiset, mutta jälleen joudun antamaan 3 prizea etukäteen kun unohdan käyttää Minor Errand runningia Mareepilla(olen ilman enua ensimmäiset 7 vuoroa) Vihdoin nostan enun ja pääsen spreadamaan. Vuoron liian myöhään kuitenkin. Villen käsi on iso ja Uxiellani ja Azelfillani on 60 damagea päällään. Hänelle siis riittäisi Crobat ja turn. Lookeroin hänet ja hän nostaa Croatin. Nostaa tokavikan prizen – Turn. ja nostaa viimeisen prizen. Toinen prize olisi ollut Luxray Lv.x. Noh, olisin hävinnyt sudden deathin jokatapauksessa, koska nostoengineni on Cynthia+ Twins…
1-2(5-3)

Olen tyytyväinen, sillä voitinhan Suomen ranking 1. 3. ja 4. pakallani, jolla hävisin Suomen ranking viimeisen…Elämä on yllätyksiä täynnä. Finaalissa olikin loppujen lopuksi 2 Luxchompia ja Ville selviytyi voittajana. Ei siis toista byeta ainakaan vielä Mastereilla. Kulutin lopputurnauksen ajan laskien kaikkien eri ihmisten tulevia rankingeja(omani mukaan lukien).

Lähdemme turnauspaikalta kebabpaikkaan ja en tietenkään tapani mukaan suostu syömään, jolleivat he maksa veroja…Noh, tyydyn tilaamaan lehtipihvin ja saan jopa kaksi kuittia. Tarkastan vielä, että veroprosentti on kohdallaan ja olen tyytyväinen. Ruoka on hyvää ja täyttävää ja lähdemme jälleen kohti Hervantaa heittämään Jounia ja Miskaa Jounille. Sieltä menemme takaisin Kettusille, jossa käymme saunassa jälleen ja menemme pikapikaa nukkumaan.

Sunnuntai 6.3.2011

Sunnuntaiaamu. Anni tulee jälleen pirteästi herättämään minut ja pyytää rushimaan. Saan alas suklaakakun palasen ja yhden leivän palasen. Lähdemme Tamperetta kohdin ja CD-soitin ei kyllä vieläkään suostu soimaan. Eli radiota, joka rätisee kauheasti. Eli hiljaisuutta…

Saavumme turnauspaikalle, käymme väärän rakennuksen kohdalla. Lähdemme kävellen Matiuksen kanssa etsimään turnauspaikkaa ja Anni käy laittamassa auton johonkin järkevään paikkaan. Törmäämme Heroon ja Herokaan ei muista enää miten turnauspaikalle pääsee, vaikka on jo käynyt siellä. Harhailemme ja löydämme lopulta piilotetun oven.

Käyn viemässä pakkalistan, jossa lukee ”LostVileGar” ja huomaamme, että Annin Luxchompissa on 61 korttia ja Matiuksen pakasta puuttuu Uxie LV.X. Korjaamme virheet ja turnaus alkaakin ihmeen nopeasti. Gengar oli siis ainut mahdollinen vaihtoehto, koska eilen pelasin Tyranitarta. Eipä minua ainakaan donkattaisi…

1. kierros Matius Hurskainen(Luxchomp/Honchkrow)

Matius siis pelaa minun ECC-pakkaani. Ehkä hieman hankala henkilölle, jolla ei ole niin kauheasti kokemusta Luxchompista. Voitan jollain vuorolla 4 Poltergeistiin.
1-0

2. kierros Tom Roos(Luxchomp)

Pelasin Tomppaa vastaan turnauksessa viimeksi vuonna 2008 todennäköisesti. Senkin ottelun hävisin. Tompan alku on karsea ja trainerlukossa hän saa entistä vähemmän aikaa. Näen Dialgan ja alan vaistomaisesti tappaamaan sitä Genkku Primella. Saan Dialgan tapettua Lost Zoneen ja tästä lähtien lähden vain spreadimaan Compound Painilla ja Chute Maditella ja menen liian johtoon, samalla kun Tompan Lost Zonessa on 7 pokemonia. En pysty käyttämään Twinsia Lost Worldin etsimiseen, joten jatkan iskemistä, ja yritän nostaa Lost Worldia Trade Offilla, mikä ei onnistu. Pelaamme pari vuoroa ja Tomppa Scooppaa, koska ei saa mitään aikaiseksi.
2-0

Yleensä lounastauko on 2. kierroksen jälkeen, mutta koska sitä ei muistettu sanoa, jatkamme vielä 3. kierroksen ennen lounastaukoa

3. Kumiskeppi(Gliscor(Promo ja toinen)/Vileplume/Kingdra Prime)

Olin ajatellut samanlaista pakkaa itsekin, mutten koskaan jaksanut rakentaa, koska Luxchomp. Kumis tappaa GenkkuPrimeni headsilla ja Judgeaa minua jatkuvasti. Annan 2 prizea eteen ja lähden Twinseilla takaapäin. Huomaan, että Kumis ei nosta Promo Gliscoria ja on hakenut Gliscor LV.X:n prizeista Azelfilla. Hänellä on siis vain 1 Gliscor lv.x pakassaan. Kumis päättää heittää LV.X:n käteensä Burning Poisonilla, Level Uppaan, edessä olevan Genkun ja Lost Zonean Gliscorin kädestä. Tämä pakottaa Kumiksen iskemään Absol Primella(paras Lostgar counter koskaan), Kumis tappaa Absolilla Genkku Primejani, samalla kun Hurlailen ukkeleita Lost zoneen ja lopulta kun 6 pokemonia on Lost Zonessa, haen Twinsilla Lost Worldin ja voitan.
3-0

Pelin alku kyllä näytti tuskalliselta, mutta kääntyi lopulta voitoksi Lost Zoneemisen takia. Puhtaalla Vilegarilla olisin hävinnyt varmasti.

4. kierros Zenja Ilichko(Tangrowth)

Zenja on varmaan aina pelannut jotain Tangrowthia niin kauan kuin muistan. Zenja oli tähän mennessä voittanut mitä muutakaan kuin 3 Gengaria. 4. päänahka siis menossa. Zenjalla on hidas alku=minunkin alkuni on hidas, koska Twinsit eivät toimi. Zenja onnistuu lopulta kiertämään Fainting Spellin ja Rescue enun, joten ainoa Genkkuni lentää disciin. Onneksi Palmer ja Darkness Gracean, jotta saan Genkun takaisin heti peliin. Pääsen Rescue enun turvin jättämään Genkun eloon kun Poltergeistin Tangrowthin hengiltä. Zenja ei oikein nosta enua tai muutakaan ja voitan Poltergeistilla.
4-0

Olen 4-0 ja vain yksi ihminen oli 4-0 lisäkseni. Nauroin kuka – Hero. En nauranut kun tiesin pakan – Tyranitar. Seiniä päin siis juoksemaan

5. kierros Hero(Tyranitar Prime)

Hero aloittaa nopeasti Power Clawaamalla, ja saan Twinsit käyttöön. Päätin, että en edes yritä tappaa Tyranitareja iskemällä tässä pelissä vaan heitän tarpeeksi Fainting Spell headseja ja tapan kaiken muun pelistä. Lähden toteuttamaan strategiaa, mutta Heron käsittämätön DCE nosto haittaa menoa, kun ensin Genkun tappaa Uxien. Sitten Spiritomb(Fainting spell tails) ja sitten 3. kerran Spiritomb, heads vihdoin. Lopussa Crobatin puutteen takia, peli menee siihen, että minun pitää heittää 2 fainting spellista toisesta heads. Heitän ensimmäisestä, ei tarvinnut mennä suddeniin. Tässä ottelussa vaikutti siltä, että Hero oikeasti keskittyi ja ei evottanut(toisin kuin 90% yleensä peleistä). Luultavasti johtui siitä, että alla oli pitkästä aikaa toimiva pakka ja hyvä tulos. Parhaita pelejä pitkään aikaan.
5-0

Olen ainoa 5-0 ja rankingit huutavat hallelujaa, joten vastassani on varmasti Downer pairing

6. kierros Kekkonen(Gyarados)

Kekkosella meni hieman paremmin kuin eilen(0-5). Pakkakin oli vaihtunut. Kekkonen onnistuu olemaan ensimmäinen, joka saa käytettyä trainereita vastaani tässä turnauksessa. Tämä hankaloittaa(ja toisaalta helpottaa). Beltillinen Gyarados ohkottaa Gengarit, mutta toisaalta Fainting Spell kiittää Beltillisesta Gyaradosista. Lähden normaalisti tuhoamaan penkkiä ja heittelen Fainting spelleja aika tasaisesti headseiksi ja tailsiksi ja lopulta voitan ottelu Poltergeistiin. Crobatin kanssa tämä peli olisi ollut, erittäin helppo, kuten myös Heroa vastaan, mutta Crobat ei jostain syystä pakassa vielä ole.
6-0


Puhtaatr swissit sitten Seinäjoen Citareiden. Lähden luottavaisena toppeja kohdin, jossa minulle sanotaan, että vastaani asettuisi Vesa. Minulla ei ollut mitään käryä, mitä Vesa pelaisi, mutta jotkut puhuivat Sablelockista. Minulla oli juuri semmonen, Curse of The First –olo, jos vastassa tosiaan olisi Sablelock. Voitettavissa sekin kuitenkin onneksi olisi.

Top8 Vesa Hovinen(Garchomp C LV.X/Absol G Lv.X/Roserade/techeja)

1. Ottelu
Aloitan Tombilla ja alkukäteni pyytää vain Collectoria. Saan sen Uxiella ja T1 ja liitän Rescue enun Gastlylleni. Vesa tappaa Tombini siten, että se kuolee Vesan vuoron jälkeen. Katson kättäni ja nauran. T2 Uxie LV.X, Gengar, jolla Rescue ja Psy ja Vileplume pelissä. Poltergeistaan T330. Vesa scooppaa.
1-0(7-0)

2. Ottelu
Tästä tuli hikinen ottelu. En tiedä mitä sekoilin, mutta resurssit eivät vain tuntuneet nostavan mitään. Saan trainerlukon normaalisti, mutta olen ensimmäiset 7 vuoroa jälleen ilman energiaa ja Twinseja. Lopulta nostan Twinsin ja peli lähtee käyntiin. Poltergeisti ei tee juuri mitään ja päätän lähteä Lost Zoneemaan. Vesan käsi on kuitenkin niin pieni, ettei siitäkään ole hyötyä. Shadow Roomailen siis vain pelin loppuun asti, kunnes Vesalta loppuu yty kesken.
2-0(8-0)

Top8:ssa oli vain yksi pakka, jota vastaan en ollut vielä pelannut, mutta senkin oletin olevan helppo Primen ansioista(Gigas ja Sacrifice). Miska voittaa kuitenkin munkilla Sudden Deathin ja vihdoin pääsin Miskaa vastaa(pelottelin Miskaa koko turnauksen ajan, että pääsisin häntä vastaan).

Top4 Miska Saari(Luxchomp)

1. Ottelu
Jo päivän toinen maailmanmestari. Miska on selvästi ryhdistäytynyt kun on jälleen näin pitkällä. Miskan kanssa liigassa ottelut menivät tasaisesti, mutta odotin näistä otteluista silti hieman helpompia kuin liigassa pelatuista. Miskan alku on semihyvä, enkä saa pidettyä trainerlukkoa T1, joten Gaini tulee Roseradelle ja jotain sillä. Saan Plumen peliin ja kun ukkelini kaatuu, saan Twinsit jälleen toimimaan. Rakennan Poltergeist ukkelin Rescue enun kanssa ja alan Poltergeistaamaan. Tämä paljastaa Miskan käden, joka on täynnä trainereita ja Supportereita. Miska tietää hyvin mitä tämä tarkoittaa tulevaisuuden kannalta. Peli on 5 vuorossa ohi. Hän päättää scoopata
1-0(9-0)

2. Ottelu
Katson alkukättäni, joka on erittäin lähellä täydellistä(ilman Twinsia). Nauran kun Miska laittaa minut aloittamaan. Liitän Rescue enun Gastlylleni ja Pitch darkaan. Miskalla on Toxicroak G edessä, eikä muuta. Miska käyttää Cyrusin ja etsii vain Collectorin. Antaa vuoron. Pelaan Haunterin, BTS:n, Hypnoosi energian, Gengarin ja Poltergeistaan. Miskalla on juuri tarvittavat 2 traineria kädessä(Collector ja Spray) – 120.
2-0(10-0)

Olimme valmiit noin 10 minuutissa ja menin katsomaan kun Kekkonen donkkailee Heroa vastaan 2 ottelua ja selviää edellisen päivän fiaskon jälkeen finaaliin.


Finaali Kekkonen(Gyarados)

1. Ottelu
Pelasin viimeksikin Vileplume/Gengarilla Gyaradosia vastaan finaalissa. Silloin minut donkattiin tosin Unown Q:lla ja sain pelkkiä huonoja alkuja(Oddish ja 7 energiaa). Nyt sain kuitenkin ok alun. Sain Tomb edessä Darkness Graceematta Kekkosen BTS:lla Genkun ja Vileplumen T1 peliin. Annan vuoron. Lähden otteluun tutulla strategialla. Genkulle Rescue enua toisen perään ja Fainting Spell heittoja. Heitän 50/50 headseja ja tailseja ja minulla ei ole suurta ongelmaa Uxien Trade Offatess kaiken oleellisen, vaikka Kekkonen topdeckaa kaksi kertaa putkeen Gyaradosin pakastaan. Crobatilla tämäkin peli olisi ollut huomattavasti helpompi.
1-0(11-0)

2. Ottelu
Sama match-up, sama strategia. Saan Genkut ja Vileplumen peliin jälleen nopeasti Twinsien takia, kun Kekkonen tulee taas T1 päin naamaa. Mikäs siinä, paitsi, että 3/3 Fainting spell tails. Vähän rupesi kyllä tutisemaan 3. kohdalla. Olisin voittanut Crobatilla taas suoraan, mutta Lookeroin Kekkosen Seekerin pois kädestä ja isken Azelfin 10 päähän kuolemasta. Kekkonen ei nosta Lookerista Seekeriaan, vemputtaa jotain ja voitan silti 2 prizella.
2-0(12-0)

Mietin, milloin viimeksi voitin oikeasti turnauksen kaikki ottelut. Ja rehellinen vastaus on, että en oikeastaan edes muista. Luultavasti joskus MetaNitella, mutta kyllä silläkin tuli suurimassa osassa turnausten topeissa sitten tappioita. Turnauksen jälkeen tietenkin eniten ehkä kiinnosti kuinka paljon rankingit nousivat ja kyllähän ne sitten nousivatkin ihan kiitettävästi(Maailman 2. masterissa). Nyt herääkin vain yksi kysymys, tähtäänkö 2000 pisteeseen vai pelaanko loppukauden hupipakkoja. Sitä en tiedä vielä itsekään. 2. Byenkin sain jo SM-kisoihin.

Turnauksen jälkeen kävimme Hesburgerissa ja lähdimme Matiuksen, Tonyn , Miskan ja Annin kanssa taas kohti Hyvinkäätä. Automatkalla sai nauraa takapenkin jutuille lähes koko matkan, en tiedä johtuiko väsymisestä vai mistä, mutta lähes kaikki nauratti. Auton soitinkin yhtyi hyvään fiilikseen ja suostui soittamaan 16 biisiä putkeen levyltä(reissun ennätys).

Plussat ja miinukset:

+ Rankingit huutaa hallelujaa
+ Sain 2. byen SM-kisoihin
+ Anni veti 4-2 Luxchompilla
+ Matti jaksoi pysyä tuomaripöydän puolella kaksi turnausta
+ Annin kyyti
+ Vedin ensimmäisen puhtaan turnauksen miesmuistiin
+ Miskakin jopa top4
+ Tyranitar toimii
+ Formaatissa näyttää olevan nykyään pakkojakin, jolla pelata
+ Ville voitti puhtaasti
+ Paluu automatka
+ Kahden viikon päästä Turku-Tukholma
+ Genkku toimi lähes moitteettomasti
+ Olen 29-vuotias
+ Voitin yhdessä turnauksessa kaksi maailmanmestaria
+ Roxulle Tyranitarin lainasta
+ Kettusille yöpymismahdollisuuksista ja saunasta
+ Karvakäsikebab, joka maksaa veroja


Miinukset:

- Joni fiksailee liian kanssa Luxchompiaan
- Machamp donk
- Valinnan vaikeus


Nyt siis viikon tauko pelaamisesta ja keskittymisen voisi siirtää vaikka kouluun. Turku-Tukholmaan mennessä siis pitäisi päättää, mitä haluan, ranking-egpenistä vai läppäpakkoja, joilla ei välttämättä pääse edes toppeihin ja vetelee 1-5 ja ei ole edes hauskaa. Elämä on vaikeaa…
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja Roseanni » 07.03.2011 14:58

Jee oon plussissa!!

Buginen rapsa (muistat huonosti : ( ), mutta ihan jepa muuten. Emt mitä täs nyt muuta sanois kuin että gräts turnausvoitosta, puhtaasta tuloksesta ja ratingeista!
"Pokemonista ei voi valehdella, se näkyis jo liikaa päälle." - Lehtis Jouni 28.09.2009
真実はいつも一つ! コナん<3

Esan blogi - The Deck Out
Avatar
Roseanni
 
Viestit: 267
Liittynyt: 31.10.2010 17:41
Paikkakunta: Espoo (Otaniemi)

Re: Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja Poweri » 07.03.2011 15:50

Höö oon Plussissa. Onnittelut Tampereesta..

Lehtijuttu ---> viewtopic.php?f=23&t=975
Avatar
Poweri
 
Viestit: 63
Liittynyt: 01.11.2010 15:06
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja aono » 07.03.2011 20:19

Hyvä rapsa, luin kokonaan. Olisit voinut laittaa miinuksiin loistavan turnaus menestykseni viikonlopulta, löl. Oli kyllä ihan riemukas paluumatka tampereelta! Onnea vielä tampereen voitosta.
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja Arcanine » 07.03.2011 20:30

Hieno rapsa =) Kiinnostaisi tietää tuon Tyris listan salaisuus :D
TCG Onlinessa - HCBOTeam

Sun vai Moon, kumman ostaisi?
Avatar
Arcanine
 
Viestit: 144
Liittynyt: 01.11.2010 16:43

Re: Rapsa, Esa29v

ViestiKirjoittaja R0xu » 07.03.2011 23:43

Plöö, minäkin pääsiin plussiin!

Hyvää rapsaa
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01


Paluu Turnaustiedotteet ja -keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron