Doom Decree (BW - BC)

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Doom Decree (BW - BC)

ViestiKirjoittaja Pikapika » 21.11.2012 14:31

4-2-4 Gothitelle All DRE
2 Fliptini
1 Sigilyph

4 Candy
2 Skyla
3 Catcher
3 Switch
4 Level Ball
3 Ultra Ball
3 Communications
2 Cheren
3 Bianca
2 Juniper
3 N
2 Super Rod
1 Town Map

12 Psychic

= 60

Strategia : Gothita peliin ja mahdollisimman nopeasti Gothitellet keräämään ilmaisia prizeja jos flipit oikein ja Fliptinit varmistamaan voiton.

Haluaisin parannusvinkkejä koska kokeilen tällä liigassa pelata.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Doom Decree (BW - BC)

ViestiKirjoittaja Staryu » 27.11.2012 21:20

En itse ole mikään mestari pelaamaan, mutta ajattelin vastata.
Itse pidän tuota pakkaa vähän liiankin flippivänä (Älkää vetäkö pultteja, vaikka pelasinkin ennen darmaxitania) sillä fliptinin kanssa (mikäli laskin oikein) mahdollisuus saada molemmista heads on 50 prosenttina. Ja jos et saa Fliptiniä pöytöön niin se on sitten 25 prosenttia. Ehkä hiukan liian epävarma minun makuuni.
Ai niin, ja tämähän on auttamista varten (meinasi jo ihan unohtua) :P
No koska tämä ei ole älyttömän nopea pakka, niin pitäisi mielestäni olla PALJON tavaraa häiritsemään vastustajaa. Kuten Catcher (joita oli tosin jo valmiiksi 3), Crushing hammer hidastamaan vastustajaa, ja samaan sarjaan Enchanted hammer. (vasarat saattovat olla vähän tuulesta temmattuja).
Kyllä tämä kuitenkin ihan hyvältä vaikuttaa liiga peleihin, mutta ei ehkä turnauksia voiteta. Voihan sitä pelata tolla liigassa ja jollain muulla turnauksissa (ellei joku ole älykäs ja muokkaa tuosta turnaustason pakkaa). Kuitenkin voisi olla kiva pelata tuota vastaan, kun flippi pakat on aina hauskoja :D

Anteeksi jos olin aggressiivinen :)
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Doom Decree (BW - BC)

ViestiKirjoittaja Pikapika » 29.11.2012 13:50

Pyrin saamaan tästä pakasta nopeaa ! En mitään Hammertimevariaatiota. On kyllä aika nopeaa mielestäni että pakassa on 4-2-4 linjaa Gothitellella ja 4 Rare Candya.
Tämä lista oli kopioitu Jenkkien BR-voittajalta ja muokattu pari traineria että kyllä minä uskon pärjääväni tällä suht hyvin.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Doom Decree (BW - BC)

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 29.11.2012 16:39

Pikapika kirjoitti:Tämä lista oli kopioitu Jenkkien BR-voittajalta

Löysin kyseisen listan PokeBeachilta, ja valitettavasti kyseessä ei ollut BR-voittaja vaan 1. vuotta mastereissa pelaava tyyppi, joka ketjun lopuksi päätti luopua koko dekistä. Tuollainen flippiminen on sen verran epävarmaa.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Doom Decree (BW - BC)

ViestiKirjoittaja Pikapika » 01.12.2012 09:42

Juu, luovun koko ideasta. Lukottakaa vaan.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron