The Deck Out - topic

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja badganondorf » 13.11.2011 00:47

Jite kirjoitti:Itseäsi, eiku siis xP Oikeesti varmaan kiinnostavin kaveri olisi varmaan Isto tai Lehtis...


Haha, myös ulkomailta siis saa ehdottaa (tyyliin Yamato, Pooka etc.). Ja joo, sain kyllä tuosta ehdotuksesta kyllä yhden siistin jutun päähäni, lol.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 13.11.2011 03:20

Haastattele MISKAA!
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 13.11.2011 09:12

Miska, Roos, taisipa olla siinä.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Registeel » 13.11.2011 09:57

Yamato, Yuta, Pooka, Sami yms. Mahdollisimman paljon ulkomaalaisia hyviä pelaajia, sillä jos haluaa kysyä kysymyksen Miskalta niin ihmiset voi vaan kysyy turnauksessa.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Jite » 13.11.2011 11:20

Registeel kirjoitti:Yamato, Yuta, Pooka, Sami yms. Mahdollisimman paljon ulkomaalaisia hyviä pelaajia, sillä jos haluaa kysyä kysymyksen Miskalta niin ihmiset voi vaan kysyy turnauksessa.


Ei ulkomaalaiset. Räty, blogi on maailmanlaajuinen. Mieleen tuli jostain kumman syyst Ross, tuon miehisen mm-tempun takia, mutta en lopult oikeen tiiä...
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Registeel » 13.11.2011 11:23

Jite kirjoitti:
Registeel kirjoitti:Yamato, Yuta, Pooka, Sami yms. Mahdollisimman paljon ulkomaalaisia hyviä pelaajia, sillä jos haluaa kysyä kysymyksen Miskalta niin ihmiset voi vaan kysyy turnauksessa.


Ei ulkomaalaiset. Räty, blogi on maailmanlaajuinen. Mieleen tuli jostain kumman syyst Ross, tuon miehisen mm-tempun takia, mutta en lopult oikeen tiiä...

Blogi on maailmanlaajuinen aka otetaan vaan suomalaisia. Sense?
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.11.2011 21:20

Nämä sinun artikkelisi ovat kyllä sen verran hyviä että ne imaisevat aina mukaansa. Vaikka suunnittelisikin vain katsovani listan ja strategian, luen lopulta koko jutun. Enkä edes pelaa turnauksissa, joten ei tarvitsisi. Erittäin hyvä työtä! :)
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja badganondorf » 24.11.2011 21:42

Lol, tämä topic on varmaan foorumin ainoita yleinen korttipeli keskustelu alueen topiceja, jossa edes käydään jotain keskustelua. Olen erittäin kiitollinen kaikesta keskustelusta, jota blogistani on, joten jatkakaa vain samaan malliin.

Kiitoksia erittäin paljon Keltainen Reiska! Hyvä, etteivät karmeat kielippivirheet pilaa lukukokemusta täysin. Voisin alkaa suunnitella Tompan ja Miskan haastatteluja nyt kun turnaus lähestyy, jos on jotain järkeviä kysymyksiä (tai miksei keveitäkin kysymyksiä), joita haluaisitte kysyä/sopisi teidän mielestänne blogiini haastatteluun, ehdottakaa vapaasti.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Lars » 25.11.2011 00:36

Minua ainakin kiinnostaa kaikki mahdolliset tarinat Miskan (ja toki Tompankin) voittoon liittyen. Hauskat kokemukset erityisesti. Tuli mieleen näin äkkiseltään ainakin se, kun Miska sanoi Kettusleirillä, että aina MM-kisoissa sanoo vastustajalleen olevansa entinen maailmanmestari, ja vastustajan reaktio on aina hieno. : D Ei sillä, etten voisi noista asioista Miskalta itseltä kysyä, mutta varmasti blogin lukijoissa on paljon esimerkiksi niitä ulkomaalaisia lukijoita, jotka voivat olla hyvinkin kiinnostuneita kyseisistä jutuista. Kaikki ulkomaalaiset kun ei tunnu edes tietävän, että Suomessa on maailmanmestareita.
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Hero » 25.11.2011 00:49

Jätetään syrjään kaikki Pookat, ja seko-samit jne. jotka ovat jo nähtyjä. Miska Saari - Euroopan 1. MM-voittaja. \:D/

Mies, jonka päihittää vain nälkä.
Mies, joka tekee hiekkasi aavikolle.
Mies, jolta ei taitoa löydy.
Hän on Miska Saari.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 02.12.2011 21:37

Since Candy was nerfed Stage2 decks became worse than before. However, thanks to Candy, Reshiplosion is able to stand in the tier1 of the format because at the same you use Junk Arms for Rare Candy, you combo with Reshiram Prime’s power.


Meinaat typlosion primeä?, en usko että niin paljo oon missannu että reshi prime on julkastu =P
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja pipefan413 » 05.12.2011 21:01

Tämä on aika pieni asia, mutta mielestäni "disrupt" sopii paremmin kuin "disturb" kun puhuu häiritsevistä korteista. Muuten grammaattiset virheet ovat mielestäni liian pieniä ollakseen harmillisia.


Mua kiinnostaa pari asiaa Japanin metagamesta jota voisit selvittää tulevissa Eye on Japan-artikkeleissa jos pystyt:

1. Mitä mieltä ovat japanilaiset pelaajat voimakkaista basiceistä (eli esim. lohikärmeet ja Mewtwo EX) ja niitä tukevista korteista (kuten Eviolite)? Ensimmäisen artikkelin mukaan pelin kehittäjät kyselevät usein pelaajia heidän mielipiteistä, joten se kuulostaa siltä että japanilaiset pitävät niistä. Kuinka suuri osa pelaajista on negatiivinen mielipide niistä?

2. Japaninkielinen blogi joka on linkattu Deck Outin sivulla päivitti eilen yhden turnauksen Top4-pelaajien pakkalistoilla, jotka ovat:

1st: Mewtwo EX/Eelektrik/Zekrom
2nd: Durant/Amoonguss
3rd: Tornadus/Terrakion/Mewtwo EX
4th: Durant/Elgyem

Huomasin, että kaikki neljä pakkaa pelasivat vain BW-sarjojen korteilla. Onko Japani siirtynyt jo uutteen BWon-formaattiin? Jos he ovat, mitkä kortit ja pakat dominoivat tässä formaattissa, ja mikä on yleinen mielipide siitä?
pipefan413
 
Viestit: 15
Liittynyt: 13.11.2010 14:19
Paikkakunta: Turku

Re: The Deck Out - topic

ViestiKirjoittaja badganondorf » 10.12.2011 02:19

JOo, disruptia joku kommenteissakin ehdotti, korjaan sen tuleviin artikkeleihin. Kiitoksia kommentista. Otan nuo kysymykset huomioon tulevia päivityksiä ja e-maileja varten.

Japanissa ei pelata vielä BW-on formaatilla. Tuo turnaus pelattiin Palace Ruleseilla ja BW-on formaatilla huvin vuoksi.


Eye on Japan: Part 2 nyt julkaistu, ei muuta kuin lukemaan.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja Tonu » 12.12.2011 17:01

IMO suurin osa kommenttien teksteistä on liian blurrista tietyillä nettiselaimilla. Testasin neljää eri nettiselainta joista FireFox ja IE näytti kyseiset fontit kiitettävästi. Chromella ja Ironilla oli blurrisuusongelmia ainaskin (Ironilla vähän enemmän ongelmia kuin Chromella). En sit tiedä et onko monella muulla ollut näitä samoja ongelmia mut päätinpähän ilmoittaa. Kyselenpähän vaan et onks tää vika vaan täällä päässä vai voiko tuota yrittää fixata jotenkin.

PS: Rumble-osuutta ootellessa (lol ei). ;DD
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja badganondorf » 12.12.2011 19:02

Itse kokeilin juuri Mozilallla(jota itse käytän), Chromella ja IE:lla ja kaikilla ne olivat ihan selvät. Mietin kyllä, onko ongelma Bloggerissa ja siinä ettei se vain toimi kaikilla selaimilla. Tekisi mieli vaihtaa blogini wordpressille, mutta siinä on näin osaamattomalle niin paljon hommaa, ettei jaksaisi. Saattaisi myös nopeuttaa blogia, kun jollain on hidastellutkin.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 15.12.2011 11:54

Tonu kirjoitti:IMO suurin osa kommenttien teksteistä on liian blurrista tietyillä nettiselaimilla. Testasin neljää eri nettiselainta joista FireFox ja IE näytti kyseiset fontit kiitettävästi. Chromella ja Ironilla oli blurrisuusongelmia ainaskin (Ironilla vähän enemmän ongelmia kuin Chromella). En sit tiedä et onko monella muulla ollut näitä samoja ongelmia mut päätinpähän ilmoittaa. Kyselenpähän vaan et onks tää vika vaan täällä päässä vai voiko tuota yrittää fixata jotenkin.

PS: Rumble-osuutta ootellessa (lol ei). ;DD

badganondorf kirjoitti:Itse kokeilin juuri Mozilallla(jota itse käytän), Chromella ja IE:lla ja kaikilla ne olivat ihan selvät. Mietin kyllä, onko ongelma Bloggerissa ja siinä ettei se vain toimi kaikilla selaimilla.

Ihan ensiksi ennen tarkempaa arviointia täytyy kysyä, käytittekö kumpikin samaa Chromen versiota, sillä eri versioiden välillä on eroja, jotka voivat selittää sen, että Tonulla tuli tuota blurrisuutta, mutta Badiksella ei.

Btw, aika ironista, että ongelma esiintyi juuri Chromessa(Iron on Chrome ilman vakoiluominaisuuksia), sillä Blogger on Googlen omistama, joten luulisi heidän osaavan saada sen toimimaan ongelmitta heidän omassa selaimessaan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja JayEm » 16.12.2011 12:51

Hieno haastattelu Miskasta, ajattelin tulevia haastatteluja ajatellen heittää tällaisen idean, että joka haastattelun lopussa voisi pyytää haastateltavalta jonkin kysymyksen, vaikka ihan mistä vaan maan ja taivaan väliltä, joka sitten kysyttäisiin aina seuraavalta haastateltavalta.
Timosoininilmaveivistrippibaarijouni.dec oli hyvin suuntaa-antava.
Joitakin pieniä kirjoitusvirheitä löytyi Timosoininilmaveivistrippibaarijouni.decistä, esimerkiksi "So" oli kirjoitettu "Ss" jne, mutta voinee laittaa ne esim. väsymyksen piikkiin?
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja badganondorf » 16.12.2011 13:40

Erittäin hieno idea Jayem, tykkäsin tuosta erittäin paljon. Aion toteuttaa sitä seuraavasta haastattelusta lähtien, se tuo omanlaistaan jatkuvuutta artikkelisarjaan. Timosoinissa oli erittäin paljon virheitä omaksi artikkelikseni, luultavasti johtui siitä, että olin kirjoittanut sen junassa. Yritän parantaa tasoa jatkuvuudessa.

Ihan ilmoitusluonteinen asia sen puoleen, että sain eilen viestin Sixprizesin Adamilta ja hän tarjosi vakituista pestiä Undergroundin artikkelien kirjoittajana, koska minulla on hänen mukaansa jonkinlainen "celebrity status" jo pelaajien keskuudessa. Suostuin tietenkin, olinhan otettu siitä, että äidinkieleni ei ole englanti ja olen muutenkin vähä random pelaaja maailmanlaajuisella skaallala ja silti minua pyydettiin hommaan. Jos teillä siis syystä X on UG subscription pääsette lukemaan minun artikkelejani sielläkin puolella, lol!
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 16.12.2011 21:18

Vähän voit pistää niitä UG-artikkeleita tännekkin. Minä maksan viinat tänään, minä määrään.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: The Deck Out - topic (Eye on Japan: Part 2 julkaistu!)

ViestiKirjoittaja JayEm » 17.12.2011 19:39

badganondorf kirjoitti:Ihan ilmoitusluonteinen asia sen puoleen, että sain eilen viestin Sixprizesin Adamilta ja hän tarjosi vakituista pestiä Undergroundin artikkelien kirjoittajana, koska minulla on hänen mukaansa jonkinlainen "celebrity status" jo pelaajien keskuudessa. Suostuin tietenkin, olinhan otettu siitä, että äidinkieleni ei ole englanti ja olen muutenkin vähä random pelaaja maailmanlaajuisella skaallala ja silti minua pyydettiin hommaan. Jos teillä siis syystä X on UG subscription pääsette lukemaan minun artikkelejani sielläkin puolella, lol!


Onneksi olkoon! Pitänee jostain kaivaa ylimääräistä tuohon UG-subbaukseen.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

EdellinenSeuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron