Kingdra roskaa kaiken

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Niilonator » 11.06.2013 20:47

ensimmäistä kertaa täällä ihan apua viitsin pyytä sillä omat voimat eivät tällä kertaa riitä.

elikkä kyseessä on pakkaidea joka syntyi omia kortteja selaillessa kun löysin sieltä ystävämme kingdran (Plasma Freeze 84) jonka dragon votex hyökkäys innosti tälläiseen spekulointiin että jos sille sais jonkun kivan roskaus koneiston ni sehän vois vaikka tehrä vahinkoakin, elikkä jos jollakulla olis ideoita tätä pakkaa silmälläpitäen niin innolla otetaan vastaan, listan päivitän tänne jos/kun sen saan aikaiseksi ja jos olette riittävän onnekkaita niin saatatte bongata minut kysistä hirviötö käyttämässäkin.

alkuspekulaation pohjalta on selvää että listaan ainakin:

4x kingdra (jos satutte minua jossain näkemään niin tietäkää että 3 vielä hakuteillä )
2-3 sedra
4 horsea
4 juniper
4 hypnotoxic laser
1-4 rescue scarf
2-4 harvinaista karkkia '
ja tietenkin älytön määrä sähkö/vesi enuja


formaattina mikä ikuna sattuu nyt SM-kisojen jälkeen olemaan voimassa

kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät avittaa tämän hieman epätavallisen pakan kanssa
-Taidat olla porvoon viiminen pokemon pelaaja
-En, kyllä meitä on kolme
-entä minä?
- No okei neljä

Fc(X) 4914-4018-8178
Avatar
Niilonator
 
Viestit: 112
Liittynyt: 10.04.2011 10:27
Paikkakunta: Askola,Monninkylä
(: meh, ei jaksa

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.06.2013 21:06

Mitä nyt itse olen alkanut miettimään tätä siltä pohjalta mitä Swamperman pelasi SM:issä (4-1-4 Kingdra, 2-0-2 Empoleon) niin itse kokeilisin jotain tällaista:

4-2-4 Empoleon (alkupelin hyökkääjä & energy discard & nosto)
3-1-2 Kingdra (loppupelin hyökkääjä)
2 Emolga
= 18

4 Juniper
4 Skyla
3 N
3 Colress
4 Rare Candy
4 Ultra Ball
4 Pokémon Catcher
1 Max Potion
2 Hypnotoxic Laser
1 Super Rod
1 Life Dew
= 31

11 Vesi energia

= 60

HUOM! Tämä ei ole mikään "paras pakkalista" vaan parissa minuutissa tehty suuntaa antava heitto. En esim. tiedä millaisia keskilinjoja tällainen pakka tarvitsee nykyään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Niilonator » 11.06.2013 21:41

no mutta tuololkaisenhan minä tästä väsään , nyt vaan piplupit ja prinplupit hankintaan niin pääsen tuosta omaa versiota järkkäämään
itse en tuota empoleonia mmeinannut ollenskaan muistaa mutta pitäis juuh toimii ihan mukavasti.
ja onnekseni tuo life dew löytyykin jo omasta takaa
-Taidat olla porvoon viiminen pokemon pelaaja
-En, kyllä meitä on kolme
-entä minä?
- No okei neljä

Fc(X) 4914-4018-8178
Avatar
Niilonator
 
Viestit: 112
Liittynyt: 10.04.2011 10:27
Paikkakunta: Askola,Monninkylä
(: meh, ei jaksa

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.06.2013 21:49

Niin eli tarkoitus on että Empoleon hyökkäilee alkupelissä ja 2HKO melkein kaiken (tekee 90 damagea jos oma penkkisi on täynnä ja vastustajalla ainakin 2 penkillä), ja samalla nostelet kortteja Empoleoneilla ja discardaat Diving Drawilla aina energiaa. Loppupelissä pakkasi on hyvin pieni, ja discissä on paljon energiaa, jolloin alat hyökkäilemään Kingdralla, jos ei ihan OHKO:ta (9 energiaa olisi tietenkin se 180) niin ainakin saat toisella iskulla spreadattua kaksi kertaa 30 jos ekasta iskusta jää uupumaan 10-40 (HTL). Energiat menevät tietenkin takaisin pakkaan, mutta saat ne nostettua hyvin esim. Colressilla, ja discittyä taas Diving Drawilla tai Juniperilla, jolloin isket taas lujaa Kingdralla.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Niilonator » 11.06.2013 22:01

jeps tuollai sitä aattelin juu pelata, jos nyt ehkä pienin listamuutoksin mutta halpa hyökkäys molemmilla ja stage2 dekki on ne pääsyt miksi tätä aion pelata, eli ihan vaan kun en jaksa jatkuvaa basicEx rynnäkköä

semmosia muutoksia päässäni mietin että -3 max potion koska kuitenkin tiputaan ohkolla ja +1 recycle ihan vaan jos on tuuri ja sais uusiks käytettyy life Dew'n ja +2 giant cape jottei ihan kaikesta oteta ohkoja
-Taidat olla porvoon viiminen pokemon pelaaja
-En, kyllä meitä on kolme
-entä minä?
- No okei neljä

Fc(X) 4914-4018-8178
Avatar
Niilonator
 
Viestit: 112
Liittynyt: 10.04.2011 10:27
Paikkakunta: Askola,Monninkylä
(: meh, ei jaksa

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.06.2013 22:45

Kannattaa toki kokeilla mikä tuntuu omaan pelityyliin parhaalta. Huomasin muuten että unohdin Catcherit listasta. xP Poistin 1 Emolga, 2 Max Potion ja 1 Switch ja laitoin tilalle 4x Catcher.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Kingdra roskaa kaiken

ViestiKirjoittaja Niilonator » 11.06.2013 23:24

Taitaa joutua yhellä catcherilla pyörittään ellei niitä jostain löyrä ,kuitenskin gust of windit proxyina kaikessa epävirallisemmassa
-Taidat olla porvoon viiminen pokemon pelaaja
-En, kyllä meitä on kolme
-entä minä?
- No okei neljä

Fc(X) 4914-4018-8178
Avatar
Niilonator
 
Viestit: 112
Liittynyt: 10.04.2011 10:27
Paikkakunta: Askola,Monninkylä
(: meh, ei jaksa


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron