Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 01.05.2011 15:46

Bishasaurus kirjoitti:Minua on siunattu, kun vihdoinkin se epäreilu, halpamainen ilonpilaava Luxchomp putoaa, YES!!! Olen odotellut tätä hetkeä jo vuodesta 2009! Odotan innolla päästä pelamaan uudella BW-pakallani, kun tietää,että otteluista tulee paljon hauskempia, kun mikään ilonpilaaja ei jyrää parissa vuorossa päältä. Erästä juttua mietin kyllä erityisen paljon; pelataanko Vileplumea enää, kun kaikki Uxiet ja muut hyvät peliä editävät kortit putoaa, kun traikuista tulee senpä takia olemaan enemmän hyötyä? Luulisi, että Viöeplumen pelaajallekin olisi siitä haittaa, kun ei kannataisi laittaa traikkuja pakkaan.

Että tällaiset ovat ensituntumani ensi formaattiin.

No miksi ihmeessä Vileplumea ei pelattaisiin? >_> Tottakai sitä pelataan edelleen, ja usko huviksesi, kyllä ensi formaattiin mahtuu niitä "ilonpilaajia, jotka voivat voittaa parissa vuorossa."
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja JayEm » 01.05.2011 19:59

SiaBBo kirjoitti:No miksi ihmeessä Vileplumea ei pelattaisiin? Tottakai sitä pelataan edelleen, ja usko huviksesi, kyllä ensi formaattiin mahtuu niitä "ilonpilaajia, jotka voivat voittaa parissa vuorossa."

Miksi Plumea pelattaisiin?
Koska mahdollinen Gothitelle?
Ja komppaan siinä, että noita parin vuoron donkkaajia tulee aivan varmasti ensi formaattiin, ei esimerkiksi Donphan hirveästi hidastu BT-Sn pudotessa...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 01.05.2011 22:26

Zekrom ja Reshiram ajelee aika nopeasti yli ja sitten kun tulee Pöpemön Catcher niin voi penkiltä raahata kaikki ikävät laput nopeasti eteen.
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Hero » 02.05.2011 00:03

Eiköhän Zekromista tule meidän uusi päänvaiva yhdessä Gust of Windin kanssa.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja aono » 02.05.2011 00:09

Ihme Zekrom hype jokapuolella :DD
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.05.2011 00:10

Hero kirjoitti:Eiköhän Zekromista tule meidän uusi päänvaiva yhdessä Gust of Windin kanssa.

Zoroarkit pakkaan vaa nii eipähän vaivaa nuo.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Hero » 02.05.2011 00:22

Zoroarkhan se säkki kortti on.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.05.2011 13:05

Mietin vaan tässä, että imo Pokémon Catcher kyllä onnistuu vielä pilaamaan tämänkin formaatin. Sitten on vielä se ihana Junk Arm, joten vaikkapa kaikki prizet voi periaatteessa napsia tällä reilulla taktiikalla. <3 Vileplume ja Gothitelle nyt ei mielipidettäni tästä muuta. Plumetkin saa sitten vähän hitaammin peliin, ja toisaalta ei voi itsekään hyväksikäyttää sen takia Catcheria...
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 04.05.2011 14:34

Ja sieltähän se tilitys taas alkoi. Ensiksi oltiin, että JEE KIVA FORMAATTI UUS!!!11. Nyt sitten ollaankin jo, että ihan roskaa tulee ja blaablaablaa. Ja toi Zekromihan on vielä ihan järkyttävän huono, kun joku lol-Donphanki voittaa sen ihan 6-0.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 04.05.2011 16:52

Nyt hemmetti ei valiteta luojan lahjasta. Catcher ei ole iso ongelma. POW ei ollut. Admin ei aina. Miksi tämäkään olisi.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Suetic » 06.05.2011 15:28

Zami kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Typhlo prime/Ursa prime (luulisin) tulee olee kans melko kova.

Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Ainakin vielä jaksaa odottaa seuraavia BW-kortteja. Hetkonen? Onko ainoa nosto engine vai pelkkä tuo Magnezone Prime? O___o Pitäisi kyllä tulla jotain lisää.

Bloodbane kirjoitti:Zekromia vastaan autoloss. Eli tuli, mutta ei oikein mahdollinen. SOri.

Niin, älä ole noin varma. Voi vielä tehdä Zekrom counterit siihen. Koska niitäkin tulee olemaan. Kummiskin Samurokolla (eli Samurott-Fera Prime) pääsee myös vetäämään Donphanit ja Typlosionit, miksei ei myös hitaasti ladattavat Tyranitarit.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 06.05.2011 15:30

Argatni kirjoitti:
Zami kirjoitti:
Zhaituki kirjoitti:Typhlo prime/Ursa prime (luulisin) tulee olee kans melko kova.

Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Ainakin vielä jaksaa odottaa seuraavia BW-kortteja. Hetkonen? Onko ainoa nosto engine vai pelkkä tuo Magnezone Prime? O___o Pitäisi kyllä tulla jotain lisää.

Bloodbane kirjoitti:Zekromia vastaan autoloss. Eli tuli, mutta ei oikein mahdollinen. SOri.

Niin, älä ole noin varma. Voi vielä tehdä Zekrom counterit siihen. Koska niitäkin tulee olemaan. Kummiskin Samurokolla (eli Samurott-Fera Prime) pääsee myös vetäämään Donphanit ja Typlosionit, miksei ei myös hitaasti ladattavat Tyranitarit.


Niin ja Fera Primellä ei ole Lightning Weakness
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 06.05.2011 15:38

Argatni kirjoitti:
Zami kirjoitti:Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Et kai tosissasi luule, että tuo on sinun keksintösi?
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Suetic » 08.05.2011 22:19

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Zami kirjoitti:Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Et kai tosissasi luule, että tuo on sinun keksintösi?

Koska minä olin ensimmäinen, joka kirjoitti sen pakkapajaan "puolivalmiina". Zami oli myös ensimmäinen joka sinne kommentoi ja ilmoitti siitä tähän topicciin huomaten, että kyseinen pakka olisi myös yksi mahdollinen. Parasta hyväksyä tuo tieto. *electrode*
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 08.05.2011 22:24

Argatni kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Zami kirjoitti:Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Et kai tosissasi luule, että tuo on sinun keksintösi?

Koska minä olin ensimmäinen, joka kirjoitti sen pakkapajaan "puolivalmiina". Zami oli myös ensimmäinen joka sinne kommentoi ja ilmoitti siitä tähän topicciin huomaten, että kyseinen pakka olisi myös yksi mahdollinen. Parasta hyväksyä tuo tieto.

Olisiko asia nyt siinä,ettei osa meistä halua kehuskella keksiessään uutta pakkaa? Tokihan moni on tuotakin viritelmää ajatellut mutta miksi kertoa asiasta muille kun olettaa muiden huomaavan asian?
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Suetic » 08.05.2011 22:51

mr.Panda kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Argatni kirjoitti:
Zami kirjoitti:Eikö kellekään ole tullut mieleen sitten Fera Prime/Samuroth (ability)-combo?? Feralla nopsaan enut Samurothille ja tankki on valmis jyräämään. xD

Se oli minun keksintöni.

Et kai tosissasi luule, että tuo on sinun keksintösi?

Koska minä olin ensimmäinen, joka kirjoitti sen pakkapajaan "puolivalmiina". Zami oli myös ensimmäinen joka sinne kommentoi ja ilmoitti siitä tähän topicciin huomaten, että kyseinen pakka olisi myös yksi mahdollinen. Parasta hyväksyä tuo tieto.

Olisiko asia nyt siinä,ettei osa meistä halua kehuskella keksiessään uutta pakkaa? Tokihan moni on tuotakin viritelmää ajatellut mutta miksi kertoa asiasta muille kun olettaa muiden huomaavan asian?

Hyvä esimerkki hehkutuksesta on Emboar-Reshiram ja siitä kehuskeltiin vasta sitten kun BW julkaistiin Japanissa. Ainakaan kukaan ei sanonut vielä mitään Samurokosta silloin :P
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Master Entei » 09.05.2011 00:21

Argatni kirjoitti:Hyvä esimerkki hehkutuksesta on Emboar-Reshiram ja siitä kehuskeltiin vasta sitten kun BW julkaistiin Japanissa. Ainakaan kukaan ei sanonut vielä mitään Samurokosta silloin
Vasta sitten kun BW julkaistiin Japanissa? Koko korteistahan ei tiedetty yhtään ennen kuin ne julkaistiin. -__-
Samurott+Feraligatr on niin ilmeinen combo, että sen ovat kyllä huomanneet sadat ihmiset jo silloinkin, kun korteista saatiin tietää. Syy siihen, miksi sitä ei olla hehkutettu, on lähes yhtä karu: Se on huono. Pakan tehot eivät vaan riitä.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Suetic » 09.05.2011 02:05

Master Entei kirjoitti:
Argatni kirjoitti:Hyvä esimerkki hehkutuksesta on Emboar-Reshiram ja siitä kehuskeltiin vasta sitten kun BW julkaistiin Japanissa. Ainakaan kukaan ei sanonut vielä mitään Samurokosta silloin
Vasta sitten kun BW julkaistiin Japanissa? Koko korteistahan ei tiedetty yhtään ennen kuin ne julkaistiin. -__-
Samurott+Feraligatr on niin ilmeinen combo, että sen ovat kyllä huomanneet sadat ihmiset jo silloinkin, kun korteista saatiin tietää. Syy siihen, miksi sitä ei olla hehkutettu, on lähes yhtä karu: Se on huono. Pakan tehot eivät vaan riitä.

Sitä ei vaan olla kokeiltu. :o

Pokemonia aina voi kokeilla.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Bishasaurus » 15.05.2011 11:10

Onhan esimerkiksi Catcherissä se reilumpi puoli, että jokainen voi pelata niitä pakassaan, toisin kun Power Sprayt ja muut ihanat SP-halpa-trainerit olivat vaan SP-pakkojen käytössä, eli Dialgachompin ja luxchompin.

Itse en näe zekromia ainakaan vielä kovinkaan ylivoimaisen pahana. en ole kyllä vielä kertaakaan pelannut sitä vastaan. mun mielestä zekrom kaatuu siihen itself-damaan; sen jälkeen se on auki Cinccinoille ja reshiramillekin. 150 daman emboaritkin sanovat iloisesti hyvästit zekroeille ohkoilla. Olis ihan hauska nähdä, miten okeasti kävis...
"Bishaaaaa!", huusi Giratina ennen ottelua Turnback Cavessa.
Avatar hilippalta (y)
Avatar
Bishasaurus
 
Viestit: 51
Liittynyt: 27.12.2010 23:43

Re: Kauden 2011-2012 formaatti: GS-on!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.05.2011 14:26

Bishasaurus kirjoitti:Onhan esimerkiksi Catcherissä se reilumpi puoli, että jokainen voi pelata niitä pakassaan, toisin kun Power Sprayt ja muut ihanat SP-halpa-trainerit olivat vaan SP-pakkojen käytössä, eli Dialgachompin ja luxchompin.

Itse en näe zekromia ainakaan vielä kovinkaan ylivoimaisen pahana. en ole kyllä vielä kertaakaan pelannut sitä vastaan. mun mielestä zekrom kaatuu siihen itself-damaan; sen jälkeen se on auki Cinccinoille ja reshiramillekin. 150 daman emboaritkin sanovat iloisesti hyvästit zekroeille ohkoilla. Olis ihan hauska nähdä, miten okeasti kävis...

Tyris ainakin Zekromia vastaan pärjää ison hp määrän ansiosta, lisänä special darkit nii ei pääse outragemaan. Tosin huono puoli Megaton tailissa on että se discii oman pakan 3 päälimmäistä jotka voivat olla juuri niitä mitkä haluaisi käteen. Zoroarkit taas tervehtivät emboareja iloisesti, voivat tehdä 150 lämän temppua ilman että tarvii disciä enuja jos siis ei ole tuli enuja zoroarkil. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron