Pokemon-korttien keräily

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja jumba » 06.04.2014 13:04

http://www.trollandtoad.com/Pokemon/7061.p1n10.html Tuolta voi tarkistella korttien arvoa. :) Tietysti kortin kunto vaikuttaa hintaan hyvin paljon.


Näyttäisi arvot olevan sellaisia että voisi jopa koittaa myydä. Näyttää tonne 5-10 euron tuntumaan menevän. Onko näille euroopassa olemassa mitään myyntipaikkaa? Sellasta kun vaikkapa magiccardmarket on magic- korteille?

Toi USAan lähettäminen on vähän niin ja näin. Aika isot kuljetuskulut ja aika monta pakettia/kirjettä mennyt meiltä hukkaan, mitä sinne nyt ollaan sukulaisille aina jotain lähetetty....Lisäksi toimitusajat on suurell haarukalla, jotain viikko-vuosi ollut...

Hirveän harva ylipäänsä keräilee Topps-kortteja,
Tämän olen myös huomannut. Tuntui sillon kun kaikki mun ikäryhmästä näitä keräili olevan Topps- kortit melkein suositumpia mitä noi pelikortit...Ehkä sitten pidän noi vaan omana muistona.
jumba
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.03.2014 21:14

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Crimson123 » 06.04.2014 19:07

Terve.

En tiedä mitkä kortit enää nykyään ovat kovinta huutoa, mutta kauppaan itse huuto.netissä säännöllisesti erilaisia pokemonkorttisettejä. Juuri myin vanhan Charizard- holon, lukuisia lvl. X kortteja sekä EX- kortteja myyty aiemmin myös. Kerran jopa olen kaupannut Shiny noctowlin, joka on käsittääkseni jo melko harvinasta kauraa nykyään.

Ajattelin vain linkata tähän oman huuto.net profiilini, sillä aktiivisuudestani riippuen sieltä saattaa löytyä suuriakin määriä harvinaisiakin kortteja. Tällä hetkellä myynnissä lienee eniten vanhimpien settien kortteja.

Tässä linkki profiiliini:


Itse olen muutamaa korttia vaille (pääasiassa puuttuu jokunen trainer ja ei-holo versio jostain holo kortista) täydellisten Base set, Jungle set sekä Fossil set- korttisarjojen onnellinen omistaja :D
Crimson123
 
Viestit: 1
Liittynyt: 06.04.2014 18:51

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.04.2014 08:04

Crimson123 kirjoitti:Terve.

En tiedä mitkä kortit enää nykyään ovat kovinta huutoa, mutta kauppaan itse huuto.netissä säännöllisesti erilaisia pokemonkorttisettejä. Juuri myin vanhan Charizard- holon, lukuisia lvl. X kortteja sekä EX- kortteja myyty aiemmin myös. Kerran jopa olen kaupannut Shiny noctowlin, joka on käsittääkseni jo melko harvinasta kauraa nykyään.

Ajattelin vain linkata tähän oman huuto.net profiilini, sillä aktiivisuudestani riippuen sieltä saattaa löytyä suuriakin määriä harvinaisiakin kortteja. Tällä hetkellä myynnissä lienee eniten vanhimpien settien kortteja.

Tässä linkki profiiliini:


Itse olen muutamaa korttia vaille (pääasiassa puuttuu jokunen trainer ja ei-holo versio jostain holo kortista) täydellisten Base set, Jungle set sekä Fossil set- korttisarjojen onnellinen omistaja :D


Säännöt kirjoitti:- Ulkopuolisten sivujen mainostaminen kaupallisessa tarkoituksessa on kielletty niin ketjuissa kuin signaturessakin.
- Oman tavaran myyminen foorumilla on sallittua vain myyntialueella ja sitä varten on haettava ylläpidolta lupa. (Katso tarkemmat ohjeet myyntialueelta)


Foorumin myyntilupa olisi turha jos kaikki saisivat vain linkittää muualle voidakseen myydä :/

Kävin kuitenkin vilkaisemassa ja olisi kyllä neuvoja jos haluat kuulla. Muutama kortti/setti oli ihan ok ja hinta hyvä, mutta muutama muu taas oli näin keräilijän silmään joko aivan liian kallista tai hinta ei vastannut kuntoa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Foxxy » 07.04.2014 22:01

Itse olen vain keräilijä, minua ei niinkään nuo pelit kiinnosta.

Pienenä tuli Pokémon-kortteja kerättyä, mutta nyt kun yritin vanhempia kortteja etsiä, en niitä enää löytänyt. Kuitenkin nyt kansiollinen on melkein täynnä kortteja, niin TOPPSeja kuin näitä pelikortteja :) Kamalasti en ole perehtynyt kortteihin, mutta aina on kiva saada uusia kortteja. Erityisesti olen kiinnostunut Eeveestä + sen muista muodoista. Pikachua on myös hauska kerätä, yksi lempipokemoneista kuitenkin on.

Tarkoitus olisi kyllä perehtyä enemmänkin näihin kortteihin sun muuhun. Sanastoa olisi myös kiva opetella, kuten esimerkiksi mitä tarkoittavar uncommonit tai commonit. Ja korttien sarjoja olisi kiva tietää :´D Itse kun vasta nyt aloitin keräilyn...

Olen kuitenkin yrittänyt myydä random-pakkoja muutamissa ryhmissä, kuitenkaan eivät vielä ole menneet kaupaksi. Ehkä jossain vaiheessa :D
Always have to ive up. Always and for everything. It hurts.
Avatar
Foxxy
 
Viestit: 12
Liittynyt: 09.03.2014 15:14
(: Etsi oma paikkasi. Sellainen, jossa todella tahdot olla.

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja NauticaDS » 05.06.2014 12:27

NauticaDS kirjoitti:Voisin vähän päivitellä omien keräilyjen etenemistä.

Boosteriboxien hankkiminen on ainakin toistaiseksi vähän jäissä, on tonne 1st ed. Neo Revelation sentää ilmestyny. Jos noita kattelis uusiks taas joulun paikkeilla. :)

Vähäsen vaihtelua tahdoin ja tulikin keskusteltua erään foorumilaisen kanssa mitkä yksittäiset kortit olisi hyvä keräilykohde psa-versioina. Valinta sitten kohdistui englanninkielisiin crystal type + japanilaisiin gold star. Tuo projekti on ihan hyvin mennyt, ihan lähiaikoina olen lähettämässä välikäden kautta pienen erän kortteja arvioitavaksi, linkistä voi katsoa kuvat:

https://www.dropbox.com/sh/a0iqiy26q6dk ... fNUw?lst#/

Kaikki ei ole aivan täydellisessä kunnossa, mielenkiintoista nähdä tulisko niistä hyvällä säkällä jopa grade 8. Mä oon jo siihen tyytyväinen jos Skyridge Charizard on kymppi.

Kunhan noi saapuvat takaisin ~kk päästä, laittelen uudet kuvat niistä + jo olemassa olevista arvioiduista korteista. :)

Jaahas, menikin sellaiset 2 kuukautta ensimmäisessä psa-lähetyksessäni kaikkien viivästysten johdosta. :D

Olen jopa vieläkin vähän yllättynyt hyvästä kokonaistuloksesta, parista kortista oottelin grade 8 mutta psa yllätti antamalla niillekin sitten ysin. Pikemmittä puheitta, kuvia!

https://www.dropbox.com/sh/9lr71ppb84kq ... 8-ZdLqSYda

Ja tässä linkit tämänhetkisiin psa-kokoelmiini.

Crystal: https://www.dropbox.com/sh/44j9id37o9pf ... 4aWNTUnOwa

Gold star: https://www.dropbox.com/sh/t0czw78v2gxq ... qEY46Jd1Wa

Mew ja Raikou hyväkuntoisina vielä puuttuis gold stareista. :P
Vaihtolani, etsin avaamattomia wotc/ex-series pakkauksia: viewtopic.php?f=26&t=3074
Myymäläni, paljon vanhoja kortteja kaupan: viewtopic.php?f=36&t=2895
Avatar
NauticaDS
 
Viestit: 80
Liittynyt: 28.10.2013 09:54

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.06.2014 10:40

Mitä maksoi koko sysyteemi lähetyksineen?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja NauticaDS » 07.06.2014 10:56

Mewstor kirjoitti:Mitä maksoi koko sysyteemi lähetyksineen?

16 kortin greidaaminen, postitukset Yhdysvallat ( psa ) - Englanti välillä ja paluuposti kaverilta Suomeen ~200e.
Vaihtolani, etsin avaamattomia wotc/ex-series pakkauksia: viewtopic.php?f=26&t=3074
Myymäläni, paljon vanhoja kortteja kaupan: viewtopic.php?f=36&t=2895
Avatar
NauticaDS
 
Viestit: 80
Liittynyt: 28.10.2013 09:54

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mewstor » 08.06.2014 09:12

NauticaDS kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Mitä maksoi koko sysyteemi lähetyksineen?

16 kortin greidaaminen, postitukset Yhdysvallat ( psa ) - Englanti välillä ja paluuposti kaverilta Suomeen ~200e.

o_o

Joo tiesin että on kallista mutta.. Huhhuh. Pidä hyvää huolta niistä. Loistavaa, että sait hyvät arvostelut :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja NauticaDS » 08.06.2014 10:41

Mewstor kirjoitti:
NauticaDS kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Mitä maksoi koko sysyteemi lähetyksineen?

16 kortin greidaaminen, postitukset Yhdysvallat ( psa ) - Englanti välillä ja paluuposti kaverilta Suomeen ~200e.

o_o

Joo tiesin että on kallista mutta.. Huhhuh. Pidä hyvää huolta niistä. Loistavaa, että sait hyvät arvostelut :)

Juu pidetään, vaikka kyllä ihan mielelläni jo nyt voin luopua muutamista tuplakappaleista mitä kokoelmiin eksynyt.

Eipä tuosta gradeemisesta halpaa saa oikein mitenkään, ellei satu asumaan pääkallopaikalla Kaliforniassa. Tällä kertaa oli onneksi kannattava reissu. :)
Vaihtolani, etsin avaamattomia wotc/ex-series pakkauksia: viewtopic.php?f=26&t=3074
Myymäläni, paljon vanhoja kortteja kaupan: viewtopic.php?f=36&t=2895
Avatar
NauticaDS
 
Viestit: 80
Liittynyt: 28.10.2013 09:54

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 25.06.2014 16:58

En tiedä, kuuluukko tänne, mutta laitan nyt kumminkin.
Onko kellään tietoa, mistä Euroopasta voisi ostaa japanilaisia Pokémon deck boxeja ja card sleevejä?
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mewstor » 26.06.2014 21:35

Charmaniac kirjoitti:En tiedä, kuuluukko tänne, mutta laitan nyt kumminkin.
Onko kellään tietoa, mistä Euroopasta voisi ostaa japanilaisia Pokémon deck boxeja ja card sleevejä?

Ei voi/ebayssä oleva myyjä joka on euroopassa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 26.06.2014 22:19

Mewstor kirjoitti:
Charmaniac kirjoitti:En tiedä, kuuluukko tänne, mutta laitan nyt kumminkin.
Onko kellään tietoa, mistä Euroopasta voisi ostaa japanilaisia Pokémon deck boxeja ja card sleevejä?

Ei voi/ebayssä oleva myyjä joka on euroopassa.

No hemmetti, ne kun ovat niin hienoja... Pitääpä sitten katsella Ebayta.
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mikzu » 09.06.2015 08:24

Onko kellään teillä myynnissä gold strareja? Tai tiedättekö mistä Suomesta niitä voisi ostaa? :D
Mikzu
 
Viestit: 8
Liittynyt: 02.03.2014 08:57
Paikkakunta: Salo
(: Morjenstaaaaa

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Soldsanke » 03.08.2015 20:11

Moikka kaikille!

Nostalgiakärpänen puraisi reilu kuukausi takaperin ja lapsuuden vanhat kortit tuli kaivettua laatikkojen syövereistä. Lukiossa iskeneen lyhyen innostuksen (HGSS-Triumphant) jälkeen en ole pokemonkortteihin koskenut pitkällä tikullakaan, mutta nyt piti korjata asia. Kirpparireissujen, huuto.netin koluamisen ja monen vaihtokaupan jälkeen olen päässyt siihen pisteeseen, että Base Set-Jungle-Fossil -kolmikosta puuttuu enää reilut kymmenen korttia.

Mistä mahtaisi saada viimeiset kortit edullisimmin? Troll and toad-sivustolta on tullut aktiivisesti tarkasteltua hintoja, mutta varsinaiset tilauskäytännöt ovat jääneet pimentoon. Millaisilla postikuluilla kyseinen pulju toimittaa Suomeen? En käytä Paypalia, joten Visa Electron lienee ainoa järkevä vaihtoehto, käyköhän niille?

Uudelleenprinteillä (base set 2, legendary collection) ei minulle ole merkitystä, kortti on tärkein.

Kiitoksia.
Soldsanke
 
Viestit: 13
Liittynyt: 28.10.2012 17:16

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Tyynis » 03.08.2015 20:55

Soldsanke kirjoitti:
Mistä mahtaisi saada viimeiset kortit edullisimmin? Troll and toad-sivustolta on tullut aktiivisesti tarkasteltua hintoja, mutta varsinaiset tilauskäytännöt ovat jääneet pimentoon. Millaisilla postikuluilla kyseinen pulju toimittaa Suomeen? En käytä Paypalia, joten Visa Electron lienee ainoa järkevä vaihtoehto, käyköhän niille?

Uudelleenprinteillä (base set 2, legendary collection) ei minulle ole merkitystä, kortti on tärkein.

Kiitoksia.


Trollista tilattaessa irtokortteja postikulut ovat 5,14 dollaria, tai jos irtokorttitilauksesi on yli 50 dollarin arvoinen saat postikulut hintaan 4,99 dollaria. Noilla on tullut pieneen kirjeeseen mahtuvat kortit perille. Tietääkseni Visa Electron ei käy, itse käytän aina PayPalia maksussa.
Tyynis
 
Viestit: 52
Liittynyt: 06.11.2010 18:05

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Soldsanke » 03.08.2015 22:36

Okei, kiitos vastauksesta.

Postikulut kuulostavat miellyttävän huokeilta, joten ehkä tässä sitten pitää alkaa suunnata katsetta Paypalin suuntaan. Mitään varsinaista ennakkoluuloa minulla ei palvelua kohtaan ole, aikaisemmat ulkomailta ostokset vain ovat tähän mennessä hoituneet Electronin kanssa eikä tarvetta ole ollut.

Urgh, Charizardin hommaaminen sattuu lompakossa jo etukäteen.
Soldsanke
 
Viestit: 13
Liittynyt: 28.10.2012 17:16

Edellinen

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron