Sivu 1/1

Kynttilä systeemi

ViestiLähetetty: 11.12.2011 13:06
Kirjoittaja hitmonlanttu
On jälleen aika minun kysyä vinkkejä väsäykseeni.
Lista:
Pokemon
3-3-3 Chandelure NV
3-1-2 Vileplume UD
2-2 Dodrio UD
2 Kyurem NV
1 Shaymin UL
1 Jirachi UL
1 Cleffa HS
1 Pichu HS
yht. 25

T/S/S
4 Collector
4 Twins
2 N
1 Juniper
2 Cheren
2 sage
3 communication
3 candy
yht. 21

Energia
8 psy
4 watre
2 rescue

Lista muistuttaa vähän Esan listaa. Ihastuin tähän pakkaan, kun luin The Deck Outista sen turnaus raportin. Pidän juuri tämän tyylisistä pakoista, joten muokkasin listaa hieman itselleni. Ideana on paukutella penkille damagea 60/vuoro chandelureilla + perus isku. Kyuremillä voidaan tulla viimeistelemään iso joukko janttereita kun on ensin Chandelurella tehty sopivasti damagea. Jirachilla voi puolestaan devolvailla niitä jos tarve vaatii. Mitä mieltä olette, kertokaa ihmeessä.

Re: Kynttilä systeemi

ViestiLähetetty: 11.12.2011 13:25
Kirjoittaja Shadow Lugia
En pelaisi ainakaan Electrodea. 1-1 linjasta toinen pala menee helposti prizeihin ja Energymitellä roskaat liian helposti tarpeellisia kortteja. Muutenkin pakassa on vain 14 energiaa, joka on aivan liian vähän Electrodea varten. Vileplume pakat tarvitsevat myös aina 3 Oddishia, joten 1 Oddish ainakin sisään. Kyuremit ovat myös hieman kyseenalaisia, mutta jos haluat kokeilla niillä niin siitä vaan, saattavat toimia, mutta luultavasti eivät. Suosittelen myös pelaamaan 4 Sagea, ne kun ovat Vileplumepakoissa parhaita nostokortteja (jos ei lasketa Twinssejä). Junipereilla joutuu helposti roskaamaan jotain tarpeellista, kun et voi esimerkiksi Communicoida tarpeellisia pokemoneja takaisin pakkaan.

-1-1 Trode
-2 Juniper
+2 Sage
+1 Oddish
+Joku

Re: Kynttilä systeemi

ViestiLähetetty: 11.12.2011 17:34
Kirjoittaja Registeel
Shadow Lugia kirjoitti:En pelaisi ainakaan Electrodea. 1-1 linjasta toinen pala menee helposti prizeihin ja Energymitellä roskaat liian helposti tarpeellisia kortteja. Muutenkin pakassa on vain 14 energiaa, joka on aivan liian vähän Electrodea varten. Vileplume pakat tarvitsevat myös aina 3 Oddishia, joten 1 Oddish ainakin sisään. Kyuremit ovat myös hieman kyseenalaisia, mutta jos haluat kokeilla niillä niin siitä vaan, saattavat toimia, mutta luultavasti eivät. Suosittelen myös pelaamaan 4 Sagea, ne kun ovat Vileplumepakoissa parhaita nostokortteja (jos ei lasketa Twinssejä). Junipereilla joutuu helposti roskaamaan jotain tarpeellista, kun et voi esimerkiksi Communicoida tarpeellisia pokemoneja takaisin pakkaan.

-1-1 Trode
-2 Juniper
+2 Sage
+1 Oddish
+Joku

Cheren voisi olla tässä parempi, kuin Sage, koska tässä ei ole oikein varaa diskata paljoa.

Re: Kynttilä systeemi

ViestiLähetetty: 11.12.2011 17:37
Kirjoittaja Shadow Lugia
Cheren on tottakai vaihtoehto, mutta sen jälkeen kun kerran nostat sillä Colleja/Communicationeja/Rare Candyjä niin vaihdat ne takaisin Sageiksi xP. Ihan kokemuksesta tiedän, että Cherenit ovat ihan hyviä, mutta Saget ovat parempia kun et todellakaan halua nostaa yhtään traineria/Collectoria sen jälkeen kun olet saanut setupin kasaan.

Re: Kynttilä systeemi

ViestiLähetetty: 11.12.2011 20:41
Kirjoittaja hitmonlanttu
Tjaa, ehkä electroden voisi jättää pois kun ei voi research recordia pelata. Ainakin yhden juniperin pitäisin pakassa aivan alku pelin tai aivan loppu pelin noston takia. Mutta kyuremin pidän kuitenkin. Se toimii vähän ajan päästä kun olet rauhassa sen ladannut ja jonkun aikaa cursed shadowannut. Saa piestyä monta kerralla mahdollisesti. Shayminin ajattelin myös laittaa tähän, mm. nopeuttamaan kyuremin latausta jos tulee pikainen tarve.