Pokémon TCG Online - peliseuran haku

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 28.09.2014 23:19

En ole pelanut TCG Onlinessa vuoteen, mut tänään laitoin buusterien coodeja, vaihdoin kaikkea hyviä XY-FUF lappuja itseleni (Muscle Band, Yveltal EX/baby, Shauna,Strong enu, Korrina yms). Nyt on kasassa viis pakkaa YveltalSeismiGarbo, Plasma Eevee, ThundurusDeoxysLugia, DonphanSigilyph ja joku fighting härveli StunfiskTerrakionGarbo. Rakennan seuraavaksi varmaan Pyroarin tai Empoleonin. Eikös Canadan App Storeen ole tule jo PTCGO puhelimille ja Padeille? Toivottasti tulee pian Play kauppaan ja suomeen!

Pelaan mielelläni jos joku haluaa!

btw PTCGOssa on paljon parempi pelata kuin viime vuonna :).
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja mega magikarp » 29.09.2014 18:12

nimimerkki samuel5791 (jos nyt oikein muistan)

pelaan tätä 1-2 kertaa viikossa ja pakkoja on yveltal/garbo/seismitoad (pelaan vaan yhtä seismitoadia) ja pyroar

käytän vain bcr-on kortteja ja kysykää jos haluatte vaihtaa tai otella :)
Avatar
mega magikarp
 
Viestit: 166
Liittynyt: 18.11.2013 21:08
Paikkakunta: helsinki
(: !

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Hamatti » 30.11.2014 09:05

Mikäli joku yökyöpeli löytyy, jota kiinnostaa pelata pääosin kello 03-08 aikoihin, niin kaipaisin kovasti peliseuraa. Nikillä Hamatti löytyy Onlinen puolelta. Oon lähes joka yö linjoilla pelaamassa, pakka ei ole erityisen kova, yksi EX, muuten aika peruspakalla ainakin toistaiseksi.
Hamatti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 30.11.2014 08:48
Paikkakunta: San Francisco, USA / Turku

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja chomix » 01.02.2015 12:38

Nimi merkki Chomix97 saa lisätä vapaasti.
Olen juuri aloittanut tcg pelaamisen joten kaikki neuvot otetaan ilolla vastaan :) :)
chomix
 
Viestit: 3
Liittynyt: 01.02.2015 12:13

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Nippeking » 24.05.2015 10:43

Sama kuin käyttäjänimeni. Mulla on pari pakkaa TCG onlinessa.
Nippeking
 
Viestit: 23
Liittynyt: 16.05.2015 09:26
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja MegAbsol » 29.10.2015 00:24

Tää menee kai vähän offtopic, mutta en halunnut selailla sivuja :D. Mutta en voi jostain syystä ladata tätä tietokoneelle. Gimp ja Drakensang Online kyllä latautuivat suosiolla, mutta juuri viimeisillä vaieilla tämä ei onnistu. Se on jo kerran ladattu, ja sitten piti poistaa. Roskakorissa ei todellakaan enään ole. Mutta tiedättekö mahdollista syytä?

Ja Flashfiren aikaan poistin tämän.
:)
Avatar
MegAbsol
 
Viestit: 26
Liittynyt: 20.10.2015 00:08
(: Terveppä terve

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Mewstor » 29.10.2015 11:36

MegAbsol kirjoitti:Tää menee kai vähän offtopic, mutta en halunnut selailla sivuja :D. Mutta en voi jostain syystä ladata tätä tietokoneelle. Gimp ja Drakensang Online kyllä latautuivat suosiolla, mutta juuri viimeisillä vaieilla tämä ei onnistu. Se on jo kerran ladattu, ja sitten piti poistaa. Roskakorissa ei todellakaan enään ole. Mutta tiedättekö mahdollista syytä?

Ja Flashfiren aikaan poistin tämän.

Kyseistä ohjelmaa ei voi poistaa normaalisti ohjauspaneelin kautta. Jos et löydä ohjelmaa enää ohjauspanelin kautta, etsi tiedosto jonka avulla asensit pelin koneelle. Klikkaa oikealla hiiren napilla, run/suorita, pitäisi tulla ikkuna jonka kautta vaihtoehtona on jossain myös poista. Tämä poistaa ohjelman kokonaan. Lataa sitten uusi versio ja yritä asentaa se.
Jos ohjelma löytyy ohjauspaneelin kautta, klikkaa sitä taas oikealla ja valitse muuta. Avautuu samanlainen ikkuna. Poista ohjelma sitä kautta.

Itselläni oli sama ongelma, mutta en enää muista miten tuo tarkalleen meni.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 03.11.2015 21:35

Muut aiheeseen liittyvät topicit ovat sen verran vanhoja joten laitan nyt tämänkin tänne kun tuossa yläpuolella on juteltu vähän tähän liittyvästä aiheesta.

Alkaa pikkuhiljaa ottaa pannuun kun en pääse pelaamaan. Peli on ennen toiminut mutta sen toimimaan saamiseksi piti kikkailla vähän sitä sun tätä. Pelini on päivitetty uusimpaan versioon ja kun yritän kirjautua sisään niin saan vaan erroria internet-yhteyteen liittyen tai jotain serveriin liittyen (viesti vaihtelee). Olen yrittänyt kaikkia tapoja millä olen joskus aikaisemmin saanut pelin toimimaan, mutta nyt ei vaan onnistu. Poistamaankaan ei pysty, koska saan aina joko USER_PROFILE errorin tai errorin jossa sanotaan jotain että pelistä on jo asennettu uusi versio (vaikka olen poistamassa peliä). Joskus on auttanut se, että kaivaa AppDatasta pelin tiedostot ja ajaa refresherin uudelleen, mutta nyt ei sekään auta. En ole pelannut pariin kuukauteen koska peli ei toimi ja mulla on täällä iso läjä käyttämättömiä koodeja.

Onko jollain samanlaista ongelmaa?
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 04.11.2015 18:14

Dark Ho-oH kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa ottaa pannuun kun en pääse pelaamaan. Peli on ennen toiminut mutta sen toimimaan saamiseksi piti kikkailla vähän sitä sun tätä. Pelini on päivitetty uusimpaan versioon ja kun yritän kirjautua sisään niin saan vaan erroria internet-yhteyteen liittyen tai jotain serveriin liittyen (viesti vaihtelee). Olen yrittänyt kaikkia tapoja millä olen joskus aikaisemmin saanut pelin toimimaan, mutta nyt ei vaan onnistu.

Mitä noissa virheviesteissä tarkalleenottaen sanotaan? Testasin sitä äsken WINE:llä ja suureksi yllätykseksi se toimikin ilman mitään ongelmia. Edes pelin siirtäminen pois WINE:n AppData-kansiota vastaavasta kansiosta ei vaikuttanut mitenkään sen toimintaan.

Dark Ho-oH kirjoitti:Poistamaankaan ei pysty, koska saan aina joko USER_PROFILE errorin tai errorin jossa sanotaan jotain että pelistä on jo asennettu uusi versio (vaikka olen poistamassa peliä). Joskus on auttanut se, että kaivaa AppDatasta pelin tiedostot ja ajaa refresherin uudelleen, mutta nyt ei sekään auta. En ole pelannut pariin kuukauteen koska peli ei toimi ja mulla on täällä iso läjä käyttämättömiä koodeja.

Sen saa pois CCleanerilla.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja MegAbsol » 07.11.2015 23:16

Mewstor kirjoitti:Kyseistä ohjelmaa ei voi poistaa normaalisti ohjauspaneelin kautta. Jos et löydä ohjelmaa enää ohjauspanelin kautta, etsi tiedosto jonka avulla asensit pelin koneelle. Klikkaa oikealla hiiren napilla, run/suorita, pitäisi tulla ikkuna jonka kautta vaihtoehtona on jossain myös poista. Tämä poistaa ohjelman kokonaan. Lataa sitten uusi versio ja yritä asentaa se.
Jos ohjelma löytyy ohjauspaneelin kautta, klikkaa sitä taas oikealla ja valitse muuta. Avautuu samanlainen ikkuna. Poista ohjelma sitä kautta.

Itselläni oli sama ongelma, mutta en enää muista miten tuo tarkalleen meni.


Kiitos, yritänpä tuota pian
:)
Avatar
MegAbsol
 
Viestit: 26
Liittynyt: 20.10.2015 00:08
(: Terveppä terve

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.11.2015 01:17

Pelaan 1-3 kertaa viikossa nimellä Zhaituki, tuo on netti nickini kuitenkin kaikkialla missä olenkaan. Ei ole sinänsä muuta metapakkaa kuin Vespiquen, expandedissa on random Mega Mewtwo EX härdelli joissa perus Mewtwo EX:änä on next destinies variantteja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Jelyxe » 09.02.2016 17:06

Minutkin voi addailla pelissä, olen vasta alottanut TCG joten jos suomalaisia pelaajiakin löytyy täältä löytys yks tyhmiä kyselevä alottejia ;D
nimimerkki on Jelyxe
Jelyxe
 
Viestit: 1
Liittynyt: 09.02.2016 17:04

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Pikapika » 15.02.2016 18:40

Onks siitä jo 2,5 vuotta kun väsäsin tän listan :D? Tänne on oikeesti tullut tosi paljon porukkaa, ja minut voi yhä haastaa (laittamalla YV:tä) tuolla samalla nickillä mikä listassakin lienee, vaikkei mulla mitään muuta ole kun jotain satunnaista roguekamaa.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 15.02.2016 22:59

uskallan väittää ettei minun verosta online pelaajaa ole suomessa :D jos ette usko aina voi yrittää! victoryteam123
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 15.02.2016 23:07

Pikapika kirjoitti:Onks siitä jo 2,5 vuotta kun väsäsin tän listan :D? Tänne on oikeesti tullut tosi paljon porukkaa, ja minut voi yhä haastaa (laittamalla YV:tä) tuolla samalla nickillä mikä listassakin lienee, vaikkei mulla mitään muuta ole kun jotain satunnaista roguekamaa.
muuten.....

kiitokset pikapika ^^
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Hezzu » 23.02.2016 01:24

Mut löytää Hezzuli nimellä tuolta PTCGO:n puolelta. Lisätkää vaan mut ihan vapaasti. :)
Avatar
Hezzu
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05.04.2015 18:10

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 06.06.2016 09:52

Anteeksi, tämä on peliseuraa varten kai, mutta kai täältä silti voi kysyä? Tein tunnuksen, vahvistin e-mailin, kaikki ok, mutta tietokoneellani on ongelmia pyörittää peliä. Pääsen kyllä sisään, ja yritän päästä harjoitusmatsiin ja yhtäkkiä ''windows lakkasi toimimasta ja koittaa löytää ratkaisua''. Sitten lennän ulos, näin kävi jo 2-3 kertaa. Tietokoneeni ei ole täynnä saissea, että olisi muistinsa äärirajoilla :D ja käytän windows 10, jos se on oleeellinen tieto? apua jos saisin, niin tosi kiva olis. :)
E: Alan jo turhautua. Poistin koko höskän tietokoneeltani ja latasin uudelleen ja silti se ei toimi.
E2: Muutin jo latauksen paikkaa ''Ladatuista kansioista'' tiedostoihin. Yritin jopa mennä vieralijana sisään, sekään ei onnistu. Tulee aina vaan tyypit, jotka on silleen: ''Olen, Zach, olen Ella, mennäänpä suoraan peliin'' sit Zach vastaan minä ja sit peliareena näkyy ja sitten - CRASH!
Apua? Ideat lopussa. *?*
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Reslandero » 06.06.2016 18:54

En usko, että vika on koneessasi. Tuo mainitsemasi ongelma on valitettavasti yleinen. Itselläni on käynyt useita kertoja niin, että peli vain totaalisesti jäätyy, enkä pysty tekemään muuta kuin sulkemaan pelin. Lisäksi yhteysongelmia on ollut usein. Peli pyörii ja toimii hyvin, mutta sitten yhtäkkiä peli jäätyy ja "heitinpäs sinut pellolle, koska vaan tuntui siltä". Ja herjaa, että yhteys on katkennut (vaikka omassa netissä ei mitään vikaa olekaan). Ongelma on luultavasti siellä toisessa päässä, ja ei auttane muu kuin odottaa, että ne saavat sen korjattua.
This text is not very effective...
Avatar
Reslandero
TCG-turnausjärjestäjä
 
Viestit: 56
Liittynyt: 20.09.2015 21:23
Paikkakunta: Turku
(: This text is not very effective...

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Ciel Phantomhive » 07.06.2016 11:34

Reslandero kirjoitti:En usko, että vika on koneessasi. Tuo mainitsemasi ongelma on valitettavasti yleinen. Itselläni on käynyt useita kertoja niin, että peli vain totaalisesti jäätyy, enkä pysty tekemään muuta kuin sulkemaan pelin. Lisäksi yhteysongelmia on ollut usein. Peli pyörii ja toimii hyvin, mutta sitten yhtäkkiä peli jäätyy ja "heitinpäs sinut pellolle, koska vaan tuntui siltä". Ja herjaa, että yhteys on katkennut (vaikka omassa netissä ei mitään vikaa olekaan). Ongelma on luultavasti siellä toisessa päässä, ja ei auttane muu kuin odottaa, että ne saavat sen korjattua.

Ok, hyvä tietää, kiitos. Mutta jos nämä ongelmat ovat yleisiä, miksi niitä ei korjata? (Joo, varmaan helpommin sanottu kuin tehty!) :D
"So what? You're another person, so of course you look different. What do you need to be ashamed for? Besides, I'm free to be with whoever I want. No one has the right to say anything about it."
-Ciel To Snake
Avatar
Ciel Phantomhive
 
Viestit: 156
Liittynyt: 07.11.2015 22:00
(: Tähänkö sai jotain raapustaa? Hups, nyt käytin koko tilan...

Re: Pokémon TCG Online - peliseuran haku

ViestiKirjoittaja Flyffel » 07.06.2016 11:36

Uskon, että parempi kone auttaisi, mutta ohjelma on tosiaankin rakennettu TODELLA huonosti/painavasti. Ennen erästä isoa päivitystä joskus noin kaksi vuotta sitten se toimi vielä paremmin. Tämän päivityksen jälkeen koko ohjelma ei edes enää suostunut aukeamaan vanhalla koneellani. Uudella koneellani en ole kokeillut sovellusta.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron