Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik)

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik)

ViestiKirjoittaja Pikapika » 12.11.2011 17:10

3-2-3 Magnezone Prime
2-1-2 Vileplume UD
3 Celebi Prime
2-2 Lanturn Prime
2-2 Eelektrik NV
1-1 Dodrio UD
1-1 Zoroark BW

= 29 Pokemonia

4 Collector
1 Seeker
3 Twins
2 Juniper

3 Communication
3 Candy

= 16 Traineria

8 Grass Energy
7 Lightning Energy

= 15 Enua

Magnezone on pääiskijänä ja iskee yleensä sen 3 enua Lostiin. Vileplume pitää Catcherit kaukana. Celebi ja Eelektrik lataavat. Lanturn tappaa Donphanit, Emboarit sun muut lihatankit. Dodrio vähentää Retreateja reilusti ja Zoroark tulee kun kaikki on pilalla. Korjauksia ? (Korjattavaa on varmasti !)
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 12.11.2011 17:19

Käyttäisin itse vain Elektrikiä enujen lataamiseen. Celebin tarvii olla edessä ja Magnezonella on 3 retreat :/. Enkä pelaisi Plumeakaan, kun haluaisit itse catcheröidä jotain.

4-2-4 Magnezone
3-3 Elektrik
X muita

4 Sage
4 Collector
0-3 Twins
0-4 N
0-4 Judge
X jotain

4 Candy
4 Commu
3 Junk
3 Catcher
X jotain

~15 Lightning

Itse lähtisin kokeilemaan jotain tuollaista. Itse rakensin kans joskus samantapaisen pakan, mutta ongelmana oli se, että Magnezone lostaa enut :/.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.11.2011 06:32

Ihmettelen hinkuasi änkeä se vileplume aivan vääränlaisiin pakkoihin joihin se ei niinkään sovi. Jos haluat pelaa vileplumea, pelaa vaikka kyuremin ja feran kaa sitä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 13.11.2011 15:04

Lyö twinssit neljään ja heittää dodriot zoroarkit ja lanturnit mäkeen niin pärjää noin. ja N:ää 4 kappaletta.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Lost Shock (Magnezone/Celebi/Lanturn/Vileplume/Eelektrik

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 13.11.2011 15:28

Pokenikke kirjoitti:Lyö twinssit neljään ja heittää dodriot zoroarkit ja lanturnit mäkeen niin pärjää noin. ja N:ää 4 kappaletta.

Ilmeesi kun seuraava magneetti ei olekkaan täysin muuttunut siinä vaiheessa kun eka kopsuu. Celebi on entistä turhempi jos dodriot lähtee kun sen täytyy olla aktiivinen että saa ladattua enuja. Kuitenkin joudut seuraaville magneeteille varaamaan 2-3 vuoroa ilman karkkeja, jos siis ei ole valmiiksi penkillä seuraava mini magneetti.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron