Kingdra/Cinccino/Zoroark
Lähetetty: 04.09.2011 21:43
Revin näytille tämän blogistani, jotta saisin sen hiukan varmemman näköiseksi.
Pakan olen suunnitellut vapaaehtoisesti koulumme oppitunnilla, sillä opettajamme oli vaan puhunut kokoajan samasta asiasta jokunen puoli tuntia. Tämän jälkeen ryhmänne teki jonkun randomin ryhmätehtävän, jonka jälkeen itse laitan koneen päälle ja rupea suunnittelemaan pakkaa, joka perustuu Kingdra/Cinccinoon. Loppujen lopujen päädyin tähän tulokseen:
4 Horsea UL-49
2 Seadra UL-40
2 Kingdra U-17n
2 Kingdra Prime UL-85
2 Zoroark BW-71
2 Zorua EP-66
3 Cinccino BW-89
3 Minccino BW-88
4 Professor Oak's New Theory
4 Pokemon Catcher
3 Pokemon Collector
3 Plus Power
4 Junk Arm
1 Professor Elm's Training Method
4 Rare Candy
4 Pokemon Communication
4 Double Colorless Energy
7 Water Energy
2 Darkness Energy- special
Pakassa on lähinnä suosikki Pokemoneja (Kingdra+evoluutiot/Zoroark/Minccino ja Cinccino), jotkut ovat heikkoja Donphanille, mutta kun Kingdra (#17) on pelissä, niin asia ratkenee helposti ellei vastustajalta lähde lentämään Lost Removereja, jotka ovat harvoin käytössä (ainakin nyt varmasti rupeaa pelaamaan niillä minua vastaan ). Jokaisella näistä on halpa retreat ja sitä pelataan lähinnä speed-pakkana. 4 PONTia refreshamiseen eikä välillä uskalla käyttää Cleffaa, sillä minun tuurilla koko otus ei osaa nukkua juuri ollenkaan ja vastustajani lähes aina saa ilmaisia prizejä pelin aikana. Pokemon Catcher on aikakin pakollinen, sillä se tulee olemaan kauden aikana todella hyvä ellei Vileplume UDlle keksitä mitään techiä (paitsi ehkä tuo Rossin super härdelli toolbox). 4 Karkkia Kingdran nopeaan evoluutioon ja Junk Arm kaman kierrätykseen ja jos damagea ei riitä vastustajan hirviöiden kaatamiseen, niin täytyypä pakassa pitää myös 3-4 Plus Poweria. 2 Darkness Energiaa juuri siksi koska välilä, joskus auttaa Zoruaa pelin alussa ja myöhemmin Zoroarkia kaatamaan mirrorissa Zekromit ja Reshiramit.
Pakoissani on aina mottona se, että vain 42sta kortista on hyötyä koko pelin aikana. Niinhän nämä Linnunradan sanomat kertoikin.
Pakan olen suunnitellut vapaaehtoisesti koulumme oppitunnilla, sillä opettajamme oli vaan puhunut kokoajan samasta asiasta jokunen puoli tuntia. Tämän jälkeen ryhmänne teki jonkun randomin ryhmätehtävän, jonka jälkeen itse laitan koneen päälle ja rupea suunnittelemaan pakkaa, joka perustuu Kingdra/Cinccinoon. Loppujen lopujen päädyin tähän tulokseen:
4 Horsea UL-49
2 Seadra UL-40
2 Kingdra U-17n
2 Kingdra Prime UL-85
2 Zoroark BW-71
2 Zorua EP-66
3 Cinccino BW-89
3 Minccino BW-88
4 Professor Oak's New Theory
4 Pokemon Catcher
3 Pokemon Collector
3 Plus Power
4 Junk Arm
1 Professor Elm's Training Method
4 Rare Candy
4 Pokemon Communication
4 Double Colorless Energy
7 Water Energy
2 Darkness Energy- special
Pakassa on lähinnä suosikki Pokemoneja (Kingdra+evoluutiot/Zoroark/Minccino ja Cinccino), jotkut ovat heikkoja Donphanille, mutta kun Kingdra (#17) on pelissä, niin asia ratkenee helposti ellei vastustajalta lähde lentämään Lost Removereja, jotka ovat harvoin käytössä (ainakin nyt varmasti rupeaa pelaamaan niillä minua vastaan ). Jokaisella näistä on halpa retreat ja sitä pelataan lähinnä speed-pakkana. 4 PONTia refreshamiseen eikä välillä uskalla käyttää Cleffaa, sillä minun tuurilla koko otus ei osaa nukkua juuri ollenkaan ja vastustajani lähes aina saa ilmaisia prizejä pelin aikana. Pokemon Catcher on aikakin pakollinen, sillä se tulee olemaan kauden aikana todella hyvä ellei Vileplume UDlle keksitä mitään techiä (paitsi ehkä tuo Rossin super härdelli toolbox). 4 Karkkia Kingdran nopeaan evoluutioon ja Junk Arm kaman kierrätykseen ja jos damagea ei riitä vastustajan hirviöiden kaatamiseen, niin täytyypä pakassa pitää myös 3-4 Plus Poweria. 2 Darkness Energiaa juuri siksi koska välilä, joskus auttaa Zoruaa pelin alussa ja myöhemmin Zoroarkia kaatamaan mirrorissa Zekromit ja Reshiramit.
Pakoissani on aina mottona se, että vain 42sta kortista on hyötyä koko pelin aikana. Niinhän nämä Linnunradan sanomat kertoikin.