Pokemon-korttien keräily

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Maggara » 19.11.2012 00:51

Huomasin tällaisen suuren puutteen foorumin annista, eli kokonaan korttien keräilyyn omistettu topicci! Toisin sanoen vihdoin ja viimein kaikki pääsevät keskustelemaan kaikesta korttien keräilyyn liittyvästä taivaan ja maan väliltä.

Suurin osa täällä keskittyy pokemon-korteilla pelaamiseen, mutta huomattavan suuri osa keräilee myös siinä ohella, oli se sitten uusinta settiä tai suosikkipokemoniaan. Myös keräilyyn keskittyviä yksilöitä löytyy täältä foorumilta joitakin. Siksi olisikin kiinnostavaa kuulla, että mitä kortteja juuri sinä keräilet ja minkälaisia kokoelmia on porukalle tähän mennessä kertynyt.

Itse olen tähän mennessä koittanut keskittyä settien kokoamiseen, mutta viime aikoina se ei ole oikein jaksanut innostaa. Varsinkin BW-on setit ovat olleet lähes vastenmielisiä minulle, sillä olen pokemonin ensimmäisen generaation kasvatti ja korteilla pelaaminen ja niiden kerääminen jäi pian toisen generaation ilmestyttyä. Nyt olen vihdoin löytänyt japanilaiset promot, enkä voi saada niistä tarpeekseni. Saan pian myös kerättyä kaikki ensimmäiset setit täyteen sekä myös suosikkisettini FRLG (viimeinen setti pelkästään 1st gen poksuilla). Noita japanilaisia promoja en omista vielä yhtään, sillä yritän löytää kaikki mahdollisimman halvalla (=paljon ebayn selailua). Yksi paketti on kuitenkin parhaillaan tulossa

Pahoitteluni aloitusviestin sekavuudesta, tuli koko päivä opiskeltua ruotsia ja pää on todella sekaisin. Onnistuin myös sen takia mokaamaan
tämän huudon ebayssa ja HIEMAN harmittaa, kun noin halvalla pääsi lähtemään! Toivottavasti saadaan tänne keskustelua ja mieluusti myös kuviakin! Avunanto olisi myös hienoa ja todennäköisesti tarpeellista.
Maggara
 
Viestit: 79
Liittynyt: 14.11.2010 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.11.2012 03:54

Itse keräilen Basculineja (About kokonainen kansio jo täynnä niitä.). Koska lempipokemon. :P Muuten kyllä keräilen yhden kappaleen jokaista muuta top-10:ä, EX:ää, shinyä ja tietty turnaus/liiga promoja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Suetic » 19.11.2012 04:05

Hienoa kun tämmöinenkin tämä tehtiin. :D

Tosiaan olen ollut aina henkisesti keräilijä, vaikka osittain myös pelaan korttipeliä itsessään. Pokemonia keräsin aika kauan ja kiinnostukseni kohteet ovat aikalailla vaihtelevia, paitsi tietenkin suosikkihirviöiden kohdalla. Jaksan aina kiinnostua Pikachusta ja sen kaikista mahdollisista painoksista, joten ei ihme, että Pikachu-kokoelmani aina vaatii uusinta jäsentä kokoelmaan, sama koskee monia muitakin hienoja overrated otuksia kuten Charizard, Zoroark, Lucario jne. niistä on on ihan pakkomielle saada jokainen painos korteista. Tietenkin, hieno on minun keräilyintoni.

Näiden ohella keräilen myös hiukan arvokkaampia kortteja (paitsi Ace Speccejä) kuten ex:ejä, stareja, Lv.Xiä, reverse-shineja, EX:ejä ja full artteja, vain siksi koska osa niistä on hyvin nätin näköisiä.
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 19.11.2012 14:45

No niin, hienoa että sait tämän topicin aikaiseksi :3 Listataas nyt sitten... Pääasiallinen keräilykohde on toki Raichu, mutta sen lisäksi keräilen... aika lailla kaikkea. Kortit ovat kokoelmakansioissa seteittäin numerojärjestyksessä Base Setistä lähtien ja lisäksi on yksi kansio vanhoille Topps-keräilykorteille. Siinä on puolensa ja puolensa, toisaalta on kivaa että aina jostain löytyy uusia lappuja, toisaalta välillä hieman turhaa kun tietää että kokoelma tulee tuskin koskaan täyteen. Toistaiseksi ainoa reversejä myöten täysi settini on Emerging Powers, sitten on pari sarjaa joista puuttuu yksi tai kaksi lappua, sellaiset vasta ärsyttäviä onkin kun ei millään viitsisi yksinkertaisesti ostaa niitä puuttuvia, siinä on kuitenkin oma hauskuutensa että etsii ja odottaa että se puuttuva vihdoin osuu kohdalle.

Niin ja sitten on vielä oma kansionsa promoille ja muulle erikoisemmalle, niitä on tavallaan kivempaa kerätä kuin tavallisia settejä kun on kuitenkin olemassa paljon promoja joita ei välttämättä ole koskaan edes nähnyt. Ja sitten kun on olemassa kaikkia jänniä leimaversioita... Käy kateeksi jenkkejä jotka ovat ainakin joskus saaneet promokortteja vaikkapa joistain coneista, itseltäkin löytyy ainakin yksi Pikachu Comic Conin leimalla.

Juu, välillä tuntuu aika hölmöltä kerätä loputonta määrää pahvilappuja. Mutta kun nättejä pahvilappuja! :3
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Luffy McAnkka » 20.11.2012 21:57

Jotain random-hienoja lappui. Sitten on ihan erikseen Porygonit...

Melkein kaikki Porygon, Porygon2 ja Porygon-Z-kortit löytyy. Valitsin ne pääasialliseksi keräilykohteeksi, koska Porygonit on mun suosikkeja ja niitä on julkaistu suhteellisen vähän ja ne on halpoja. Paitsi se vain japanissa julkaistu fan-club joku Porygon, jonka hinta on inthernedissä liikaa. No, helppo ainakin saada ne englanninkieliset julkaisut. Kokoelmaa ei tarvitse päivittää muutenkaan hirveän usein, sillä viimeisimmät Porygonit julkaistiin TCG:ssä kaksi vuotta sitten. Koska tulisi seuraava erä...
Tasoloikkaa suoneen.
Avatar
Luffy McAnkka
 
Viestit: 260
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Ankkalinna

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja JayEm » 21.11.2012 13:00

Alunperin halusin keräillä vain Darkraita ja Cresseliaa, mutta nyt keräily on venynyt Registeeleihin, Regigigaksiin, Deoxyseihin ja viimeisimpänä, Meowtheihin. Mutta pääasiassa keräilen Darkraita, Cresseliaa ja Meowthia.
Darkrai on tietenkin vaikea kerätä koska viimeisimmät ko. pokémonista printatut kortit ovat pelatuimpia kortteja formaatissa, enkä ole onnistunut saamaan kasaan käteistä niiden ostamiseen. Täytyy odotella että tippuvat formaatista tai edes heikkenevät nykyisessä (hyvin ep. tod. näk.).
Keräilyyn kuuluu itsellä hankkia yhdestä kortista sekä normi- että reverse-versiot, mikä tietenkin lisää keräilyn laajuutta. Normit sujahtavat kansiossa reversejen alle, vaikka tietenkin ne kuuluisivat ehkä vierekkäin.
Hulluin keräilykohteeni on kyllä Lickylicky (HS: Triumphant), joita aloin vain... kerätä. Tavoitteena olisi joskus saada ainakin jotain muutama sata/tuhat ko. korttia kasaan, tällä hetkellä omistuksessa on päälle 30.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Zami » 21.11.2012 13:49

Dialga rules (time)! Ja Aggronitkin on jotenkin olleet alunperinkin siistejä poksuja, joita aloin vain kerätä ja pääasiassa enkun kieliset versiot hamstraan vain. Molemmat kokoelmani itse asiassa ovatkin jo kasassa, joten uutta Dialgaa tai Aggronia taas odotellessa...

Dialga kokoelmasta löytyy toki pari hienompaa japski versiotakin ja 1 Jumbo Dialga&Palkia Legend -lappu. :P Jos jotakuta kiinnostaa, niin tässä olisi 1 japski lappu kokoelmastani: http://www.serebii.net/card/2009moviepr ... /016.shtml
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Mewstor » 21.11.2012 20:08

Itse olen aina ollut enemmän keräilijä kuin pelaaja. Minusta löytyi jo ennen Pokemoneja valmiiksi pientä keräilijän vikaa, joten Pokemonien saavuttua innostuin niistä välittömästi.

TCG:t ovat paras keräilykohde, sillä en pidä mistään enempää kuin buusterien avaamisesta ja korttien järjestämisestä kansioon. Kun setin perusosa on saatu kasaan (normaalit holot, raret, uncommonit ja commonit) jään vielä metsästämään revejä niin kauan kuin setti on edes suhteellisen pinnalla. Kun vanhemmat setit tippuvat modista ja kortteja näkyy aina vain vähemmän vaihtoloissa ja kansioissa, jää kyseisten settien revejen kerääminen hyvin satunnaiseksi. Vaihdan/ostan niitä kun sattuvat kohdalle ja saan halvalla. En nyt muista tarkkaan, mutta seteistä joissa on reverse holoja, olen tähän mennessä saanut kasaan vain ehkä 4-5 settiä. Pitääpä tarkistaa jossain kohtaa. Kuten Raillakin, monesta setistä puuttuu vain pari hassua korttia joita ei vain millään viitsi/jaksa ostaa irtona jotta saisi vihdoin setin täyteen.

Ainoat korttisetit joita en ole kerännyt ovat Base Set 2 ja Legendary Collection. LC:stä löytyy kyllä joitakin harvinaisia holoja ja random reversejä commoneista ja uncommoneista, kuten Charizardit holona ja revenä. Myöskään uusinta settiä en ole ostanut vielä lainkaan, sillä tarvitsen rahat matkaa varten. Katson sen jälkeen mihin on vielä varaa. :p

Ja siinä olivatkin enkkusetit. Olen kerännyt myös aika lailla japanilaisia kortteja. Ne näyttävät minusta paljon paremmilta kuin englantilaiset versiot. Varsinkin joissakin uudemmissa seteissä, jotkin super raret kuten lv.X:t, Primet, Legendit ja EX:ät ovat mielestäni paljon nätimpiä kuin englantilaiset. Japanilaisten kerääminen alkoi oikeastaan siitä kun sain käsiini ensimmäiset japanilaiset buusterit ja sen jälkeen sain muuta kautta japanilaisia promoja. Tajusin, että japanissa julkaistaan aivan hervottomat määrät kortteja joita ei koskaan tule länsimaihin. Nykyään kuitenkin lähes kaikki japanissa julkaistut promot/teemapakat ilmestyvät joko muutama kerrallaan normiseteissä tai viimeistään jossakin fillersetissä, jossa juuri nuo turhat promot paisuttavat settiä ja sinne jää usein vajaita evolinjoja. Joitakin, kuten leffoihin liittyviä teemapakkoja ei kuitenkaan tulla koskaan täällä näkemään.

Moniin japanilaisten korttien hankintoihin liittyy tiettyjen Pokemonien kerääminen. Kerään pääasiassa Mewiä (tällä hetkellä puuttuu vain yksi kortti jonka vielä haluan) ja legulintuja. Rayquazaa, Giratinaa ja Typhlosionia ostelen jos sattuu kohdalle.

Muutama setti joita olen ostanut japanilaisena.

Lost Link (Mew prime) täynnä koska lähes koko setin sai yhdestä boxista. Ostin kai vain kaksi puuttuvaa korttia erikseen.
Hail Blizzard (Kyurem EX enkä edes saanut sitä)
Dragon Blast (Mew EX sain molemmat versiot, Giratina EX sain normin)
Dragon Blade (Rayquaza EX en edes saanut sitä)

Teemapakkoja

Mirage's Mew
Dialga lv.X
Palkia lv.X
Tulossa Kyuremin ja legulintujen takia White Kyurem EX ja Black Kyurem EX (Articuno EX pitää kai ostaa erikseen joskus).

Jos ehdin jossain kohtaa, otan kuvan lempikorteistani ja lisään tänne :) Nyt en ehdi lesoilla enempää.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Maggara » 27.11.2012 23:18

Nonniin, eiköhän nyt ole taas aika pistää viestiä tännekin. Ajattelin tosiaan lykätä seuraavaa postausta siihen asti, että olisi jotain päivitettävää. Harmituksekseni ei viime viikolla kuitenkaan postia tullut, mutta tällä viikolla tuli

Olen täysin samaa mieltä Mewstorin kanssa, että boosterien avaaminen ja korttien järjestäminen on todella hauskaa puuhaa, sen takia tulikin sitä tehtyä melkein koko päivä (ostin vanhan korttikokoelman). Myös siitä olen täysin samaa mieltä, että japanilaiset kortit näyttävät pääsääntöisesti paremmilta kuin enkut ja niissä on todella paljon erivaihtoehtoja! Sen takia tulikin hankittua tämmöinen CD-paketti, kun kerran sai suht. halvalla. En tosin hankkinut tuota kappaleiden takia, vaan noiden promojen, jotka maksavat aivan liikaa erikseen. CD:n voin vaikka myydä pois, jos jotakuta kiinnostaa.

Olisi tosiaan mukavaa, jos saataisiin kuvia kunkin suosikkikorteista, itsekin pistän kun on jotain näytettävää. Olisi myös kiva kuulla tarkemmin, mitä kortteja teiltä puuttuu / on ja kuinka paljon niiden kerääminen kiinnostaa. Esim. se GET Porygon on todellakin noin 300$ arvoinen, mutta välillä senkin voi saada 200$ pintaan. Mewstor, mikä tuo puuttuva Mew mahtaa olla ja löytyykö jo kaikki Ancient Mewin versiot? Itselläni on vielä vähän avoinna, mikä kiinnostaa eniten, mutta olen nyt koittanut metsästää tuota puuttuvaa Ooyama's Pikachua.

Jos jollakin on tosiaan kiinnostusta johonkin tiettyyn korttiin, niin ilomielin autan, mikäli satun törmäämään kyseiseen korttiin internetissä seikkaillessani. Koitan myös pistää viestiä tänne aktiivisesti, vaikka menisi yksinpuheluksi. Ensi kertaan!
Maggara
 
Viestit: 79
Liittynyt: 14.11.2010 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 28.11.2012 20:09

Itse olen oikeastaan ollut pääasiassa keräilijä ennen kuin innostuin TCG:stä. Nyt olen oikeastaan molempia, keräilijä ja pelaaja. Nykyään tosin olen keräilijänä alkanut olemaan vähän laiskempi. Joskus ihan alussa halusin kerätä mahdollisimman paljon tulityyppisiä Poksuja :P Sitten myös halusin kaikkia Poksuja korttina ainakin yhden, jotta saisin kansioon kaikki Poksut numerojärjestyksessä. Olen jatkanut sitä edelleen muttei se ole kovin tärkeää, ei multa tosin puutu kuin pari otusta.

Kun sitten myöhemmin löysin Foorumin ja vaihtelun mahdollisuuden, aloin kerätä Charizardeja ja sen alempia muotoja. Kokoelma olikin aika suuri, mutta joskus viime vuoden puolella kyllästyin, ihan vain sen takia että kaikki Charizardit ovat aina ihan liian arvokkaita. Jätinpä sen siis ja olen myynyt pois joitakin arvokkaimpia yksilöitä joita omistin. Lisäksi keräsin joitain muitakin lempi poksujani, lähinnä Dragon-tyyppejä. Oikeastaan ainoa mitä edelleen jaksan kerätä on Salamence. Siitä ei ole niin älyttömän monta lappua loppujen lopuksi, ja ainoa enkku lappu joka minulta puuttuu on EX Dragon-sarjan rareholo Salamence reversenä. Kyllä senkin varmaan jostain saa hankittua. Japsit ovatkin sitten asia erikseen. Olen kyllä samaa mieltä mitä edellä on sanottu, että japanilaiset kortit ovat lähes aina enkkuversioita hienompia. Niitä olisi kiva saada lisää ihan vain ulkonäön takia, vaikka niillä ei muuta arvoa olekkaan kuin keräilyarvoa.
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Maggara » 20.12.2012 13:35

Hei taas. Nyt kun vuoden opiskelut alkavat olemaan ohi ja vuodenvaihdekin lähenee, niin ajattelin pistää viestiä. Kortteja on kiertynyt ehkä hieman liikaakin vuoden aikana, joten ensi vuoden tavoitteena onkin kaikista ylimääräisistä / turhista korteista eroon pääseminen. Se on myös mielenkiintoinen tehtävä, sillä silloin selviää, kuinka paljon on tullut takkiin, vai onko tullut ollenkaan. Joitakin ihan mukavia korttejakin on tullut matkan varrella sekä pari on vielä tulossa.

Tässä on joitakin suosikkikorttejani:

Japanilaiset CD Promot ja BR Victory Medalit
Spoiler:
Kuva
Kuva


Itse nostettuja FRLG exiä.
Spoiler:
Kuva
Kuva
Kuva


Tällä hetkellä leikin myös ajatuksella, että lähettäisin osan noista existä arvioitavaksi PSAlle. Ainiin, noista japanilaisista korteista löytyy myös mm. Video Intro Set, johon kuuluvissa Bulbasaur ja Squirtle pakoissa on monia hienoja kortteja.
Maggara
 
Viestit: 79
Liittynyt: 14.11.2010 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Maggara » 26.01.2013 01:01

Löytyykös täältä sellaisia keräilijöitä, jotka keräävät tiettyjä kortteja kunnon volyymilla? Eli toisin sanoen jotakin tiettyä korttia tai Pokemonia mahdollisimman paljon? Yleensähän useimmat keräilevät jostakin suosikki Pokemonistaan kaikki mahdolliset versiot, mutta vain yhden kappaleen jokaista. Ainakin maailmalla on useampia Pikachu keräilijöitä, joilla on tuhansia Pikachu kortteja :B

Itse yritän tällä hetkellä hankkiutua eroon kaikista turhista korteista, mutta päätin säästää kaikki kortit kolmesta suosikki Pokemonistani, eli Umbreonista, Cubonesta sekä Sandshrewistä. Päätin samalla ruveta keräilemään kyseisiä kortteja muiden korttien ohessa. Minulta ja varmaan useammalta muultakin löytyy noita turhia kortteja aivan liikaa, joten jos jotakuta kiinnostaisi hankkia paljon tiettyjä kortteja, niin sitä olisi kohtuullisen helppo toteuttaa. Itse en tiedä itseni, SL:n Mudkippejen ja JayEmin Lickylickyjen (löytyisi 5kpl :P ) lisäksi muita, joten syylliset tunnustautukoon!
Maggara
 
Viestit: 79
Liittynyt: 14.11.2010 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 26.01.2013 10:23

Tonu kerää Bidooffeja.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Master Entei » 26.01.2013 20:57

Keräsin Shellder deltoja (DF), mutta jossain vaiheessa se vaan loppui, kun korttien saaminen vaikeentui. Pari vuotta vanhoja commoneja on yllättävän vaikea löytää.
Avatar
Master Entei
 
Viestit: 509
Liittynyt: 01.11.2010 11:27
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 26.01.2013 21:55

Päätinpä ny itekin tänne laittaa :P
Itse ennen keräilin vain pokemon kortteja joilla oli joko iso hp/hyökkäys voima. Sen jälkeen sitten keräilin Holografisia kortteja.
Tällä hetkellä keräilen enimmäkseen vain ultra rare kortteja ja vanhoja shining/gold star kortteja. Charizard korttejen keräily jäi vähän kesken, koska
on aika vaikeea saada vanhoja charizard kortteja jotka ovat mint/near mint kuntoisia :/
Noita japanilaisia kortteja ei ole tullut kauheesti keräiltyä, mutta löytyy ny niitä muutama.
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Maggara » 27.01.2013 17:43

Väitän, että Charizardien, varsinkin Near Mint / Mint kuntoisten, keräily on kuitenkin suhteellisen helppoa, sillä yleensä korttien keräilijät ovat tajunneet pitää niistä hyvää huolta. Kallista se tietenkin on, mutta kyllä niitä kortteja löytyy, varsinkin jos Suomen ulkopuolelta metsästää.

Tiettyjen, hieman vanhempien korttien keräily on kieltämättä aika hankalaa, kun piirit ovat suhteellisen pienet eikä kyseisiä kortteja ilmesty lisää. Minulta löytyisi itseasiassa jopa 4kpl noita kyseisiä Shelldereitä o_o
Maggara
 
Viestit: 79
Liittynyt: 14.11.2010 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Juho.K » 18.04.2013 20:08

Hei te viisaat keräilijät! Tässä on tullut kortteja haalittua ja kaiveltua kätköistä, keräilen ensimmäisiä sarjoja pääosin. Nytten etsin niille sopivaa kansiota että näitä sais esille, tyyliin sopiva ei ole oikein tullut vastaan, oisko ideoita mitä ja mistä?

Uudempien sarjojen kansiota on tullut vastaan mutta ne oikein iske...
Juho.K
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05.12.2012 22:40

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 18.04.2013 20:34

lelukaupoista,liigoista sekä korttipeliliikeisyä saa ainakin kansioita colector album ja ultra pron kansiot on hyviä
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja Juho.K » 18.04.2013 23:41

Jeps mutta nämä ei nyt ole aivan sitä mitä etsin, vähän väärältä aikakaudelta ja tyyliltään, kiitos kuitenkin!
Juho.K
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05.12.2012 22:40

Re: Pokemon-korttien keräily

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 19.04.2013 11:11

Jos tarkoitit sellaista kansiota joissa on pokemonien kuvia ne ovat ultra pron tekemiä ja niitä säälelukaupoista
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Seuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa

cron