RESHIRAM/EMBOAR DECK

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja zapdos-keräilijä » 13.05.2011 17:01

RESHIRAM DECK
4x Reshiram 113/114 BW
2-2-3 Emboar BW 20/114
1x Shuckle Promo
1x Shaymin UL
1x Cleffa GS/CL

T/S/S
3x Collector Supportar GS
3x Fisherman Supportar GS
2x Sage Supportar GS
2x Seeker Supportar TM
2x Black belt Supportar TM
2x Twins Supportar TM
3x Candy Trainer
4x Gatcher Trainer BW
4x Plus power Trainer BW/UL
1x PONT Supportar
3x Engineer`s Supportar UL
3x Switch Trainer HS
12x Fire energy Energy BW

Trategia Yksinkertainen
Emboarilla energiat Reshiramille
Reshiramilla hyökkäys
Viimeksi muokannut zapdos-keräilijä päivämäärä 24.05.2011 20:24, muokattu yhteensä 4 kertaa
Vaihtolani korttisi tänne
viewtopic.php?f=26&t=956

Spoiler:
-------->Reshiram on lempi pokemonini
--------> Vanhalla foorumilla olin Dark moltres
Avatar
zapdos-keräilijä
 
Viestit: 390
Liittynyt: 28.02.2011 16:35
Paikkakunta: Helsinki

Re: RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.05.2011 17:20

Kuten jo TheAllun topicissa sanottiin, Ninetales on huono ilman typhlo primeä että se pois ja vaikka pari shucklea (promoa) ja shayminia (UL) tilalle. Mitäs meinasit sit tehdä kun enut loppuu kesken ninetalesin ylimääräisen käytön takia? Reshiram kuluttaa enuja jo tarpeeksi paljon eikä fisu miehet aina välttis ole edes kädessä sillon kuin haluisi.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja Flyffel » 13.05.2011 19:54

En olisi noin jyrkästi ketun kokeilua vastaan. Sisään ne 3 Burned Toweria (stadium), (3-)4 Fishermania, 12-14 enua, niin eiköhän energiat riitä. Jos pelaa kettua, niin noi engineerit voi ehkä ottaa pois. Näin minä näkisin, mutta en ole testannut. (Testasin tosin MD-on formaatin Reshiboaria ilman Ninetalesia, joten jonkinlaista kokemusta energian riittävyydestä on. Otin nääs loppujen lopuksi usein kalastajalla vain 2-3 enua discistä.)
En kyllä muist eduista/haitoista niistä osaa sanoa.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja Bishasaurus » 14.05.2011 07:56

Itse pelaan pakassa Cinccinoitakin, että olisi edes pieni linja sellaista, jolla ei ole tuli weakness, muuten vesipakalta tulee ainakin 100% turpaan. Cinccinon hyvä isku vaatii kaksi colorless energyä, jotka saa annettua helposti Emboarilla. Isku "Do the Wawe" tekee siis 20 damagea niin monta kertaisesti kuin sinulla on penkkipopeja. Itse pelaan pakassa myös kolmea DCE:a, senpä takia että Cinccinon saa iskemään jo yhdellä sellaisella jopa 100 damagea, mutta myös sen toisen Emboarin takia, mitä minulla on myös kaksi pakassa. Iskeehän se muhkeaa 150 damagea, tappaa monet yhdestä. "Energian nosto poistopakasta" -linjani on 2x Fisherman ja 3x energy retrieval + 2x junk arm, että kyllä sitä saa tollaisellakin setillä nostettua. Ninetalesit ovat oikeasti hyviä pakassa, minulla on tapana, että nostan Roast Revealiin ja Engineer's Adjustmentiin kuluneet energiat tyyliin yhdellä Fisumannella. Pakassani on 13 tai 14 tulienergiaa, että kyllä sillä hyvinkin pärjää; ei vähempää, ei enempää. Olen puhunut.
"Bishaaaaa!", huusi Giratina ennen ottelua Turnback Cavessa.
Avatar hilippalta (y)
Avatar
Bishasaurus
 
Viestit: 51
Liittynyt: 27.12.2010 23:43

Re: RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja Pokegamer » 14.05.2011 17:10

Pois:
1x Reshiram
1x Shuckle Promo
1x Shaymin UL

Tilalle:
1x Emboar BW-19 (Parempi loppupelissä iskevä kuin Reshiram, samalla Effektillä! Enemmän HP:ta sekä enemmän damagea)
2x Smeargle UD/CL
Myös Cleffa GS/CL voisi toimia PONTTINA aina välillä
Avatar
Pokegamer
 
Viestit: 619
Liittynyt: 04.11.2010 17:03
Paikkakunta: Espoo

Re: RESHIRAM/EMBOAR DECK

ViestiKirjoittaja zapdos-keräilijä » 20.05.2011 08:50

Pokegamer kirjoitti:Pois:
1x Reshiram
1x Shuckle Promo
1x Shaymin UL

Tilalle:
1x Emboar BW-19 (Parempi loppupelissä iskevä kuin Reshiram, samalla Effektillä! Enemmän HP:ta sekä enemmän damagea)
2x Smeargle UD/CL
Myös Cleffa GS/CL voisi toimia PONTTINA aina välillä

muokattu
Vaihtolani korttisi tänne
viewtopic.php?f=26&t=956

Spoiler:
-------->Reshiram on lempi pokemonini
--------> Vanhalla foorumilla olin Dark moltres
Avatar
zapdos-keräilijä
 
Viestit: 390
Liittynyt: 28.02.2011 16:35
Paikkakunta: Helsinki


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa

cron