possusta toimiva

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Gerkku98 » 18.09.2011 15:59

1:ei iske vähemän kuin reshiram vaan enemän koska seon myös vesi tyyppiä joten iskee maximissaan 160 jos ei kuole niin tulee burniks(tulta pelataan eniten)
2 Sähköa ei oo tullut vastaan vielä kertaakan
Gerkku98
 
Viestit: 89
Liittynyt: 03.03.2011 15:45

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 18.09.2011 18:23

1. Mitä helv... Jos pitäisi iskeä heikkouteen, Reshiram iskii yhä enemmän. Seuraava.
2. Mutta tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin, Heikki voisi ihan hyvin tulla Zekromilla syömään tuon pakan lounaaksi, ja hän taitaa olla ainoa "pro" pelaaja Senioreissa tällä hetkellä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Mahti=Zero= » 18.09.2011 18:41

Ja näinkö meitä muira senioreja dissataan :(
I`m back again!
Avatar
Mahti=Zero=
 
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2011 18:20

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 18.09.2011 19:20

Rehellinen toteamus, viime vuonna "prot" olivat Martikkala, Niko Kivimäki ja Heikki. SItten oli monta muuta hyvää, Ökä, Caj, Tuomo, Regimeta, minä yms. Ongelma on että parhaat Seniorit häipyivät. Senioreihin jäi kai ainoina tunteminani Samppa123, Jasper Hotta ja Peksu+Heikki.
Viimeksi muokannut Bloodbane päivämäärä 19.09.2011 07:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Mahti=Zero= » 18.09.2011 20:26

JA MINÄ! Näyttää siltä, että minua syrjitään aivan nenäni edessä
I`m back again!
Avatar
Mahti=Zero=
 
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2011 18:20

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 18.09.2011 21:05

Koska olet joku random senior joka ei ole varmaan edes käynyt kisoissa? Ja jos olet niin olet varmaan ollut about 1-5 tuloksilla siellä?
Ja jos nämä arvaukset osuivat oikeaan, et todellakaan ole ''pro pelaaja'', niinkuin Bloodbanen mainitsemat seniorit ovat. Itse kyllä lisäisin mainittavan arvoisena pelaajana Regimetan tuohon Bloodbanen listaan.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 18.09.2011 21:14

Ahahahaha, ootte kaikki pellejä. "Propelaaja" ensinnäkin viittaisi aikalailla siihen, että pelaisi tätä ammatikseen, joka tietenkään ei ole mahdollista Pokémonissa, jolloin "prolle" voisi keksiä jotain muuta merkitystä, mutta vähän rajaa nyt silti. Kysyjäkin voisi olla ihan rauhassa, kun itsekkin pelailee sitä 1-5 tasoa. Kaikki seniorit ovat silti mastereiden keskitasoa (uskokaa tai älkää), jolloin "proseniori" on vielä epämääräisempi termi.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Mahti=Zero= » 19.09.2011 17:37

Joistakin state-hygenkisoist 4. sija ja espoon cc:stä 2 toinen sija. Ja kyllä minut tunnetaan, ainakin seniorien piirissä ja jotkut masteritkin tuntevat
I`m back again!
Avatar
Mahti=Zero=
 
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2011 18:20

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja mr.Panda » 19.09.2011 18:09

Mahti=Zero= kirjoitti:Joistakin state-hygenkisoist 4. sija ja espoon cc:stä 2 toinen sija. Ja kyllä minut tunnetaan, ainakin seniorien piirissä ja jotkut masteritkin tuntevat

Ja yli puolet voitoista olivat luultavasti donkkeja tai huono alku vastustajalla.
"Jumala antoi ihmiselle yhden pelimerkin nimeltä elämä" - Seto Kaiba

Pandan TCG Vaihtoluola -> viewtopic.php?f=26&t=211
Avatar
mr.Panda
Jyväskylän Liiga-Leader
 
Viestit: 235
Liittynyt: 01.11.2010 11:29
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 19.09.2011 18:11

Mitä te nyt edelleen dissaatte täällä toisianne?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 19.09.2011 18:15

Joo nyt ihan oikeasti. Pakkapaja on tarkoitettu pakkojen kehittämiseen eikä turnausmenestyksen vertailuun. Jotain käytöstapoja ja takaisin aiheeseen ettei tarvitse jaella varoituksia.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja badganondorf » 19.09.2011 18:17

Huvittavaa kuinka newfagit haukkuvat noboksi ihmistä, joka pelasi turnauksia ennen heitä kaikkia... Vähän rajaa jo, ei kaikki "uudet" teidän mielestänne foorumilla ole uusia - aivan kuten ei Mahtizerokaan.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Hero » 19.09.2011 19:03

Mahti-Zero = Random Seniori.
Pojat vetäsee pisteitä kotiinpäin. Kysyjä voisi ihan pysyä niissä kysymyksissä kuin vastauksissa, Bloodbanen 'älykkyydellä' osaat varmasti kadota pois ja Master.Urpo kerää muutenkin joka vastauksellaan pisteet kotiin.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 19.09.2011 19:22

Järkeni/älykkyyteni ei ole ollut mukana keskustelussa ensimmäisen parannusehdotuksen jälkeen.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja aono » 19.09.2011 23:25

Aika mielenkiintoiseen suuntaan ollaan menossa jos tällainen jatkuu. Muistan itse kun tulin ihan uutena peliin viime vuonna... aluksi ei oikein tahtonut tutustua kehenkään, mutta sitten yhtäkkiä kaikki tunsivat minut ja tietääkseni olen kaikkien kanssa ihan hyvää pataakin vielä. Minullehan puhuttiin alku aikoinani kuinka pkmn kommuunissa vallitsee mahtava tiimihenki ja muutenkin harrastajat ovat hyvää sakkia. Viime kauden perusteella tämä piti oikein hyvin paikkansa ja kaikilla oli kivaa.
Mutta mitä täällä seuraillu tätä foorumin menoa nyt, niin aika hurja suunnanmuutos on tässä tapahtunut, ihmiset vain ulisevat toisillensa ja egoilevat kun on sitä ja tätä. Jokainen voisi mielestäni katsoa peiliin, rauhoittua ja laskeutua takaisin maanpinnalle. Ja ihan btw, ne oikeasti hyvät pelaajat eivät ole täällä egoboostailemassa itseänsä ja kerskailemassa saavutuksillansa.
Ja mitä järkeä tässä on? Jos tänne eksyy uusia ihmisiä, ihmisiä jotka ovat potentiaalisia tulevaisuuden aktiivi harrastajia, niin mikä järki siinä on ajaa tätä pois? Mielestäni Pokémonilla ei kuitenkaan niin paljon pelaajia ole suomessa, että meillä olisi jotenkin "varaa" ajaa pois pelaajia, eikä meillä kenelläkään ole sellaista oikeutta.
Pokemon ei kuitenkaan ole niin vakava asia, että sen takia kannattaisi hankkia tietentahtoen vihamiehiä vai ollaanko tässä menossa kohti magic/yugioh kommuunin tyylistä sotatannerta? Pitääkö sitä ruveta ilmoittelemaan kohta poliiseille etukäteen: "täällä on pokemon turnaus hyvinkäällä, varoitan ennalta joukkotappelu uhkasta".

Sanonpahan vain, että viime kauden tiimihenki oli ihan mahtia ja haluan sen takaisin, kiitos.
Avatar
aono
 
Viestit: 253
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja jokeripokeripoks » 20.09.2011 00:26

oon selvästi oikeasti hyvä pelaaja
Avatar
jokeripokeripoks
 
Viestit: 39
Liittynyt: 09.11.2010 23:59

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.09.2011 00:37

aono kirjoitti:Aika mielenkiintoiseen suuntaan ollaan menossa jos tällainen jatkuu. Muistan itse kun tulin ihan uutena peliin viime vuonna... aluksi ei oikein tahtonut tutustua kehenkään, mutta sitten yhtäkkiä kaikki tunsivat minut ja tietääkseni olen kaikkien kanssa ihan hyvää pataakin vielä. Minullehan puhuttiin alku aikoinani kuinka pkmn kommuunissa vallitsee mahtava tiimihenki ja muutenkin harrastajat ovat hyvää sakkia. Viime kauden perusteella tämä piti oikein hyvin paikkansa ja kaikilla oli kivaa.
Mutta mitä täällä seuraillu tätä foorumin menoa nyt, niin aika hurja suunnanmuutos on tässä tapahtunut, ihmiset vain ulisevat toisillensa ja egoilevat kun on sitä ja tätä. Jokainen voisi mielestäni katsoa peiliin, rauhoittua ja laskeutua takaisin maanpinnalle. Ja ihan btw, ne oikeasti hyvät pelaajat eivät ole täällä egoboostailemassa itseänsä ja kerskailemassa saavutuksillansa.
Ja mitä järkeä tässä on? Jos tänne eksyy uusia ihmisiä, ihmisiä jotka ovat potentiaalisia tulevaisuuden aktiivi harrastajia, niin mikä järki siinä on ajaa tätä pois? Mielestäni Pokémonilla ei kuitenkaan niin paljon pelaajia ole suomessa, että meillä olisi jotenkin "varaa" ajaa pois pelaajia, eikä meillä kenelläkään ole sellaista oikeutta.
Pokemon ei kuitenkaan ole niin vakava asia, että sen takia kannattaisi hankkia tietentahtoen vihamiehiä vai ollaanko tässä menossa kohti magic/yugioh kommuunin tyylistä sotatannerta? Pitääkö sitä ruveta ilmoittelemaan kohta poliiseille etukäteen: "täällä on pokemon turnaus hyvinkäällä, varoitan ennalta joukkotappelu uhkasta".

Sanonpahan vain, että viime kauden tiimihenki oli ihan mahtia ja haluan sen takaisin, kiitos.

Olen samaa mieltä kanssasi, tosin en ole seurannut korttipeliosiota kuin puolisen vuotta. Mutta olen sitä mieltä kyllä tosiaan että elitismi voisi loppua. Ja kokeiluhalua kanssa enemmän, ei sitä aina comboa voi todeta huonoksi pelkällä pikaisella theorymonilla.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Mahti=Zero= » 20.09.2011 19:35

Sanoisin, että foorumilla tämmöistä on. Asialle ei voi mitään. Aina löytyy joku "parempi", kuin joku toinen ja aloittaa tämän "kinastelun", jolloin syntyy tämmöne massa "tappelu". Turnauksissa kumminkin tyypit ovat ihan hyvää pataa, jokane kenenki kanssaan. Esim nyt tää Bloodbane: Ennen hyge BR:ää olin kattonut joitain pakkapaja kommentteja, sieltä pomppasi pariinkin kertaan tämä bloodbane rölläämässä. Ajattelin, että on varmaan joku ihan outo hyypiö ja epämukava tuttavuus, mutta sitten heti BR:ssä tutustuin bloodbaneen, nii oli mukava tuttavuus.

Aono: I like your comment, Mutta oli tässä pakko nyt kertoa näistä saavutuksista tälle kysyjälle. Se random, ei kuulosta vaan mun mielestä kovin hyvältä, jos mua sillä nyt kutsutaan. Kyllä uskon et ei ny iha kaikki tunne mua, ku en ole koko ajan äänessä, mutta moni
I`m back again!
Avatar
Mahti=Zero=
 
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2011 18:20

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Gerkku98 » 04.10.2011 16:53

Poket:
3-1-2 Emboar
3 Reshiram
1-1 SuiTei Legend
2 Cleffa
S/S/T
1 Fisherman
2 Juniper
3 PONT
4 Collector
3 PP
4 Communication
3 Karkkia
2 Switsh
3 Junk Arm
2 Energy Retrival
3 Catcher
Enut:
15 tuli enuu

2 korttia uupuu
muokkaus ehdotuksii (niin ettei legendei otettas pois)
Gerkku98
 
Viestit: 89
Liittynyt: 03.03.2011 15:45

Re: possusta toimiva

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 04.10.2011 20:08

Shadow Lugia kirjoitti: Tarvitset myös pakkaan sen toisen Emboarin, joka iskee 150 (OHKOaa Gothitellen).
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

EdellinenSeuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron