Kynttilä systeemi

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Kynttilä systeemi

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 11.12.2011 13:06

On jälleen aika minun kysyä vinkkejä väsäykseeni.
Lista:
Pokemon
3-3-3 Chandelure NV
3-1-2 Vileplume UD
2-2 Dodrio UD
2 Kyurem NV
1 Shaymin UL
1 Jirachi UL
1 Cleffa HS
1 Pichu HS
yht. 25

T/S/S
4 Collector
4 Twins
2 N
1 Juniper
2 Cheren
2 sage
3 communication
3 candy
yht. 21

Energia
8 psy
4 watre
2 rescue

Lista muistuttaa vähän Esan listaa. Ihastuin tähän pakkaan, kun luin The Deck Outista sen turnaus raportin. Pidän juuri tämän tyylisistä pakoista, joten muokkasin listaa hieman itselleni. Ideana on paukutella penkille damagea 60/vuoro chandelureilla + perus isku. Kyuremillä voidaan tulla viimeistelemään iso joukko janttereita kun on ensin Chandelurella tehty sopivasti damagea. Jirachilla voi puolestaan devolvailla niitä jos tarve vaatii. Mitä mieltä olette, kertokaa ihmeessä.
Viimeksi muokannut hitmonlanttu päivämäärä 11.12.2011 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Kynttilä systeemi

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 11.12.2011 13:25

En pelaisi ainakaan Electrodea. 1-1 linjasta toinen pala menee helposti prizeihin ja Energymitellä roskaat liian helposti tarpeellisia kortteja. Muutenkin pakassa on vain 14 energiaa, joka on aivan liian vähän Electrodea varten. Vileplume pakat tarvitsevat myös aina 3 Oddishia, joten 1 Oddish ainakin sisään. Kyuremit ovat myös hieman kyseenalaisia, mutta jos haluat kokeilla niillä niin siitä vaan, saattavat toimia, mutta luultavasti eivät. Suosittelen myös pelaamaan 4 Sagea, ne kun ovat Vileplumepakoissa parhaita nostokortteja (jos ei lasketa Twinssejä). Junipereilla joutuu helposti roskaamaan jotain tarpeellista, kun et voi esimerkiksi Communicoida tarpeellisia pokemoneja takaisin pakkaan.

-1-1 Trode
-2 Juniper
+2 Sage
+1 Oddish
+Joku
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Kynttilä systeemi

ViestiKirjoittaja Registeel » 11.12.2011 17:34

Shadow Lugia kirjoitti:En pelaisi ainakaan Electrodea. 1-1 linjasta toinen pala menee helposti prizeihin ja Energymitellä roskaat liian helposti tarpeellisia kortteja. Muutenkin pakassa on vain 14 energiaa, joka on aivan liian vähän Electrodea varten. Vileplume pakat tarvitsevat myös aina 3 Oddishia, joten 1 Oddish ainakin sisään. Kyuremit ovat myös hieman kyseenalaisia, mutta jos haluat kokeilla niillä niin siitä vaan, saattavat toimia, mutta luultavasti eivät. Suosittelen myös pelaamaan 4 Sagea, ne kun ovat Vileplumepakoissa parhaita nostokortteja (jos ei lasketa Twinssejä). Junipereilla joutuu helposti roskaamaan jotain tarpeellista, kun et voi esimerkiksi Communicoida tarpeellisia pokemoneja takaisin pakkaan.

-1-1 Trode
-2 Juniper
+2 Sage
+1 Oddish
+Joku

Cheren voisi olla tässä parempi, kuin Sage, koska tässä ei ole oikein varaa diskata paljoa.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Kynttilä systeemi

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 11.12.2011 17:37

Cheren on tottakai vaihtoehto, mutta sen jälkeen kun kerran nostat sillä Colleja/Communicationeja/Rare Candyjä niin vaihdat ne takaisin Sageiksi xP. Ihan kokemuksesta tiedän, että Cherenit ovat ihan hyviä, mutta Saget ovat parempia kun et todellakaan halua nostaa yhtään traineria/Collectoria sen jälkeen kun olet saanut setupin kasaan.
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Kynttilä systeemi

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 11.12.2011 20:41

Tjaa, ehkä electroden voisi jättää pois kun ei voi research recordia pelata. Ainakin yhden juniperin pitäisin pakassa aivan alku pelin tai aivan loppu pelin noston takia. Mutta kyuremin pidän kuitenkin. Se toimii vähän ajan päästä kun olet rauhassa sen ladannut ja jonkun aikaa cursed shadowannut. Saa piestyä monta kerralla mahdollisesti. Shayminin ajattelin myös laittaa tähän, mm. nopeuttamaan kyuremin latausta jos tulee pikainen tarve.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa

cron