Valvoja: R0xu
deviltofu kirjoitti:vielä tulee multa tekstiä xD en ole itse myös USKALTANUT tulla mihinkään turnaukseen koska luulen että pakalleni naurettaisiin heti tai jotain olen saanut jo AAIIKA huonon kuvan noista ygo pelaajista. joskus töykritä joskus ei. Pokemonin pitäisi olla mukavaa eikä mitään "nyt pelataan ja ei mitään tunteita". uskon että pokemonin pelaajien sosiaaliset taidot on paremmat kuin yugioh pelaajilla

sinne voisi sitten joskus tulla pelailemaan xD (sm kisat ainakin yritän tulla pelaamaan kun ne tulee
)Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Pitäisi varmaan pistää omat hanskat heilumaan kun tuo grafiikkojen ja flyerien teko onnistuu kuin leikki niin voisi Tampereella yrittää lisätä liigan näkyvyyttä ja toivottavasti houkutella lisää pelaajia.
.Jake_Lioner1986 kirjoitti:Itellä oli tänään ihka ensimmäinen turnaus, josta juuri kotiuduin yhtä kokemusta rikkaampana (vaikka tulikin murskatappioputki, mutta silti tästä kokemuksesta sain ytyä jatkaa harjoittelua ja pakan kehittämistä,jotta pärjäisin tulevissa turnauksissa. )
Tosiaan,itse en kovin tarkkaan ole seurannut TCG:n nykytilaa, mutta mietin tuossa vaihtoehtoja saada uusia pelaajia liigaan promoamalla paikallista liigatoimintaa coneissa (esim. Tampereella Tracon jne.).

Zami kirjoitti:Jake_Lioner1986 kirjoitti:Itellä oli tänään ihka ensimmäinen turnaus, josta juuri kotiuduin yhtä kokemusta rikkaampana (vaikka tulikin murskatappioputki, mutta silti tästä kokemuksesta sain ytyä jatkaa harjoittelua ja pakan kehittämistä,jotta pärjäisin tulevissa turnauksissa. )
Tosiaan,itse en kovin tarkkaan ole seurannut TCG:n nykytilaa, mutta mietin tuossa vaihtoehtoja saada uusia pelaajia liigaan promoamalla paikallista liigatoimintaa coneissa (esim. Tampereella Tracon jne.).
Itse olen jo menossa myös Desuconiin seuraavaksi jatkamaan sinnikkäästi tämän lajin promoamista eteenpäin, kun Frostbitessä näytti onnistuvan erittäin hyvin, joten voit tulla sinnekin seuraamaan toimintaamme ja mainostamaan liigoja!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa