Miten tietää mistä sarjasta jokin vanha kortti on

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Miten tietää mistä sarjasta jokin vanha kortti on

ViestiKirjoittaja JubePoke » 08.05.2014 21:32

Hei! Onko mahdollista jäljittää jonkin kortin sarja. Itse haluaisin tietää koska niin voisin tehdä listan korteistani ja laittaa tiedot vaihto sivulleni tai mikä ikinä onkaan. :S (Tulin tänne kaks päivää sitten ja nyt vain ihmettelen tätä kaikkea *awesome* ) Voitteko myös laittaa joitain luotettavien vaihtajien linkkejä jotka vaihtaisivat energyjä. Jos teette näin niin olen todella kiitollinen ^^
JubePoke
 
Viestit: 17
Liittynyt: 06.05.2014 18:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Miten tietää mistä sarjasta jokin vanha kortti on

ViestiKirjoittaja FinQLloyd » 08.05.2014 21:39

Moikka!
Sarjoja voi selvittää katsomalla kuvan/kuvion kortin oik. alalaidasta ja tarkistamalla täältä:

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/ ... expansions

Kaikki (lukuun ottamatta Pokegameria) ovat vaihtoalueen ensimmäisellä sivulla luotettavia ainakin omasta mielestäni... Ja varmaan kaikilla on jotain energyjä. ^^ (Mulla ainakin...)

Ps. Jos linkki ei toiminut niin copy+pasteta... :S

Edit: Bugi URL:ssa korjatkaa se jos voitte, kun itse en osaa...
Always be yourself.
Unless you can be a unicorn. Then always be a unicorn.
Avatar
FinQLloyd
 
Viestit: 242
Liittynyt: 28.09.2013 18:45
Paikkakunta: Lohja

Re: Miten tietää mistä sarjasta jokin vanha kortti on

ViestiKirjoittaja Tonu » 09.05.2014 10:17

FinQLloyd kirjoitti:Edit: Bugi URL:ssa korjatkaa se jos voitte, kun itse en osaa...


Foorumi ei tykkää tuosta é-kirjaimesta ja tuo rikkoolinkin loppuosan tunnistamisen. Sama linkki redirectaa oikeelle sivulle vaik ton é-kirjaimen korjaa e-kirjaimella. http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/ ... expansions

Edit:
Koitin kans ehdottaa url-tagin käyttöä mut toi ei näköjään enää toimi samalla lailla kun ennen. :<

Edit2:
Vähän täs evottelin jotain. Tarkoituksena oli kans pistää esimerkkinä et voi painaa tästä linkistä jos haluu katella settejä. Kait olin vahingos pastennu väärän linkin kun tuo ei aamul toiminukkaan niinkuin piti. :s
Viimeksi muokannut Tonu päivämäärä 09.05.2014 13:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Turnauskausi 2010-2011:
68-43 [111 peliä] (61,26% W)
Pelatut turnaukset: 18 (4 BR, 8 CC, 5 STP, 1 SM)
Top-Cuttaukset: 5/18
[päivitetty 8.5.2011]
Avatar
Tonu
Helsingin keskustan liigavastaava
 
Viestit: 542
Liittynyt: 31.10.2010 15:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten tietää mistä sarjasta jokin vanha kortti on

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 09.05.2014 12:09

Tonu kirjoitti:Foorumi ei tykkää tuosta é-kirjaimesta ja tuo rikkoolinkin loppuosan tunnistamisen.

Tonu kirjoitti:Koitin kans ehdottaa url-tagin käyttöä mut toi ei näköjään enää toimi samalla lailla kun ennen. :<

Tuo johtuu tarkalleenottaen siitä, että foorumisofta(phpbb3) tukee vain "perinteisiä" ASCII-merkistön merkkejä sisältäviä osoitteita. Tulevissa phpbb3:n versioissa tulee olemaan tuki UTF8-merkistön merkkejä(esim. é ja ääkköset) sisältäville osoitteille.

Btw, korjasin "viallisen" osoitteen FinQLloydin viestissä kun hän sitä kerran siinä pyysi.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron