Enu lost

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: Enu lost

ViestiKirjoittaja Water » 15.04.2011 14:33

^Samaa mieltä, asian laita todellakin on näin.
Itse olen pelannut turnauksissa tasan kolmea pakkaa, joskin eri variaatioita. Liigoissa sitten ties mitä, mutta se lienee toinen asia. Ei myöskään kannata haalia aivan järjettömästi kortteja DP-sarjoista ja PT:stä, kun on todennäköistä että ne putoavat formaatista MM-kisojen jälkeen, tätä emme tiedä varmasti mutta se on tällä hetkellä todennäköisintä (ehkä enemmänkin sarjoja putoaa tai ei yhtään, mutta sitä ei vain voi tietää).

En edes aio yrittää LuxChompin oppimista, ellei se sitten säily seuraavaan formaattiin - mutta kuten jo mainitsin, se on epätodennäköistä.
Valitse mieleisesi pakka ja *pysy siinä*, ei se vaihtamalla välttämättä parane.

-------

Itse pakkaan liittyen: Mint Naturen listaa kannattaa kokeilla, ellet päätä keskittyä toiseen pakkaan. Proxyta puuttuvat kortit, mikäli pelaa vain omistamillaan korteilla voivat pelit jäädä sivuosaan.
Viimeksi muokannut Water päivämäärä 15.04.2011 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: Enu lost

ViestiKirjoittaja miquel257 » 15.04.2011 14:34

Ok, iha totta :(
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Edellinen

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron